PDA

View Full Version : Björn Gustafsson ger ut poäng på Eurovision

Ghambo
25-05-2008, 10:17
http://www.youtube.com/watch?v=ZpCdvuQp7cI

Lasse
25-05-2008, 10:22
haha svinskön xD

Twia
25-05-2008, 10:34
Som vanligt gick det dåligt för Sverige i Eurovision Song Contest. Därför bör du skriva på och skicka vidare länken, så skickar vi Björn Gustavsson nästa år: http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=2084 SKICKA VIDARE!

Snowflake
25-05-2008, 10:46
Fyfan vad bra han gjorde det :) kan vi inte gå vidare så kan vi jävlas^^

Spinnix
25-05-2008, 11:12
hahahahaha fan va bra han är!

Psygabber
25-05-2008, 11:19
Kan nog vara bland det sämsta jag har sett, Björn Gustafsson är så otroligt jävla tråkig.

Ceefyra
25-05-2008, 11:20
och allt detta förtjänade en egen tråd?

Liam
25-05-2008, 14:24
Tycker inte detta förtjänade en egen tråd men tycker björn förtjänar en ;)

Poncho
25-05-2008, 14:55
haha skit skön är han ju :D

Kexchoklad
25-05-2008, 15:15
Björn är överskattad, lirar med manus. Kan inte improvisera, you name it

Farwer
25-05-2008, 16:06

För det vet du, eller hur?

MODL
25-05-2008, 16:49
Björn är kung

Zater
25-05-2008, 19:14

Enligt vad jag hört så skriver han ju manuset själv och han är rolig i det han gör inte överskattad

Kexchoklad
25-05-2008, 20:01
Han var rolig en gång. När han var full, och han kör ju samma sak hela tiden. "Carina Berg, carina berg, carina berg, carina berg" Who gives a shit?

Ergnot
25-05-2008, 23:22
Detta var ju inte det absolut roligaste jag sett men det var helt klart en höjdpunkt och det blev mycket roligare när man såg alla andras, speciellt balkanländernas presentatörer som hade suttit och nötit det där ett tag för att allt ska låta helt perfekt till skillnad från Björn som börjar med ett "Hola Belgrad". Lång mening. F.ö. kör flertalet komiker med manus..

Keff
25-05-2008, 23:27
Jävligt torrt. Något kul kunde han ju sagt, men vafan ska folk tro?

Redmark
25-05-2008, 23:33
Som en kommentar på filmen.

"asså lol på er. Jag ska erkänna en sak... Jag ÄR avundsjuk. Men inte på Björn... utan på er. Varför? För ni verkar så jävla lättroade. Fattar ni inte att det är ett dåligt skämt? Så jävla krysat så det finns inte. Skulle han ha sagt "Och tolv poäng går till.. eller ajust det, jag ska snacka engelska. Oj. Aaaah!! Twelve points goes to Norge. Nohhohoh NORWAY GOT TWELVE! :D" Så skulle ni ha kissat på er där hemma. Även fast det där var dålig ^^ Så var det ändå bättre än det han gjorde."

Jag håller med denna person som skrev detta.

Addre
26-05-2008, 01:07
jag tyckte det var bra att han gjorde så eftersom alla andra ska vara så oerhört falska och jobbiga.. :P

Dreath
26-05-2008, 01:25
Kanske inte det bästa framträdande han har gjort men aja.

Monsterfrilla
26-05-2008, 06:32
Jag tyckte det var pinsamt! >_<

Xaya Heartless
26-05-2008, 09:32
Sverige var inte bäst men vi var roligast. Visst är det hans vanliga "stil" som man ahr sett hungra gånger innan, men rolig är han. Jag skiter i om han skriver skämten själv eller inte. Och ni som skämdes eller tyckte det var pinsamt, SLAPPNA AV LITE.

Xitoz
26-05-2008, 10:15
Som en kommentar på filmen.

"asså lol på er. Jag ska erkänna en sak... Jag ÄR avundsjuk. Men inte på Björn... utan på er. Varför? För ni verkar så jävla lättroade. Fattar ni inte att det är ett dåligt skämt? Så jävla krysat så det finns inte. Skulle han ha sagt "Och tolv poäng går till.. eller ajust det, jag ska snacka engelska. Oj. Aaaah!! Twelve points goes to Norge. Nohhohoh NORWAY GOT TWELVE! :D" Så skulle ni ha kissat på er där hemma. Även fast det där var dålig ^^ Så var det ändå bättre än det han gjorde."

Jag håller med denna person som skrev detta.

I agree.

Själv tycker jag inte att det passar in på något sätt att göra ett skämt i eurovision, hör ju inte hemma. Han framstår som en tönt när man kollar på de andra presentatörerna, iaf vad jag ser det som.

