PDA

View Full Version : Omg Angående Käraste

Sebbee
04-05-2008, 21:13
Today's Birthdays
View Birthdays
dek (20), smeksenty (17), käraste (14) - NOTERA <-

Jasså naaben fyller 14 idag, du förtjänar inte äns att jag eller någon annan ska säga grattis ;)

r00w
04-05-2008, 21:28
Jag tycker att han förtjänar det grovt mkt, gratz m8!!!!

käraste
04-05-2008, 21:29
jag må inte förtjäna det men du skrev det nyss.

Elite-Magge
04-05-2008, 21:55
Vad vore TN utan vår "käraste bb", Skittråkigt.

G!

Xitoz
04-05-2008, 21:58
Grattis Bb! Grattis Käraste! Du Förtjänar Det Som Bara Himlen!

käraste
04-05-2008, 21:58
Vad vore TN utan vår "käraste bb", Skittråkigt.

G!

G! på dig med.. Gillade dig mer när du hade dina tuffa avatarer btw..

Twia
04-05-2008, 22:24
Vad sysslar ni med egentligen? Varför ska alltid folk klanka ner på varandra på detta forumet. Inte konstigt folk drar här ifrån. Folk försöker klättra högre upp i hierarkin genom att vara kaxiga, ni försöker få respekt genom att klanka ner på andra för att ni själva ska kunna agera stolta. Herregud... Klart Käraste förtjänar ett grattis, oavsett vem han är.

btw... Ni som tar åt er, ni har nog inte rent mjöl i påsen.

Xompa <3
04-05-2008, 23:57
Har du missat vad Käraste har hållt på med dom senaste veckorna menar du?

Twia
05-05-2008, 00:50
Vet inte om du fattade poängen med mitt inlägg, men även om han varit jävlig så behöver ni fan inte klanka ner på honom och försöka vända hela forumet mot honom. Om han gör något som bryter mot reglerna, bara reporta det istället för att gnälla i en tråd som är så sjukt patetiskt.

Xompa <3
05-05-2008, 09:11
banna honom blz

Seya
05-05-2008, 10:36
Hata hatarna ! Sa grattis igår men grattis i efterskott igen ! ; )

Redmark
05-05-2008, 11:00
Har du missat vad Käraste har hållt på med dom senaste veckorna menar du?

Jag tror inte att BB bryr sig vad ni tycker om honom.
Grattis i efterskott grabben.

Xompa <3
05-05-2008, 11:27
Har jag nämnt nåt om att han bryr sig kanske?

Redmark
05-05-2008, 12:18
Och varför tycker du att han skall bli bannad?

Sebbee
05-05-2008, 12:37
Har Ni Inte Förstått Att Detta Inte är Riktiga Bb!? Han Finns Inte Mer! Riktiga Bb Var över 15 år Denna Fjollan är Ffs Bara 14!

Redmark
05-05-2008, 12:43
Jag kan säga att jag är 14 år också. Inte svårt alls att ljuga om sin ålder.

Sebbee
05-05-2008, 13:00
Han ljög inte om den. Om jag hade hans msn kvar hade jag kunnat snacka med han på vent igen.

Lord_Kattmat
05-05-2008, 13:12
Vad menar ni med BB ?

ZoOorO
05-05-2008, 13:13
grattis...

ACE
05-05-2008, 15:12
Vad menar ni med BB ?
En gammal spamemr på detta forumet.

OnT: Grattis, även om du inte är min favorit person på forumet :)

käraste
05-05-2008, 15:13
Vet inte om du fattade poängen med mitt inlägg, men även om han varit jävlig så behöver ni fan inte klanka ner på honom och försöka vända hela forumet mot honom. Om han gör något som bryter mot reglerna, bara reporta det istället för att gnälla i en tråd som är så sjukt patetiskt.

