PDA

View Full Version : Veckans tråd (V.20)

Spinnix
12-05-2008, 16:12
Vecka 20, snart sommarlov, fint väder, vad händer, i veckan, ?

Toxico
12-05-2008, 16:21
Bra idé med en veckopoll!

Farwer
12-05-2008, 16:35
Ska till Borås idag. Det är ju Elfsborg-IFK Göteborg föe fan! Så får ta och åka snart.
Annars är det mycket plugg och studiedag på fredag. :D

KristalleN
12-05-2008, 16:50
åkte och hämta mitt id-kort idag förjävla snyggt måste jag säga , aja klippa gräset hon fader vår imorgon.Sen spela match på torsdag ungefär de mesta som händer denna veckan , va ska ni andra göra?

Bobbo
12-05-2008, 17:09
Blir jobb nu till veckan som vanlig. Ska väl försöka hitta på något roligt till helgen, funderar på gokart.

Redmark
12-05-2008, 17:23
Jag har sagt upp mig från jobbet. Jag fick inte komma senare pga Sverige spelade natten till idag.

Phoenix_Candia
12-05-2008, 17:29
sa du upp jobbet för att se på hockey?!?

Redmark
12-05-2008, 17:34
Vad tror du?

käraste
12-05-2008, 17:40
Klart att han sa upp sig för hockey, vad gör man inte för hockey liksom..

Veckan blir trevlig hoppas jag, lite plugg osv..
Måndag äre studiedag :)

Ceefyra
12-05-2008, 17:42
Ritningsläsning mest hela veckan, och sola såklart om vädret håller i sig.
Imorgon blire ju fotboll :D

Snowflake
12-05-2008, 18:12
I morgon har vi nationella prov, "jippi" =(
FREAKIN' SUX! hatar matte.. matte suger.. jag vill inte ha ig i matte.. :(

EmiL
12-05-2008, 18:26
I morgon har vi nationella prov, "jippi" =(
FREAKIN' SUX! hatar matte.. matte suger.. jag vill inte ha ig i matte.. :(

Sluta sitt här o whina och gå och plugga istället, tönt jävel.

käraste
12-05-2008, 18:36
tru e

Twia
12-05-2008, 18:38
Ska plugga lite sen hade jag tänkt, käka och sen glo någon nice film :D

Kapten Usopp
12-05-2008, 18:44
Well min vecka ser inte speciellt bra ut om man säger så...
Idag: Åkte hem, fick pollen anfall eller vad det heter...tog som tur var spruta emot det idag så jag slipper det.
Fick även reda på att vi denna veckan har någon speciell APU vecka, då vi ska hitta nånstans att praoa onsdag-fredag. Och på onsdag ska vi till nåt media shit i Ystad(Min skola ligger i ängelholm, lyckat?)
Aja, veckan kommer bli kaos, men vi får se hure går. :D
Reporting back, Friday. :D

Mange
12-05-2008, 19:47
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/helsingborg/article2453068.ab

En spelare som dig är inget jag vill ha i världens finaste förening, sälj dig själv!

Ola Magnell
13-05-2008, 13:27
Är Helsingborg sveriges motsvarighet till Liverpool?

Trickey
13-05-2008, 13:41
aa, dem är ungefär lika dåliga :P

Mange
13-05-2008, 15:04
Är Helsingborg sveriges motsvarighet till Liverpool?
Helsingborg spelar sveriges roligaste och mest sevärda fotboll vilket inte har varit direkt effektivt hittils.
Liverpool däremot spelare nästan PL's tråkigaste fotboll, men det är effektivt.
Det är skillnaden.

Snowflake
13-05-2008, 15:47

Nu var du tuff :)

Btw, kom på att jag läste fel när jag kollade på betygen.. behövde en viss poäng på samtliga prov för att få G inte ett enskilt :) tror jag klarar G xD

KristalleN
13-05-2008, 15:52
Fick reda på mitt sammanlagda betyg på NP i engelska idag :) hihih fick VG-

Bobbo
13-05-2008, 16:43
Lite dålig stämning på jobbet, chefen är förbannade på mina kollegor =)

Snowflake
13-05-2008, 17:07
Lite dålig stämning på jobbet, chefen är förbannade på mina kollegor =)

Spelat tv spel på arbetstid?:P
Vf e han arg?

