PDA

View Full Version : Ias Angels on Celesta/Saphira.

Pages : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10

fyrk0
13-11-2006, 22:19
Har vi hotat att döda hennes hund? oO News for me.
http://www.frykmo.se/fyrk0/Bilder/Celesta/hisilomerook.jpg
Min gamla outfit ;P

Neros
13-11-2006, 22:20
Seppuku sade just det! :)
Det roliga är att snuten kommer skratta åt henne :)!

Fawnii
13-11-2006, 22:21
ASSÅ FÖR FAN, Denna tråden är till för Screens från guilden! ; Inge jävla skitsnack! Ta det i den andre tråden!

EDIT : MOGNA!

Aleeeex
13-11-2006, 22:24
Zoul ish baaack , nu blir det whine för hela slanten :o

Neros
13-11-2006, 22:24
Det lär ju bli en del whine, men istället för att säga åt oss att inte whina; POSTA LITE PICS! :D

Fawnii
13-11-2006, 22:27
Kommer snart med lvl 8 :P

Neros
13-11-2006, 22:28
Härligt, dra lvl 20 innan du går till sängs :) Själv säger jag god natt nu! =)

Robin_robin
13-11-2006, 22:32
Jag vet vad allt handlar om.. Men vad ska man anmäla om? Dålig moral? dålig tillit? mordhota .. vet du vilka det var som ringde?, Jag har aldrig hotat med å döda dig. Men du kanske minns att du kallade min flicka "Fjortis/bitch/slampa" ?

fastän du inte ens känner henne utan du tog henne som en fjortis osv bara för att hon skriver på det sättet hon skriver.. Hon skrev inget dumt. hon skrev absolut ingenting till dig men ändå hoppade du på henne på lunar.

Och då skrev hon vadå? Ni börja tjafsa och min flicka fick nog och sa att om du visar dig i västerås så kommer hon slå ner dig inget mer

Neros
13-11-2006, 22:34
Jag tycker det låter som att Zoul har en del att förklara också :) Härligt! God natt, ser fram emot lite spännande läsning imorn! ;)

Seppuku
13-11-2006, 22:37
Jag tycker det låter som att Zoul har en del att förklara också :) Härligt! God natt, ser fram emot lite spännande läsning imorn! ;)
12 år, yes? goodbye.

Robin_robin
13-11-2006, 22:39
Du kan ta å hålla käften för en gångs skull, mr seppppuku

För du har inget å då menar jag inget med detta å göra. Om du nu inte är en sån där person som gömmer sig bakom nåt namn? Du kanske har nåt med detta å göra? om inte. Sluta kommentera eller läs.

Lotta
13-11-2006, 22:40
Antingen håller ni er till topic, eller så skriver ni inte. Då slipper vi en 100 sidor lång tråd med spam. Fint, tack.

Zoul
13-11-2006, 22:40
Jag vet vad allt handlar om.. Men vad ska man anmäla om? Dålig moral? dålig tillit? mordhota .. vet du vilka det var som ringde?, Jag har aldrig hotat med å döda dig. Men du kanske minns att du kallade min flicka "Fjortis/bitch/slampa" ?

fastän du inte ens känner henne utan du tog henne som en fjortis osv bara för att hon skriver på det sättet hon skriver.. Hon skrev inget dumt. hon skrev absolut ingenting till dig men ändå hoppade du på henne på lunar.

Och då skrev hon vadå? Ni börja tjafsa och min flicka fick nog och sa att om du visar dig i västerås så kommer hon slå ner dig inget mer
Om man är otrogen mot sin kille, ljuger mot sin kille, behandlar andra tjejer som skit, stavar typ: "Azzå , jah är nte Blåååst !" då är man något av en fjortis, en slampa och en lögnare. Om du inte vill se det, fine.
Och du sa "Visar du dig i västerås, dör du"

Seppuku
13-11-2006, 22:42
Antingen håller ni er till topic, eller så skriver ni inte. Då slipper vi en 100 sidor lång tråd med spam. Fint, tack.
Lotta, kan du inte bjuda lite folk på semester ;):rolleyes:

Du kan ta å hålla käften för en gångs skull, mr seppppuku

För du har inget å då menar jag inget med detta å göra. Om du nu inte är en sån där person som gömmer sig bakom nåt namn? Du kanske har nåt med detta å göra? om inte. Sluta kommentera eller läs.
TIll skillnad från dig har jag det inom mig som heter samvete som gör att känner medlidande för Zoul, jag tycker att vi blivit bra kompisar nu vet jag inte så mycket om det :angel: trosts allt är tjejer, tjejer.

Men att du inte fattar att det som hänt är fel, eller att Zoul inte uppskattar dig som kompis efter att din guild och vänner snodde alla hennes grejor.

Du borde ha en liten varningsklocka som varnar när du går över gränsen, informationen jag skriver går in <( o.O )> sådär, har du inget samvete, eller du verkar så jävla, ehh jag vet inte..

Jag sa ingenting sånt . Och jaja ska vi börja prata om allt här på forumet =) ta upp allt gammalt.. Så hackade DU MIN BÄSTA VÄN ZARTYX, Det räckte inte med att du tog alla hennes saker , utan du var tvungen å rooka charen från lvl 60+ . Du gjorde likadant med 1 char till som jag ej kommer ihåg namn på.

PS: Du över drev inte med stavningen där då?

Så dina saker du "förlorade" har du antingen hackat/bestulit, Eller så har du utnnyttjat alla din killar, t.ex glixe osv. Du kanske ägde ditt p set och lite bolts , All decco i ditt "förra" hus innan det blev bestulet var matildas saker som du hackade till dig.
I get this feeling, that your spitting out so much bullshit, that you belive it yourself

Neros

Robin_robin
Jag sa ingenting sånt . Och jaja ska vi börja prata om allt här på forumet =) ta upp allt gammalt.. Så hackade DU MIN BÄSTA VÄN ZARTYX, Det räckte inte med att du tog alla hennes saker , utan du var tvungen å rooka charen från lvl 60+ . Du gjorde likadant med 1 char till som jag ej kommer ihåg namn på.

