PDA

View Full Version : Sir Fredde 148 EK 101/96 M LvL 8 KRIG

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]

Dreath
28-05-2007, 22:54
Jag kom nyss på varför denna tråden har så många posts... :rolleyes:

Zoul
28-05-2007, 22:55
Jag vet han har gjort PoI, läs posten över..

Nja, antagligen har du det med andra ord, eftersom du säger att alla andra har ett dåligt normalt liv? jag är förjävlig jag vet : )
Du behöver verkligen lära dig läsa. Gå till skolan, skippa inte lektioner, du framstår mer som en idiot än som en tuff kille när du gör det.

@Dreath: Ja, detta är Runar's fel. Vi har ingen PM funktion!

aLx_
28-05-2007, 22:58
Edit; Sorry för allt spam, men inte så lätt att stå emot allt whine! :)

Zoul
28-05-2007, 23:01
Ah, jag är i skolan (nästan) varje dag. Jag har hyfsade betyg.
Och har ett garanterat jobb efter jag går ut.

Nej, nu orkar jag inte leta upp allt du har skrivit, men vet du vad JAG SKITER I DET.
Ah, nä nu orkar jag inte flama mer..
Väntar på min bann bara :)

@Fec: GOGOGOGOGOGOGOGOGOGO
Så..

Runar
28-05-2007, 23:06
ONE MORE OFFTOPIC WORD AND THIS THREAD GETS LOCKED! NO MERCY!

To close, or not to close: that is the question.
Whether 'tis nobler in the mind to suffer
The insults and flames of outrageous fortune,
Or to take arms against a sea of spammers,
And by opposing end them? To die: to ban;

ONE MORE OFFTOPIC WORD AND THIS THREAD GETS LOCKED! NO MERCY!

Runar
29-05-2007, 15:28
Ha ett bra liv ... emo
I warned you :yeah:

THREAD CLOSED!

The thread starter may PM me if he want the thread opened, but then people will get punished.

Runar
29-05-2007, 20:30
Zoul, Khan and Fanta La'Bamba have now received one warning for spam. Several posts have been deleted.

Thread reopened.

··
29-05-2007, 21:13
VIlka pics? Hna har la inte postat på ett tag rå.

Fredde är min söta gulle gubbe <3

Upp med mera krigs bilder!

Fred
29-05-2007, 21:47
Eller Zoul med sin macro druid farm : ), hon leker tv-programmet farmen på Tibia :///
Hahah xDDD
Men Zoul har aldrig varit seriös i Julera .P
Nej men på Celesta : )

@Zoul, du är inte tuff någonstanns, en fegis irl som försöker mobba folk genom ett forum?
Alltså seriöst;
klipp dig, köp nya kläder, ut i solen och skaffa dig ett jobb, bidrags offer.

Btw, du är en idi (säger inte hela eftersom det räknas som offensivit på tibianordic, men inte på tibia.com) seriöst ja, jag menar det.
Vafan vet du, hur vi är "irl"?
Du har inte träffat folk irl, så hur kan du veta det?
Du har ingen social kompetens, absolut inte.

Jag är inte cool någonstanns framför datorn och inte bakom den i heller för den delen.
Bryr mig inte om vad du tror, men jag står för vad jag tycker och tänker, var som helst, mot vem som helst och när som helst.

Eller så är du den extrema fjortisen som använder sig av "SLÅ TJEJER ÄR FEGT!! MEN GUD VAD FEGT!" och är så förbannat kaxig, men säger bara skit saker som folk skrattar bakom ryggen på dig.

och din svengelska är ytterst irriterande.

Alla var glada här på Tibianordic när du inte var här, nu är det kaos och spam igen.:offtopic::offtopic::offtopic:
Sen när blev irl ett svenskt ord?

Och ja jag var tvungen

Ontopic: Hur går det med krigandet?

Zoul
30-05-2007, 00:37
Skrattretande att folk inte vet vad svengelska är.
Tror fler här inne använder ord som "joina" eller "printa" än vad jag gör.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Svengelska

On topic så har jag inte hört ett knyst från allas våran lilla loverboy fec.
Han kanske rent av är i skolan nu för tiden? :o

Hex
30-05-2007, 06:20
Sorry for going off topic, but it would be great if this thread would be closed permanentley, because obviousley some people can't stay on topic no matter how many warnings they get.