Ceefyra
13-05-2008, 17:26
Henke är med i landslaget igen, ja.

käraste
13-05-2008, 17:42
vet någon vart man kan lära sig om amx mod? till cs då och jag vill inte att ni ska skirva "fragbite" osv.
jag undrar då om kommandos inte hur man lägger till amx till sin egna server.

Bobbo
13-05-2008, 19:37
Spelat tv spel på arbetstid?:P
Vf e han arg?

De beställde alldeles för lite varor så var ganska tomt idag.

Mange
13-05-2008, 19:49
restaurang?

Twia
13-05-2008, 22:03
Åker till landets huvudstad imorgon.
Det är en underbart fin stad! Brukar vara där på sommaren. Har släkt i både innerstaden och i skärgården.

Bobbo
13-05-2008, 22:28
restaurang?
Hemköp ;D

Trefligt Keff, var själv där i helgen.

Twia
13-05-2008, 22:48
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article2465775.ab
JAJADÅ! Orka att hela världens medior blir helt vilda...

Keff
14-05-2008, 06:38
Det är en underbart fin stad! Brukar vara där på sommaren. Har släkt i både innerstaden och i skärgården.

[:

Tåget går om 1h 5min, kör om en halvtimme.

Ha det fint

Leksing
14-05-2008, 07:36
De beställde alldeles för lite varor så var ganska tomt idag.

Vilka jävla noobs.

Bobbo
14-05-2008, 07:46
Vilka jävla noobs.
Det fick de veta också.

Jobbar 16-21 idag.

Snowflake
14-05-2008, 08:45
Har sovmorgon till kl. 2.. fast det har hallandsposten sett till att jag inte ska få-.-
Dem skrev fel telefonnummer på en annons om cementplattor..
5pers har ringt de senaste 30 minuterna och frågat ifall jag fortfarande säljer cementplattor! :(

Avicil
14-05-2008, 13:35
Har sovmorgon till kl. 2.. fast det har hallandsposten sett till att jag inte ska få-.-
Dem skrev fel telefonnummer på en annons om cementplattor..
5pers har ringt de senaste 30 minuterna och frågat ifall jag fortfarande säljer cementplattor! :(

segt
varför la du inte bara av luren?

Kexchoklad
14-05-2008, 13:51
vet någon vart man kan lära sig om amx mod? till cs då och jag vill inte att ni ska skirva "fragbite" osv.
jag undrar då om kommandos inte hur man lägger till amx till sin egna server.

www.fragbite.com

Ergnot
14-05-2008, 16:19
Vet någon här hur man omdaterar mejl? Så att det ser ut som jag skickat mejlet typ 5 dagar innan.
Kvartfinal ikväll då!

käraste
14-05-2008, 20:28
Sverige är i semi-final. :)

Bobbo
14-05-2008, 21:14
Datorer. Nu har skärmen bestämt sig för att strejka på ena datorn.

Miwna
15-05-2008, 07:58
SHIT, hur fan blev det torsdag?! :|

käraste
15-05-2008, 11:08
SHIT, hur fan blev det torsdag?! :|
Jimmy, först kommer måndagen sen tisdagen sen onsdagen och när dem alla är slut, du vet när klockan slagit 00:00 på datorn då heter dagen torsdag, så enkelt är det.

ZoOorO
15-05-2008, 14:44
blir väll träning sen plugga So har prov imån;<

Poncho
15-05-2008, 18:32
\/ mitt djur äger xD

Redmark
15-05-2008, 21:13
:D pwn! Jag gav dig en bit mat.

Två iranier står på Sergels Torg och tigger pengar, efter dagen träffas de.
Den ene skryter med att han har fått ihop 483 kronor, med hjälp av en handskriven lapp "HJÄLP MIG ATT FÖRSÖRJA MINA FEM SJUKA BARN".
Då visade den andre att han har fått ihop 42358 kronor, stum av förvåningar stammar den förste killen: HUR HAR DU LYCKATS? Vad står det på din skylt?
Den andre svarar: HJÄLP MIG, JAG VILL HEM TILL IRAN..

käraste
15-05-2008, 22:58
http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/325098.gif?6071

käraste
15-05-2008, 23:20
http://www.youtube.com/watch?v=Hm_lkKVFA_o&feature=related
HAHAHAHH

Erik
15-05-2008, 23:42
Kom nyss hem från sjukhuset. Spelade fotbollsmatch och bröt några ben i armen. Gips i 6 veckor, därefter vila i 6 veckor.

