PDA

View Full Version : Noobie Tibia?

€ric
14-06-2008, 10:25
Ja, nu ska tibia bli mer "noobigt" Vad tror ni eq har för deff och hur kommer det sig att sorcs/druids inte får någon shield? Ska de sluta använda det helt och hållet? Kommer detta ställe vara "Non-pvp" Och därför ett extremt botting ställe?:O

Pallyns har arrows där och i bilden kan ni se en "slingshot" Kommer inte på svenska namnet nu ska man börja skjuta stenar med den?

Kapten Usopp
14-06-2008, 10:29
Vad fan snackar du om?

€ric
14-06-2008, 10:35
Vad fan snackar du om?

Ja, titta till tibianordics startsida (dvs inte forum) eller någon annan fansite så får du se lite bilder. Annars kan du alltid läsa på hemsidan :)

Yxhuggarn
14-06-2008, 12:34
Huh? Detta kommer bara göra flera botters..

Ghambo
14-06-2008, 13:12
Va i helvete snackar ni om?

Gigg
14-06-2008, 18:12
Jag tror de snackar om fredagens update teaser.

Jacky the Knight
14-06-2008, 21:30
Ja, nu ska tibia bli mer "noobigt" Vad tror ni eq har för deff och hur kommer det sig att sorcs/druids inte får någon shield? Ska de sluta använda det helt och hållet? Kommer detta ställe vara "Non-pvp" Och därför ett extremt botting ställe?:O

Pallyns har arrows där och i bilden kan ni se en "slingshot" Kommer inte på svenska namnet nu ska man börja skjuta stenar med den?

de e bara Rook Items, stupid.

ZoOorO
14-06-2008, 21:47
de e bara Rook Items, stupid.

sen när har man sin voc i rook?
och ja det är förjävligt att det blir så, man slipper iaf ''plx fri itens''

Phoenix_Candia
14-06-2008, 22:02
jacky the knight goes stupid

Poncho
14-06-2008, 23:49

slangbella, ;) förmodligen xD

Razerer
15-06-2008, 19:00
vafan snackar du om cp

€ric
15-06-2008, 20:48
För alla som verkar bo på retard hem så förklarar jag noga.

I fredags kom en update teasar att man kommer till en Ö efter rook när man valt sin voc. Där får man eq, hjälp om sin voc och man kan lvla.

Jacky the Knight
15-06-2008, 22:05
sen när har man sin voc i rook?
och ja det är förjävligt att det blir så, man slipper iaf ''plx fri itens''

Det är bara så att de nya ppls kan lära sig lite mer om Voc's...

Peyet
17-06-2008, 07:05
Kommer de bli mer farliga monster i den ön än i main eller kommer det förmodligen finnas dragon - demon där?

Soepa
24-06-2008, 01:50
Kommer de bli mer farliga monster i den ön än i main eller kommer det förmodligen finnas dragon - demon där?
Tror dragons eller demons blir lite för svårt, eller man vet ju inte hur bra öarna blir, tyckte de stog något med efter level 10 så kan man åka till en stad man väljer som thais eller något sådant.

Erdman
24-06-2008, 10:45
Kommer detta ställe vara "Non-pvp" Och därför ett extremt botting ställe?:O

Ja, det är non-pvp.
Nej, det kommer inte gå att botta där, eftersom man kan inte gå ner i källaren över level 9.

Dessutom så är du väldigt negativ. Updaten är sjukt bra imo, den bästa Cip har gjort på länge. Jag gillar dock inte det nya köpsystemet. Och npc chatten är jobbig att lära sig. Men det går det också.

€ric
25-06-2008, 09:51
Ja, det är non-pvp.
Nej, det kommer inte gå att botta där, eftersom man kan inte gå ner i källaren över level 9.

Dessutom så är du väldigt negativ. Updaten är sjukt bra imo, den bästa Cip har gjort på länge. Jag gillar dock inte det nya köpsystemet. Och npc chatten är jobbig att lära sig. Men det går det också.

Eftersom det du skrev inte kom först senaste nyheten så visste vi inte detta. Och, ja noobie ön är bra med lvl 9 saken annars tyckte jag den var skit.