PDA

View Full Version : Angående Inferna

Slusker Svensson
30-06-2008, 12:11
Hallå!
Var ett bra tag sen jag var inne här, så jag vet inte riktigt vad det är för folk kvar här.
Skriver på denna avdelning istället eftersom att det verkar vara stor brist på aktivitet där nere i "servers" eller vad det heter.

Det är i alla fall så att jag är lite sugen på att börja spela på Inferna ännu en gång, och tänkte bara förhöra mig lite om läget. Är det så att servern ägs av ett fåtal höga levels (som förut) som slaktar alla som börjar komma upp i levels bara för att de vill behålla makten? Eller är det lugnt på servern, förutom såklart random pkers som casanna etc?

Tacksam för svar
Tja

Dreath
30-06-2008, 15:14
Har sett några war cams. För mig ser det ganska jämt ut just i kriget, så är inte säker på att någon av sidorna vill ta pz på low levels som inte har något med kriget att göra.

Xaya Heartless
30-06-2008, 17:26
Båda sidorna pkar alla de kan, de flesta "vanliga" spelare har slutat spela för länge sen.

Slusker Svensson
01-07-2008, 01:20
Båda sidorna pkar alla de kan, de flesta "vanliga" spelare har slutat spela för länge sen.

Så då är det lite som jag befarat, att servern är ospelbar pga highlevels starka grepp? Att det är omöjligt att någonsin dra över level 50-60 utan att bli bankad ner till 20?

Låter ju inte jättemysigt

Xaya Heartless
01-07-2008, 03:19
Ungefär så, ja. Vill du spela tibia så välj en annan server ;)

Maz
05-07-2008, 13:37
Så då är det lite som jag befarat, att servern är ospelbar pga highlevels starka grepp? Att det är omöjligt att någonsin dra över level 50-60 utan att bli bankad ner till 20?

Låter ju inte jättemysigt

Nej, så är det inte. Bara man sköter sitt går det mycket väl enkelt att levla. Dra upp till runt 30 och gå med i Righteous Alliance så ska du se att det går!
Självklart blir man randomad någon gång, fast det är ju en del av Inferna.

Xaya Heartless
05-07-2008, 18:06
No offence, men Righteous Alliance har aldrig haft något att säga till om någonsin på Inferna och jag tvivlar på att de har det nu..Eller? :S

Maz
05-07-2008, 22:30
No offence, men Righteous Alliance har aldrig haft något att säga till om någonsin på Inferna och jag tvivlar på att de har det nu..Eller? :S

None taken. Det vet jag att de inte har, men risken att man blir randomad när man är i den guilden är mindre än annars. Det har iallafall jag märkt.

Som sagt slusker, börjar du Inferna har du ett p-set väntandes iallafall.

Sir Sunken
09-07-2008, 12:05
Maz finns det ett extra till mig? Har en sån jävla lust att dra in på Inferna och slippa den där galna skullen på Antica :P

Maz
09-07-2008, 15:20
@Sir Sunken
Sure, PMa mig ditt nick.