View Full Version : 33 paladin hjälp
Tja, jag har en 33 paladin som jag nu börjat köra på igen efter (5 år?). Jag har kassa skills 68/48 + att jag lämnade rook på lvl 9. Min kompis säger att jag ska fortsätta köra på den här gubben men jag tycker att jag ska göra en ny, vad tycker ni? Om ni tycker att min kompis har rätt var ska jag isåfall hunta?
Gör ny :P Det verkar drygt att inte ha så mkt hp/mana som man igentligen ska ha :P
skiljer 5 hp och 10 mana och 10 cap, så tror inte jag tar besväret och kör om en helt ny char :D
Du kommer nog ångra dig i framtiden..
Kör bara upp en ny char, går fort :\
skiljer 5 hp och 10 mana och 10 cap, så tror inte jag tar besväret och kör om en helt ny char :D
som 1337 sa så är det saker man kommer störa sig på i framtiden (jag hade skulle gjort det iaf :D)
Ni har nog rätt, har dragit igång en ny paladin nu tack för hjälpen :D
Har tagit 20 nu, har ni nåt tips om var jag ska pga till 30? Är RP och har crown helmet, belted cape, plate legs och dragon shield, skills 65/50 när jag har tränat klart :D Vill helst inte gå med alltför mkt waste heller.
kirbystar
11-08-2008, 14:21
Peninsula tomb -2
Det finns egentligen 2 tombs som är bra på den lvln, Peninsula tomb är en sen är d en till, gå inn på tibia.erig.net å sök på tombs å ta en som inte har fire devils lr fire elementals på andra våningen ;P
Oh. Jag skulle börjat köra på samma char. Det går snabbare att lvla upp då att börja lvla på en 33 än en 1. Iaf du gjorde som du gjorde nu. Men du kunde ha lvlat tombs Easy och snabbt
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.