View Full Version : April April.
April April din dumma sill , jag kan lura vem jag vill.
1st april idag , har du lurat ngn?
Skriv ner vad du lura folk med
Jag har lurat ganska många, du är en av dom ^^
Var ju även sista mars igår också. Du vet "mars mars skåne jag lurar alla till månen"
Lurade en i klassen att det var studiedag idag^^ :P
Lurade en i klassen att det var studiedag idag^^ :P
omg verkligen fett cool :D
Var ju även sista mars igår också. Du vet "mars mars skåne jag lurar alla till månen"
eru go ellä?
Haha tror alla i vår klass blev lurad en snutta.
Vår SO&Svenska lärare Lotta fyller 30 år idag och det visste ingen så hon hade köpt en tårta o bullar o allt sånt där.
Sen kommer vi in så sitter det Rektorn och runt 10 andra lärare och äter av en annan tårta.
Så vi killar som vågar ( Va kanske 5 pers ) tog upp en varsinn tårtbit i handen och kastade rakt på vår mentor som skulle gå i pension och gissa vad ?
Dom alla tar fram runt 3 tårtor och kastar exakt allt på oss.
Men sen fick vi en egen stor tårta och dela på tur så fick vi sluta efter det.
Va runt 11:00 vi killar fick sluta som kastade på dom men vi slutar på riktigt 15:00 xD
Lyckosam dag. Men tråkigt att Menotrn går i pension.
Vi trodde dom ljög som fan men vi fick den stora smällen...
MvH Meee =D
eru go ellä?
Lätt, är du =]
Idag har det bytts ut saker i minst 20 personers hostfiler.
Allt som worldofwarcraft.com, playahead.com/se och liknande omvisades till lite gosig hästporr.
Jag lurade någon att kolla ut genom fönstret, han skrattade väldigt länge åt det skämtet.
Idag har det bytts ut saker i minst 20 personers hostfiler.
Allt som worldofwarcraft.com, playahead.com/se och liknande omvisades till lite gosig hästporr.
eru go ellä?
Jag lurade någon att kolla ut genom fönstret, han skrattade väldigt länge åt det skämtet.
eru go ellä?
Balinho#16
01-04-2008, 20:14
Hos oss kör vi med Maj Maj måne jag kan lura dig till skåne :P men de där går ochså
@Rasty sådär gjorde jag på en kille, jag sa att de va en pudel där ute på skoj sen kollar han ut o de va en pudel där :P så blev inte så lyckad.
jag sa till min flickvän: "jag är bög"
de va ett jättekul skämt.. tyckte hon
men jag är fan seriööööös!!!!111111111
KristalleN
01-04-2008, 21:03
Vi har håla imorgon på gympan på morgonen så jag tog min chans idag och spred runt att hålan var inställd p.g.a en vikarie hade kommit
Min kompis lurade sin pappa att hans flickvän var gravid :D
Blev rickrollad av youtube :(
hatar första april
mest överskattade dagen på hela året tbh
Snowflake
03-04-2008, 19:33
Lyckades inte sätta dit någon.
Men min tyska lärare satte dit mig och hela klassen ganska bra genom att säga att vi skulle ha prov på torsdag (idag) annars skulle vi inte hinna klart kursen.
Min kompis blev lurad av difhockey.se, att de skulle hjälpa hammarby hockey. "Om de 200-300 trogna bajarna kommer till våra matcher kan vi höja vårat publiksnitt med 3-4%"..
Vår lärare skulle skoja med att vår prao var inställd. ingen gick på det ^^
KristalleN
07-04-2008, 14:04
haha jag kommer ihåg typ i 6:an så lura vår So lärare oss om att det fanns en tionde planet som hete ngt speciellt , hahah hela klassen gick på det
haha jag kommer ihåg typ i 6:an så lura vår So lärare oss om att det fanns en tionde planet som hete ngt speciellt , hahah hela klassen gick på det
det finns väl? planeten X eller nåt eller?
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.