View Full Version : Magnells tråd (V.16)
Jodå, då sitter man här. Varit hemma från skolan idag pga att jag blev misshandlad. Så jag får inte gå till skolan för rektorerna. Jaja, jag ska inte klaga. Men jag börjar få lite ångest. Vill ju inte missa något! Förstår inte heller varför jag får bli hemma? Jag menar, jag slog ju inte dem de var ju 5 mot mig och min polare. Fast å andra sidan är det lättare att låta 1 eller 2 stanna hemma än 5 stycken. Jaja, hur som hellst ska jag snart på möte på skolan med alla rektorer. FUN! *NHAT* Efter det ska jag pysa hem till morsan. Sen vetifan vad som händer. Får softa idag och plugga. Tror det blir skola imorrn.
Hoppas nästan det faktiskt. Har ganska mycket att göra och jag behöver tiden. Även jag tycker skolan är tråkig så behöver jag verkligen gå dit.
Helgen vad grymt rolig. I fredags var jag på fest hos en av mina polare. Blev lite väl dragen kanske, så jag stack hem och sov. Sen vid 2 tror jag, så var jag tillbaka. Då skulle jag tvunget upp på statoil och köpa en cheeseburger. Och så blev det, mina poalre var redan där så jag kutade dit. Var helt slut när jag kom fram. Sen softade vi hela natten och somnade vid halv 7.
I lördags så var jag på någon fest på Tågaborg(stadsdel) Det var kanske inte mega roligt men det dög väl. Jag bestämde mig för att INTE dricka något med alkohol i, och det gjorde jag inte. Istället åkte jag hem och snackade i skype med redmark.
Hur ser veckan ut för er då?
Elite-Magge
14-04-2008, 13:14
Hmm, jo det där med hemma från skolan. det var samma för oss när vi slogs på vår skola, vi fick ej visa oss på 1 vecka, fast det var dem andra som skulle nita oss (efter vi slått ner några). För att skolan inte kunde garantera oss den säkerheten att ingenting händer :S......
Men iaf, idag vakna man kl 10 så skippade skolan, sen har ja inte gjort så mycket, röjjt undan på rummet, diskat, sen bara chillat vid datorn, ska ut senare när polare slutar skolan så får man väl la hitta på ngt (:
KristalleN
14-04-2008, 14:06
Var också på fest i fredag , iförsig på samma ställe som dig , men blev fan inte mycket alkohol i mig p.g.a jag var tvungen att ta hand om en polare som fått i sig för mycket. Vädret idag är ju soligt som fan så sätter mig ute på gården och tar det lungt. Inte så mycket och göra i skolan denna veckan , ända är ju Nationela på onsdag
Hmm, jo det där med hemma från skolan. det var samma för oss när vi slogs på vår skola, vi fick ej visa oss på 1 vecka, fast det var dem andra som skulle nita oss (efter vi slått ner några). För att skolan inte kunde garantera oss den säkerheten att ingenting händer :S......
Skolan tar inte tag i saker på rätt sätt. De är så jäkla fega ibland(oftast). Hur som hellst är jag hemma nu och gissa vad? Sånna skolmorfrar kommer gå vid mitt klassrum och sånt så att ingenting händer. Herregud! Hade hellre beväpnat mig.
men blev fan inte mycket alkohol i mig p.g.a jag var tvungen att ta hand om en polare som fått i sig för mycket.
Var det Matte eller? Sam var ju ganska tankad också, fast han sov hos Wehlin sen.
Helgen var ok, hände inte så mycket
Hade prov i naturkunskap idag, gick åt helvete. Fan ta naturkunskap, ja kan ju drömma om G -.-
funderar på att bli blatte o gå med i nåt gangstergäng
någon som har några heta tips på bra gäng osv.? bra lokal och trevliga killar är en fördel
KristalleN
14-04-2008, 16:26
Var det Matte eller? Sam var ju ganska tankad också, fast han sov hos Wehlin sen.
Det var Sam , när han spydde så fick jag ju hjälpa han
I lördags så var jag på någon fest på Tågaborg(stadsdel) Det var kanske inte mega roligt men det dög väl. Jag bestämde mig för att INTE dricka något med alkohol i, och det gjorde jag inte. Istället åkte jag hem och snackade i skype med redmark.
Vi hade ju ändå inget att göra? :>
nationella i engelska a på torsdag, lätt fixat.
Elite-Magge
15-04-2008, 06:45
Skolan tar inte tag i saker på rätt sätt. De är så jäkla fega ibland(oftast). Hur som hellst är jag hemma nu och gissa vad? Sånna skolmorfrar kommer gå vid mitt klassrum och sånt så att ingenting händer. Herregud! Hade hellre beväpnat mig.
Du, vi fick såna 2 st när vi gick på norrlycke, en svens och en arab. alltså skolmorfar då, efter en misshandel. dem gjorde ju inget, bara varna. men sen stack den svenska. och nu det här när jag blev påhoppad, han arabiska skolmorfarn STOPPADE mina vänner från att hjälpa mig, han stog bara och kolla på. Och sen brukar han och dem andra araberna i klassen åka iväg och röka vp ooch massa skit ist för skolan. Liksom en bra skolmorfar? nä.
Elite-Magge
15-04-2008, 06:46
funderar på att bli blatte o gå med i nåt gangstergäng
någon som har några heta tips på bra gäng osv.? bra lokal och trevliga killar är en fördel
042 Unit! finns här vid mig => Iaf ngra som gjorde en låt för 5 år sen ;p
Sry för dubbel.
Kapten Usopp
15-04-2008, 06:55
Bor du på Fredriksdal? o_O
Jag bor typ granne med en i 042-unit. d.v.s Paul. Polacken XD.
nationella i engelska a på torsdag, lätt fixat.