Så dina saker du "förlorade" har du antingen hackat/bestulit, Eller så har du utnnyttjat alla din killar, t.ex glixe osv. Du kanske ägde ditt p set och lite bolts , All decco i ditt "förra" hus innan det blev bestulet var matildas saker som du hackade till dig

Edit: Och anledningen att du hackade matilda var för att du hatade att hon tog din kille ifrån dig.. Men om jag inte minns fel så hackade du både matilda och henne kille och rookade dom i edron rots?

Zoul
13-11-2006, 22:50

Så dina saker du "förlorade" har du antingen hackat/bestulit, Eller så har du utnnyttjat alla din killar, t.ex glixe osv. Du kanske ägde ditt p set och lite bolts , All decco i ditt "förra" hus innan det blev bestulet var matildas saker som du hackade till dig.
Jag hittade en trojan i min dator förra veckan. Jag har absolut ingen aning hur den kom dit. Det var jävligt tur att jag scannade min dator med något ja, jag vet inte ens vad man kallar det. Jag vet ungefär ingenting om datorer, jag kan bara massa om spel. Jag är fullständigt okapabel till att hacka någon.

Hade jag velat sno saker av folk. Då hade jag snott alla dom rareseten jag hållit i och det är säkert 10+. Och det var ju jävligt bra att jag inte vill ha med dig att göra since ett år sen "va jag känner ingen zartyx" och sedan nu "min bästa vän". :yeah:

Mitt ex heter btw Mephisto Masbash och är lvl 60-65 på celesta om jag inte minns fel.

Roziroz
13-11-2006, 22:51
zoul get over it.
Palla sitta o trycka i ias angels tråd och skriva massa kommentarer som dom inte ens bryr sig om?

Robin_robin
13-11-2006, 22:52

Jag hittade en trojan i min dator förra veckan. Jag har absolut ingen aning hur den kom dit. Det var jävligt tur att jag scannade min dator med något ja, jag vet inte ens vad man kallar det. Jag vet ungefär ingenting om datorer, jag kan bara massa om spel. Jag är fullständigt okapabel till att hacka någon.

Hade jag velat sno saker av folk. Då hade jag snott alla dom rareseten jag hållit i och det är säkert 10+. Och det var ju jävligt bra att jag inte vill ha med dig att göra since ett år sen "va jag känner ingen zartyx" och sedan nu "min bästa vän". :yeah:
Yes men hon var ju din vän och du kunde hennes account men du backstabbade henne? Om du ska börja ljuga här på forumet så ska jag fan leta upp bilden när du å jompi står vid rots å rookar matilda.

Zoul
13-11-2006, 22:54

Yes men hon var ju din vän och du kunde hennes account men du backstabbade henne? Om du ska börja ljuga här på forumet så ska jag fan leta upp bilden när du å jompi står vid rots å rookar matilda.
Jag har aldrig varit hennes vän. Hon hotade mig över både msn/tibia och telefon. Vill du ha bevis, då är du välkommen att snacka med mitt ex som var med och jävlades mot mig i dryga ett år.

Eller ja han jävlades bara till viss del, Matilda gjorde det mesta of the dirty work. Tur att hon blev hackad.

Disturbed
13-11-2006, 22:55

Och allt ditt snack om att försöka få in en keylogger i en jpeg. fil då, som du skulle skicka runt till folk? :P
Har du lyckats med det? eller det var väl mest käften som gick på dig
Nu ska jag kolla lite på tv, kommer snart :D

Zoul
13-11-2006, 23:00
Btw robin, ska du verkligen snacka så mycket om hack när både jag och Distrubed har info om dig som kan få dig antingen till ungdomsfängelse eller grova böter? -.-

Robin_robin
13-11-2006, 23:00
.jpg och jo vad har det ämnet och göra? Min poäng var att du säger att du har Moral vart är den nånstans isånnafall? Du vill att alla ska tycka synd om dig och du ska ha ett förlåt och sakerna tillbaka .. det förtjänar du säger du .. Du förtjänar inte ett jävla piss.

Robin_robin
13-11-2006, 23:01
Jag har redan stått mitt kast för allt jag har gjort. Och jag har redan betalat böter samt suttit i rättegång.. Jag kan inte bli fälld för samma sak 2 gånger.

+ varken text eller röst eller nåt är ett bevis .

Ett bevis inom datorvärlden är ip nummer, loggar, Krypterade loggar som inte kan läsas av oss vanliga svensson, och ip nummer kan bara ens ISP ha, eftersom man byter ip nummer oavsett om man har dynamisk eller statisk, Då skulle alla kunna bryta mot datorlagen , Men som tur kan ju ISP ta reda på vem som har haft det ip nummret ;]

Så du kan ju ringa Polisen / Din ISP och ge dom mitt gammla ip nummer då vi var vänner, så kommer dom fråga varför och du säger massa bs att du har screenshoots och textdokument som att jag mordhotat dig och pratat om hack, Dom kommer skratta åt dig och lägga på luren.

Vill tilläga att jag även inte brytit datorlagen sedan jag åkte fast på det.

Neros
13-11-2006, 23:02
Har info om dig ? En screenshot?!?!

Disturbed
13-11-2006, 23:03
.jpg och jo vad har det ämnet och göra? Min poäng var att du säger att du har Moral vart är den nånstans isånnafall? Du vill att alla ska tycka synd om dig och du ska ha ett förlåt och sakerna tillbaka .. det förtjänar du säger du .. Du förtjänar inte ett jävla piss.
Vad det har med ämnet att göra?
Du nämner mitt namn helt plötsligt, och du anklagar Zoul för hackning när du själv har försökt skicka runt keylogger till folk.

