View Full Version : Veckans tråd (V.24)
Lite gött, skolavslutning på onsdag. Börjar skolan vid 11-tiden tror jag. Sen efter det så ska jag hem en runda och vidare på fest. Ska säkert bli roligt! :D Vad händer för er del? Till vissa får jag nog ställa frågan: Vad hände för er del?
Jaja, imorrn ska man till banken boooooring.
Skolavsluting på tisdag. De blir väll lite fest antar jag :> Har lite champagne och fira med, så blir gött :>
Kexchoklad
09-06-2008, 00:05
Waaaaaaat? jag har redan sommarlov ;>
20 Grader ute, klockan är 2 :)
Vi har lov nu,väldigt skönt!
Börjat lira pokémon igen på emulator, gameboy advance.. Vilka minnen!
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=425859 fitt i rackarns
Min bror bor i Billdal <.>
Happ 1 timme och 10 minuter innan man tar på sig foppa tofflorna och börjar röra sig till skolan sen dra till camping =( Är rädd för myggorna ! Halp plax =(
Poland fick stryyyyyck <3 2-0 till tyskland (A) Podolski (A)
kirbystar
09-06-2008, 07:23
Skolavsluting på tisdag. De blir väll lite fest antar jag :> Har lite champagne och fira med, så blir gött :>
aight synner, skulle du komma till väsby?
Väldigt kort skoldag idag =) Klockan 9:30 slutar jag!
Avslutning på onsdag och 'klassens-dag' imorron så vi börjar 13:00 och ska bara spela minigolf så ja e nöjd.
Var där och kollade och tog lite bilder som jag skickade in till GP.
Började sommarjobba idag, hemma på lunch nu.
Vet inte om jag hade några lektioner idag så jag stannade hemma. :D
Imorgon kl 10 blir det iaf gocart, laserhallen eller nått annat skoj med klassen! :D
KristalleN
09-06-2008, 11:11
Jahapp bal idag ska bli roligt och se alla så uppklädda, på tisdag vet jag inte ens om jag orkar bege mig till skolan har någon konstig lagdag vilket alltid har varit käpp rätt åt helvete så skiter nog i de.På onsdag så slutar man 9:an gott gott ska nog som volontär också på fest eller något lär ju bli samma ställe som han aja köss o smek Andylek
Snowflake
09-06-2008, 22:17
Skönt med sommarlov :)
Känns inte som sommarlov :s känns som en långhelg eller som kanske ett sportlov, weird :S
Slutar imorgon :D börjar halv 10 ska käka frukost o lira brännboll me lärare, sen slutar vi vid 11. sen börjar vi halv 5 o ska käka midda o sånt och få betyg blablabla. Sen ska jag EJ festa imorgon, då ja ej pallar dem på min skola. Utan skall dra till DK på onsdag då alla andra slutar ;> alla som vill, häng me!
jahapp nu regnar det som satan....
Neej / Jaaa.
Nu har jag kommit hem.
Har fått 18 myggbet och 1 getting bet och 2 broms bet. Och lite bränn nesslor [ stavning ].
Fick ju reda på att när man börjar 8:an första dagarna så ska vi campa igen =)
Skar upp halva pekfingret på högerhand med mora kniv x(
Imorgon skolavslutniiiiiing <3
Neej / Jaaa.
Nu har jag kommit hem.
Har fått 18 myggbet och 1 getting bet och 2 broms bet. Och lite bränn nesslor [ stavning ].
Fick ju reda på att när man börjar 8:an första dagarna så ska vi campa igen =)
Skar upp halva pekfingret på högerhand med mora kniv x(
Imorgon skolavslutniiiiiing <3
Haha, tänk er om all elektricitet plötsligt försvann på jorden. Fatta hur utrotade vi skulle bli.