Det har vi också ;o
Annars har jag alltid undrat hur man ska säga Ostkaka (http://data2.blog.de/media/730/959730_0dc3c7faba_l.jpeg) på engelska :D (cheesecake (http://reviewsby.us/menuitem_image/79d1bb204cd1f73efe00b7d2e2fca1c6) funkar ju inte pga det är något annat)
Du, vi fick såna 2 st när vi gick på norrlycke, en svens och en arab. alltså skolmorfar då, efter en misshandel. dem gjorde ju inget, bara varna. men sen stack den svenska. och nu det här när jag blev påhoppad, han arabiska skolmorfarn STOPPADE mina vänner från att hjälpa mig, han stog bara och kolla på. Och sen brukar han och dem andra araberna i klassen åka iväg och röka vp ooch massa skit ist för skolan. Liksom en bra skolmorfar? nä.
De på vår skola är skitsofta. Speciellt den ena. Han gillar inte dem. Och den andra är typ ganska gammal. Men han är skön, snackar om saker han gjorde när han var ung osv. Jag gillar dem mycket ;)
KristalleN
15-04-2008, 15:05
Jahapp avstängd från skolan resten av veckan omg ^^
Jag förstår inte hur man lyckas...
Det är lätt. Jag sparkade en stol på en elev, då blev jag avständ i två veckor. Självklart var det inte mening att den skulle flyga så långt och träffa en i huvudet.
Shit happens!
Psygabber
15-04-2008, 16:06
http://www.siliconera.com/2008/01/21/master-english-with-the-power-of-starcraft-english/
Koreaner <3
KristalleN
15-04-2008, 16:44
Mitt var lite värre än Redmarks , ska berätta allt så slipper få en jävla massa frågor. Det börja med att jag hade en whiteboard penna och kom på den brilljanta iden på att sexa min bror ( ni som inte vet så är det när man ritar 6: or i huvet med en penna) så jag begav mig till hans del av skolan (B-huset) och jag ser han i klassrummet och kallar på han och han kommer ut.
Väll ute drar jag ut han på golvet och sätter mig på han och ska börja rita , lite senare kommer en tjej och försöker dra väck mig jag ignorerar detta och fortsätter. Runt en minut senare så kommer en lärare bakom och börjar dra mig i tröjan och säger att jag ska sluta.
Ignorerar detta ett tag men sedan ger jag mig , när jag rest mig upp igen då börjar läraren att puta på mej : O , jag putar tbx och sen frösöker hon fan slå mej , och jag tar ett sånt nackgrepp på henne. Aja sen kommer lärarna och stoppar allt , jag gick därifrån och strax därefter kommer min handledare efter mig och vi ska prata me rektorn.
När vi väll kommer dit och sätter oss ner med min pappa , biträdande rektor och min handledare så står dem fanimej och säger att jag slog en knytnäve i huvudet på henne och tydligen så håller 2 andra lärare med om detta. Aja så nu blev man polisanmäld p.g.a jag ''slog'' henne vilket jag 100 % ärligt inte gjorde , tycker det fan är moraliskt fel och slå en tjej vad som en hänt.
Det har vi också ;o
Annars har jag alltid undrat hur man ska säga Ostkaka (http://data2.blog.de/media/730/959730_0dc3c7faba_l.jpeg) på engelska :D (cheesecake (http://reviewsby.us/menuitem_image/79d1bb204cd1f73efe00b7d2e2fca1c6) funkar ju inte pga det är något annat)
Eftersom ostkaka är en svensk företeelse så kallas det för Swedish cheesecake på engelska.
@Kritsallen
Att man äns lyckas! hahahaha
Mitt var lite värre än Redmarks , ska berätta allt så slipper få en jävla massa frågor. Det börja med att jag hade en whiteboard penna och kom på den brilljanta iden på att sexa min bror ( ni som inte vet så är det när man ritar 6: or i huvet med en penna) så jag begav mig till hans del av skolan (B-huset) och jag ser han i klassrummet och kallar på han och han kommer ut.
Väll ute drar jag ut han på golvet och sätter mig på han och ska börja rita , lite senare kommer en tjej och försöker dra väck mig jag ignorerar detta och fortsätter. Runt en minut senare så kommer en lärare bakom och börjar dra mig i tröjan och säger att jag ska sluta.
Ignorerar detta ett tag men sedan ger jag mig , när jag rest mig upp igen då börjar läraren att puta på mej : O , jag putar tbx och sen frösöker hon fan slå mej , och jag tar ett sånt nackgrepp på henne. Aja sen kommer lärarna och stoppar allt , jag gick därifrån och strax därefter kommer min handledare efter mig och vi ska prata me rektorn.
När vi väll kommer dit och sätter oss ner med min pappa , biträdande rektor och min handledare så står dem fanimej och säger att jag slog en knytnäve i huvudet på henne och tydligen så håller 2 andra lärare med om detta. Aja så nu blev man polisanmäld p.g.a jag ''slog'' henne vilket jag 100 % ärligt inte gjorde , tycker det fan är moraliskt fel och slå en tjej vad som en hänt.
fantastisk historia (L)
Eftersom ostkaka är en svensk företeelse så kallas det för Swedish cheesecake på engelska.
Tror du inte dom skulle tänka på cheesecake då? :P
Phoenix_Candia
15-04-2008, 19:04
pajade mammas taklampa häromdan :S
hadde vart ute o sprungit o när jag kom in hadde jag typ blodbrist i armen för att jag sprungit med den böjd hela tiden, stod i köket o lyfte ett par vikter ovanför skallen också rakt upp i mammas glaslampskärm :/
vadå mammas taklampa? har ni namnlappar på allting i er familj? ;/
Möjligt att hans föräldrar är skilda eller att han bor med endast sin mor av andra orsaker och därmed "blir" lampan hans mammas.