As soon as this thread got re-opened, Zoul came back and started to post, and there's nothing wrong with that of course, but then the flamers saw that she had posted and they just have to do everything they can to ruin this thread. The same thing happened with J0k3's thread a while ago, but it stopped after a while for some reason.

I know Im not a mod or whatever, but please, if you wanna argue then do it somewhere else, because its pretty annoying for everyone else to read. It might be fun for you to insult people that act a certain way, like when Khan called Zoul an emo (no offense), but it gets pretty boring for the others when they look through the fresh posts and they read nothing but arguments that could have been taken in PM, msn or something. So please, for everyones sake, if you want to argue that badly, do it somewhere else, because when you do it here, it makes you look like you're trying to make the other one look bad in fron of everyone else when you're in fact worse.

~

Xompa <3
30-05-2007, 08:04
Rätt rolig tråd detta ^^,

Fec
30-05-2007, 09:20
Skrattretande att folk inte vet vad svengelska är.
Tror fler här inne använder ord som "joina" eller "printa" än vad jag gör.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Svengelska

On topic så har jag inte hört ett knyst från allas våran lilla loverboy fec.
Han kanske rent av är i skolan nu för tiden? :o
Lås upp min tråd på ss-forumet. Kan inte PMa

Sen så kan ju alla idioter o ta o dra åt heövete, speciellt Khan.
GE FAN O TRAKA NER PÅ ZOUL, OKEJ? Jävla småungar och ja, jag är säkert yngre. Men jag är van o inte va äldre o kunna visa mig mogen för o förstå och göra vissa saker. Men visst kom igen flamea mig, men ge fan i henne. -.-

Dessutom så är det en tråd om SS, så ni kan ju hoppa allt annat skit. Dessutom så handlar tråden om mig. Zoul det är lugnt, dina posts gjorde inget. Det är deras idiotiska som gör mig förbannad o att dem ska vara så off topic det bara går.
Aja iaf så kommer det nog en bild ikväll :)
Expar just nu lite.

Kapten Usopp
30-05-2007, 09:55
LOL PÅ dej fec, hon kallade ju Khan eller vem det var för utläning och "Utis" nej det är inte en insult men i dem flestas ögon här på Tibianordic tror jag nog att man ser ner på utläningar vilket är helt fel... så imo har hon "Trakat" ner minst lika mkt.

(Var bara tvungen att säga det)

Xompa <3
30-05-2007, 10:16
Sånt é livet, särskilt här i Tibianordic. Alla flamar varandras poster. Serri, tycker vi slutar med det och bli vänner :happy:

Hex
30-05-2007, 10:35
Sluta säga "serri", låter helt jävla stört.

Ont: Vad huntar du Fec? xO

Fanta La'Bamba
30-05-2007, 12:15
LOL PÅ dej fec, hon kallade ju Khan eller vem det var för utläning och "Utis" nej det är inte en insult men i dem flestas ögon här på Tibianordic tror jag nog att man ser ner på utläningar vilket är helt fel... så imo har hon "Trakat" ner minst lika mkt.

Det var jag som började med invandrar snackat, enda zoul sa att han skrev som en.

Fec
30-05-2007, 13:37

Det var jag som började med invandrar snackat, enda zoul sa att han skrev som en.
Ja och det går bra för grabben att läsa också :)

Btw jag expade turtles, för om dem kommer online så hinner jag dra pz innan dem kommer. Förut expade jag poh, men dem har börjat logga där. ;S

aLx_
30-05-2007, 14:10
KAN NI SLUTA GÅ OFFTOPIC DÅ IDIOTER?

Inget fel på sköldpaddor, iaf inte när det är krig?
Hade du tänkt ta 150+ då? (Var tvungen och skriva något)

Kapten Usopp
30-05-2007, 14:26
I lol'd

Xyz
30-05-2007, 14:38
Snyggt Fredde ;P
I haz dein mzn... -schtolt- :cool:

Älgfan
30-05-2007, 16:24
Snyggt Fredde ;P
I haz dein mzn... -schtolt- :cool:
coolt! kan jag få den med?

