View Full Version : Veckans tråd (V.15)
Ny vecka, och nya saker händer. Jag har bland annat 2 prov ett på onsdag(musik) och ett på fredag(svenska). Sen har jag en jäkla massa matte och annat tråkigt. Sånt är livet, jaja. I helgen gjorde jag ingenting alls, bara segade. Tråkigaste helgen på länge!!!
Man kan ju fråga sig hur dessa människor tänker, som gör en sån här sak. http://hd.se/helsingborg/2008/04/07/piercad-katt-omhaendertogs/
nice det dära med katten ju, hahah klockrenaste på länge
KristalleN
07-04-2008, 15:27
Ja helgen inte ens lönt och diskuttera , iaf inte fredagen. På lördagen tog jag det chill även söndagen
Denna veckan har jag no-prov + att jag ska handla nya skor idag
@Avicil, fick mig ett gott skratt!
;D sliskigt nog för att postas om här
"
http://nathalie-92.bilddagboken.se
den där 92an är ihop med sin idrottslärare, de passar så bra ihop assåeee <3333
(hittade på ett annat forum)
kolla 18e februari, där finns bild på båda två
"
Känns som denna vecka kommer bli en - vecka (som vanligt). Imorgon har vi först ett arbete på svenska som skulle varit klart idag, som jag inte hade börjat på och sen ett arbete på engelskan också som jag fortfarande inte har börjat på.. ;p
Vet hur det känns, lider med dig!
Konsert i aulan på onsdag (H)
Jag har 2 prov på torsdag å MATTEPROV =( nästa vecka.
;D sliskigt nog för att postas om här
"
http://nathalie-92.bilddagboken.se
den där 92an är ihop med sin idrottslärare, de passar så bra ihop assåeee <3333
(hittade på ett annat forum)
kolla 18e februari, där finns bild på båda två
"
flashback, kanske? x)
Helstörd kille, han verkar ju vara 25, går på anabola och antagligen bög också..
Aaa, fast hittade länken dit på någon annan bilddagbok
ingen vet var spridningen började
btw hon säger någonstans att han är 32 xD
dubbelt så gammal som henne ffs!
någon som vill ta på sig ansvaret att ringa in till hennes skola och agera "arg förälder"?
neheeh nu vart jag larvig
39c feber. Life rocks..!
har du sån där känsla att du är helt jävla varm och svullen i fingrar och tår och känner dig tjock i ansiktet?
isåfall är jag avundsjuk, ashärligt <33
har du sån där känsla att du är helt jävla varm och svullen i fingrar och tår och känner dig tjock i ansiktet?
isåfall är jag avundsjuk, ashärligt <33
Ont överallt, kan knappt ha ögonen öppna. Ska nog sova som fan nu.
Snowflake
07-04-2008, 19:00
Har varit spyfärdig hela dagen. suttit och gjort omprov i matte spyfärdig.
Känns som att vara åksjuk >.<
Emopinglan14
08-04-2008, 14:57
Idag är dagen, idag invigs motocrossäsongen :D
Ja, vem visste inte det?!?
Kirra nyss prao med ganska okej arbetstider, 13:00-17:00.
någon som vet vad som e fel?
http://i29.tinypic.com/9jjeb9.jpg
Konsert i skolans aula idag då (H)
Rock on \m/
Nog rätt roligt, tillägnat min dag mellan 1 och 6 på sjukan och på polishuset. YEYE.
Blev misshandlad :(
KristalleN
10-04-2008, 17:58
Nog rätt roligt, tillägnat min dag mellan 1 och 6 på sjukan och på polishuset. YEYE.
Asså dem jävla blattarna , kan inte klara av något själv blir så jävla förbannad
Var det alvarligt eller blev du "bara" slagen?
;/
detaljer?
Är det möjligtvis 042-Unit som är i farten?
alexleet
10-04-2008, 20:30
Fan Va Härligt , Rögle Till Elitserien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alexleet
10-04-2008, 20:31
Asså dem jävla blattarna , kan inte klara av något själv blir så jävla förbannad
Får man fråga vart det inträffade och vem gjorde det?
Pma :p
Sorry för double.