Beställt ny bmx ;)
http://oldskoolcycles.com/images/Shovelhead%20Black.jpg
Någon som har något tips på en snygg moppehjälm? Maxpris 1,5k
Förstår varför du har en handledare.
Det är lätt. Jag sparkade en stol på en elev, då blev jag avständ i två veckor. Självklart var det inte mening att den skulle flyga så långt och träffa en i huvudet.
Shit happens!
I nuvarande ålder eller när du var yngre? :-o
Elite-Magge
16-04-2008, 18:21
Men iaf, idag vakna man kl 10 så skippade skolan, sen har ja inte gjort så mycket, röjjt undan på rummet, diskat, sen bara chillat vid datorn, ska ut senare när polare slutar skolan så får man väl la hitta på ngt (:
Forts..
Idag vare soft, iaf tills de börja regna då ja gick hem från stan.. Sen ringde polisen och ska ha ner mig på förhör på fredag.. Och jag orkat inte.. Helt seriöst, är trött på att berätta vad som hände nu 10000 ggr.. Lördag vetifan vad som händer får väl la se, sen söndag är väl chilla bara, då jag börjar missa skolan som fan igen.. Nationella prov idag, var ju skitlätt, för enkelt om jag ska vara ärlig.
Emopinglan14
16-04-2008, 19:33
text
Dig skulle jag inte vilja möta i en mörk gränd, seriöst hade fan dött av skratt. Jävla gangster.
Psygabber
16-04-2008, 20:27
http://www.youtube.com/watch?v=etttvKtmsfE&feature=related
Ziggisar grillar rådjur i sandlådan.
Förstår varför du har en handledare.
På vår skola heter det handledare och det har alla. Det är den läraren som har dina utvecklingssamtal, den som ska kontakta dina föräldrar om något händer osv... Så försök inte göra dig lustig.
KristalleN
16-04-2008, 20:43
http://hd.se/helsingborg/2008/04/16/laerare-misshandlad-paa/
Asså för helvete , hur fan kan man snacka så jävla mycket skit
Snowflake
16-04-2008, 20:53
haha, du är känd. ;)
Palla sitta och ljuga för nyheterna..
chill vecka,är ledig påfredag.
Elite-Magge
16-04-2008, 21:10
Dig skulle jag inte vilja möta i en mörk gränd, seriöst hade fan dött av skratt. Jävla gangster.
=) Jag är snäll =>
om det intreserar dig så mkt så kan ja påpeka att jag skall till socialen på fredag med ;> <3
Multiuniversum
16-04-2008, 21:26
Enligt henne gick han då till attack och gav henne ett knytnävsslag i ansiktet samtidigt som han skrek fula tillmälen.
Hur kan man bete sig så? Med tillmälen o allt var det värsta.
KristalleN
16-04-2008, 21:33
Hur kan man bete sig så? Med tillmälen o allt var det värsta.
Det är ju för fan 100% lögn dem sakerna^
Skolan tillkallade 16-åringens föräldrar som kom och hämtade honom. Han är nu avstängd från skolan under ett par dagar. Och misstänkt för misshandel samt förolämpning.
har inte han/hon/det fått lära sig att man inte ska börja meningar med "Och"? aboww
kristallen är på din sida, så jävla badass (L)
Multiuniversum
16-04-2008, 21:48
Ähh kom tillbaka när du vågar slå tjejer. Inget fel att slå nån som förtjänar´t, men hon var väll kanske lite större än dej?
KristalleN
16-04-2008, 21:52
Ähh kom tillbaka när du vågar slå tjejer. Inget fel att slå nån som förtjänar´t, men hon var väll kanske lite större än dej?
Som jag ser det är moraliskt fel att slå en tjej , finns dock undantag tex. om dem väger 130 kg och är elite boxare en jälva skillnad då
@KristalleN
HD hade nyhetstorka idag, som du säkert la märke till.
Snowflake
16-04-2008, 22:17
Min dag har varit perfekt.
Allt börjar med att vi hade ledigt i dag, alla tror att detta är den perfekta dagen då alltså.. Har suttit non-stop sen kl. 12 i förmiddags med ett arbete inom EU.
För att bättra på allting så crashade nyss word efter sisådär 11 timmars arbete..
Lyckades dock rädda halva arbetet "jippi"!
Så blir till att sitta uppe och skriva om all fakta igen för att sen åka till skolan kl. 8:30 imon och ha nationella prov i engelska.
Tur att hemköp öppnar kl 8 så man hinner köpa en massa hustler.
Uppfunnit en ny kaka som är enkel att göra, ska nog bilda ett företag som gör sådanna.
Såg att vi hade smörgås rån på bänken i köket, men smöret tog ju slut imorse + att jag spillde lite oboj i det.
Kollade i kylen efter skicka eller nått man kunde ha på smörgås rånet då vi inte hade smör då det blir väldigt tort utan något och lite äckligt. Då såg jag att vi hade chokladsås men ingen glass har vi haft på jätte länge.
Tog 5 st rån, chokladsås på ena sidan av dem 5 rånen och satte ihop, smakar väldigt gott men såg inte gott ut. Tihi, ska nog göra en till nu :D
Kexchoklad
17-04-2008, 12:19
@^ Stal din idé :|
@^ Stal din idé :|
Får man fråga vad du tyckte/tycker om denna goda sak? :)
Elite-Magge (http://www.tibianordic.com/forum/member.php?u=4104), diggar din avatar hårt.
KristalleN (http://www.tibianordic.com/forum/member.php?u=197), allt som står i artikeln är säkert sant.
