View Full Version : Skaffa pengar på en paladin..
Bang! x)
30-07-2008, 18:42
Hej jag vill veta hur jag kan skaffa snabba pengar på en 41 paladin EQ: C-Helmet,Belted Cape,Guardian shield,Blue Legs,Leather Boots har typ 10k cash som jag kan använda till pots etc... Behöver typ 100k snabbt var ska jag vara
BTW:72/60 skills
tack
Apor.
Lizards > Apor
Inom både exp och cash
Bang! x)
30-07-2008, 18:55
OK men hur mycket cash får jag om jag går Lizards? Inte dödat dom förut ;o
@Elias det är också lättare att dö hos lizards.
Kapten Usopp
30-07-2008, 23:06
Lizards > Apor
Inom både exp och cash
Barbarian>Lizards>Apor
Inom både exp och cash
Gå barbarians och fixa fet lootbag.
Pirates är bra om du har en polare eller main som kan sälja till rashid åt dig, du får även in en hel del på addon items!
Bang! x)
02-08-2008, 17:11
OK, tack men hur kommer jag till pirates lite dålig på tibia med dom nyare questsen "pirate" och sånt
http://tibia.wikia.com/wiki/Meriana_Quest/Spoiler
Kolla där :)
Apor är jävligt bra. Men tombs har ingen sagt vad jag sett. Tombs är otroligt bra också, men gå inte för långt ner kör -1 eller -2. Föredrar tar-pit tomb -1 eller -2. Du kommer knappt behöva använda så mycket, ta med en bp life potions eller två och 1-2 bps manas och några royal spears, typ 20 eller mer och gör lootbags på ghouls, skeletons, mummys, crypt shamblers, ja allt. Dock finns det ghost på -2 så hoppas exura san är för din level om den fungerar på ghost, annars ta med hmms eller något.
Gör ett test isåfall och se om du går plus eller inte. Btw stalkers finns där också, men bara 1.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.