View Full Version : Veckans tråd (V.13)
JAG HATAR SNÖ! Allvarligt talat, igår tänkte jag "Åhh nu börjar värmen komma igen, all snö har tinat nästan" Vad händer? Jo det börjar snöa. Rooooooligt *INTE* Jaja, jag ska inte klaga. Jag ska vara glad att jag äns fått lov över huvud taget. YEYE! Vaknade nyss av att min flickvän började laga mat.. huh!
Köpte förresten Guildwars för några dagar sen. Ganska roligt. Fast har inte tid att spela så mycket tyvärr. Haha :D Jag är en upptagen man. What ever, vilka har lov nu då, och vad ska ni hitta på?
Jag ska spela Guildwars, träffa min flickvän, mina polare och kanske hinna med en fest förhoppningsvis.
Edit: Poonkaay, bara så du vet ska någon i staff gruop göra denna tråden. Du kanske inte visste det. Men nu gör du :) Tänk på det nästa vecka ;)
Lov: plugga in körkortsteori.
:'(
KristalleN
24-03-2008, 13:14
Jag har lov. Ska till Danmark imorgon sen blire väll bara att softa lita hemma , träffa polare och sånt
JAG HATAR SNÖ! Allvarligt talat, igår tänkte jag "Åhh nu börjar värmen komma igen, all snö har tinat nästan" Vad händer? Jo det börjar snöa. Rooooooligt *INTE* Jaja, jag ska inte klaga. Jag ska vara glad att jag äns fått lov över huvud taget.
Tycker exakt likadant, fy fan för snö ._.
Själv ska man väl typ vara med flickvän, spela mythos och lite annat, va me polarna typ.
De blir nog nice.
Nu är ju snart påsken över, fick ni mycket godis barn? :D
KristalleN
24-03-2008, 13:36
@^ Jag fick mycket pengar istället , för min moster tycker de är tråkigt me påskägg :P
Hahaha! Jag vaknade upp idag och det snöade som fan. Var och äntligen köpte en mobiltelefon igår, blev w380, den får duga...
Nu fan måste vädret stabilisera sig. Aprilväder i mars? :o
Poonkaay
24-03-2008, 14:59
Aja ;D , Men ngn som vet vad Linage 2 C5 eller Matrix Online Kostar i månaden ?
Typiskt att det ska börja snöa nu kunde inte gjort det i julas?
Btw: fyller år på fredag! :D
Tycker exakt likadant, fy fan för snö ._.
Själv ska man väl typ vara med flickvän, spela mythos och lite annat, va me polarna typ.
De blir nog nice.
Nu är ju snart påsken över, fick ni mycket godis barn? :D
Har de fixat pvp till mythos?
Inte spelat på några månader, hörde att de skulle vara på gång ;)
Nej dom har dock ej gjort de, jag har börjat lira mindre och mindre.
Börjar bli lite enformigt ^^
Japp, jag blev less ganska fort.
Men annars äre riktigt nice grafik, och spelkänsla
Skottade nyss.
._.'
Kommer väl snöa igen snart.
Göra lite teoriprov idag på körskolan :P
Poonkaay
25-03-2008, 12:21
ngn som vet vad Linage 2 C5 eller Matrix Online Kostar i månaden ?
@upp, du har redan frågat de för 7 posts sen.
@ryu, palla här e fint väder och 4,6 grader nu :D
@upp, du har redan frågat de för 7 posts sen.
@ryu, palla här e fint väder och 4,6 grader nu :D
Hellre snö än slask i och för sig ;s
Ska till körskolan och göra lite prov snart :(
Hellre snö än slask i och för sig ;s
Ska till körskolan och göra lite prov snart :(
Hellre 30 grader och sol än snö!
Då får man önska dig Lycka till! :D
Organiserad som man är så har man inte fixat prao den här veckan. \..\
soft med lov nu,sen nästa vecka är det prao :D
soft med lov nu,sen nästa vecka är det prao :D
Same here.
Where do you prao?
Snowflake
25-03-2008, 21:22
Shit.. försöker skaffa sommarjobb. panik nu!