KristalleN
17-04-2008, 14:53
@käraste , ehh nej långt ifrån
@Kris,
Borde vart en massa andra där som såg hur det egntligen var.
Elite-Magge
17-04-2008, 16:47
Elite-Magge (http://www.tibianordic.com/forum/member.php?u=4104), diggar din avatar hårt.
KristalleN (http://www.tibianordic.com/forum/member.php?u=197), allt som står i artikeln är säkert sant.
Jag I höstas förra året :) Tycker jag är rätt snygg utan hår
KristalleN
17-04-2008, 17:03
@Kris,
Borde vart en massa andra där som såg hur det egntligen var.
Jo det är där med men dem räknas inte som lika trovärdiga p.g.a hon har två lärare som vittnar me henne medans jag har typ 20 barn/ungdomar. En grej jag tycker är mega konstigt med detta är att hon har inget märke i ansiktet.
Phoenix_Candia
17-04-2008, 19:14
idag när jag satt i bussen på väg hem så kände jag att det började lukta rök,vände mig om ochså satt en kille i min klass och rökte :O
Elite-Magge
17-04-2008, 20:46
idag har de ej hänt mkt, var i skolan då sen drog ja till puben och kolla på HIF <3, Vilket sluta med att fu**ing bajen vann med 2-1. Förhelvete skärp er!! :@
Vi strider grön och vit, tillsammans är vi hammarby! Ifrån södermalm vi krigar för vårt lag!
Elite-Magge
17-04-2008, 22:19
^
Håll flabben!
Vilka ligger före Bajen i tabellen? Jo Djurgården..
Skön vecka som har gått och skön vecka som kommer. Går upp typ 11, käkar frukost framför jay leno, glider ner till skolan för att äta/lagar hemma och åker sedan kl 1 för att lira innebandy och spela kort i fem timmar.
Elite-Magge
18-04-2008, 11:48
as you say, lill-hitler
Ta reda på fakta först innan du säger till folk att dem är nazister. Din lill-Afa.
Någon som vill läsa lite kul? :D
jag vill jag vill jag vill!
-_-_- heheh this is funny
Balinho#16
18-04-2008, 22:07
Har aldrig fått prata med rektorn eller lärare förut, har inte ens fått hemringning :P
Ta reda på fakta först innan du säger till folk att dem är nazister. Din lill-Afa.
Vad har du emot afa?
Vad har du emot afa?
Alla människor är lika mycket värda, men vafan... Att lösa problemen genom att försöka slå ihjäl folk, misshandla oskyldiga, vandalisera osv är bara primitivt och helt fel. De gör absolut inget bra för samhället på det sättet.
hehehuehuhe idag mår man, yäyä ikväll kör vi igen grabZ^ Redmark, vi ses på skype inatt. haha :D
Vad har du emot afa?
Alla har emot Afa, de vill bara slåss och röka hasch. Det är därför de är med där. Pundare hela högen.
Alla människor är lika mycket värda, men vafan... Att lösa problemen genom att försöka slå ihjäl folk, misshandla oskyldiga, vandalisera osv är bara primitivt och helt fel. De gör absolut inget bra för samhället på det sättet.
hehehuehuhe idag mår man, yäyä ikväll kör vi igen grabZ^ Redmark, vi ses på skype inatt. haha :D
Fan ännu värre och vara nasist
Igår blev min polare som inte är svensk påhoppad av 14 nasister utan andledning.
Alla har emot Afa, de vill bara slåss och röka hasch. Det är därför de är med där. Pundare hela högen.
VA! Äre dem yamal håller till med!?
Snowflake
19-04-2008, 14:22
I kväll blir det återträff med gamla 9c :) ska bli svinskoj att träffa alla igen xd
Elite-Magge
19-04-2008, 14:29
Fan ännu värre och vara nasist
Igår blev min polare som inte är svensk påhoppad av 14 nasister utan andledning.
Alltså det jag påpeka med Afa, vart att han kalla mig Lill-hitler aka. Nazi. så varför frågar du inte honom om varför han är emot nazister? Jag kan erkänna att jag har åsikter yes. Pga att igår på gröningen blev vi nästan cuttade av 10 blattar då vi inte gjort ett piss, gick förbi. Men visa sig att en av mina polare kände den ena så dem gjorde inget. Sen sa ena att han hade kniv också, så varför skulle det vara dåligt att vara nazist? visst det finns ju sjysta pizzabagare. Men vem fan vill att landet ska se ut såhär, man hör ju varje dag anmälning om våldtäkt där det är ca 80% invandrare som anmälda. Såg även på newshunter för längesen vilket jag kom på nu, där han filmar mitt i rosengård när en liten invandrare kommer fram och säger: "du inte filma din jävel, du inte bestämma - Jag bestämma!". Det e just det dem flesta gör, tror dem kan bestämma över alla svenskar och alla ska göra vad dem vill. Ne fyfan far åt ** me dem.
Jag sa inte de va bra att vara med i afa, men enligt mig är nasism mycket värre.
Desutom tycker jag att, ja det är rätt det kommer mycket anmälningar mot länningar. Därför tycker jag man kan skicka ut dom som inte sköter och skaffar jobb och dylikt. Alla andra som kommer hit och jobbar, är trevliga, Dom är hjärtligt välkomna.
Skjuta en neger och få Sverige rent?
Nej! Skjut inga kebabniggash
Någon som vet vad som har hänt med Ksenia? :rolleyes:
Psygabber
19-04-2008, 21:46
Någon som vet vad som har hänt med Ksenia? :rolleyes:
Har knappt sett henne sen bilderna på henne lades upp..
Va! Är detta något jag missat.. tell me.