Btw, du behöver inte bli så sur ;)

Zoul
13-11-2006, 23:06
Det vore en ganska dum idé att ge dig en hint om vad vi skulle anmäla dig för. Så jag tror jag skiter i det :)

Det jag skrev till dig på msn om att Jompi är bäst. Du borde kanske ta in det i skallen och sluta vara en sån idiot.

Fawnii
13-11-2006, 23:08
Asså , visst , Zoul , vist dom svek dej, men , get over it!

Neros
13-11-2006, 23:10
Asså , visst , Zoul , vist dom svek dej, men , get over it!
WORD!
@Zoul, de betedde sig JÄVLIGT dumt åt, varför inte nöjda dig med att du är bättre än dom? Nu sjunker du bara ner till deras nivå och får oss att se på dig så som du ser på "Ias Angels"..

Robin_robin
13-11-2006, 23:14
och jompi har inte fattat ett piss som vanligt =)

Robin_robin
13-11-2006, 23:18
Men ajja, Detta leder ingenstans, 62 sidor å ni/vi har inte kommit nånstans, Anmäl mig du. Jag väntar på papper i brevlådan , alltid lika kul att gå på polisförhör.

Zoul
13-11-2006, 23:19
och jompi har inte fattat ett piss som vanligt =)
Du anklagar mig för hacking när du själv åkt dit för det och varit med på rättegång och sedan säger du att jompi inte har fattat något.
Det är synd att folk som du tror att dom är så mäktiga och sitter på ett berg och tror att ingen kan röra dom, så dom bara kan sitta och trycka ner människor.

Jompi är bra mycket smartare än du.. Och dessutom en riktig vän, något du aldrig kommer bli.

Robin_robin
13-11-2006, 23:21
Jompi är så bra vän att han lulla framåtillbaka från dig till mig från mig till dig osv, Du hade tydligen blivit sur på han för att han inte stöttat dig när jag kalla dig bitch eller vad jag sa i tibia, Då gick han till mig , Han ångrade sig att han inte tog allt ur ditt hus osv.. han snacka mkt skit om dig, Sen 2 timmar senare står han å trycker i samma hörna med dig som vanligt fast då är det tvärtom? han snackar skit om mig.

Zoul
13-11-2006, 23:24
Och ändå är det jag som haft honom hos mig i flera veckor?
Ändå är det jag som finns på hans msn och inte du.
Du tror inte att jag och jompis gjorde det du gjorde mot oss, mot dig så fort vi fattat vad du höll på med?

Robin_robin
13-11-2006, 23:28
Btw, Du har fortfarande inte fattat poängen ? jag har inte sagt att jag är emot hack , Jag pratar bara om din "moral" (att du alllddriiig skulle kunna sjunka så lågt) som du har fått på huvudet tidigare i tråden, Och vad höll jag på med ? Jag var precis som jompi, Jag vela framåtillbaka vad jag tyckte om dig.

Edit: du gör allt så bra, allt i smyg, du sköter det snyggt, Du är en falsk person du är inte som ias angels, Du är nåt mycket värre.

Och vad är det för moral du har om du gör likadant såsom jag gjorde? Du sjönk ju till min nivå.

Disturbed
13-11-2006, 23:35
Jompi är så bra vän att han lulla framåtillbaka från dig till mig från mig till dig osv,
För det gjorde ju absolut inte du om jocke :)
Se på dig "Ias Angels <3" :lol:
Allt skit du snackade om jocke, och den gången du skickade sms till han.
Kom inte och snacka om nåt "lullandes framochtillbaka" ;)

Zoul
13-11-2006, 23:37
Btw, Du har fortfarande inte fattat poängen ? jag har inte sagt att jag är emot hack , Jag pratar bara om din "moral" (att du alllddriiig skulle kunna sjunka så lågt) som du har fått på huvudet tidigare i tråden, Och vad höll jag på med ? Jag var precis som jompi, Jag vela framåtillbaka vad jag tyckte om dig.

Edit: du gör allt så bra, allt i smyg, du sköter det snyggt, Du är en falsk person du är inte som ias angels, Du är nåt mycket värre.

Och vad är det för moral du har om du gör likadant såsom jag gjorde? Du sjönk ju till min nivå.
Robin, du av alla borde veta att jag aldrig gör något mot någon obefogat.

@Above^: Så jävla sant. Alla kränkningarna mot jocke, är dom som bortblåsta?

Robin_robin
13-11-2006, 23:45
Jompi är så bra vän att han lulla framåtillbaka från dig till mig från mig till dig osv,
Och du snacka ju inte lika mycket skit om joke som jag, Sen helt plötsligt är du bästa vän med han och i samma guild? Jag följer bara dina fotspår jimmy :) enda skillnaden är att jag inte ska sluta hatad.

Zoul
13-11-2006, 23:57
Och du snacka ju inte lika mycket skit om joke som jag, Sen helt plötsligt är du bästa vän med han och i samma guild? Jag följer bara dina fotspår jimmy :) enda skillnaden är att jag inte ska sluta hatad.
Människor som du får ändå vad dom förtjänar i slutändan. Jag hoppas du kommer ihåg det om 50 år.

Disturbed
14-11-2006, 00:00
Var inte det jag menade, menade att du är exakt som du säger att jag VAR.

EDIT:
Och du säger att jag slutade hatad? som om jag bryr mig om vad lilla Ias Angels tycker :happy:

Lotta
14-11-2006, 00:04
Vad i min förra post förstod inte folk? Det finns en annan tråd där ni kan snacka om bråket. Här. (http://tibianordic.com/forum/viewtopic.php?id=1289) Använd den, och håll denna ren från off topic! Nu har ni fått 2 varningar, fler tänker jag inte ge.

