PDA

View Full Version : Veckans tråd (V.22)

Twia
26-05-2008, 15:49
Herregud vilken dålig vecka jag har haft. Får hoppas att denna blir bättre. Är lite småtrött på allt skolarbete som lärarna givetvis ska lägga i slutet av varje termin för att de är så jäkla lata att planera ordentligt. JAJA, jag ska inte klaga...

Min helg var wackooo. I fredags gjorde jag allt och ingenting. I lördags var jag lost och i söndags jobbade jag.

:)

KristalleN
26-05-2008, 16:48
Jahapp denna veckan fick jag fortsatt påökt på min hemundervisning Elinebergskolan kan dra åt helvete , aja inte mer att göra åt de så jag får väll göra klart det mesta i skolan och även småjobba lite för att få cash till skolavslutningen

Xitoz
26-05-2008, 17:01
Igår spydde man, idag har man vart hemma från skolan eftersom man har huvudverk 24/7, tagit två ipren men ingen av dem har hjälpt :( Får se hur jag mår imorn.

Soedor
26-05-2008, 19:21
fan vi har nån teknik uppgift som måste vara inlämnad på fredag,har inte ens börjat :S
vi har haft hela maj på oss och hela teknik betyget hänger på den där uppgiften

Phoenix_Candia
26-05-2008, 19:41
en kille i min klass kommer typ få gå sommarskola säret har fixat sig ett ig i matte ^^

Redmark
26-05-2008, 21:20
Intressant.

Snowflake
26-05-2008, 22:54
Längtar till sommarlovet :<
Ett arbete kvar att göra, ska lämnas in i morgon.. halva klart =) sen är man klar med ettan!!

Agi
27-05-2008, 07:06
Idag är sista "läxdagen"

3 grejjer som ska lämnas in och ett stort prov. Sen är det chill resten av tiden =)

Kapten Usopp
27-05-2008, 19:57
FAAAN VADDDDDD JAGGGGG VILLLLLL HAAAAAAAAA SOOOOOOMMAAAAAAAAARLLLLLOOOOOOVVV!!!!!!

Anyway, har ett naturkunskap arbete på 2 sidor som ska vara inne på torsdag. :(

Psygabber
27-05-2008, 20:09
Sommarlov är överskattat.

Amtyn
28-05-2008, 06:20
Fyller 17 idag :D

Nelzon
28-05-2008, 07:15
Grattis :) Skulle ha börjat 8 20 idag men min NO-Matte läraren
är borta idag så börjar halv 11 :)

Amtyn
28-05-2008, 07:33
Tackar tackar (:

Jag börjar 09.20 och då har jag ensemble :p

KristalleN
28-05-2008, 09:12
Jahapp skola idag för mig hemma ^^ och imorgon skulle man egentligen till Danmark men min kära far berättade att han handlar allt till mig i Sverige ist..

Wasabi
28-05-2008, 10:47
Skönt utan skola idag.

Snowflake
28-05-2008, 11:55
Var på grillfest igår med klassen, lyckades dra på mig en kraftig förkylning.
Är ledig från skolan idag, ska dock skriva ihop en text om tics som tar 10-15 minuter att läsa upp tills imon!

Kexchoklad
28-05-2008, 12:18
Sluta fjolla! Wikipedia is your FRENT
http://en.wikipedia.org/wiki/Tourettes_syndrom

Twia
28-05-2008, 15:45
Ledig hela dagen imorrn pga polisförhör. GANSKA GÖTT, med tanke på att det är jag som är offret =)

Ceefyra
28-05-2008, 17:01
Ledig hela dagen imorrn pga polisförhör. GANSKA GÖTT, med tanke på att det är jag som är offret =)

höhö, ja då är det ju mycket bättre..

Rullis
28-05-2008, 21:56
Stockholm fredag-lördag, ska på Kiss ^^

Och troligen så ska jag till Vancouver i sommar \o/

Twia
28-05-2008, 23:14
Om man får en Carlsbergtröja för att ens låsas pappa tycker man dricker mycket öl och förtjänar en sån tröja, är man alkoholist då?

"Denna får du av mig Victor, för att du har hittat tillbaka till livet. Ett stort grattis din fjant!"
Jo men tack =) hahahaha Månadens plagg. For sure!

http://img228.imageshack.us/img228/3310/dsc00246qb0.jpg
Sen finns det ett stort tryck på ryggen också. Haha, hade dålig kamera. Fick bli med mobilen :(

Miwna
28-05-2008, 23:27
Tänkte bara berätta att Metaltown kommer äga i år.