Snowflake
19-04-2008, 22:09
Bilderna och bilderna, vad jag vet lades 1 bild på henne upp. och den togs bort, lr har jag missat något mer?! :S
Ända jag sett är att hon inte är moderator längre och att hon knappt är online här :s
Ja, vart kan hon ha tagit vägen? :rolleyes:
SverigeNorge
19-04-2008, 23:16
vadå en bild?
varför sluta för det?
Någonting säger mig att det inte bara var bilden som gjorde att hon blev så inaktiv här.
Jag sa inte de va bra att vara med i afa, men enligt mig är nasism mycket värre.
Desutom tycker jag att, ja det är rätt det kommer mycket anmälningar mot länningar. Därför tycker jag man kan skicka ut dom som inte sköter och skaffar jobb och dylikt. Alla andra som kommer hit och jobbar, är trevliga, Dom är hjärtligt välkomna.
Jävla trams. Din kommunism som du sympatiserar med har dödat fler än nazismen. Kommunismens offer är uppe i över 100 miljoner. Och Nazismens i ungefär 21~. Dessutom så ökar kommunismens hela tiden. Det är enligt mig mycket värre att vara kommunist.
Invandrares rasism mot svenskar är dessutom otroligt konstig. Jag har blivit rånad och misshandlad ett antal gånger pga att jag är svensk. Senast för 1 vecka sen och några dagar.
Vet inte om det är din polare i din klass, vid namn Andreas Melin som lyckats få dig att tycka som du gör... Helt otroligt hur de kan lyckas påverka folk...
Kapten Usopp
20-04-2008, 08:01
Aja, på fredag-lördag är det skol-lan. Det är något jag ser framemot! :D
Blir nog en aning pgade på tibia, wow, CS, Cod, gamecube, wii, ps2/3, singstar etc etc etc :D
Brukar faktiskt vara rätt trevligt ;)
@Volontär,
Vadå invandrares rasism?
Jag är själv inte hel svensk men inte fan är jag rasist för det, jag gillar svenskar och jag gillar Sverige. -.-
Dra fan inte alla över en kamm idiot.
Jävla trams. Din kommunism som du sympatiserar med har dödat fler än nazismen. Kommunismens offer är uppe i över 100 miljoner. Och Nazismens i ungefär 21~. Dessutom så ökar kommunismens hela tiden. Det är enligt mig mycket värre att vara kommunist.
Invandrares rasism mot svenskar är dessutom otroligt konstig. Jag har blivit rånad och misshandlad ett antal gånger pga att jag är svensk. Senast för 1 vecka sen och några dagar.
Vet inte om det är din polare i din klass, vid namn Andreas Melin som lyckats få dig att tycka som du gör... Helt otroligt hur de kan lyckas påverka folk...
De är väl fan upp till var och en och tycka och tänka som dom vill.
Jag tycker Afa har rätt åsikter men jag tycker dock ej deras metoder är lika bra.
Och att du har blivit misshandlad och sådant kan inte ha varit ett dugg provicerat? (stavning?)
Han går varken i min klass eller heter andreas och nej han har inte fått mig tänka så.
Elite-Magge
20-04-2008, 09:16
De är väl fan upp till var och en och tycka och tänka som dom vill.
Jag tycker Afa har rätt åsikter men jag tycker dock ej deras metoder är lika bra.
Och att du har blivit misshandlad och sådant kan inte ha varit ett dugg provicerat? (stavning?)
Han går varken i min klass eller heter andreas och nej han har inte fått mig tänka så.
Nä man behöver ej göra DEM något för att DEM ska råna/nita dig. Dem tycker bara det e kul, vi blev nästan rånade av 8-10 st i fredes men visa sig min polare kände dem. Och senare när min polare ska hem, säger han sen att han nästan blev rånad 2 gånger, och han bor ej långt från stan så det var inte mycket o gå.. Ändå blev han nästan rånad 2 ggr. Fast han hörde dem sa nej jag känner han ELLER nä skit i han. Så.. Dem gör det av rent nöje :)
Kapten Usopp
20-04-2008, 10:26
Nä man behöver ej göra DEM något för att DEM ska råna/nita dig. Dem tycker bara det e kul, vi blev nästan rånade av 8-10 st i fredes men visa sig min polare kände dem. Och senare när min polare ska hem, säger han sen att han nästan blev rånad 2 gånger, och han bor ej långt från stan så det var inte mycket o gå.. Ändå blev han nästan rånad 2 ggr. Fast han hörde dem sa nej jag känner han ELLER nä skit i han. Så.. Dem gör det av rent nöje :)
Har du något emot utläningar eller?...
Grattis på födelsedagen kära Ola. Du fyller på en söndag. Det är nästan förjävligt. Fast jag använde det som ursäkt för att inte skriva, och nu kommer jag säkert skjuta upp det länge. Illa, är det. Men du klarar det, tror jag. Pussel och sånt. Snart är du fem. Kanske.
Kexchoklad
20-04-2008, 10:55
Får man fråga vad du tyckte/tycker om denna goda sak? :)
Tummen upp, uppgraderade dock den med lakritssås istället. :D
Bengtsson
20-04-2008, 11:13
Lille Ola har blivit stora Ola.
En får kanske ta och gratta honom senare.
Jag vet inte om jag orkar gratta honom. Kanske.
Vi får se senare.
Skål.
Det är som jag sa tidigare i tråden som du kanske INTE HAR LÄST. Jag bryr mig inte om dom som sköter sig och jobbar och dylikt.
Men man hade kunnat skicka ut dom som INTE sköter sig och bara skapar förödelse. Det gäller dom 100% svenska med.
Grattis Ola.
KristalleN
20-04-2008, 11:38
Ola , super till din ära nästa vecka
Det är som jag sa tidigare i tråden som du kanske INTE HAR LÄST. Jag bryr mig inte om dom som sköter sig och jobbar och dylikt.