Förstörd sommar?

käraste
16-05-2008, 00:22
Kom nyss hem från sjukhuset. Spelade fotbollsmatch och bröt några ben i armen. Gips i 6 veckor, därefter vila i 6 veckor.

Förstörd sommar?

nä, lira tibia.

Bobbo
16-05-2008, 07:38
http://www.youtube.com/watch?v=GCatsiGD2YE
http://www.youtube.com/watch?v=4K5zYb6R2xM

Phoenix_Candia
16-05-2008, 09:59
ledig idag , sköönt :D

Kyox
16-05-2008, 11:34
Sten Taxi! <3 :d

Phoenix_Candia
16-05-2008, 12:20
huh? ^

Balinho#16
16-05-2008, 15:06
Blir kul vecka på tisdag åker vi till kurdistan (Mitt hemland).

Avicil
16-05-2008, 19:13
Blir kul vecka på tisdag åker vi till kurdistan (Mitt hemland).

där kan du ju fråga om de vill leka bajslekar

Keff
16-05-2008, 19:14
Hemma från huvfudstaden.

Leksing
16-05-2008, 21:24
Haha, fanns lite grejer att plocka idag, han som kör lastbilen hade skickat upp några pallar till härnösand som vi egentligen skulle ha. :D

käraste
16-05-2008, 21:50
död+bannad på tibs , yes. w/e i r gh3 kid now säger:
hej jag heter creativ.. varför? för jag har så dålig fantasi och inte kan komma på ett namn själv så jag kollade på mina högtalare och såg ett så fint namn. Jag är p12 och stolt över det. Jag bottar på tibia ibland men nu när jag är staff på tibianordic *fnizz* får jag inte säga det får då kommer store starke runar och smiskar mig. Jag brukar svara med ett så coolt "?" när folk skirver till mig på msn för jag är emo fjortis.

Nelzon
16-05-2008, 22:10
Fick min bärbara dator nu på kvällen så har suttit och installerat allt på den och glott på hockey :)
kanada gjorde precis 1-0 mot Sverige ;(

Celix
16-05-2008, 22:29
Kom nyss och tänkta på ett band men kan inte komma på namnet :S
Det var typ några "ninjor" som spelade hårdrock (typ speed-metal lr nått xD)
Något som vet namnet? XD

Kapten Usopp
16-05-2008, 22:31

DÖR AV SKRATT! XD
Så jävla sämst eller. xDD

Ceefyra
16-05-2008, 22:34
YES! Kvitterat :D

käraste
16-05-2008, 22:36
Devent är så jävla omogen.
http://www.tibianordic.com/forum/showpost.php?p=211982&postcount=9

Ergnot
16-05-2008, 22:37
Grymt kul att det sitter 20 000 självsäkra kanadensare där som tror att Kanada kör över Sverige! Fan vad jag hatar Kanada och deras spel, speciellt efter Niedermayers tackling för några år sen.

Kapten Usopp
16-05-2008, 22:39
Dålig stil. :|

Ceefyra
16-05-2008, 22:56
MÅl FÖr Fan! :d

Ergnot
16-05-2008, 22:57
haha nu är jag fan helt jävla övertänd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ceefyra
16-05-2008, 23:13
Fy fan, det går ju upp & ner hela tiden. Får ju fan hjärtfel sanrt

Bobbo
16-05-2008, 23:36
Inget fel på underhållningen i alla fall.

Phoenix_Candia
16-05-2008, 23:42
http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article2482100.ab

fett sjukt

käraste
17-05-2008, 00:14

fett sjukt

aftonbladet :rolleyes:

Psygabber
17-05-2008, 00:15

fett sjukt
Inte direkt, låter rätt vettigt enligt mig.

Dreath
17-05-2008, 01:07
Igår visade min bror mig några sjuka filmer.
En rekommendation: Dålig humor.
http://www.youtube.com/watch?v=8ddGbN-jzxg

Finns flera sorter.