Dimmu Borgir
Dark Tranquillity
Finntroll
Amon Amarth
Lillasyster
Nifelheim
In Flames
Opeth
Soilwork

Enda som saknas är typ Stam1na och Mokoma som spelar på Tuska (http://www.tuska-festival.fi/index_eng.html).

Twia
28-05-2008, 23:36
Soilwork<3 Made in Helsingborg!!!!!!!!!!!!!!

Kapten Usopp
29-05-2008, 10:07
Någon som vet var man kan kolla kommande Sverige konserter? Vill se om Maximum the Hormone kommer hit. >__>

Tror dock inte det är så vanligt att j-rock band kommer hit... vet bara att girugamesh var här .__.

Amtyn
29-05-2008, 14:48
Stockholm fredag-lördag, ska på Kiss ^^

Och troligen så ska jag till Vancouver i sommar \o/

Sug snopp! vill med se kiss -.-

Sibbow
30-05-2008, 14:10
Har snaggat mig, ser ut som en blandning mellan en boll och en snäll ryss.

Har inte haft så här kort hår på 6-7 år =)

Farwer
30-05-2008, 14:34
Sheit vad jag längtar tills jag får min moppe på tisdag <3
Fast jag fyller år ome en månad :(

Avicil
30-05-2008, 15:10

mopeder om något är överskattade

käraste
30-05-2008, 20:41

Va blire fö nå?

Ledig nu
Måndag - ledig
Tisdag - ute hela dagen sen äta pizza med klassen.
Onsdag - "Leka" lekar som 9orna kommit på eller nå
Torsdag - börja 930 sluta 1030 :)<3

Bajen
30-05-2008, 22:24
Det är nu lite mer än 5 år sedan Kenta Gustafsson sa upp sig.
http://www.youtube.com/watch?v=piATUoDKukU
Vi älskar dig Kenta! forza bajen för alltid

Farwer
30-05-2008, 22:50
Va blire fö nå?

Ledig nu
Måndag - ledig
Tisdag - ute hela dagen sen äta pizza med klassen.
Onsdag - "Leka" lekar som 9orna kommit på eller nå
Torsdag - börja 930 sluta 1030 :)<3

En Aprilia sr 50 r.

Twia
31-05-2008, 00:46
~nvm~

käraste
31-05-2008, 02:10
här har vi starka grabbar!

käraste
31-05-2008, 03:04
+-----VFH-CH3CKL157-(l33t)----+
| |
| [x] MYNDIGHETER |
| [ ] SKOLOR |
| [x] MEDIA |
| [x] RELIGION |
| |
+-----VFH-CH3CKL157-(l33t)----+

Emopinglan14
31-05-2008, 07:21
Blev klippt på fyllan när man inte var alltför livlig. Turligt så var det 2 nyktra flickor som bara hade tråkigt, dock så blev det okey. Men lite överraskad var man allt när man kvicknade till.

Wasabi
31-05-2008, 07:37
Ska nog sova nu.. tror jag..

Twia
31-05-2008, 10:36
Ignorera exakt allt jag skriver på fredag och lördag nätter

Miwna
31-05-2008, 12:53
Ignorera exakt allt jag skriver på fredag och lördag nätter

Vad då, är du ute och dricker eller? Sa inte du att det var ett år sen du blev full.

Dumsnut
31-05-2008, 14:06
Volontär försöker du typ visa alla här på tn att du är en såkallad 'yeslifer'? Du skriver i varje
tråd/post att du ska ut och dricka eller att du drack 10 öl på en fest igår. Alltid något om öl eller fylla eller något liknade. Försöker du vara cool eller något sånt bara för att du nyss blivit 15 och börjat dricka? orka skriva hela tiden att man ska dricka..^^

Kapten Usopp
31-05-2008, 14:51
That's like...so not cool dude.

Twia
31-05-2008, 15:02
Volontär försöker du typ visa alla här på tn att du är en såkallad 'yeslifer'? Du skriver i varje
tråd/post att du ska ut och dricka eller att du drack 10 öl på en fest igår. Alltid något om öl eller fylla eller något liknade. Försöker du vara cool eller något sånt bara för att du nyss blivit 15 och börjat dricka? orka skriva hela tiden att man ska dricka..^^

Okej, i veckans tråd kan vi snacka om allt. Här finns ingen speciell topic som du måste följa.
För att få igång folk att verkligen prata om något i denna tråden så är det en bra idé att faktiskt berätta vad man gjort i helgen eller i veckan.

Orka och orka... det är inte jobbigare att skriva om fylla eller öl än något annat. Dessutom är jag stor fantast av öl. Jag dricker inte vad som helst. Jag hatar tex vodka och mycket annan starksprit.