Men man hade kunnat skicka ut dom som INTE sköter sig och bara skapar förödelse. Det gäller dom 100% svenska med.
:/
Jag har inte sett sju svenskar komma fram till en och försöker råna en på pengar/mobil/jacka/jeans eller vadfan de vill ha. Svenssons har pengar, Negrer/Turkar/Muslimer har inte det. De snor bara pengar av Svenssons.
Felet ligger att de flyttar till ett och samma ställe. Titta i Botkyrka. Norsborg, Fittja, Alby.
Kapten Usopp
20-04-2008, 12:26
Jag har inte sett sju svenskar komma fram till en och försöker råna en på pengar/mobil/jacka/jeans eller vadfan de vill ha. Svenssons har pengar, Negrer/Turkar/Muslimer har inte det. De snor bara pengar av Svenssons.
Felet ligger att de flyttar till ett och samma ställe. Titta i Botkyrka. Norsborg, Fittja, Alby.
Finns hur många rika utläningar som helst, smyg rasse.
Hm.. Vi kollar tex. i botkyrka har vi Moose darkshade! :-o
Jodå, då sitter man här. Varit hemma från skolan idag pga att jag blev misshandlad. Så jag får inte gå till skolan för rektorerna. Jaja, jag ska inte klaga. Men jag börjar få lite ångest. Vill ju inte missa något! Förstår inte heller varför jag får bli hemma? Jag menar, jag slog ju inte dem de var ju 5 mot mig och min polare. Fast å andra sidan är det lättare att låta 1 eller 2 stanna hemma än 5 stycken. Jaja, hur som hellst ska jag snart på möte på skolan med alla rektorer. FUN! *NHAT*
Hur ser veckan ut för er då?
Kill em all! Nah men tragiskt när sådant händer, om det nu var dem som ''började'' skulle ni ha ändå gått till en fröken.. not. Försvar sen ner med dem!
Anyways my weekend.. dunno.. xD. Vill inte klaga med tydligen några som ska göra en parodi åt mitt band. Jävla fjortisar, fattar inte hur dem orkar. Well hursomhelst så fyller min mor idag och jag har typ suttit på datorn sedan jag vakna.. humm känns inte schyst. Hittat ett nytt schyst band, humm Jimmy Eat World. Rätt så soft musik, men inte ett fan.. yet. Bokat biljetterna till Where The Action Is som känns dö skönt. Rätt soft vecka.
Edite; Grattis Ola.
Ja känner några svenskar som skulle ut och råna folk i fredags kväll för dom behövde pengar.
Fördommar.
^
Kanske dags att se över sin bekantskapskrets mannen
14 dagar till bb gone 14.
Finns hur många rika utläningar som helst, smyg rasse.
Spela roll om de är rika. De faller ändå i grupp. Blatte-lover
Kapten Usopp
20-04-2008, 15:46
Spela roll om de är rika. De faller ändå i grupp. Blatte-lover
Nej det gör dom inte din fitta. Rasist unge...
Rolig diskussion. Jag kan ju meddela en rolig sak. Jag gjorde ingenting för att provocera... De som slog mig, brydde sig om mitt privatliv. Jag sa till dem snällt och vänligt. "Jag känner inte er, jag vill helst inte diskutera detta med er" -Efter det fick jag stryk. De påstod att jag inte ville diskutera det med dem endast för att de var invandrare. SNACKA OM FÖRDOMAR!
Dessutom så kan jag hålla med om att alla människor är lika mycket värda. För alla människor är det, oavsett hudfärg, religion, kultur osv... Men då måste ju alla människor ha lika mycket rätt till ett eget land också? Där de bor med en homogen befolkning. Förstår mig inte på AFA's metoder. De ska slå, misshandla, vandalisera, knarka osv...
En polare till mig som hade varit hos sin pappa eller något gick igenom knutpunkten för att han skulle ta bussen. Då kommer några från AFA, och även 2 invandrare(Afa-killarna hade AFA tröja). De verkade påtända och var väldigt aggressiva. De skulle fråga efter pengar. Men han hade bara ett busskort. vad gör de? Jo de hoppar på honom och börjar slå på honom. Gissa vad... de hade även knark på sig och de blev gripna för narkotika innehav och misshandel.
Ge mig en bra anledning till varför dessa idioter borde få styra Sverige. Ärligt talat, alla som inte sympatiserar med dem åker ju på däng. Jag säger verkligen inte att nazismen är bra. Men jag känner en del personer inom den svenska nationalsocialistiska rörelsen och även om jag inte sympatiserar med dem så slår de inte mig.
Jag har ALDRIG slagit första slaget i ett slagsmål i hela mitt liv, och jag skulle aldrig någonsin försöka få någon att slå mig för att starta ett slagsmål.
Förresten så är en av mina bästa polare lite vänster vriden. Han vägrar bli aktiv i någon organisation eller ett parti just för att de beter sig som de gör.
@Kapten Usopp
Han ju inte en smygrasse? Han delar ju med sig om sina åsikter. Hade han varit smygrasse hade han inte gjort det.
Sluta med insults nu, annars åker nästa på en varning.
btw... Grattis Ola.
@Kapten Usopp
Nu lugnar vi ner oss några hekto. Jag är inte den som är den med fula ord. Kan hände slinker det ett och annat fitta ur mig också, även om jag tvivlar på att någon skulle få det mot sig i skrift. Nej, det köper jag. Dessutom är Redmark ingen som gråter över sånt. Vad jag vill gnälla över är faktiskt den andra förolämpningen. Ska du förolämpa någon så får du faktiskt göra det rätt. Rasistunge är ett ord. Skärpning.