Twia
17-05-2008, 02:13
Sverige förlorade, säkert bara för att biran tog slut. Stackars jävlar! Mina bira är slut, eller ja, de är i magen. Såvida jag inte pissat ut dem. GODNATT!

käraste
17-05-2008, 03:41
Igår visade min bror mig några sjuka filmer.
En rekommendation: Dålig humor.
http://www.youtube.com/watch?v=8ddGbN-jzxg

Finns flera sorter.

old!!!!

käraste
17-05-2008, 04:07
http://forum.krullproductions.com/viewtopic.php?t=42

Jag satt hemma och möglade framför datorn en helt vanlig lördagsnatt för ungefär 2 veckor sedan. Det var inget bra på tv'n och alla kompisar pysslade med annat.
Så jag sitter alltså där i min ensamhet, utan en enda vettig sak att göra. I hopp om att komma på något lagom underhållande att sysselsätta mig med så börjar jag spankulera omkring lite i huset.
"Hmm... Ska jag se om det verkligen är sant att man inte kan värma metall i mikron? Ska jag linda in fötterna i plastfolie och glida runt lite som en rysk isprinsessa på parkettgolvet i vardagsrummet?
Eller vad sägs om att rigga upp huset lite som i "Ensam Hemma" för att överraska farsan när han kommer hem?"
Mina blick vandrar från hörn till hörn och golv till tak där jag strövar omkring i husets alla rum, letandes efter någon intressant pryl att leka med.
Då plötsligt kommer jag på det! "Heureka!"
Min blick har fastnat på farsans nya systemkamera som ligger på bänken i köket. En Nikon D40X med ett underbart vackert telezoomobjektiv.
Med brinnande nyfikenhet och stor entusiasm plockar jag upp den skinande skönheten. Inte ett enda märke på den ännu. Den här hade med största sannolikhet kostat skjortan av min far, men teknikfreak som han är så hade han självklart köpt den ändå.
under kameran låg garantisedeln som han ännu inte hade fyllt i. "Jag får väl vara lite extra försiktig." tänkte jag.
I en dryg halvtimme springer jag runt i som en liten iller i huset och tar kort efter kort på de mest onödiga saker. *Klick, klick, klick..*
Efter ett tag börjar det bli lite långtråkigt och jag inser när jag har tagit ett 50-tal kort på saltkaret som står på bordet att jag kanske borde försöka hitta några nya motiv.
Jag får syn på Örjan, en oerhört illaluktande katt som tillhör min fars nya tjej. Han tittar underligt på mig och jag kan se att han tänker på samma sak som jag, nämligen "www.stuffonmycat.com".
En sida som jag helt slumpmässig surfade in på för några dagar sedan. Alla som kan hyfsad engelska förstår nog vad sidan innehåller, nämligen mängder och åter mängder med kattbilder. Och inte vilka kattbilder som helst heller, nejru! Den här sidan har nämligen inriktat sig på något speciellt. Katter med saker på sig. Lego, bananskal, fåniga hattar, tomma ölburkar, en annan katt, you name it!
Något som jag trodde mig inte ha sett på sidan ännu var en bild på en katt med en kniv på sig. Den här bilden skulle jag skapa!
"Emocat are so very sad.", skulle det stå under bilden, likt texterna på de andra bilderna som folk hade laddat upp. "En genial plan!", tänker jag och börjar genast skrida till verket med den bild som, enligt mig, snart skulle komma att bli den mest uppskattade bilden på internet.
Så förbluffande fel jag hade. Ingen skulle någonsin få se den här bilden...
Hur som helst. Jag hämtar den största kniven jag kan hitta i knivlådan i köket. En 50cm lång kniv att skära ja gud vet vad med. Jag hade aldrig sett denna kniv "in action" förut. Antar att det var något som far min hade fått med på köpet när han köpt någon revolutionerande träningsmaskin på tv-shop.
Jag hämtar också lite tejp i översta lådan i hallen. När jag har gjort detta så börjar galenskapen. Katten vill inte längre vara med på den bild som han nyss var så energisk över att få delta i. Han kämpar emot mig som om jag vore döden själv när jag försöker tejpa fast kniven på ryggen på honom. Jag klandrar honom dock inte. Vem skulle vilja ha en kniv som är större än vad man själv är fasttejpad på ryggen?