Rullis
14-11-2006, 00:19
Var på guards, 6 bp manas :) 55k exp gained och var där ungefär 1.5h.

http://img470.imageshack.us/img470/500/totalguardlg3.png

Och en liten triple :O

http://img218.imageshack.us/img218/4880/tripleguardwp6.png

Godnatt folket!

Robin_robin
14-11-2006, 00:38
Lotto Viktor :P 3 in 1

Khan
14-11-2006, 00:39
Fint Viktor o najs eq Ola ;)

Lvl 85 ;):)

http://i79.photobucket.com/albums/j146/Razzinho/lvl85.jpg

Godnatt <3

Frex^
14-11-2006, 01:33
@ Frex nice Blackd proxy v.9.03 ^^
lol? om du inte har några bevis anklaga inte mig för någon...

Grattis Khan =)

Gogogo g legs ola ;P

puss och god natt

Robin_robin
14-11-2006, 02:03
Grattis Khan =)

Zoul
14-11-2006, 04:04

Grattis Khan =)

Gogogo g legs ola ;P

puss och god natt
Beviset la du upp själv. En stalker ser ut som en staty.

Wilden
14-11-2006, 05:27

Grattis Khan =)

Gogogo g legs ola ;P

puss och god natt
Du vet att man faktiskt kan skapa egen mjukvara för sådana saker bara man vet hur man gör det?

Edit; Alla>Zoul

Fec
14-11-2006, 09:08

Grattis Khan =)

Gogogo g legs ola ;P

puss och god natt
Du vet att man faktiskt kan skapa egen mjukvara för sådana saker bara man hur man gör det?

Edit; Alla>Zoul
Är det statyn som är stalker på blackd? I så fall varför väljer man då samma?

ZYb3rDUCK
14-11-2006, 11:09

Grattis Khan =)

Gogogo g legs ola ;P

puss och god natt
Du vet att man faktiskt kan skapa egen mjukvara för sådana saker bara man hur man gör det?

Edit; Alla>Zoul
Du vet att det fortfarande är fusk va?

J0k3
14-11-2006, 11:21
Grattis Ola till mms och bp :)
Grattis Khan och Frex :D

Wilden
14-11-2006, 17:53

Edit; Alla>Zoul
Du vet att det fortfarande är fusk va?
Nej jag vet inte det, färsking.

DaNnExXx
14-11-2006, 18:46
Frex^ jag vet hur en stalker ser ut när man använder blackd proxy då är en Stalker en Staty! de var mitt bevis och du la upp bild beviset.

Fawnii
14-11-2006, 20:35
Lvl 10 nu xD

Robin_robin
14-11-2006, 21:13
Grattis satius =)

Eller vad du nu hette =o

Fawnii
14-11-2006, 22:38
Tack, tack , väntar fortfarande på om jag kan vara med i guilden :P

Ben
14-11-2006, 22:51
Förlåt att jag snyltar på tråden, Men Ias'knight är med på screenet.
http://i10.tinypic.com/2eg4fpt.png
Plockar levels på träd.

FaargoAmore
14-11-2006, 23:15

Om man är otrogen mot sin kille, ljuger mot sin kille, behandlar andra tjejer som skit, stavar typ: "Azzå , jah är nte Blåååst !" då är man något av en fjortis, en slampa och en lögnare. Om du inte vill se det, fine.
Stör mig som fan på dig Zoul... Bara för att du inte kommer att få nånting riktigt i dig, behöver du inte kalla andra tjejer fjortis.. Du är bara avundsjuk, och inse... Du kommer INTE få tebax dina jävla items, hur mkt du en tjatar.. :offtopic:

Ni andra, nice chars ! ;()

Lotta warned you all about going offtopic, still you did it again. User banned for 3 days.

Zoul
14-11-2006, 23:39

Stör mig som fan på dig Zoul... Bara för att du inte kommer att få nånting riktigt i dig, behöver du inte kalla andra tjejer fjortis.. Du är bara avundsjuk, och inse... Du kommer INTE få tebax dina jävla items, hur mkt du en tjatar.. :offtopic:

Ja fan jag är så jävla avundsjuk på fjortisar som går i för små byxor, inte har någon riktig skönhet utan bara 4 lager med smink och som inte vågar stå för vad dom tycker. \,,/

Och det där om att få tillbaka mina items. Well jag kommer säkert aldrig få tillbaka dom. Men jag ger mig inte utan en kamp. Jag är en sån där jävel du kan slå hur många gånger som helst men jag reser mig bara upp varenda jävla gång. Dom förtjänar precis all _jävla_ skit dom kan få. Och... Jag ger mig inte. Sorry, jag har för mycket moral för det ;)

Lotta warned you all about going offtopic, still you did it again. User banned for 3 days.

Seppuku
15-11-2006, 00:08

Ja fan jag är så jävla avundsjuk på fjortisar som går i för små byxor, inte har någon riktig skönhet utan bara 4 lager med smink och som inte vågar stå för vad dom tycker. \,,/

Och det där om att få tillbaka mina items. Well jag kommer säkert aldrig få tillbaka dom. Men jag ger mig inte utan en kamp. Jag är en sån där jävel du kan slå hur många gånger som helst men jag reser mig bara upp varenda jävla gång. Dom förtjänar precis all _jävla_ skit dom kan få. Och... Jag ger mig inte. Sorry, jag har för mycket moral för det ;)
Jag har redan sagt " You go girl"

men nu jävlar
YOU GO GIRL!

Lotta warned you all about going offtopic, still you did. User banned for 3 days. This is also a message to the rest of you guys. Do NOT post offtopic.

Rullis
15-11-2006, 01:06
http://img214.imageshack.us/img214/9559/llvlv77bo7.png

Frex^
15-11-2006, 07:58
Frex^ jag vet hur en stalker ser ut när man använder blackd proxy då är en Stalker en Staty! de var mitt bevis och du la upp bild beviset.
okej okej.. jag ägde mig själv ;D

J0k3
15-11-2006, 12:40
och jag fortsätter samla :)

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/assassingogogogo.jpg

Devlan
15-11-2006, 13:40

Du får börja dra quara scouts istället om du vill ha fish fins...