Först så ringde jag förra veckan då är personalchefen på semester. ringde i dag igen. Bara för att få svaret "tyvärr vi har fullt"... ringer till blomsterlandet (sista utväg) inget svar på chefens telefon... ringer hela jävla dagen. för att sen vid fyra tiden äntligen komma fram. "nej, vi tar inte emot sommarjobbare" GAAH... någon som har en ide om vart man kan sommarjobba här i Halmstad? förslag uppskattas!
@Snowflake
Testa med reklamutdelning. Jag tjänar 2k i månaden~ jobbar kanske sammanlagt 10 timmar i månaden.
Fyller 17 år idag :)
Grattis!
Var ute och gick, skulle träffa en kompis i byn/centrum, kollar ner i marken och ser ett cigg paket, tycker att det ser lite ovanligt tjock ut för att bara vara allmänt slängt när det är tomt. Tar upp det och försöker få upp locket som blev svårt och tänker "Har dom limmat igen det eller satt tuggumi för eller nått? Då ser man vid kanten en plast flik där man ska dra för att öppna det. var ju helt oöppnat och orört.
Vilket fynd.
Vad gjorde du med festligheten? :)
Har fan inte heller skaffat prao. Någon som har några bra förslag i Stockholm?
KristalleN
26-03-2008, 01:50
Fyller 17 år idag :)
Grattis sthlm pöjken
Same here.
Where do you prao?
praoar i en förskoleklass på nån skola,du då?
Tror ni inte man vaknar upp på morgonen och så har de snöat!? Man blir så jävla less på det.
Grattis Gigg
Fan måste också skaffa sommarjobb snart :S
Tror ni inte man vaknar upp på morgonen och så har de snöat!? Man blir så jävla less på det.
Grattis Gigg
Fan måste också skaffa sommarjobb snart :S
Word! Hata snö!
Grattis Gigg :)
Snowflake
26-03-2008, 12:31
@Volontär, tack för tipset! ska se vart det leder :)
GRATTIS PÅ 17 ÅRS DAGEN GIGGLI!
@Snowflake
Testa med reklamutdelning. Jag tjänar 2k i månaden~ jobbar kanske sammanlagt 10 timmar i månaden.
Det roligaste måste väl vara att sortera 10 pappkassar med reklam varje (?) helg? :D
Jag delar ut 2400 reklamblad i månaden. Får 1kr per reklamblad om det är vanliga brevlådor in i lägenheterna och 50 öre om det är postboxar längst ner precis när man kommer in genom dörren.
Ok, min kompis delar också ut men det kanske inte är samma. Han får typ olika reklam från siba, elgiganten osv å måste dela upp den innan han åker ut med den.
Jag delar ut åt min plast farsas mäklarfirma, och alla som delar ut till honom tjänar minst lika mycket som jag. Man ska inte dela ut för elgiganten och sånt. Man får för stora områden och för lite betalt. (imo)
Jag delar ut åt min plast farsas mäklarfirma, och alla som delar ut till honom tjänar minst lika mycket som jag. Man ska inte dela ut för elgiganten och sånt. Man får för stora områden och för lite betalt. (imo)
Vet inte om han får 2000 eller 3000kr i månaden. Är ju lite annat om man bara åker runt med bil å droppar i brevlådor också? :P lär ju inte vara så mycket jobbigare iaf.
Jag cyklar eller tar bussen dit jag ska, tar hela området på några timmar, sen åker jag hem, och nej det är inte lika jobbigt. sist var jag tvungen att ha med mig en jäkla kärra och grejer. Ganska jobbigt.
Det bästa är att dela ut till lite mindre företag, dem betalar oftast bättre. Dem får gärna vara lokala, för då betalar dem kanske ännu mer eftersom dem inte försöker få ut över hela Sverige.
KristalleN
26-03-2008, 15:05
Jag cyklar eller tar bussen dit jag ska, tar hela området på några timmar, sen åker jag hem, och nej det är inte lika jobbigt. sist var jag tvungen att ha med mig en jäkla kärra och grejer. Ganska jobbigt.
Det bästa är att dela ut till lite mindre företag, dem betalar oftast bättre. Dem får gärna vara lokala, för då betalar dem kanske ännu mer eftersom dem inte försöker få ut över hela Sverige.