När jag tillslut har lyckats fästa kniven på ett någorlunda sätt runt Örjans tjocka kattkropp så börjar han verkligen kämpa emot. Detta resulterar i att han lyckas snitta mig på armen med kniven. Såret blir inte speciellt djupt, men jag hoppar ändå till och släpper taget om kattjäveln. Så fort hans små tassar nuddar ekgolvet så sparkar han ifrån och springer allt vad han har in mot vardagsrummet. In under soffan ska han. Det vet jag efter vissa erfarenheter kring tolvslaget på nyårsafton, då fyrverkerier smällde som mest.
Så långt han han dock aldrig...
Cirka 20 korta centimeter kvar till den säkra platsen under soffan så börjar han på grund av sin tjocka kropp, små ben, och den tunga kniven han har på ryggen, tappa balansen och springer istället rakt in i bordsbenet. Det här ögonblicket sitter fortfarande fastbränt på min näthinna. Kniven satt inte fast riktigt så bra som jag trodde. Den lossnar något och skär effektfullt av halsen på kattstackarn. Blodet sprutar likt en satsen på en 13-årig pojke som inte runkat på en månad. Tapeterna blir helt täckta av blod.
Chocken slår mig hårt och jag kan inte hjälpa att jag låter fingrarna släppa taget om min fars splitternya kamera som när den möter golvet blir till ett moln av små bitar som flyger omkring som små snöflingor i rummet.
Så där står jag alltså mitt i kaos av blod, kameradelar och en död jävla katt.
Synen får det att bubbla i magen på mig och innan jag vet ordet av så har en kaskad av spy beblandat sig med blodet på golvet.
Jag vet inte vad ni skulle ha gjort i det här läget, men jag drabbades iallafall av panik.
"Jag måste dra härifrån!"
In i sovrummet, fram med en ryggsäck, börjar frenetiskt packa ryggsäcken samtidigt som jag sjunger på "My little Pony" så högt jag bara kan för att försöka tränga undan alla tankar i mitt huvud. Varför det blev just den låten vet jag inte, men den fungerade faktiskt över förväntan.
Den värsta paniken börjar rinna av mig och jag inser att jag skulle städa upp röran istället och hoppas på att dom inte skulle märka något. Katten kunde ju lika gärna ha blivit överkörd, eller hur?
Så jag beger mig in i vardagsrummet, som nu mera liknar ett slagfält från första världskriget. Där står jag och försöker tänka ut i vilken ände jag ska börja egentligen, när en våg av illamående sveper över mig igen. "Luft, luft! Jag måste ha LUFT!"
Vinglande sätter jag fart mot ytterdörren och lyckas slå ner en vas med blommor på vägen, men det tänker jag inte på. Jag måste andas! Dom sista meterna känns som en evighet. Lång ner under vattnet är jag. Kämpandes upp mot ytan. "Det här går inte! Jag orkar inte!" Och med, vad som borde ha varit, en hög duns faller jag ner på golvet.
Efter en stund, jag vet inte hur länge, vaknar jag kallsvettig och helt jävla nerpissad. Illamåendet har dock försvunnit, men jag mår inte mycket bättre för det. Så jag reser mig vingligt upp. Hämtar väskan som jag hade packat och drar ut ur huset. Ut från gården, bort från Ringvägen 14, bort från en död katt, en trasig 6000 kronors kamera samt en vas farsan fått av farmor. Bort från en nerspydd matta. Bort från fler liter blod och spy som långsamt rinner ut på vardagsrumsgolvet.
I flera minuter bara sprang jag, bort, bort, bort. Till sist stannade jag vid en korvmoj där en gammal lastbil stod, redo att åka iväg. Likt något hämtat ur en Amerikansk action-rulle slänger jag mig in under presenning som chaffisen inte spänt fast ordentligt. Där ligger jag gömd tills jag känner hur bilen börjar rulla iväg...
Mer detaljer tänker jag inte gå in på, men jag kan säga att det involverar ännu en död katt, lite spy igen, två tjocka tyskar, några mil på en snodd cykel, en flaska ketchup samt en gammal taxichaffis som jag lärde kända under min resa.
Mohammed Ahmed Manduhla Machmed Murmelkapten var hans namn. Han hade flytt hit från ett land fyllt av krig och oro. Detta gjorde att han förstod mig som nu också var på flykt. Tillsammans färdades vi, i flera dagar mot vårat resmål, Krasnosielc, en liten stad i östra delen av Polen.
Här sitter jag nu på ett internet-cafe (det enda i hela Polen tror jag faktiskt) och skriver ner min historia på en gammal Windows 95a. Tangentbordet var turligt nog en av de viktiga saker som jag packat ner i min väska, så därför kan jag skriva å, ä och ö. åöääöäöäöåäåäåöäåäöåöåöä... Se bara!