För jag lägger in sånt care i mitt liv om någon säger något dumt på ett fint litet tibia forum :')

ni som inte tror jag är bb inte för jag bryr mig så mycket vad ni tror men tro vad ni vill
min msn är bb_mjaw@hotmail.com om du vill prata med mig sebbe.
jag började med bb på tibianordic vid 10-11 år åldern kanske det var
sen kom väll tibianordic för ungefär 1 år sedan? Då jag var 12-13 och igår fyllde jag 14 och bb har väll varit bannad ungefär 2-4 månader nu om inte annat.

Jag var "seriös" på detta forum först men senare.. allt whine osv allt med zoul och dumma människor.. Varför jag fortfarande håller på med nya använder hela tiden för att jag tycker om att reta upp er, som du själv märker så flammar du upp för det minsta lilla vilket jag tycker är hemskt roligt. Det är ni som håller ångan uppe.

bb:
You have been banned for the following reason:
You've been banned again because another admin has given you a "last chance" before and you let them down.
Date the ban will be lifted: Never

Seya
05-05-2008, 15:22
Har Ni Inte Förstått Att Detta Inte är Riktiga Bb!? Han Finns Inte Mer! Riktiga Bb Var över 15 år Denna Fjollan är Ffs Bara 14!

Har han fortfarande på msn o snackar med han så sluta snacka skit. Dessutom "ffs bara 14", undrar hur gammal du själv är?

Kyox
05-05-2008, 15:34
gz, gl hf

Snowflake
05-05-2008, 15:37
Varför inte bara ignorera varandra istället för att bråka överallt? :s

Ambalrith
05-05-2008, 15:59

Han är en finnig idiot. Låt dem skriva att han är ett pucko, eftersom han är det.

käraste
05-05-2008, 16:01
Han är en finnig idiot. Låt dem skriva att han är ett pucko, eftersom han är det.
Må så vara men jag fuskar inte på tibia och säger emot det som du gjorde, hoppas det var därför du blev av med din staff position eller vad för värdelös position på denna site du hade.

Mange
05-05-2008, 16:31
Är det ingen som förstår att denna stackare livnär sig på oss? Livnär sig på alla trakasserier som kastas mot honom/henne varje dag? Hade vi bara skitit i att bry oss och slutat lägga märke till hans korkade försök till att vara en inkompetent jävla jubelidiot så hade han nog börjar gråta. Ni förstår väl att en levande människa inte kan bli såhär jävla pantad utan att göra sig till.

käraste
05-05-2008, 16:33
Är det ingen som förstår att denna stackare livnär sig på oss? Livnär sig på alla trakasserier som kastas mot honom/henne varje dag? Hade vi bara skitit i att bry oss och slutat lägga märke till hans korkade försök till att vara en inkompetent jävla jubelidiot så hade han nog börjar gråta. Ni förstår väl att en levande människa inte kan bli såhär jävla pantad utan att göra sig till.

det jag försöker säga, men vissa värkar ju inte förstå :** jag vet hur du känner dig.

Phoenix_Candia
05-05-2008, 16:41
gz bb

Erdman
05-05-2008, 16:46
Grattis Benjamin.

käraste
05-05-2008, 17:02
En gammal spamemr på detta forumet.

OnT: Grattis, även om du inte är min favorit person på forumet :)

gammal? jag förstår inte, jag har varit bannad på bb ungefär 2-4 månader
bb kan inte betraktas gammal, den är originell.

Elite-Magge
05-05-2008, 17:20
Och jag är bäst så sieg heil!

Bobbo
05-05-2008, 17:41
Man ska lägga det på en nivå man behärskar.

Sebbee
05-05-2008, 19:04
BB var en gammal go "legend" rolig person från Tibiaswe, då kanske denna lilla faker var runt 7 år, så nej det är inte riktiga BB

Erdman
05-05-2008, 19:23
BB var en gammal go "legend" rolig person från Tibiaswe, då kanske denna lilla faker var runt 7 år, så nej det är inte riktiga BB

Detta är BB. Jag fick hans MSN då TibiaSwe fortfarande fanns, och jag har fortfarande kvar den.

EmiL
05-05-2008, 19:33
Han ljög inte om den. Om jag hade hans msn kvar hade jag kunnat snacka med han på vent igen.

BB var 13 :( och nu är han 14. Grattis.