Tycker du kan snakka me din plastis pappa så han kan fixa jobb te mej me (A)
http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=1822
Stoppa massinvandringen, skriv på och skicka vidare! Go go!
Här har vi en stark kandidat inför politiken gentemot invandringen;
Nedim Darkanic, Landskrona
Han har tydligen skrivit under, fan vad jag älskar Sverige.
Signed!
Khaled, pizzabagare från Malmö, har också bidragit med sitt namn.
Ryu, han kan ju faktiskt tycka att det gått för långt och endå vara invandrare, en av mina bästa kompisar är bosnier, hans pappa är duktigt trött på invandrare. Han röstade på Sverigedemokraterna sist ^_^
Har tänkt lite, hur skriker man? asså inte "SKRIIIIIIK" utan som i dom flesta band tex som Alexi Laiho i Children of bodom? Hade varit fett coolt o lära sig (H) Hur kan man träna upp de?
Du menar att growla? Svårt som fan att lära sig ^^
Emopinglan14
27-03-2008, 08:08
Två flak Jolt och 5 timmars sömn senare så är man tillbaka till det verkliga livet igen =(
Kexchoklad
27-03-2008, 08:20
Två flak Jolt och 5 timmars sömn senare så är man tillbaka till det verkliga livet igen =(
Lycko dig, jag hann inte ens fara och köpa jolt innan de stängde >.<
Nej inte bara growla, vill screama! xD
Poonkaay
27-03-2008, 15:02
Namn 5 senaste <b>Adolf Hitler, Berlin</b> WTF?
Sven-Patrik, Stockholm
Daniel B, Köping
Rubin, Östergötland
Sven-harry, Skåne
Snowflake
28-03-2008, 09:17
I dag skulle jag vilja passa på att gratulera min bror Trickey på sin fjortis dag!
Han leve hipp hipp hurra! hipp hipp hurra!!
GRATTIS! :D
Snowman XI
28-03-2008, 12:18
Grattis Joel oj ja menar Trickey
Don Bulle
28-03-2008, 13:26
Själv har man (försökt) spela in låtar med sitt gamla band, gick inge vidare då ingen i bandet riktigt kunde cubase. Två och en halv timme blev en minut i datorn...
Igår repade jag med mitt nuvarande band där det gick jävligt bra, vi sätter låten nu!(haha yaaay...).
Annars blire lasergame med mina småbröder både imorn och på söndag haha, är rätt taggad! :D
Jag har precis spelat in en låt på datorn men på solot så har jag ju inget komp, finns det något program man kan andvända för att spela in kompet med?
Salocin, antingen skickar du ner 1 flak till mig, eller så kan du glömma ditt "liv" på TN i framtiden.
Jag väntar. <tålmodig>
Emopinglan14
28-03-2008, 16:23
Salocin, antingen skickar du ner 1 flak till mig, eller så kan du glömma ditt "liv" på TN i framtiden.
Jag väntar. <tålmodig>
Äsh det slank ju in under lanet, =( Annars hade jag skickat, promise.
Bengtsson
28-03-2008, 18:16
Så det är flak man mutar mods med nu för tiden?
Sitter för närvarande på Mariestad, Tuborg och Carlsberg.
Mottagaren betalar för portot.
Äsh det slank ju in under lanet, =( Annars hade jag skickat, promise.
Rätta takter! Fast du borde veta att du ska spara till mig.
Så det är flak man mutar mods med nu för tiden?
Sitter för närvarande på Mariestad, Tuborg och Carlsberg.
Mottagaren betalar för portot.
Tuborg lät bra, du får min adress i PM.
Don Bulle
28-03-2008, 23:39
Jag lärde mig growla på ungefär, hmm, 5 månader? (tränade inte hela tiden heller, går väl på en vecka om man är intensiv med träningen)
Jag lärde mig growla på ungefär, hmm, 5 månader? (tränade inte hela tiden heller, går väl på en vecka om man är intensiv med träningen)
Nu menar jag givetvis att lära sig growla så att det skulle kunna funka ihop med musik. Inte bara något newbie growl som låter som en 10 åring.