Runar
30-05-2007, 17:31
I lol'd
I clos'd.

I warned you. Two times. Too bad you just continued.

The following people have been banned two days for offtopic:

Fanta La'Bamba
Kapten Usopp
Fred
Xompa <3

Runar
04-06-2007, 13:14
I wonder why I do this..

Thread reopened, but ONE SINGLE offtopic posts, and this thread gets closed forever. And the person responsible will receive a weeks vacation.

Fec
04-06-2007, 13:24
För jag postar massa fina ss :D

http://sp2.fotologs.net/photo/50/59/54/sir_fredde/1180540942_f.jpg
Sen så sprang setzer o dem iväg o jag efter. Men nej då skulle mina kompisar stanna, så där stod man mot Setzer, Hizak, Lord Bender, Mattryxzin, Dulokz, Safado och dem helt ensam. Väldigt skoj, tyvärr ingen cam :/

http://sp2.fotologs.net/photo/50/59/54/sir_fredde/1180830047_f.jpg
Ny gf O.o

Titan Palla
04-06-2007, 13:46
nice

Andy
04-06-2007, 14:03
Gz level ! =)

Creativ
04-06-2007, 14:15
Addonen passar :>

Fanta La'Bamba
04-06-2007, 17:25
Varför ens ha en ingame "gf"?

Banan Gangstern
04-06-2007, 21:02
Nice den där combon fortsätt posta screens !:yeah:

Fec
04-06-2007, 21:13
Ja du, för att man kanske tycker om o vara med personen o har trevligt när man pratar och är med varann. Sen så kanske man vill komma lite längre o så händer det att man skaffar gf kanske. Inte vet jag, men jag trivs med det.

Ol'Kladd
04-06-2007, 21:48
Ja du, för att man kanske tycker om o vara med personen o har trevligt när man pratar och är med varann. Sen så kanske man vill komma lite längre o så händer det att man skaffar gf kanske. Inte vet jag, men jag trivs med det.
www.tibian-wifes.com :o Nej men seriöst, det är väl inget fel att han en ingame gf?

Grattis till lvl'n :)

Vioselos
05-06-2007, 07:22
Jo det är strange...

whatever grattis till den mest nerspammade tråden.

aLx_
05-06-2007, 09:03
www.tibian-wifes.com :o Nej men seriöst, det är väl inget fel att han en ingame gf?

haha, smajla irl när jag såg din länk : )

Kommer här några fler bilder???

Fanta La'Bamba
05-06-2007, 11:00
Jo det är strange...

lol, alla skti trådar från celesta tar dock priset :lol:

Ol'Kladd
05-06-2007, 13:02

haha, smajla irl när jag såg din länk : )

Kommer här några fler bilder???
Haha ;p

Vi vill se mer bilder!

Vioselos
05-06-2007, 13:03
Jo det är strange...

ok posta dina refugia chars då.

Fanta La'Bamba
05-06-2007, 13:41
Jo det är strange...

ok posta dina refugia chars då.
Dom är inget att se, så därför postar ja dom inte.

men om du nu så jätte gääärna vill så.

Mange
05-06-2007, 14:39
Skulle verkligen inte vilja säga detta, men det har redan varnats 2 gånger om att ni ska sluta med offtopic men endå fortsätter ni, trögare personer får man nog leta efter. Antingen vill ni ha tråden stängt eller så är ni allmänt tröga. Jag föreslår att ni nu håller käften om det inte handlar om tråden, annars stängs den för alltid.

Stern
05-06-2007, 16:21
This thread has been warned on several occasions not to go off topic, but yet you all persist to sway in to mindless off topic babble. For that, I close the thread. Thank you.

Stern
05-06-2007, 16:23
Second edit: The thread will not be re-opened, you were warned a single page ago by Runar about the spam, so for that I am closing the thread and if you decide to make a new thread which contains even more spam, banishments will be handed out.