J0k3
15-11-2006, 13:57
Jag expar i Calassa (ingen pg direkt), det är ganska kul, inte så mycket folk, hyfsad loot och det är ganska spännande för jag är ganska nära att dö då och då :P Har lootat ett par fins men har sålt dom till några vänner som bara behövt ha ett par till. Har fått 6k styck för dom och min ekonomi är inte så bra men nu ska jag börja spara på dom så jag har 20st själv. Kan visa två bilder på quara hunts :) dom har väl försvunnit lite bakom allt offtopic :P

9bp manas
http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/9bpmanasquara.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/skullhelmet.jpg

Yamal
15-11-2006, 13:57

Finfint!

Roziroz
15-11-2006, 14:14
Gratz Rullis och fin bp j0k3 :]]]]]]]]] :lol: :heart:

RaaZ
15-11-2006, 16:45
Ok. Nu har jag ett gäng bilder här som jag inte kunnat posta för att jag vart bannad (blir unbannad imorrn)

Lvls :

http://i66.photobucket.com/albums/h249/RazoooR/Lvl71.jpg

http://i66.photobucket.com/albums/h249/RazoooR/lvl72.jpg

http://i66.photobucket.com/albums/h249/RazoooR/lvl73.jpg

http://i66.photobucket.com/albums/h249/RazoooR/Lvl74.jpg

http://i66.photobucket.com/albums/h249/RazoooR/lvl75.jpg

http://i66.photobucket.com/albums/h249/RazoooR/ml59.jpg

Lite loot på 3 bp mana 1h edron mountain ;)

http://i66.photobucket.com/albums/h249/RazoooR/Loot3bpmana.jpg

Roziroz
15-11-2006, 16:51
GRATZ RAAZ OCH SÖT HAT! :heart: :lol: :yeah: :D :)

Rullis
15-11-2006, 16:54
Har har inte änns haten -.-

RaaZ
15-11-2006, 16:56
nää har inte den =P men tack ändå :D

Devlan
15-11-2006, 16:59
So? Hatten kan ju vara söt även ifall han inte har den.

LofvetY
15-11-2006, 17:04
Nu har jag börjat göra en char på Celesta, ni verkar iallafall ha lite roligt. Till skillnad från alla andra servrar.

RaaZ
15-11-2006, 17:21
Hehe vi har en massa kul :)

Roziroz
15-11-2006, 17:36
Razoer du e homo :heart:

User banished three days for off-topic despite being warned twice

RaaZ
15-11-2006, 17:44
vem fan har sagt det till dig????

User banned 1 week for posting pictures indicating he's using a bot. Plus off-topic post despite 2 warnings.

Robin_robin
15-11-2006, 17:53
Raz <3 Bose
Hur kan du säga nåt sånt :O

Ont: Grattis Razoer, Fint samlande jok3 =)

RaaZ
15-11-2006, 17:56
Jag älskar dig raz så vi ska gå dls ikväll

ohh tack :D

Rullis
15-11-2006, 18:07
So? Hatten kan ju vara söt även ifall han inte har den.
JAG SA HATEN!!

Fass
15-11-2006, 18:31
Ok. Nu har jag ett gäng bilder här som jag inte kunnat posta för att jag vart bannad (blir unbannad imorrn)

Lvls :

Fin ng bot :*

GZ RULLIS

Roziroz
15-11-2006, 18:36
Raaz, rullis viska i mitt öra.

säg inte de te rullis.

RaaZ
15-11-2006, 18:41

Lvls :

Fin ng bot :*

GZ RULLIS
Tack :D

Rullis
15-11-2006, 18:53
Raaz, rullis viska i mitt öra.

säg inte de te rullis.
Nej, ingen får säga det till rullis :happy: :happy: :sleeping:

fyrk0
15-11-2006, 19:18
Lite Saphira bilder.
http://www.frykmo.se/fyrk0/Bilder/Saphira/cults_d.jpg
Crystalcoins ingår givetvis inte i lootet ;P
http://www.frykmo.se/fyrk0/Bilder/Saphira/67sm.jpg
Inte precis PG, men går iallafall upp i levels ist för ner. :D

RaaZ
15-11-2006, 19:25
Nice ola :) Gratz till 67

Ben
15-11-2006, 19:35
Lite Saphira bilder.
http://www.frykmo.se/fyrk0/Bilder/Saphira/cults_d.jpg
Crystalcoins ingår givetvis inte i lootet ;P
http://www.frykmo.se/fyrk0/Bilder/Saphira/67sm.jpg
Inte precis PG, men går iallafall upp i levels ist för ner. :D
Grattis! <3

Fawnii
15-11-2006, 21:23
Tjotjo , gz alla, själv satsar jag på lvl 20 ( e 19 ) och desert+ promo xD + Lite ny EQ, Crown shield! , aja ses

Fawnii
15-11-2006, 23:02
22:01 You have found 100 platinum coins.
22:01 You have found a bag.

Sry för dubbel!

Rullis
15-11-2006, 23:03
http://img489.imageshack.us/img489/8504/gfdgdkv3.png

Spinnix
15-11-2006, 23:19
http://img489.imageshack.us/img489/8504/gfdgdkv3.png
:yeah: nice Viktor!

Timpa
16-11-2006, 00:40
Får man va me i guildet om man drar upp en char eller?

Ol'Kladd
16-11-2006, 01:00

Sry för dubbel!
det är väl förfan inte din tråd?

Fanta La'Bamba
16-11-2006, 01:04

Sry för dubbel!
Äre RaZ, Khan karas då? nej IAS tråd.

IAS
16-11-2006, 03:53
http://i64.photobucket.com/albums/h161/Tibia_Ias/lvl110.jpg

Grattis till mig =)

Robin_robin
16-11-2006, 04:02

Sry för dubbel!
Om du läser nogare så ser du att det står Ias angels on celesta. Ias angels är en guild och Raz och khan är med i den..