Dessutom så kan jag ju berätta för dig att det går i vågor för min del. Vissa månader tycker jag det är sjukt roligt att festa, medans jag kan vara trött på det andra månader. Ett tag drack jag inte på nästan ett år. Jag tyckte det var roligare att softa hemma med polare bara och glo film osv... Just nu tycker jag det är roligt att festa.

Eftersom denna tråden handlar om i princip vad som helst, så brukar jag och många andra oftast skriva om vad de brukar göra här. Och när jag gör det så börjar du klaga?

Nu börjar det bli sommar och man kommer ut mer, då blir det lätt att man festar. I alla fall för min del. Det finns inte mycket annat att göra i Helsingborg. Det fanns det förr. Här fanns mycket diskotek för ungdomar osv... men det var alltid bråk så de blev nerlagda. Hur som helst så kan du ju fråga Stevie, Kristallen eller någon annan som bor i Helsingborg hur mycket det finns att göra här.

Du kan välja på festa, sitta vid datorn, nightgibba på gec eller sitta på en fritidsgård en hel helg. Jag vet inte hur du brukar göra, men jag brukar faktiskt göra det som jag tycker är roligast. =)

Xitoz
31-05-2008, 15:08
Volontär goes alkis? :o

Jadu, vad har jag gjort i veckan..? Jo just de, jag har vart hemma hela veckan för haft förbaskat ont i huvudet, ondast på morgon och kväll, slutade värka 20 min efter att man ätit klart.
Så igår blev man ju mycket bättre (efter att ha följt en läkares tips på vårdcentralen, ingen dator, tv, slappna av så mycket det går etc). Men så igår blev det bara lite ondare på kvällen.

käraste
31-05-2008, 15:25

Igår natt eller när det var skrev Volontär ett meddelande som löd ungefär:
Man ska nte ha 10 <öl märke> på sitt rum. Då kan det bli falig.t.
*OPS*****
skrev han igår typ.

Har "skryter" även om sina fester på måndags morgnarna.

Twia
31-05-2008, 15:26
Nej förfan!

Jag är också sjuk typ. Ont i halsen, trött och har lite feber. :(

Igår natt eller när det var skrev Volontär ett meddelande som löd ungefär:
Man ska nte ha 10 <öl märke> på sitt rum. Då kan det bli falig.t.
*OPS*****
skrev han igår typ.

Har "skryter" även om sina fester på måndags morgnarna.
hmm.. jag förklare lite längre upp. Jag "skryter" inte, jag berättar vad jag gjort i helgen helt enkelt. Men jag kan göra som du, bete mig som en ynkrygg och ljuga istället för att vara rakryggad och stå för vad man gjort... sen försöka fjäska in sig hos moderatorer för att få bort sin ban. Herregud människa. Du är typ 14 år gammal och du bryr dig mer om andra än vad du bryr dig om dig själv. Skärp dig, du är 14 och då ska man vara lite egoistisk och bara ha kul istället för att klanka ner på andra dygnet runt.

Get a life, vill du fortsätta diskutera tar vi det i PM =)

Kapten Usopp
31-05-2008, 15:47
Okej, i veckans tråd kan vi snacka om allt. Här finns ingen speciell topic som du måste följa.
För att få igång folk att verkligen prata om något i denna tråden så är det en bra idé att faktiskt berätta vad man gjort i helgen eller i veckan.

Vilket betyder att ni kan fortsätta, GOGOGO!

käraste
31-05-2008, 17:09
Alkis kan man ju inte kalla dig men fest(ing)?
Tycker du jag bryr mig om andra? Det var något nytt.
Fjäska kan man alltid göra.

Vi kan avsluta våran diskussion här.

Twia
31-05-2008, 23:53
Nej jag är tuff nu. Nyss varit på fest jag är så jävla cool så jag tycker vi fortsätter. Komigen, jag är så jävla häftig... åhhhhhhhh vad cool jag är.

*TUFFAR MIG*

käraste
01-06-2008, 00:15
Bra det Volontär. Bra där!
_/
- HampusNiklasKumlinLindgren ! säger:
tjena quiien
Bebbzor säger:
tjo
eller hurdet stavas
jag är full xD
Bebbzor säger:
queeeeeeeen
Bebbzor säger:
stavas det
orka tänka xcD
Bebbzor säger:
queen.
Bebbzor säger:
wallman ringde, sa inget.
Bebbzor säger:
skills
hahha ;D

Dainton
01-06-2008, 01:03
Asså detta är jävligt roligt att läsa.. För det e helt sjukt vilka åsikter folk kan ha mot andra som ej gör som dem gör... Jag har själv vatt på gröningen ( ställe i HBG). Och druckit lite. Men iaf..