Grattis Rögle! Fast lite synd om malmö som var så nära :/
RÖGLE UPPEEE! JAAA!
hmm, ja det började att han började tjafsa på msn så sa han att jag lekte kung. så sa jag "Du ska inte säga något, du går runder i skolan och leker gangster, tror du är något. Du är bara pinsam. Du var som en svensk innan, du var fan riktigt shysst. Du bröt inte äns en gång. Dina föräldrar är svenskar, du var adopterad du har det bra ställt. Du skämmer bara ut både dig och dina föräldrar." så i skolan gick han in i mig med mening. så gick jag bara vidare typ så sa hans polare att jag sa jävla neger till honom så hoppade 3 pers på mig. Nog rätt roligt. Idioter rent ut sagt. Samma sak alltid med invandrarna på min skola. Går alltid på flera på en. Har en polare, han är invandrare. Han hatar alla som går på vår skola för att de leker gangsters. Bara grejen att deras egna landsmän hatar dem är ju sjuk.
Ett hett tips är att Rögle kommer vara riiiiiiiktigt heta i SM-slutspelet. Gick ju inte så bra för oss men roligt var ju att vi fick vinna sista matchen och krossade Malmös elitseriedrömmar iår igen.
Var nyss på anställningsintervju.
om man ska köpa en eu moped,vad tycker ni att jag ska köpa för nån?
Derbi Senda xtreme!
Tycker du ska spara pengarna till något som är värt det.
Tycker du ska spara pengarna till något som är värt det.
Moppe är fan värt. Du får ju tillbaka en del pengar när du säljer den
ingen som lirar wii och köpt mario kart idag? :P
tankade mitt den 8e och riktigt jävla kul å kö online nu när folk börjar lira!! :)
Budget?
Scooter:
Yamaha Aerox
Yamaha Slider
Peugeot Ludix
Piaggio Typhoon
Cross:
Derbi Senda DRD
CH Racing
Aerox, Speedfight 2 eller Jetforce
Då var de två praoveckorna klara då. Under dessa två veckor har jag praoat på Amazon Kök Bar Café i Heron City (Huddinge). Riktigt skönt, riktigt trevlig handledare, riktigt god mat (som de bjöd på :D) och trevligt helt enkelt.
Varje dag började med att man torkade borden. Sedan fika. Sedan softa och snacka. Sen kom gästerna under 1 - 2 timmar och man fick servera typ. Sen var det dags att äta lunch och sen fika igen och sen gå hem. SKÖNT! :D
Men ganska skönt att komma tillbaka till skolan också iofs.
Elite-Magge
11-04-2008, 22:54
RÖGLE UPPEEE! JAAA!
hmm, ja det började att han började tjafsa på msn så sa han att jag lekte kung. så sa jag "Du ska inte säga något, du går runder i skolan och leker gangster, tror du är något. Du är bara pinsam. Du var som en svensk innan, du var fan riktigt shysst. Du bröt inte äns en gång. Dina föräldrar är svenskar, du var adopterad du har det bra ställt. Du skämmer bara ut både dig och dina föräldrar." så i skolan gick han in i mig med mening. så gick jag bara vidare typ så sa hans polare att jag sa jävla neger till honom så hoppade 3 pers på mig. Nog rätt roligt. Idioter rent ut sagt. Samma sak alltid med invandrarna på min skola. Går alltid på flera på en. Har en polare, han är invandrare. Han hatar alla som går på vår skola för att de leker gangsters. Bara grejen att deras egna landsmän hatar dem är ju sjuk.
GÖr som jag gjorde :D Blev en onsdag påhoppad av ca 8-10 blattar, men klara mig ut därifrån med lite ont i huvudet och ryggen bara. Sen dagen efter letar man upp gänget första man gör på rasten och slår skiten ur dem :D Gläntanskolan fd norrlyckeskolan! _/
Psygabber
11-04-2008, 23:17
GÖr som jag gjorde :D Blev en onsdag påhoppad av ca 8-10 blattar, men klara mig ut därifrån med lite ont i huvudet och ryggen bara. Sen dagen efter letar man upp gänget första man gör på rasten och slår skiten ur dem :D Gläntanskolan fd norrlyckeskolan! _/
Låt mig gissa, du spände blicken som på din avatar?