@Rullis, grattis till mlvl :)
@Ias wie lvl 110 :)

fyrk0
16-11-2006, 04:49
Hmm, när man tänker så, så är detta nog offtopic. Men det är ju iallafall en member ur Ias Angels som postar en bild på sin egen char.
http://www.frykmo.se/fyrk0/Bilder/Saphira/ml18.JPG
Third time is the charm.

Fanta La'Bamba
16-11-2006, 08:25

Sry för dubbel!
Om du läser nogare så ser du att det står Ias angels on celesta. Ias angels är en guild och Raz och khan är med i den..

Nej,det är IAS's tråd, han som har gjort den :-)

Sh0rt
16-11-2006, 09:04

Gratz du ägde dig själv.

Ont: Gz Te mag 18 xD Riktigt nice x)

Ben
16-11-2006, 14:51
Hmm, när man tänker så, så är detta nog offtopic. Men det är ju iallafall en member ur Ias Angels som postar en bild på sin egen char.
http://www.frykmo.se/fyrk0/Bilder/Saphira/ml18.JPG
Third time is the charm.
Grattis! <3

J0k3
16-11-2006, 17:46
190k exp taget.
6 fishfins.

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/quarahuntt.jpg

Ol'Kladd
16-11-2006, 17:53

så fanwiii eller vafan han nu heter, är han med? ^.-

J0k3
16-11-2006, 18:02
http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/rorurypk.jpg

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/rycave.jpg

Khan
16-11-2006, 18:09
Fint :)

Ben
16-11-2006, 18:10
http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/rorurypk.jpg

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/rycave.jpg
Ebuul!! :p

Robin_robin
16-11-2006, 18:25
Namnlös in och expa med dig !

Ont: =o saphira *tumme ner*

IAS
16-11-2006, 18:32
=) Jag gillar att döda folk =)...

Btw snart så kommer (Ias Angels) tibia irl the movie

Fass
16-11-2006, 18:34

Har ni blivit så nördiga också?

J0k3
16-11-2006, 18:43

Det har vi alltid varit vi har bara inte kunnat spela in något förut :P

Ben
16-11-2006, 18:50
Namnlös in och expa med dig !

Ont: =o saphira *tumme ner*
Jajaja ;p Håller på.

Rullis
16-11-2006, 18:51

LOL FRÅN LANET? XXDDDDD

IAS
16-11-2006, 19:24
LOL FRÅN LANET? XXDDDDD
nope jag titta på den film..shit va trött vi måste ha vart,det mesta va rätt så tråkit.

Fawnii
16-11-2006, 23:14
Tof lvl 22 nu me ;P , Drar lvl 24 innan jag drar!:lol:

Robin_robin
17-11-2006, 02:16
Grattis fawnii xD släng upp bilder ! =p

Välkommen till guilden joga xD

Tog level 109 ikväll men min screen knapp är halvtrasig ='(

03:55 You advanced from Level 108 to Level 109.

DaNnExXx
17-11-2006, 09:19
Grattis Robin_robin :>

Aleeeex
17-11-2006, 14:42

Tackartackar :)

Och gz till level.

Ben
17-11-2006, 15:07

Grattis! :D

Yamal
17-11-2006, 15:39
gratz gratz alla :flush:

IAS
17-11-2006, 16:20
http://i64.photobucket.com/albums/h161/Tibia_Ias/Level/lvl111.jpg?t=1163773207

Aleeeex
17-11-2006, 16:36
Gratz ias och alla andra :)

Fawnii
17-11-2006, 16:55
GzGz ! ¨, Drog lvl 25 ;P´, Plax, invite to guild pls? xD

fyrk0
17-11-2006, 17:08
Tänkte att jag kunde posta några levelscreens som jag inte orkat posta tidigare.
http://www.frykmo.se/fyrk0/Bilder/Celesta/79sm.JPG
http://www.frykmo.se/fyrk0/Bilder/Celesta/80sm.JPG
http://www.frykmo.se/fyrk0/Bilder/Celesta/81sm.JPG
http://www.frykmo.se/fyrk0/Bilder/Celesta/82sm.JPG

Lycka till jocke btw! Tihi.. :D

Svant
17-11-2006, 17:12
Hur många dagar tog det från 78-82?

fyrk0
17-11-2006, 17:13
Jag har inte riktigt koll på det. Har tagit det rätt lugnt med expandet tills igår. Men igår tog jag lvl 81 och 82 tog jag idag.

J0k3
17-11-2006, 20:54
Grattis Ias och Ola :D

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/annitonight.jpg

Joh
17-11-2006, 20:59
fiint :D :P

Fanta La'Bamba
17-11-2006, 21:01

p set är dyrt.

luddee
17-11-2006, 21:03

E det där ngn slags ritual eq?

Fawnii
17-11-2006, 21:08
Vafan , lägg upp filmer till era annihs :P

EDIT : GL Jocke!!

fyrk0
17-11-2006, 22:22
21:22 You see a gate of expertise for level 100.
21:22 You see Joakim'Sorcerer (Level 112). He is a master sorcerer. He is Angel of the Ias angels.
21:21 Joakim'Sorcerer [112]: 21:21 Talasi Manucella [142]: lets go in 40~ min

Forge
17-11-2006, 22:25
Får känslan att fyrk0 spammar detta threadet ;>

fyrk0
17-11-2006, 22:34
Awww, spammar gör jag väl inte riktigt. Jag skriver relativt ofta dock.

Puss på sig. :D

Här kommer en liten bild:
http://www.frykmo.se/fyrk0/Bilder/Celesta/j0k3anni.JPG

Rullis
17-11-2006, 23:17
http://img236.imageshack.us/img236/952/levle78up9.png

Spinnix
17-11-2006, 23:25
22:23 Joakim'Sorcerer [113]: 22:23 You have found a magic sword. !!!