Nu är frågan för vad jag ska göra.
Ska jag:
1. Försöka hitta ett jobb och en bostad här i Polen och bo kvar tills jag ruttnar?
2. Lifta vidare mot nya äventyr?
3. Åka hem igen och försöka förklara allt för pappa?
4. Slänga mig nedför Vorchnic-Woisñke (ett litet berg i närheten av Krasnosielc)?
5. Döda Mohammed Ahmed Manduhla Machmed Murmelkapten?
6. Äta gurka?
7. Köpa en liten, polsk pudel som jag kan rida på i solnedgången?

Jag ger er uppdraget att bestämma hur mitt liv skall fortsätta. Kom gärna med egna förslag. http://forum.krullproductions.com/images/smiles/icon_smile.gif
Tack på förhand.

/Filip

Kapten Usopp
17-05-2008, 09:43
Döda dig själv, kattplågare. -_-
Nej, men med tanke på alla dina inlägg så antar jag att detta är något "kul" du skrev igår kväll eftersom du förmodligen inte har så mycket att göra, p12:a.

Toxico
17-05-2008, 09:45
Döda dig själv, kattplågare. -_-
Nej, men med tanke på alla dina inlägg så antar jag att detta är något "kul" du skrev igår kväll eftersom du förmodligen inte har så mycket att göra, p12:a.

Du försöker nå TN-eliten på ett ynkligt sätt.

Kapten Usopp
17-05-2008, 10:02
TN-eliten?
Finns det en sådan? o_o

käraste
17-05-2008, 10:27
TN-eliten?
Finns det en sådan? o_o
Ja, jag är ledare.

Det var inte jag som skrev texten som du kan se ut ifrån första http://~~~.

Bobbo
17-05-2008, 10:35
Skulle vara kul och veta ifall han kom hem eller ifall han hakade på Mohammed Ahmed Manduhla Machmed Murmelkapten.

Balinho#16
17-05-2008, 13:40

Ingen har bett dig att ens kolla i min tråd så sug.

Phoenix_Candia
17-05-2008, 14:14
bb försöker få folk att gilla han men perssonligen tycker jag han ska köpa sig en pudel att rida på i solnedgången

Bobbo
17-05-2008, 19:03
Mycket som går sönder nu. Idag är det en packning i framgaffeln samt lagret i bakhjulet som har gått sönder.

Wasabi
18-05-2008, 10:31
Hemma från en åktur med Siljaline. Kommer dock inte ihåg så mycket..

Twia
18-05-2008, 11:48
Hemma från en åktur med Siljaline. Kommer dock inte ihåg så mycket..

HAHA! Det är så det ska vara!

kirbystar
18-05-2008, 16:20
Lan idag, åker till Turkiet på fredag och blir borta i 7dagar :)

Soedor
18-05-2008, 16:49
har köpt moppe nu det blev en peugeot speedfight 2,en riktig pärla

käraste
18-05-2008, 17:05
har köpt moppe nu det blev en peugeot speedfight 2,en riktig pärla

Aerox <3

Soedor
18-05-2008, 17:11
Aerox <3
dom är dyra som fan :P

Kexchoklad
18-05-2008, 17:13
Aerox <3

Word mofo!

Phoenix_Candia
18-05-2008, 18:06
Lan idag, åker till Turkiet på fredag och blir borta i 7dagar :)
bara du inte kommer hem som en turk på burk så.. xD

KristalleN
18-05-2008, 18:50
Hahah spela match idag gick inte bra sen när jag kom hem klara jag scarface

Twia
18-05-2008, 19:10
Ni förlorade ju med 2-1 jävla losers.

hmm... Igår var min första Lördag på 1½ månad som jag var nykter. Det kändes sådär. Fast jag var på fest i Viken med min kusin. Herrejösses vilka snobbar det bor där. Jag dör nästan. Han vi var på fest hos, hans farsa hade 2 porschar av samma modell, den ena var en cabbe. Han ville ju ha en som inte var cabbe också, så han köpte 2. Ville döda honom när han sa det.

Nelzon
18-05-2008, 20:46
Ryssland vann VM! De låg under med 4-2 mot Kanada men det blev 4-5 :)

Spinnix
18-05-2008, 20:50
Aerox <3
<3

YEAH GO RUSSIA! :D

Psygabber
18-05-2008, 22:12
Så jävla bra, storkäftade Kanada fick stryk.

Redmark
18-05-2008, 22:25
Så jävla bra, storkäftade Kanada fick stryk.

Grymt skönt..