PDA

View Full Version : Tibianordics argumenttråd.

Xitoz
24-05-2008, 12:40
Hej hej, vad vitt jag vet har aldrig en sådanhär tråd blivit skapad, och då är den heller inte lik de andra trådar som funnits.

Argumenttrådar går till att medlemmarna skall argumentera om saker som jag bestämmer.
Någon är för och någon är emot och ska därefter argumentera. Det bestämmer jag också, vem som är för och emot.

Exemple:

"Argument om homosexulla"

Person1 är för
Person2 är emot.

Man behöver inte vara emot det irl och inte för det heller, med, men här har du en bestämd roll att du inte ska tycka om dem eller att du ska tycka om dem.

Person1: Alla har rätt att vara kär i vem dom vill
Person2: Ja, men det är helt fel, i biblen står det att man inte får vara bög eller lebb!

Det går att hoppa in i när man vill, jag startar när jag har två deltagare och sedan tar vi nästa par.

Nå, har vi några som vill börja?

(Homosexuella exemplet kommer antagligen inte vara med, iaf inte i första ronden. Så börja inte argumentera om det förrän jag sagt vad ni ska argumentera om och vem som är för och emot)

EDIT: Ni har 8 inlägg tillsammans, alltså 4 var, när någon skrivit ett inlägg så är det nästa, det är alltså inte tillåtet att göra en dubbel, när 8 inlägg har varit är det dax för nästa par.
Skriv helst efter en omgång och inte mitt i argumenten, skriv efter 8 inlägg då ett argument har tagit slut om ni vill vara med eller inte.

Tog bort lite särskrivningar bara.

käraste
24-05-2008, 12:55
I'm in.

Avicil
24-05-2008, 13:55
Är inte diskussioner om diverse frågor just vad allmänt snack är till för? Vad jag förstår så vill du krympa allmänt snack till bara denna tråden? Ingen bra idée

Xitoz
24-05-2008, 13:57
Nej inte så jag tänkt, detta är bara argument "träning", här kan de vara mer seriösa frågor och mindre seriösa frågor så som "Argumentera badrocken" etc.