Kapten Usopp
20-04-2008, 15:58
Är rasism tillåtet på forumet då?...
Är rasism tillåtet på forumet då?...
Han har inte sagt något rasistiskt än så länge. Långt ifrån. Om han eller någon hade sagt "Jävla blattefitta, jävla nigger" "Jävla svennebög" osv... Då hade det varit rasism. Men man måste kunna kritisera invandringen, och de individer som begår brott utan att bli kallad rasist.
Min mamma stör sig ganska mycket över skolpolitiken, men inte fan hatar hon alla skolelever.
kan nån pma bilden på kensie?=)
Gillar VFH. :)
http://pcw.se/haxx/sprayHackApril08.jpg
Kapten Usopp
20-04-2008, 16:05
Svenssons har pengar, Negrer/Turkar/Muslimer har inte det. De snor bara pengar av Svenssons..
Det är rasistiskt tycker jag...
Men alla tycker inte likadant. Men det är ungefär som att säga att Svenskar är mycket mer god hjärtade än utläningar och att inte en enda svensk har gjort ett brott och att alla utläningar rånar allt och alla hela tiden, och så ligger det inte till.
LOL at Usopp.
Måste börja röja i rummet snart, flytter om sju dagar. :-<
Kapten Usopp
20-04-2008, 16:12
LOL at Usopp.
Måste börja röja i rummet snart, flytter om sju dagar. :-<
LOL at Redmark.
Du tar ju åt dig. Självklart fortsätter man att hålla på.
Sedan var det inte jag som började det hela. Jag sa det jag tyckte, sen var jag stämplad som en smyg rasist från dig och sen en fitta.
Kapten Usopp
20-04-2008, 16:18
Du tar ju åt dig. Självklart fortsätter man att hålla på.
Sedan var det inte jag som började det hela. Jag sa det jag tyckte, sen var jag stämplad som en smyg rasist från dig och sen en fitta.
Ja? Vad vill du att jag ska tycka om dig då...?
Det är iallafall vad du är i mina ögon.
Gillar VFH. :)
http://pcw.se/haxx/sprayHackApril08.jpg
haha, I like ;)
Men alla tycker inte likadant. Men det är ungefär som att säga att Svenskar är mycket mer god hjärtade än utläningar och att inte en enda svensk har gjort ett brott och att alla utläningar rånar allt och alla hela tiden, och så ligger det inte till.
Det är ju ren fakta att det är så. Kanske inte alltid men många gånger. Vi svenskar föds ju efter helt andra förutsättningar. Vi kan språket, har föräldrar som känner någon, som känner någon, som kan snacka med en som kan fixa en bra utbildning till oss och så vidare. Klart det är vanligare med en rik svensk. Vi föds med alla förutsättningar att lyckas. Det tar ett par generationer innan någon med utländsk påbrå kan få barn som har samma förutsättningar som en svensk, tyvärr.
Ja? Vad vill du att jag ska tycka om dig då...?
Det är iallafall vad du är i mina ögon.
:grinar:
Kapten Usopp
20-04-2008, 16:27
haha, I like ;)
Det är ju ren fakta att det är så. Kanske inte alltid men många gånger. Vi svenskar föds ju efter helt andra förutsättningar. Vi kan språket, har föräldrar som känner någon, som känner någon, som kan snacka med en som kan fixa en bra utbildning till oss och så vidare. Klart det är vanligare med en rik svensk. Vi föds med alla förutsättningar att lyckas. Det tar ett par generationer innan någon med utländsk påbrå kan få barn som har samma förutsättningar som en svensk, tyvärr.
Finns som sagt utläningar som har det minst lika bra som svenskar, och jo det kanske är så många gånger men långt ifrån alla.
Jag menar, jag är inte hel svensk, jag är född i sverige, pratar svenska hemma, bryter ingeting eller nåt. Har det minst lika bra som alla andra svenskar i Sverige. Varför ska då jag bli klassad i "packet" som inte uppför sig även fast jag är EXAKT som en svensk enda skillnaden är att jag inte är helt "vit".
EDIT: Inlägget blev rätt otydligt men what ever
Finns som sagt utläningar som har det minst lika bra som svenskar, och jo det kanske är så många gånger men långt ifrån alla.
Jag menar, jag är inte hel svensk, jag är född i sverige, pratar svenska hemma, bryter ingeting eller nåt. Har det minst lika bra som alla andra svenskar i Sverige. Varför ska då jag bli klassad i "packet" som inte uppför sig även fast jag är EXAKT som en svensk enda skillnaden är att jag inte är helt "vit".
EDIT: Inlägget blev rätt otydligt men what ever
Well samma här, fast jag har inte G(eller bättre) i alla stjärnämnen. Fast min andra halva kommer inte ifrån Eu eller Afrika, guess what?
Emopinglan14
20-04-2008, 17:41
Kung av särskrivning?
Kapten Usopp
20-04-2008, 17:43
Kung av särskrivning?
Sa jag inte att inlägget var otydligt eller?
Och varför skriva fint när medelåldern här ändå är 10 år?
KristalleN
20-04-2008, 18:25
En 10 åring skriver ändå bättre..
Kapten Usopp
20-04-2008, 18:43
En 10 åring skriver ändå bättre..
Jag kan skriva bättre om jag vill. :>
Rolig diskussion. Jag kan ju meddela en rolig sak. Jag gjorde ingenting för att provocera... De som slog mig, brydde sig om mitt privatliv. Jag sa till dem snällt och vänligt. "Jag känner inte er, jag vill helst inte diskutera detta med er" -Efter det fick jag stryk. De påstod att jag inte ville diskutera det med dem endast för att de var invandrare. SNACKA OM FÖRDOMAR!