Phoenix_Candia
10-06-2008, 11:44
var på avslutningsmiddag igår med skolan, som tur var satt niorna för sig själva :P
faan vad skönt med typ en dag kvar i nian ^^
Haha, hade otroligt tråkigt så såg Käraste mobilnummer på msn, så ringde upp, och jag är "Scary" enligt han.
Nåja, Fint väder igår, blåst och sandstorm idag och lite regn.
sommarlov nu:P och vi vann hela brännbollen igår^^
men nu regnar det:(
Sommarlov nu :D Känns riktigt skönt, hoppas det fina vädret håller i sig under lovet.
Vi har fått erat sketna väder nu :(
Mååååååååååål Igen Hahahahahhaha :d
Sjukt. Helt jävla sjukt.
Sa förut idag att det skulle bli 0-2 och Zlatan skulle göra första målet. Fick just ett samtal från min polare som gick och bettade, men tydligen inte följde mitt råd.
Vilket jävla mål av Hansson!
Phoenix_Candia
10-06-2008, 21:41
^synd
gogo sweeeden xD
Haha, Pungkrossen som Zlatan fick känna på var så jävla klockrent!
Nej det var det inte. Fan vad mycket tjuvnyp att dom jävla fittgrekerna.
Snowflake
10-06-2008, 21:50
Hahaha :) fyfan..
Zlatans mål var svinssnyggt.. Hanssons mål var förvirrande :s men in gick den :D
2-0 jadååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
SWEDEN :D SWEDEN :D SWEDEN :D
Såg matchen på bio, haha härligt drag :D
JAJADÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!! om 12 MINUTER ÄR DET DAGEN D! JAJAJAJAJJA
Förövrigt spelade Sverige bra idag =)
Snowflake
10-06-2008, 22:57
Hoppas bara det inte är för allvarligt med Chippen :s han var grym idag!
http://uk.youtube.com/watch?v=6bB1XyNqcbU
HAHAHAHA
målet som hansson gjorde är ju lätt snyggaste i EM
Haha, tänk er om all elektricitet plötsligt försvann på jorden. Fatta hur utrotade vi skulle bli.
=D Jag skulle iallafall inte kunna leva så himla länge.
Hihi fått reda på att vi ska campa 2 dagar nu de 2 första dagarn i 8:an [ Onsdag - Torsdag - Fredag hem. ] Och denna gång ska vi paddla kanot <3
Edit: Läste på aftonbladet och det stod att Chippen's EM är slut.
Zlatans mål var fint men asså fattar inte varför ska dom bombadera alla tidningar med ZUPER KLAZZIGT och sånt? Det var ett fint mål ja men Hansson då? Står inget om han nästan, han punkterade matchen för fan !
Tänk om inte Hansson gjorde målet? Och Grekland gjorde 1 mål då skulle ju Sverige få 1 poänd istället för 3 poäng!
TÄNK LITE JÄVLA TIDNINGAR !
Snowman XI
11-06-2008, 11:06
SoMmAr LOOV
Fan va lyckad fontänen blev trickey xd
hahaha xD aa det kom ju fan inget ju xD
Phoenix_Candia
11-06-2008, 13:12
får inte sommarlov förnst på fredag :<
Zlatans mål var fint men asså fattar inte varför ska dom bombadera alla tidningar med ZUPER KLAZZIGT och sånt? Det var ett fint mål ja men Hansson då? Står inget om han nästan, han punkterade matchen för fan !
Tänk om inte Hansson gjorde målet? Och Grekland gjorde 1 mål då skulle ju Sverige få 1 poänd istället för 3 poäng!
Från Helsingborgs Dagblad:
Z som i zvensk zuccé
Z som i Henkes zuperzkarv. Z som i zmack. Z som i Zlatan.
=D Jag skulle iallafall inte kunna leva så himla länge.
Hihi fått reda på att vi ska campa 2 dagar nu de 2 första dagarn i 8:an [ Onsdag - Torsdag - Fredag hem. ] Och denna gång ska vi paddla kanot <3
Det var ju ett jävla turmål. Och Grekland gjorde inget jävla mål
http://www.stoppafralagen.nu/
http://www.flashback.info/fra.png
Jadu käraste, hatar den dära skitlagen, Piratpartiet for the wins!