:heart: :heart: Grattis :heart: :heart:

Ben
17-11-2006, 23:41
Grattis, grattis!

Fawnii
17-11-2006, 23:41
FILM, FILM , FILM , FILM , PLAX!

J0k3
17-11-2006, 23:49
http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/joakim_annihilator.jpg

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/joakim_sov.jpg

Cam finns här : http://www.j0k3.se/downloads.php

Monsterfrilla
17-11-2006, 23:55
Det är kaxigt! :cool:

Alex
18-11-2006, 00:03
Grattis BRUSHANNNNNNNN!!!11111111

Fawnii
18-11-2006, 00:24
OMG!, Gratz! xD

Aleeeex
18-11-2006, 00:25
Level 27 :)
http://i132.photobucket.com/albums/q5/qazze/level27.jpg

Tar tomb hunt . :)
http://i132.photobucket.com/albums/q5/qazze/2khunt.jpg

Life ring i ghoul :)
http://i132.photobucket.com/albums/q5/qazze/lifering.jpg

:hehe:

Pepparkaks Sorceren
18-11-2006, 00:44
Gz alla specielt till joke och hans coola outfit!

J0k3
18-11-2006, 00:56
Jag hade 55hp ett tag :)

Yamal
18-11-2006, 01:36
Grattis J0k3!11

Liam
18-11-2006, 01:40
Grattis jok3....någon som vet om alla sköna polaker e fria nu på saphira?verkar så men är ej 100%

Khan
18-11-2006, 02:20
Grattis Jocke nice done !! :yeah: och grattis ni andra :)

lvl 86 ;):)

http://i79.photobucket.com/albums/j146/Razzinho/lvl86.jpg

Komment plx ?

Forge
18-11-2006, 02:34
Vad vill du ha för en kommentar, en gratulation? En hotelse, en kommentar på outfitten?

Rullis
18-11-2006, 02:43
Vad vill du ha för en kommentar, en gratulation? En hotelse, en kommentar på outfitten?
Han vill att du ska kommentera den döda poison spidern som ligger där, visst är den snygg? :cool: :cool: :heart:

Khan
18-11-2006, 02:51
Stör du dig på det ? Lämna denna tråden då ;) Noobfuck :)

Robin_robin
18-11-2006, 02:51
grattis jocke :D!!!!

Xaycal Imrax
18-11-2006, 04:14
Imorgon ska ja ta bussen till bromölla å slå ihjäl Fawniiiiiiiiiiiiiiiii HEHEHEHEHE ;]

Khan
18-11-2006, 05:21
Mag 62 ;)

http://i79.photobucket.com/albums/j146/Razzinho/magiclvl62.jpg

Hail Ias Angels <3

Frex^
18-11-2006, 06:32
lvl 79 :P dog på lvl 78 en gång så det tog mer tid än vanligt :P
http://i112.photobucket.com/albums/n177/Frex_tibia/lvl79.jpg

wiie snart 80 :D

Fawnii
18-11-2006, 09:18
Gratz ;)

IAS
18-11-2006, 10:03
Grattis frex khan....och ett stort grattis till jocke synd bara att det inte vart en demon armor till mig :P

saMan
18-11-2006, 10:07
Hallå grabbar, vet ni ett bra ställe för en 41 master sorc medtyyp 250k GP att expa på. Asså snabb EXP !

Sorry for offtopic :heart:

IAS
18-11-2006, 11:51
Ancient Ruins Tomb/Fire tomben 45k/h +/-
http://static.erig.net/wiki/8/8b/Tombruines.jpg

J0k3
18-11-2006, 11:59
Grattis Khan och Frex!
Gogogo GS Silk till mig :hehe:

saMan
18-11-2006, 12:04
ok ias, men alltså vilket floor ? Och ska jag använda exori vis woi eller +:P

IAS
18-11-2006, 12:09
ok ias, men alltså vilket floor ? Och ska jag använda exori vis woi eller +:P
testa dig fram.och det är andra floor det är typ 45k/h

saMan
18-11-2006, 12:21
hmm, ok andra floor har varit där innan med 1 vamp. right ? Dock inte 45k tror jag :) använder exori vis och WOI

potnus tha knight
18-11-2006, 13:38
http://i143.photobucket.com/albums/r126/potnus92/loot-1.jpg

Jeppzor
18-11-2006, 13:54
omg lvl på han som dog? :o

potnus tha knight
18-11-2006, 14:26
han var lvl 78 :yeah:

IAS
18-11-2006, 16:32
http://i64.photobucket.com/albums/h161/Tibia_Ias/myhouse111.jpg?t=1163860240

hohoohohoho

Joh
18-11-2006, 16:37
Vackert hus ;D

Spinnix
18-11-2006, 16:38
http://i64.photobucket.com/albums/h161/Tibia_Ias/myhouse111.jpg?t=1163860240

hohoohohoho
OMG :P :yeah:

Jez
18-11-2006, 16:49
Ditt hus måste se ganska tomt ut när du är ute och huntar.

Jez~

Fanta La'Bamba
18-11-2006, 16:51
Ditt hus måste se ganska tomt ut när du är ute och huntar.

Jez~
precis det de gör.

fyrk0
18-11-2006, 16:52
Bla Bla whine whine whine, bla bla bla whine whine.
^
Fan va whinig man får vara då.

saMan
18-11-2006, 16:54
Efter ett misslyckat försök att PGa drar jag mig tillbaks från Celesta och spelar Saphira. Återkommer till Celesta när jag får tillbaka lusten.

Lycka till alla.
vadp misslyckad försök, vad gick fel ?:)

fyrk0
18-11-2006, 17:24
Whine whine whine. Som sagt.

Pepparkaks Sorceren
18-11-2006, 17:35
Master pice of work IAS!