Emopinglan14
05-05-2008, 20:09

Go? Rolig? Vilket jävla forum var du medlem i?

ACE
05-05-2008, 20:17
gammal? jag förstår inte, jag har varit bannad på bb ungefär 2-4 månader
bb kan inte betraktas gammal, den är originell.
Har ett svagt minne av att det fanns en BB på tibiaswe me, annars så misstog jag mig, jag är hemskt ledsen :)

Sebbee
05-05-2008, 20:19
Jag har hans avatar på datan, det är inte samma BB

Sebbee
05-05-2008, 20:23
Perre
Junior Member

Perre's Avatar

Default Historien om Devlan
Hej, jag heter Per och jag är 22 år gammal, jag har funnits på Tibianordic eller Tibiaswe sedan 2005, fast det är inte riktigt sanningen.

Användaren Devlan startades som sagt 2005 under den stora OT-perioden av min då 11-årige kusin. Han höll sig kvar tills Tibiaswe slog ihop sig med Tibia.no och blev Tibianordic. Då tog 15-årige Adam, av en för mig okänd aledning, över Devlan. Jag vet inte vad ni har fått för intryck utav Adam under den tiden, men jag vet att han är en ganska påfrestande person i verkligheten.

För några månader sen träffades jag och Adam på ett internet-café där jag jobbade. Vid det här laget hade Tibianordic blivit en supported fansite, och som den flitige Tibia-spelaren jag är (spelat i 7 år) så hade jag givetvis kollat på hemsidan. Av en ren jävla slump såg jag namnet Devlan.
Adam ber mig om att få en ny användare på internet-cafét, han vill heta Devlan.
Min hjärna stannar till ett tag, "varifrån känner jag igen det namnet nu igen?". Och så kommer jag på det och skrattar lite, varpå jag givetvis förklarar mig. Det blir lite snack och på något sätt, av någon anledning, så ger han mig användaren Devlan och säger att den användaren har asmycket respekt.

Under min korta tid på Tibianordic har jag hunnit med:

*Att ge mig in diskussioner med massvis av användare.
*Att störa mig på massvis av användare.
*Att få nya infallsvinklar.
*Att inse hur stor skillnad några få åldrar kan göra med personers personlighet.
*Att träffa väldigt trevliga människor, t.ex Granberg och Lotta.
*Att se vad makt kan göra med människor (läs: vad en moderatorpost)
*Att förhoppningsvis ha gett andra människor någon liten tankeställare eller två.

Men det jag nästan främst har gjort är att jag har bråkat med fuskare i Tibia-delen av forumet. Och jag blir verkligen på allvar förbannad, jag hottar väldigt lätt upp mot folk som tror allt är OK bara det sker på internet. Väx upp.

Nu mer om mig själv.
Jag bor med min flickvän i en liten lägenhet på Lidingö i Stockholm eller utanför Stockholm, man kan ha olika åsikter om det där.
Just nu jobbar jag bara 2 dagar i veckan på en reklambyrå, men den tredje mars börjar jag jobba halvtid på en byggfirma.
På dagarna är jag mest hemma och tar det lungt, ganska mycket tid framför datorn- men jah håller mig i form med mycket promenader och regelbundet tennispelande.
Utanpå är jag för det mesta glad och framåt, och visst, det är mycket så jag känner mig också. Problemet är att jag har varit med om en del, för mig väldigt traumatiska upplevelser. En kompis blev bland annat mördad när jag gick i tvåan på gymnasiet, något som jag givetvis aldrig kommer kunna smälta. Nästan varje natt somnar jag till ljudet av en gigantisk våg som slår in mot land, bilden av när tsunamin slår in mot land kommer nog aldrig suddas ut från mitt huvud.
Min relation med mina föräldrar, syskon och andra släktingar har dock alltid varit fantastisk.

Min tid på Nordic har utan tvekan varit blandad. Stundtals har det varit helt OK, och jag har hamnat i riktigt intressanta diskussioner. Andra stunder har det varit förjävligt, och jag har undrat vad fan jag gör på ett forum där medelåldern är hälften så gamla som mig.