Och eftersom detta är stort hot på media sitter jag här o kör "No download limit" på musik, ska snart övergå till filmer, söker allt möjligt, punk, techno, emo musik osv osv. Just bara för att ha så mycket det går innan lagen kommer.
Så du menar att du ska sluta när lagen införs?
Dem kommer inte straffa halva Sveriges befolkning som du borde förstå.
Snowflake
11-06-2008, 19:46
Sommarlov!!!!!!!
Jo tack.. märkte det imorse när du väckte mig genom att sjunga/skrika "SOMMARLOV!! SOMMARLOV!! SOMMARLOOOV!!
Så du menar att du ska sluta när lagen införs?
Dem kommer inte straffa halva Sveriges befolkning som du borde förstå.
Nej, men risken ökar stort med att sätta dit folk med det material och verktyg dem använder idag.
Därför man sitter med hårdisken utanför datorn och en magnet i rummet, ifall någon SÄPO snubbe kommer drar man snabbt som fan magneten över hårddisken =) inga problem!
Ifall dem visar ens trafik så säger man att ens dator vart hackad och hackern använde den
Om 3 timmar drar jag till USA :P
Phoenix_Candia
11-06-2008, 22:20
http://www.blaljus-norr.com/05JuniTrafikolycka2.htm
min rl suger på att köra kinamoppe ^^
får inte sommarlov förnst på fredag :<
HUHEUE i pite fick vi typ 28 maj, på gymnasiet iaf
Phoenix_Candia
11-06-2008, 22:36
HUHEUE i pite fick vi typ 28 maj, på gymnasiet iaf
omfg :S
Är det på vägen till/från storön? :P
Wellwell.. Denna dagen har vatt lång ;P slutade i tisdes, men stack till sally bauer skolan vid 9 imorse, träffa polarna, drog me båten till dk kl 11, hade kul som fan. tills man va heeelt jävla borta xD och klockan va bara 1-3... kom hem vid 4, morsna hämta mig vid båtarna, och stack hem, sov ett tag, käka, sen vidare ut igen, vilket ja inte borde gjort för de va fete tråkigt -.- och polisen tog vårt flak direkt.. nog kul. inget mer supande, kanske midsommar. sen i turkiet sen fan e de slut. waste på cash
Alltså jag kan inte förstå.. hur körde han in i den? den är ju helt jävla total kvadda.. bilen med. Berätta lite mer tack.
KristalleN
12-06-2008, 11:54
Måste säga att igår var nog en av dem sämsta avslutningarna i mitt liv allt var planerat till punkt och pricka och inte en enda sak blev som de skulle AFF
Därför man sitter med hårdisken utanför datorn och en magnet i rummet, ifall någon SÄPO snubbe kommer drar man snabbt som fan magneten över hårddisken =) inga problem!
Ifall dem visar ens trafik så säger man att ens dator vart hackad och hackern använde den
Eller så mutar man de som kommer med några TB film. :>
Stependium på 500 kronor, thanxxxx
http://www.stoppafralagen.nu/ :/
Eller så mutar man de som kommer med några TB film. :>
eller så är man inte straffmyndig? :<
öhhhhhh jag mår jättebra idag! Själv då?
KristalleN
12-06-2008, 16:44
Jag mår helt åt helvete ska aldrig mer dricka iaf inte denna veckan
Nej fyfan, det blev lite för mycket igår... Jag blev gripen av polisen sen och hemkörd... lite pinsamt det var, så jävla klumpigt av mig. Jaja, jag hade roligt i alla fall!!!
Nu fortsätter den intressanta diskussionen. :)
Nej fyfan, det blev lite för mycket igår... Jag blev gripen av polisen sen och hemkörd... lite pinsamt det var, så jävla klumpigt av mig. Jaja, jag hade roligt i alla fall!!!
