View Full Version : Ranka Tibia Updaten 8.2, 8.21
Ranka ditt beslut på cipsofts nya update...
Var det bra?
Dåligt? Varför?
Alltid som alla andra updates?
m.m
Ranka cipsoft/update från 1 till 10!
Och det börjar nu! ;)
Denna updaten var faktiskt den bästa sen 7.5... det ända som var - var nya npc systemet.. Inget att klaga på
Kexchoklad
22-07-2008, 01:08
Npc systemet är efterblivet :S
Denna updaten var faktiskt den bästa sen 7.5... det ända som var - var nya npc systemet.. Inget att klaga på
mjo, npc systemet var ganska bra att göra, så slipper massa players o inte sitta där i 15 minuter tills nån noob har köpt klart, o han vet inte ens vad han ska köpa >.<
Men tycker inte om nya trade systemet där... det suger... att man inte kan säga namnet bara ex; sell sword, yes
annars allt annat sög
Phoenix_Candia
22-07-2008, 14:46
Trade systemet suger kuk
Min polare missklickade och råkades sälja sina boh till djinn :S + att de tar år att köpa manapotions nu
Trade systemet suger kuk
Min polare missklickade och råkades sälja sina boh till djinn :S + att de tar år att köpa manapotions nu
Inte om du ska köpa många.
Jag tycker det är bra att dom har gjort en egen chat till NPC's, men inte det nya köp-systemet då man måste välja vad man måste köpa osv. Känns som att det tar på dyrbar tid.
.-Ante-.
25-07-2008, 00:24
Jag har inget att klaga på och jag tkr trade rutan är lätt att lära sig. Även rookgaard har fått en bra och lätt guide för nybörjare. Gött att man också får start eq så man inte behöver tigga i 2h..
Åter igen, förut skulle dom balancera voc'sen, men så klagar sorcererna att dom sög, så cip gör dom bra i update 8.1 och vi knights blir sämre, paladins blev inte lika dåliga som knights. Och nu får de nya rods/wand, spellbooks som ger magic level, eq som ger magic level, de kan få 3-5 mag levels pga eq numera. Nej, jag avskyr denna update, 1/10!
NPC system var "OK", men skulle varit bättre om man kunde skriva också. Rookgaard e coolt! Nya questerna är faktiskt inte tråkiga. Hyfsad update för en gångs skull.
en av de bättre under de sista 3 åren. npc systemet är dock som alla säger lite oslipat.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.