Dessutom så kan jag hålla med om att alla människor är lika mycket värda. För alla människor är det, oavsett hudfärg, religion, kultur osv... Men då måste ju alla människor ha lika mycket rätt till ett eget land också? Där de bor med en homogen befolkning. Förstår mig inte på AFA's metoder. De ska slå, misshandla, vandalisera, knarka osv...
En polare till mig som hade varit hos sin pappa eller något gick igenom knutpunkten för att han skulle ta bussen. Då kommer några från AFA, och även 2 invandrare(Afa-killarna hade AFA tröja). De verkade påtända och var väldigt aggressiva. De skulle fråga efter pengar. Men han hade bara ett busskort. vad gör de? Jo de hoppar på honom och börjar slå på honom. Gissa vad... de hade även knark på sig och de blev gripna för narkotika innehav och misshandel.
Ge mig en bra anledning till varför dessa idioter borde få styra Sverige. Ärligt talat, alla som inte sympatiserar med dem åker ju på däng. Jag säger verkligen inte att nazismen är bra. Men jag känner en del personer inom den svenska nationalsocialistiska rörelsen och även om jag inte sympatiserar med dem så slår de inte mig.
Jag har ALDRIG slagit första slaget i ett slagsmål i hela mitt liv, och jag skulle aldrig någonsin försöka få någon att slå mig för att starta ett slagsmål.
Förresten så är en av mina bästa polare lite vänster vriden. Han vägrar bli aktiv i någon organisation eller ett parti just för att de beter sig som de gör.
@Kapten Usopp
Han ju inte en smygrasse? Han delar ju med sig om sina åsikter. Hade han varit smygrasse hade han inte gjort det.
Sluta med insults nu, annars åker nästa på en varning.
btw... Grattis Ola.
Du har rätt. Men som jag sa, jag gillar inte alls deras metoder men jag tycker det är rätt att bekämpa rasism, nasism, homofobi och allt sådant.
Jag ber om ursäkt för jag anklaga dig för det skulle varit provicerat men hade bara för mig du hade sagt att du var lite stöddig på msn när de gällde det på elineberg. Nu tycker jag vi släpper detta :)
Orka sänka sig för de yngre.
Emopinglan14
20-04-2008, 20:27
Om medelåldern är tio, borde det inte vara ganska förnedrande för dig att 90% av de här förstår att "godhjärtade" är ett ord. Särskrivning är sällan av misstag, så jag lärde dig kanske något.
öhhh, fyller Ola Magnell år IGEN???
De där är inte så farliga ställen tycker jag.
Själv tycker jag är farliga ställen på vissa områden i Akalla - Rinkeby - Hässelby Gård - Hässelby Strand - Upplands-Bro - Rissne - Vällingby. Om du vet vad de är.
Alla utom Bro är minst 80% "Blattar"/Invandrare.
Phoenix_Candia
20-04-2008, 21:23
Okej, har nu en liten fråga jag vill ha ett snabbt svar på, när man tankar film med utorent, behöver man winrar till något, isåfall till vad?
KristalleN
20-04-2008, 21:27
Okej, har nu en liten fråga jag vill ha ett snabbt svar på, när man tankar film med utorent, behöver man winrar till något, isåfall till vad?
Det beror på , vissa filmer är nerpackade andra inte. Ett råd är att fixa hem winrar för de är användbart till det mesta
Du har rätt. Men som jag sa, jag gillar inte alls deras metoder men jag tycker det är rätt att bekämpa rasism, nasism, homofobi och allt sådant.
Jag ber om ursäkt för jag anklaga dig för det skulle varit provicerat men hade bara för mig du hade sagt att du var lite stöddig på msn när de gällde det på elineberg. Nu tycker jag vi släpper detta :)
Alla har givetvis rätt till att vara hur de vill. Men jag blir arg när SSU, socialdemokraterna, AFA osv ska bekämpa rasism mot invandrare, medans rasismen mot svenskar är den största.
Kan säga att jag inte är rasist över huvud taget. En av mina bästa polare är jugoslav. Sen har jag en som är polack.
För mig är det även viktigt att bekämpa kommunism som också är en extrem idelogi. Precis som anarkism och nazism(nationalsocialism). Det värsta sättet att bekämpa saker på är med våld.
AFA förespråkar inte demokrati. Genom att försöka ta livet av de som inte tycker som dem, har de tagit avstånd från demokratin. Samma sak gäller för högerextremister.
Ledig idag, jobb resten av veckan.
KristalleN
21-04-2008, 11:38
Ingen skola idag heller , fan nu börjar de bli jobbigt
Psygabber
21-04-2008, 15:49
Helvete vilket underbart väder, jävla dålig tidpunkt att bli sjuk på :(
Bengtsson
21-04-2008, 16:16
Måste säga att det har varit underbart väder idag. Eftermiddagen ägnades åt att jobba på solbrännan och jobbet.
Tycker synd om alla er som måste sitta inne när solen skiner och fåglarna kvittrar.
Jag har suttit inne heeeela helgen och nästan hela denna dag ( skola)
Jag verkligen HATAR sommaren så jag deppar inte för det. :D
Laddat ner Season 2 av Heroes, har kollat 2 st av dem och kan säga att det bara blir bättre och bättre!
idag när jag satt i bussen på väg hem så kände jag att det började lukta rök,vände mig om ochså satt en kille i min klass och rökte :O
wow, ingen bryr sig
Hm.. Vi kollar tex. i botkyrka har vi Moose darkshade! :-o
Idiot. Jag bor också i Botkyrka, jag kan ju säga att i våran klass så har vi en enda person som bryter lite på ett annat språk, resten talar näst intill perfekt svenska.
Jag gillar inte dig.
palla bo i ett turkområde
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.