Vid början av gröningen va? ;>
Till er som vill kunna kryptera era msn chatter när staten tar makten.
http://www.secway.fr/us/products/simplite_msn/home.php
blev bara förbannad idag när jag såg FRA lagen...man kommer inte få nåt privatliv och sverige kommer bli som kina inom 5år man får inte tycka och tänka som man vill ;<
Om man inte använder MSN till att planera terrorist dåd eller dylikt så tror jag att man klarar sig.
& vad har du för anledning till att kryptera dina konversationer? eller nej, du behöver inte berätta, jag gissar istället vilt på al-Qaida.
& vad har du för anledning till att kryptera dina konversationer? eller nej, du behöver inte berätta, jag gissar istället vilt på al-Qaida.
mina konversationer behövs egentligen inte krypteras men varför inte... Vi säger att din rl försöker sälja något olagligt till dig så har dem kollat upp han osv osv du förstår. Nej, jag kommer nog inte använda mig av kryptering på msn.
Min dator som jag använder står utan virus program så jag kan skylla på mig, har lagt in lite små saker.
blev bara förbannad idag när jag såg FRA lagen...man kommer inte få nåt privatliv och sverige kommer bli som kina inom 5år man får inte tycka och tänka som man vill ;<
Du kommer kunna ha ett privatliv, polisen har inte rätt att gå in i filer där det är privatliv, filerna har då en stämpel "sekrettes". Filerna läses av en person, personen namn ger filerna, sekrettes eller illegala. Personen har även tystnadsplikt och får då inte gå ut med detta offentligt. Så det är nog ganska lugnt sålänge du inte har begott ett grovt brott eller dylikt.
Phoenix_Candia
12-06-2008, 21:49
Är det på vägen till/från storön? :P
typ nått sånt,
mina konversationer behövs egentligen inte krypteras men varför inte... Vi säger att din rl försöker sälja något olagligt till dig så har dem kollat upp han osv osv du förstår. Nej, jag kommer nog inte använda mig av kryptering på msn.
Min dator som jag använder står utan virus program så jag kan skylla på mig, har lagt in lite små saker.
Du har alltså lagt in små saker på datorn, små saker som ska kunna kopplas till en hackare? För att leda bort de eventuella misstankarna mot dig? Har jag förstått dig rätt?
Phoenix_Candia
12-06-2008, 23:16
Alltså jag kan inte förstå.. hur körde han in i den? den är ju helt jävla total kvadda.. bilen med. Berätta lite mer tack.
han körde typ rakt ut på vägen och missade väjningsplikt just när bilen kom där, han låg väl i en 60 ~
Finns ju en hel del känsliga saker som jag inte vill att polisen ska veta om mig... och ja, det känns konstigt att veta att någon sitter och läser vad jag skriver.
Anledningen till detta är ju för att kunna åsiktsregistrera bland annat. Vi är ju inget direkt större mål för terrorister.
Framme i USA nu. Är i San Francisco. Vädret är soligt och kl är 5 på eftermiddagen. Nu ska vi ut på stan :)
Följ EM. http://www.macks.se/EM !
Vaknade upp för 20 minuter sen då var det soligt ute, nu öser regnet ner :(
Edit: Vad är det för fel på TN klockan står att jag skrev detta 06:55 skrev det 08:55
Sommarlov Nu Yeeaaahhh!!!
Phoenix_Candia
13-06-2008, 15:24
@ruze, hadde du sommarstuga 2 mil utanför kalix?!?
vart exakt isåfall?
Emopinglan14
13-06-2008, 19:32
Dreamhack imorgon, nån mer som ska dit?
Dreamhack imorgon, nån mer som ska dit?