Härom veckan insåg jag att jag hade lessnat på det här, plötsligt hade forumet förändrats från ett trots allt ganska personlig forum till ett totalt personlighetsbefriat lekhus med spam varannat inlägg. Så jag bestämde mig för att jag inte ville ha mer med det här stället att göra. Jag hade förövrigt ingen lust att starta en ny tråd för att berätta att jag tänkte lämna, känner inget sådant behov av självbekräftelse. Så jag stack, loggade inte in på några veckor.

Men så i morse tänkte jag att jag lika gärna kunde starta den här tråden och berätta lite om mig själv. Och nu är det gjort.

Hej då Tibianordic, det har verkligen varit en speciell upplevelse att vistats på det här forumet, och tack till alla er vettiga människor som alltid gav mig anledning att diskutera.

DÄR ÄR RIKTIGA BB HAN SOM KALLADE SIG DEVLAN PÅ TIBIASWE FAST HADE BB AVATAR, honom jag syfta på

Synd käraste :(

käraste
05-05-2008, 20:44
HAHAHAHAAHA, ända jag kan göra är att skratta åt dig :')
Finns många här som vet vem jag är och Devlan va någon helt annan person kan jag lova.

Om du vill testa så -> logga in på
Användarnmn: bb
Lösenord: lowis123

Den är kraftigt bannad ändå :)

Sebbee
05-05-2008, 21:31
Han är den jag menar inte dig, du fanns inte ens när detta var Tibiaswe, vet att du fakar BB just nu på TNO ;)

Snowflake
05-05-2008, 21:50
Bara jag som tycker detta är löjligt?
Först bråkar man genom insults både i trådar och i PM.
När det inte lyckas så skriver man istället att personen fakear användarnamnet från en annan person på en 1½ år gammal sida, rofl.

käraste
05-05-2008, 21:52
om du ens är seriös så är det löjligt sebbe :*

Sebbee
05-05-2008, 22:03
Om du ens är söt så är det fel person. ;)

Soepa
05-05-2008, 22:14
Ett ord: lal :D

Xaya Heartless
05-05-2008, 22:14
Några tänkvärda frågor; Varför vill man låtsas att man är en spammer på ett forum? Varför vill man ens spamma från första början? Varför vill man skämma ut sig kapitalt och göra dumma threads och klanka ner på varandra om vartannat? Jag förstår då inte i alla fall.

Emopinglan14
06-05-2008, 06:06
BB och Devlan var olika personer på Tibiaswe. Devlan var random och BB var spammer. Sebbe du har bara fel.

Avicil
06-05-2008, 06:13
Ett ord: lal :D

lal är nog det fulaste sättet att säga lol, lol

käraste
06-05-2008, 06:46
BB och Devlan var olika personer på Tibiaswe. Devlan var random och BB var spammer. Sebbe du har bara fel.
Ja, hälldre spammare än homosexuell Günther-lover.

Dainton
06-05-2008, 07:01
Ja, hälldre spammare än homosexuell Günther-lover.
Gúnther har faktiskt rätt bra låtar förr ;>.

BTW: Ge er nu förfan.

Sebbee
06-05-2008, 11:10
Jag ger upp nu, ser jag ett ord till då kommer de smälla ut med ord.

Psygabber
06-05-2008, 11:57
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Liam
06-05-2008, 13:51
Jag ger upp nu, ser jag ett ord till då kommer de smälla ut med ord.
Sebbe bara acceptera det , du kan inte bli som din idol BB ;)

Sebbee
06-05-2008, 16:06
Nej han är ingen idol, just nu ligger han i träsket, men jag vill inte ha hans posts fyllda med bara skit i massor trådar mer, så jag ger upp.

Twia
06-05-2008, 16:17
Så ja, nu tröttnade jag på eran otroligt omödiga och patetiska diskussion.

Tråd Låst

Miwna
09-05-2008, 00:53

http://hoboken411.com/wp-content/uploads/2007/04/please-do-not-feed-the-hoboken-trolls.jpg