Varför ska man bry sig om vad andra gör och tycker? på vägen hem gick ja o en polare och snacka hela vägen om just detta. Varför ska man tvinga någon med ut o supa? Varför ska man tvinga någon att lana? Varför inte skita i allt och göra som man själv vill??.. Jag är inte den som festar varje helg eller så. Jag är mig själv, och vill ni så gärna veta så har jag supit 3 ggr. Och bara softat, inte direkt någon fest.. Utan bara druckit me polare. Men mitt själva jag är att bara njuta av dagen, hitta på saker som man tycker är kul! Jag är personen som gillar att softa, va ute o göra saker, spela boll etc blabla, Vara med familjen ibland. Jag gillar ej festa, inte dricka, och jag gillar heller inte öl så mycket. Man behöver inte vara nörd för man sitter vid datorn alltid. Man behöver inte vara cool för att dricka. Man behöver inte vara snygg för att få världens hetaste brud, ellerhur?. Så varför ska alla ha så mycket emot vad den andra gillar att göra? SKIT I HAN DÅ. Gör som du vill, om han ej kan acceptera de, då är han väl inte ens en äkta vän? Som sagt gör själva vad ni trivs med och göra. Jag t ex. festar inte så ofta, kanske kommer hända någon gång i sommar, Men fan inte varje dag som vissa andra, och bryr ja mig om dem? Nä, för jag är inte den personen som umgås med dem som ej kan acceptera en.

Kanske lite dåligt/förvirrande skrivigt, Men ffs sluta hålla på o klaga på andra personer, bara för du inte tycker samma som dem!

Dreath
01-06-2008, 01:33
Asså detta är jävligt roligt att läsa.. För det e helt sjukt vilka åsikter folk kan ha mot andra som ej gör som dem gör... Jag har själv vatt på gröningen ( ställe i HBG). Och druckit lite. Men iaf..

Varför ska man bry sig om vad andra gör och tycker? på vägen hem gick ja o en polare och snacka hela vägen om just detta. Varför ska man tvinga någon med ut o supa? Varför ska man tvinga någon att lana? Varför inte skita i allt och göra som man själv vill??.. Jag är inte den som festar varje helg eller så. Jag är mig själv, och vill ni så gärna veta så har jag supit 3 ggr. Och bara softat, inte direkt någon fest.. Utan bara druckit me polare. Men mitt själva jag är att bara njuta av dagen, hitta på saker som man tycker är kul! Jag är personen som gillar att softa, va ute o göra saker, spela boll etc blabla, Vara med familjen ibland. Jag gillar ej festa, inte dricka, och jag gillar heller inte öl så mycket. Man behöver inte vara nörd för man sitter vid datorn alltid. Man behöver inte vara cool för att dricka. Man behöver inte vara snygg för att få världens hetaste brud, ellerhur?. Så varför ska alla ha så mycket emot vad den andra gillar att göra? SKIT I HAN DÅ. Gör som du vill, om han ej kan acceptera de, då är han väl inte ens en äkta vän? Som sagt gör själva vad ni trivs med och göra. Jag t ex. festar inte så ofta, kanske kommer hända någon gång i sommar, Men fan inte varje dag som vissa andra, och bryr ja mig om dem? Nä, för jag är inte den personen som umgås med dem som ej kan acceptera en.

Kanske lite dåligt/förvirrande skrivigt, Men ffs sluta hålla på o klaga på andra personer, bara för du inte tycker samma som dem!

Snälla lilla...

Kexchoklad
01-06-2008, 12:30
Varm helg. 25 grader både igår och idag. Bränt mig överallt = (Y)

aLx_
01-06-2008, 13:18
Jag har spelat boll, och hjälpt polarn flytta i helgen :]

Twia
01-06-2008, 15:15
Blöh, jag spelade nyss fotboll. Är helt jävla död. I denna värmen är det extra jobbigt. Ska nog äta pizza snart sen glo film.

Säg någon bra film... gärna komedi =)

Kapten Usopp
01-06-2008, 15:33
Varm helg. 25 grader både igår och idag. Bränt mig överallt = (Y)

ägd lol xd

Kexchoklad
01-06-2008, 15:55
ägd lol xd

Var ute i 4h idag och spelat fotboll bland annat. Bränt mig lite extra, götttt!

Snowflake
01-06-2008, 19:20
30 grader i skuggan i dag, Sköööööönt!

ZoOorO
01-06-2008, 19:35
4 dagar kvar och det känns gött:D

Snowflake
01-06-2008, 20:47
3 för mig :D

Twia
01-06-2008, 20:56
10 dagar kvar för min del. om 1 timme och 54 min är det bara 9 dagar kvar... känns tungt