PDA

View Full Version : Premium med Visa Ung

manne von retard
11-07-2008, 10:34
någon som vet om man måste göra nått särskillt me kortet för att man ska kunna fixa prem me de? försökte innan men de gick inte..

Tack på förhand
Manne

kramara
11-07-2008, 21:21
du kan jo ta bankoverføring, tokk det da jeg ikke hadde visa, tokk meg 2 dager fra jeg overførte til jeg fikk premen ;)

manne von retard
11-07-2008, 23:10
du kan jo ta bankoverføring, tokk det da jeg ikke hadde visa, tokk meg 2 dager fra jeg overførte til jeg fikk premen ;)

Okey, men måste jag inte gå till banken då?

alexleet
12-07-2008, 10:36
Det funkade inte för mej med sånn normal sak så man får det direkt..

Sebbee
12-07-2008, 13:13
Det funkar inte med Banköverföring om du inte har en Bankdosa.. När du tar banköverföring måste du in på bankens hemsida, knappra in koder osv.

Men har du en Bankdosa kan du fixa preem.

Men tycker det vore bra om Tibia (CipSoft) fixa så man kunde köpa med Visa Ungdom.

manne von retard
12-07-2008, 14:03
Det funkar inte med Banköverföring om du inte har en Bankdosa.. När du tar banköverföring måste du in på bankens hemsida, knappra in koder osv.

Men har du en Bankdosa kan du fixa preem.

Men tycker det vore bra om Tibia (CipSoft) fixa så man kunde köpa med Visa Ungdom.

Sicken tur att jag har bankdosa då^^ Men var ska jag skriva ordernumret å sånt grejs då? :p

Ghambo
12-07-2008, 15:12
Känner en som kan köpa med visa UNG vet dock fan hur han lyckas

ACE
12-07-2008, 17:41
e bankdosa ett märke elr vad e de? fattar noll ;S

manne von retard
13-07-2008, 13:31
e bankdosa ett märke elr vad e de? fattar noll ;S

Haha nä de e en makapär så du kan logga in å se dina bankkonto på internet å föra över pengar från ett konto till ett annat å så :P

manne von retard
15-07-2008, 23:02
jaha.. inte fått nått riktigt svar på banköverföringen än.. någon som vet och är bra på att förklara? gärna med bilder om möjligt.

Tackar

€ric
16-07-2008, 21:08
De här är något jag kan svara på =)

Det är omöjligt att fixa prem med visa ung därför att du inte har kredit kort. Dvs om cipsoft skulle accpetera kortet skulle man kunna blåsa dem.

Och en dosa som gör det möjligt att föra över pengar genom nätet går inte få först du fyllt 18 år. Jag hade en 2 dagar förra året då jag var 16 men sedan kom swedbank på att jag inte fick ha någon -.-

Ha de!

manne von retard
16-07-2008, 21:28
De här är något jag kan svara på =)

Det är omöjligt att fixa prem med visa ung därför att du inte har kredit kort. Dvs om cipsoft skulle accpetera kortet skulle man kunna blåsa dem.

Och en dosa som gör det möjligt att föra över pengar genom nätet går inte få först du fyllt 18 år. Jag hade en 2 dagar förra året då jag var 16 men sedan kom swedbank på att jag inte fick ha någon -.-

Ha de!

Tack för att jag fick ett vettigt svar på visa ung grejset.
Angående dosan så är jag 18 och har jag haft en i ett par månader, men förstår inte riktigt hur jag ska göra för att föra över pengar p.g.a att de står massa grejs som man ska fylla i som jag inte hittar i mailet jag fick om att jag beställt prem osv.

Tack å hej