Lotta
26-05-2008, 14:28
Jag tycker det är skönt att avdramatisera hela tävlingen med såna inslag. Bra initiativ. Hela Eurovision är alldeles för spexad. Man kan ju snart lägga ner hela tävlingen. Det är inte låtar det röstas på längre, när man hör kommentatorerna säga saker som "malta brukar ge oss bra", det är länder. Öststaterna röstar alltid på varann. Och vad är hela grejen med direktkvalificierade länder? Storbritannien, Tyskland, Frankrike och Spanien är det va? De kan ju skicka vilken skit som helst. Orättvist så det förslår. När resten av länderna kan åka ut. Som vanligt överskattar media Sveriges bidrag å det grövsta. Nej, jag tycker Björn var helt rätt. Det ska vara lättsam underhållning. Inte miljonprojekt och europaturnéer.

EmiL
26-05-2008, 15:28
Ja du tycker så mycket du!

Ceefyra
26-05-2008, 15:43
Öststaterna röstar alltid på varann.

Kompisröstning förekommer ju i alla länder, dock hade nog inte våra grannar fattat innebörden av att vara med i kompispakten med Sverige, det slog liksom aldrig riktigt igenom. Fast vem bryr sig egentligen? ESC har blivit ett skämt, om det nu inte har varit så hela tiden..

Valle
26-05-2008, 15:53
Håller helt med Lotta, Eurovision är överskattat.
Det är inte bästa låt som vinner utan det land som har flest grannländer eller länder som kompisröstar.
Dessutom råkade jag se Finlands bidrag eftersom farsan ropade och så drog jag och såg den.
Vad kan man säga mera än värdelöst bidrag? Folk verkar ej fatta att det där med Lordi är typ en engångsförtelse, ingen hade sätt något liknande och alla småbarn tyckte att de var häftiga osv..

För att summera det hela, Eurovision har gått överstyr.

Phoenix_Candia
26-05-2008, 19:46
asså palla se eurovision -.- har inte idats se på nått sånt dom senste fem åren :P

Redmark
26-05-2008, 21:19
Fem senaste åren? Du är väl typ fyra? Hur går det sig?

ACE
26-05-2008, 21:26
Tycker han är en oerhört överskattad kille som inte är rolig hur man än vänder och vrider på det, men men alla tycker inte lika dant.

Anonym
26-05-2008, 22:37
Pinsamt som fan, han fick europa o tro att sverige skickar ut största retarden som poäng-utdelare.

Rabarber
26-05-2008, 22:45
Pinsamt som fan, han fick europa o tro att sverige skickar ut största retarden som poäng-utdelare.

och vad tror du var meningen

Snowflake
26-05-2008, 22:56

Bättre det än en bimbo som fjäskar för programledaren

Xompa <3
27-05-2008, 05:27
Han är skön ;d

Bajen
27-05-2008, 19:32
Det dära att öststaterna röstar på varandra, kan vi faktist inte klaga på.
För under tiden då Sovjetunionen var ett och yugoslavien var ett, var det vi som hade topp placeringarna. Skrattar bäst som skrattar sist.

Xitoz
28-05-2008, 09:26
Sverige har bara sång, men inget smickrande, kolla på dom andra där dem har lite mer stil osv. Gillar man inte svenska låtar så kommer vi ju inte långt. Kanske var bättre om vi skickade "Kebab pizza, slivovitcha" till finalen där dem dom hade en del "stil" än bara en låt.

Kyox
28-05-2008, 14:02
Hahah, undra vad dom andra länderna tror när dom ser det.. "Oh no, Swedish incompetent blondes"

Trickey
28-05-2008, 14:27
Klockrent! :D

Anonym
28-05-2008, 20:08
och vad tror du var meningen

att han skulle vara lite smårolig

Tweel
29-05-2008, 15:40
Hatar björn G tkr han är så jävla tråkig å steel humor.. å nu kmr alla fjortisar bara "Du är bara avundsjuk " lalala massa sånt men jag gillaar honom inte.. Johan glans is the shit!

Slash
29-05-2008, 16:49
så jävla skön han är =D

Rasty
29-05-2008, 17:45
Vad jag garvade när jag såg detta. Inte för att det var roligt, utan för att det var riktigt pinsamt för Sverige. Här får vi se resten av Europa som har snygga tjejer som "poängutdelare" med snygga bakgrunder i städerna. Sen kommer någon fjant som jag aldrig hört talats om in i skärmen och har otroligt dålig engelska och med Stockholms fulaste plats som bakgrund. Jag menar, vafan? Jag förväntade mig att se någon snygg brud centralt i Stockholm så kommer denna fjanten på bild? För inittihilvitti, hela världen ser på programmet.
Dessutom ska han verka rolig genom att säga IIICCEland som om det bara skulle vara kallt i Island och inte här i Sverige. Vad fan ska folk tro om oss?

P.S: Sverige behöver fler skyskrapor.
Var fan fick jag det ifrån?