View Full Version : Den nya Tibia klienten.
Tibia.com's nerladdningslänk är/kommer att bli ganska påfrestad så det kan ta ett tag för er att ladda ner den där ifrån, därför har jag själv laddat ner den och lagt upp den på Speedy Share. (Ta bort mellanrummet.)
Länk: http://www.speedy share.com/678635361.html
Jag vill inte se en massa kommentarer som innehåller "HAXX" etc, litar ni inte på mig så ladda inte ner det.
Ta för er.
Eller går ni in på www.tibia.com ;)
Eller så läser man hela mitt inlägg innan man skriver den länk som jag sa är/kommer bli påfrestad.
Jacky the Knight
02-07-2008, 14:08
jag fick min nerladdad direkt. Tibia.com är nog bäst :p (no offence)
Jag lyckades inte ladda ner från tibia.com för tillfället, så jag tackar för detta :)
Jag lyckades inte ladda ner från tibia.com för tillfället, så jag tackar för detta :)
Bara för att du är n00b!
Man tackar. Fick ej ens upp filhämtaren via tibia.com. Denna fungerade.
Bara för att du är n00b!
Då är jag med noob :/
inte jag! :D
Det är du ändå.
Tackar, funkade inte på tibia.com för mig heller, kan bero på att mitt internet är lite wierd atm
Kexchoklad
02-07-2008, 16:33
Tack :*
Glad över att den kunde komma till användning iallafall. (:
Kaffe Bolter
03-07-2008, 09:55
Vad är meningen med detta? tog max 1 minut o ladda ner tibia 8.2..
Vad är meningen med detta? tog max 1 minut o ladda ner tibia 8.2..
Du kanske skulle läsa lite i tråden innan du frågar sådana frågor, men jag kan quota några här så du kan hitta det lättare bland alla 15 svar.
Jag lyckades inte ladda ner från tibia.com för tillfället, så jag tackar för detta
Man tackar. Fick ej ens upp filhämtaren via tibia.com. Denna fungerade.
Där har du några exempel varför jag gjorde detta. Tibias nerladdningslänk blir överarbetad när flera tusen olika IP adresser ska ha samma fil samtidigt, villket är ganska självklart. Det leder senare till att det går trögt eller inte funkar alls.
kirbystar
04-07-2008, 09:50
Laddade också ner från dig, ty
Kaffe Bolter
04-07-2008, 15:07
Du kanske skulle läsa lite i tråden innan du frågar sådana frågor, men jag kan quota några här så du kan hitta det lättare bland alla 15 svar.
Där har du några exempel varför jag gjorde detta. Tibias nerladdningslänk blir överarbetad när flera tusen olika IP adresser ska ha samma fil samtidigt, villket är ganska självklart. Det leder senare till att det går trögt eller inte funkar alls.
vf funkare för mig då??
För en del funkar de, inte alla. Är de mycket connects till adressen samtidigt blir de segt, när du provade kanske de inte var lika många som connecta till adressen?
vf funkare för mig då??
Det är ju ganska självklart att en del IP adresser (aka spelar/användare osv ) kommer fram och kan ta åt sig av denna fil. Men som sant så kommer ju inte ALLA fram och därför gjorde Erdman såhär :) (Tycker det var bra, fast jag fick den från tibia.com)
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.