Tyckte det var för fint väder för att nörda... men nu har jag ändrat uppfattning. Jävla mög väder rent ut sagt. Önskar att jag hade köpt plats -,-
Tyckte det var för fint väder för att nörda... men nu har jag ändrat uppfattning. Jävla mög väder rent ut sagt. Önskar att jag hade köpt plats -,-
Håller med. Har inte orkat gå ut idag :/
Snowflake
13-06-2008, 23:22
I dag har man fixat inför en klassfest/fotbollskväll hemma hos en polare. Det var ganska svårt att få till det så att 20 pers får plats framför en TV men vi lyckades!
I morgon drar man dit och fixar till det sista.. sen ärre sverige - spanien på TV :D
KristalleN
14-06-2008, 02:00
Ska till kära grannlandet idag och inhandla dryck , senare på kvällen så blire sverige matchen me en och annan beer kan livet flyta på mer ?
900 spänn i böter! pissade i hissen vid eriks gondolen, även känt som katarina hissen!
Snowflake
14-06-2008, 14:22
900 spänn i böter! pissade i hissen vid eriks gondolen, även känt som katarina hissen!
hahahaha XDD
Ägd :P
Ska till kära grannlandet idag och inhandla dryck , senare på kvällen så blire sverige matchen me en och annan beer kan livet flyta på mer ?
Vad kostar ett flak i Danmark?
Borde ha varit 9000 så du hade lärt dig något. Jackass.
Borde ha varit 9000 så du hade lärt dig något. Jackass.
9k hade fan varit överpris.
KristalleN
14-06-2008, 17:07
@pajolle ungefär 130 danska beror helt på vilka öl du ska ha men det lgiger däromkring
1-1 andra halvlek börjar snart. Gott snack, nu tar vi hem detta... fast det gör vi mest troligt INTE. men ändå... GOGOGOGO
Ovanligt att Sveriges startelva såg fuckad ut.
http://nyhetskanalen.se/1.502134/2008/06/14/fra_anklagat_for_olaglig_datalagring ;(
En sak: Danmark = 30 kr båten t/r. Sen kan du sno hur lätt som helst :P
KristalleN
14-06-2008, 22:45
haha lättare och payay 50kr me stora båtarna för inte lika stor bevakning där hahaha xD
haha lättare och payay 50kr me stora båtarna för inte lika stor bevakning där hahaha xD
spela roll om där är bevakning, gå med det synligt så tror de att du är typ 20. Vi gick genom tullen med 5 flak och typ 3 stora bags fulla med sprit för typ 4-5 tusen =) De sa inte ett ljud.
KristalleN
14-06-2008, 23:07
Ja men finns ju ändå en chans att man blir tagen ditt ufo :P och då är de bättre om man är på dem stora båtarna
Ja men finns ju ändå en chans att man blir tagen ditt ufo :P och då är de bättre om man är på dem stora båtarna
Risken att bli tagen om du går med det synligt är nästan lika med noll... de tror att du är typ 20 år gammal eller att du håller det till typ farsan eller något.
http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html
Namn: Spinnix
Ditt totalresultat: 124
Resultatkategori: Hög
Du fick bättre resultat än 94 % av populationen.
Vad får ni?!
http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html
Namn: Spinnix
Ditt totalresultat: 124
Resultatkategori: Hög
Du fick bättre resultat än 94 % av populationen.
Vad får ni?!
Namn: Victor
Ditt totalresultat: 113
Resultatkategori: Övernormal
Du fick bättre resultat än 80 % av populationen.
På fredag blir det HEJ DÅ SVERIGE! och HEJ VANCOUVER! :)
Kanada 1 månad, roxxxxx!
På fredag blir det HEJ DÅ SVERIGE! och HEJ VANCOUVER! :)
Kanada 1 månad, roxxxxx!
Vancouver är vacker stad!
Kexchoklad
16-06-2008, 14:59
Namn: Matte
Ditt totalresultat: 111
Resultatkategori: Övernormal
Grattis till fullföljandet av IV-testet.
Klicka på "Skriv ut" i din browser, om du vill spara ditt testresultat.
Gissade lite hejvilt också xd
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.