Nu menar jag givetvis att lära sig growla så att det skulle kunna funka ihop med musik. Inte bara något newbie growl som låter som en 10 åring.
typ såhär? http://youtube.com/watch?v=0jSxRBvh3bk
Haha, ja precis något i den stilen!
Checka denna:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2949546475561399959
\o/
Geert Wilders, nog inte ded mens
Vilka idioter, dom (islamerna) skulle åka på SÅ mycket stryk ifall det skulle bli ett stort jävla krig.
@Ryu
Du menar muslimer va?
Vad är skillnaden? :P
Spelar egentligen ingen roll för mig, de som tar Koranen för givet och verkligen tycker att västvärlden skall utplånas.
islam heter religionen, muslim är de som tror på det där halojset .
http://nazibuilding.istheshit.net/
>D
http://break.com/index/crazy-kid-does-pull-ups-off-crane.html?matchid=NDQ2NjEz
VAD I SJÄLVASTE FAN?!
kändes som man själv var där, fyfan
Man har ju inte alla hästar i stallet när man hänger sig sådär. Han hängde fan där i 15 sekunder.
Emopinglan14
29-03-2008, 19:17
hittade Hitman filmen på nätet innan och var tvungen att se på den. Jag äääälskade den. Extra kul att man känner igen sig lite från spelen med =)
alexleet
29-03-2008, 22:48
http://nazibuilding.istheshit.net/
>D
http://break.com/index/crazy-kid-does-pull-ups-off-crane.html?matchid=NDQ2NjEz
VAD I SJÄLVASTE FAN?!
kändes som man själv var där, fyfan
Hur kom dom upp där och vad gjorde dom egentligen där?
Hur kom dom upp där och vad gjorde dom egentligen där?
dom flög ju upp för att visa att dom kunde flyga jue :mad::mad:
Imån är det skola och lovet är slut :(
Imån är det skola och lovet är slut :(
snubben, du har 3 i rep.power :cool:
Skola imorrn :( Jag vill inte! Bara roligt att träffa dem man inte träffat på lovet. Annars är det segt ^_^
*cut*cut*cut*cut*cut*cut*cut*cut*cut*cut*cut*cut*c ut*cut*cut*cut*cut*
Prao imorgon :O Men börjar 8 och slutar 5 :/
KristalleN
30-03-2008, 14:30
Fy fan skolan imorgon , funderar på att hänga mig
Snowflake
30-03-2008, 14:39
NOOOOOOOO back to school imon.
Fyfan! Det "roliga" är att det bara är 9 veckor kvar till sommarlovet nu! :)
Jag har fortfarande inte skaffat mig ett sommarjobb :<
http://www.youtube.com/watch?v=_LHoyB81LnE&
tänk att ha en sån :D
Själv älskar man ju skolan :D:D:D <3333 helt seriöst :)
ända nackdel är att jag har prov imorn och kommer få ig i naturkunskap men de löser sig nog >.< (Y)
snubben, du har 3 i rep.power :cool:
Mmm jag e ju fett cool :cool:
KristalleN
30-03-2008, 19:36
http://www.youtube.com/watch?v=5X1VIyZe3Ws&feature=related
Hahah herrgud skrattar så jag ramlar av stolen
http://www.youtube.com/watch?v=_LHoyB81LnE&
tänk att ha en sån :D
En sådan har jag :) 100% seriöst
När alla andra ville ha hundar så ville jag ha en elefant, och efter flera års tjatande är den äntligen min, fick den i julas
Tack mor och far för den underbara gåvan!! Älskar er! <333
Avicil kommer få en oförglömlig ban. <3
Nu är ju inte jag moderator men skulle gissa på att du får en för ditt spam-artilleri.
du skulle vara oförglömlig som moderator <33 finns här för dig
Nu är ju inte jag moderator men skulle gissa på att du får en för ditt spam-artilleri.
Är det inte det veckans tråd är till för? Allt man vill få sagt men inte får stå på ett annat ställe?
Vad vet jag? Vad kan man veta?
Livet är hårt. Mitt är hårdare.
Fick precis Lost 3 :) Ska nog glo på de hela dagen :P
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.