Jag kan fixa så att de aldrig mer kommer kunna se. Men skolan polisanmälde det, så jag väntar och ser vad som händer.
Elinebergsskolan! Yaya typ 8:e gången detta året?
funderar på att köpa en aerox eller en speedfight men dom är så jävla dyra...
KristalleN
12-04-2008, 12:23
Volontär bara pmar mig så kommer jag dirr med hela TN!!
Fy fan va cooolt. Haha igår trodde jag att du skulle sänka han på kvällen när du stack från Wehlin
Volontär bara pmar mig så kommer jag dirr med hela TN!!
Fy fan va cooolt. Haha igår trodde jag att du skulle sänka han på kvällen när du stack från Wehlin
Sänka vem då?
...Nej jag skulle hem och sova lite, jag kom tillbaks vid 02:00~
Sänka vem då?
...Nej jag skulle hem och sova lite, jag kom tillbaks vid 02:00~
Yeah. -thumbs up-
Helsingborg kryllar av så många gangsters, watch out!
Elite-Magge
12-04-2008, 18:48
Fint att det är WoW reklam på förstasidan, ;S
Kexchoklad
12-04-2008, 23:13
Då har du inte varit i Piteå? 70% leker gangster
Då har du inte varit i Landskrona? 99.9% leker gangster
hahaha :egd:
Det värsta är när svenskar försöker vara invandrare. Börjar bryta på arabiska och sånt. Helt sjukt vad skrattretande sånt är.
http://i31.tinypic.com/i567fo.jpg
dra mig på en tallpinne bakåtlänges+alx e ninja
Ol'Kladd
13-04-2008, 01:49
Du är fan p13 for real! Dra mig på en tallpinne bakåtlänges!
+0.01 :D
Kexchoklad
13-04-2008, 10:02
Ja, men då är det säkert 95% blattar?
Du är fan p13 for real! Dra mig på en tallpinne bakåtlänges!
och du är typ p15 for real, jag lovar.
Ja, men då är det säkert 95% blattar?
Spela roll. Dom leker ändå gangster, och det är ju inte så att blattarna föds mer gangster än vad en svensk gör, eller? Vem vet, blattarna kanske föds med New Era keps och guldkedjor? Jag vet då inte iaf.
Spela roll. Dom leker ändå gangster, och det är ju inte så att blattarna föds mer gangster än vad en svensk gör, eller? Vem vet, blattarna kanske föds med New Era keps och guldkedjor? Jag vet då inte iaf.
För att inte glömma den nya trenden att raka in sitt "gäng" i bakhuvudet. Såg några som hade "GATU".
hela landskrona hatar polisen!!! min favoritlåt mannen jao
Psygabber
13-04-2008, 15:16
http://youtube.com/watch?v=AxNribMsxDs&feature=related
Vilka jävla ziggisar
^ typ p5 som är kåt på emilush =>
Emilush är patetisk. Småkillar som skriker "hela Landskrona hatar polisen" blir sällan något annant än problem.
Det hade varit häftigare att skrika "Hela Landskrona handlar på Lidl" Haha, en kille på stan stod och skrek det riktigt högt för några månader sen, så kommer det två killar och frågar varför han skrek att han hatar Lidl. Åhh herregud vad jag garvade.
Svårt att återberätta. Men om man hade varit där så hade man garvat.
då var den där engla borta slipper vi oroa oss, ja jag är död.
Ja, nu kan alla Svenssons ta det lugnt och gå vidare och följa nästa Aftonbladet-nyhet.
Phoenix_Candia
13-04-2008, 20:11
gota be :http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2245106.ab :D
Ärligt vad fan snackar ni om? Hur kan ni tycka det är skönt att ett litet barn blivit våldtaget och dödat? Herregud, ni är inte normala.
KristalleN
13-04-2008, 22:25
Ärligt vad fan snackar ni om? Hur kan ni tycka det är skönt att ett litet barn blivit våldtaget och dödat? Herregud, ni är inte normala.
Dem snackar nog om Aftonbladet länken längre upp. Du är blond och kan inte hjälpa de
Dem snackar nog om Aftonbladet länken längre upp. Du är blond och kan inte hjälpa de
då var den där engla borta slipper vi oroa oss, ja jag är död.
.... heuhue
Sådär då hade man jobb! =D
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.