View Full Version : Retarded ban ( 7 dagar ) :(/((
Happ, då vart man 7 dagar banned pga att jag är för premium account :(
Jag är Hoar.
22:41 Hoar [15]: TIBIA WITHOUT PACC = FAIL
22:41 Hoar [15]: = DEMO
22:41 Juan Custa [39]: shut up
22:41 Exotic Ture [10]: Tibia without pacc = retarded
22:41 Hoar [15]: but its true..
22:41 Toothpick Striker [31]: True
22:41 Burning Traveler [22]: so why so many ppl play facc ? ;d
22:41 Juan Custa [39]: so ture, r u telling us that we facc players r kinda retarded? :P
22:42 Avenged Soul Slayer [9]: no
22:42 Nexx [21]: he is inuslting me isnt he?
22:42 Avenged Soul Slayer [9]: just u miss out on alot
22:42 Avenged Soul Slayer [9]: :o
22:42 Hoar [15]: retarded for playing the demo version
22:42 Hoar [15]: pacc is cheap
Account banished until Jul 19 2008, 22:41:48 CEST because of offensive statement (In Game-chat.)
Accester
12-07-2008, 23:24
Varför håller du det inte för dig själv?
Jag skriver inte vad jag tycker om polacker i game-chat dels för att det är onödigt och för att jag vet att jag skulle blivit bannad..
Att kalla folk retard i game chat är som att be om att bli bannad (blodtörstiga seniors överallt)
Folk skriver retarded o skit i game-chat hela tiden utan att bli bannade, man glömmer fan reglerna då :P
Aja, lärt mig min läxa <_<
Tycker personligen att Tibia inte är något att betala för.
Min högsta gubbe var väll 31 eller något FACC. Men ändå hade jag kul så. Finns faktiskt folk som gillar att spela ''demo'', så respektera dem :).
Guldskon
13-07-2008, 01:06
Folk skriver retarded o skit i game-chat hela tiden utan att bli bannade, man glömmer fan reglerna då :P
Aja, lärt mig min läxa <_<
Mjo, nu har du allt lärt dig en läxa!
Accester
13-07-2008, 11:36
7 dagar är inte så mycket.. faktist lite skönt å vara bannad under sommarlovet
var själv bannad för typ 3 veckor sedan
7 dagar är inte så mycket.. faktist lite skönt å vara bannad under sommarlovet
var själv bannad för typ 3 veckor sedan
Ah, 7 dagar är inte så mycket :P
De värsta var att jag fixade skills med min polare när jag blev bannad, så han blev rätt lack när jag poffade :P Nu får han vänta 7 dagar på att träna.
Jag fick nyligen en 30 dagars ban för att jag skrev "the lack of cultural and intelligent discussion in this chat bores me. laterz bitchez". Det, min vän, är en idiotisk ban. GMs borde ta en promenad i Liberty Bay rots istället för att sitta i Game-Chat och leta efter syndabockar.
Phoenix_Candia
13-07-2008, 16:54
dom borde ta en promenad över hela spelet egentligen det är ju botters överallt
Jag fick nyligen en 30 dagars ban för att jag skrev "the lack of cultural and intelligent discussion in this chat bores me. laterz bitchez". Det, min vän, är en idiotisk ban. GMs borde ta en promenad i Liberty Bay rots istället för att sitta i Game-Chat och leta efter syndabockar. Sant. Reportat botters, slutat med de för GM's har svarat 2 gånger utav mer en 20. En svarade på hackletter, som var för gammal för att använda. Här försöker man hjälpa dom, och dom är knappast online. 39 gms på 72 världar. Går ju fan inte.
Det är väl svårt att hitta folk som är aktiva poliser helt gratis.
Phoenix_Candia
14-07-2008, 13:38
vafan om jag blev gm skulle jag vara online 24/7 skitkul att bana folk xD
Xaya Heartless
14-07-2008, 17:09
Rätt åt dig att du blev bannad, blir alltid så irriterad på losers som snackar massa skit i game-chat.
Rätt åt dig att du blev bannad, blir alltid så irriterad på losers som snackar massa skit i game-chat.
Snackar skit?
Free acc ÄR demo.
Har faktist aldrig lyckats bli bannad sen 2003. Eller iofs har jag blivit bannad för player killing kanske 2-3x men det är inte mkt enligt mig.
Bästa egentligen är att hålla ilskan inom sig. Kan vara lönt. Enda ban jag fått var Namelock. =)
Xaya Heartless
16-07-2008, 13:19
Snackar skit?
Free acc ÄR demo.
Att kalla alla som lirar facc för retards är att snacka skit. Tack och hej!
Noobius, igen
17-07-2008, 11:16
går ju fan inte att bli bannad på tibia om det inte är en automatisk ban som efter excessive playerkilling
går ju fan inte att bli bannad på tibia om det inte är en automatisk ban som efter excessive playerkilling
Därför jag blev ban på 30sec?:P
pga game-chatr
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.