J0k3
18-11-2006, 17:43
http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/dead113.jpg

fick 3 fishfin iaf :D:D:D:D

IAS
18-11-2006, 17:47
Grattis till att göra mig skit rädd :P och 3 fishfin

J0k3
18-11-2006, 17:57
16:56 Ias'Knight [111]: Exeta res
16:56 You lose 120 hitpoints due to an attack by a quara predator.
16:56 You lose 190 hitpoints due to an attack by a quara predator.
16:56 You lose 1 hitpoint.
16:56 You lose 248 hitpoints due to an attack by a quara predator.
16:56 Joakim'Sorcerer [113]: exura gran
16:56 You lose 168 hitpoints due to an attack by a quara predator.
16:56 You lose 192 hitpoints due to an attack by a quara predator.
16:56 You lose 224 hitpoints due to an attack by a quara predator.
16:56 You lose 182 hitpoints due to an attack by a quara predator.
16:56 You lose 351 hitpoints due to an attack by a quara predator.
16:56 You lose 256 hitpoints due to an attack by a quara predator.
16:56 You lose 129 hitpoints due to an attack by a quara predator.
16:56 You lose 115 hitpoints due to an attack by a quara predator.
16:56 You lose 301 hitpoints due to an attack by a quara predator.

Rullis
18-11-2006, 18:21
Synd att du dog jocke :( :( :(

HUr klarade Ias sig då, exori ihjäl dem? ;o

IAS
18-11-2006, 18:25
Synd att du dog jocke :( :( :(

HUr klarade Ias sig då, exori ihjäl dem? ;o
LOL Jag kan slå sönder allt med min sca dont need exori !! HOHOHOOHO

fyrk0
18-11-2006, 18:44
Jag får väl expa på skit exp istället, tills Leth cold och Bertos rookar sig.

EmiL
18-11-2006, 19:41
Vad menar du?

Rullis
18-11-2006, 19:50
Dem snor hans exp place hela tiden, följer efter han o dödar hans monster OSV. 8[

Fanta La'Bamba
18-11-2006, 20:32
Dem snor hans exp place hela tiden, följer efter han o dödar hans monster OSV. 8[
HAIL NON-PVP!

Rullis
18-11-2006, 20:43
HAIL NON-PVP!
Då kan ju du komma o börja med oss, vi ska ge dig rare-set. :angel: :cool:

Fanta La'Bamba
18-11-2006, 21:24
HAIL NON-PVP!
Då kan ju du komma o börja med oss, vi ska ge dig rare-set. :angel: :cool:
omg kommer direkt !

fyrk0
18-11-2006, 23:31
Var för mkt kaos för att ta screen på lvl 83, men fick med 84 iallafall.
http://www.frykmo.se/fyrk0/Bilder/Celesta/84sm.JPG
http://www.frykmo.se/fyrk0/Bilder/Celesta/ml7.JPG

J0k3
18-11-2006, 23:35
Grattis ML 7!! :D:D:D:D och level såklart

Alex
18-11-2006, 23:36
Satan, nice mag level! Gratz!

Frex^
18-11-2006, 23:37
Grattis ola:) men wtf svamp trolls? :P

fyrk0
18-11-2006, 23:48
Tack... life rings är najs när man vill buuuuuuuursta ml.

Swamptrolls ja. Vad ska man göra när alla ställen är upptagna? ;P

Vioselos
19-11-2006, 00:17
GRATTIS OLA! <3

Knekt^^
19-11-2006, 00:22
undrar hur många swamptroll man behöver hunta i den lvlen för att på 1 % på lvlen? :hehe:

fyrk0
19-11-2006, 00:51
Många, men jag hade bara 10k till level när jag gick dit.

Rullis
19-11-2006, 00:52
Nov 18 2006, 23:10:16 CET Died at Level 78 by a demon

Dead mens of no mana XD

mana shield tog slut så drog demon 1 e wave så hade jag typ 10 hp kvar -> slag -> död :( :happy: :lol:

fyrk0
19-11-2006, 00:56

Dead mens of no mana XD

mana shield tog slut så drog demon 1 e wave så hade jag typ 10 hp kvar -> slag -> död :( :happy: :lol:
Rullis...... E-beam.... ;P

Rullis
19-11-2006, 01:01

Dead mens of no mana XD

Rullis...... E-beam.... ;P
Okej då, men wave är coolast.

J0k3
19-11-2006, 01:33
SEX!

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/ass_01.jpg

Älgfan
19-11-2006, 01:38
ahahahahahah har du en outfit som inte rullstols mannen har? lol xD

J0k3
19-11-2006, 01:41
Inte mycket som fattas för båda addons (: men det som fattas är dyrt :P

Fanta La'Bamba
19-11-2006, 01:43
fint! grattis till en nice addon :-)

Rullis
19-11-2006, 03:04
Här sitter man o inte har nåt o göra så frågar jag jocke om han har kul på nargor :O

03:30 Viktor'sorcerer [78]: asså , har du kul på nargor? :D
03:31 Joakim'Sorcerer [112]: nej jag hatar den här jävla kuk ön
03:31 Joakim'Sorcerer [112]: hatar äckel jävla fitt pirate outfit quest helevete
03:31 Joakim'Sorcerer [112]: pallar inte dom här fittiga jävla noobsen som ska ha hjälp och alla äckel som blockar npc

Tillslut kom det.. :O

03:35 Joakim'Sorcerer [112]: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHhhhhhh

03:32 Joakim'Sorcerer [112]: gratz for quest .. goodnight :*
03:32 Fairy Princess of Uranus [32]: it's not finished
03:33 Fairy Princess of Uranus [32]: it's notfinished yet joakim

HAHA SKRATTAR SOM FAN XD :lol:

(Alla elaka ord som sagt är väl inget mot reglerna , för det är ett citat(?))

Khan
19-11-2006, 04:55
lvl 87 :)

http://i79.photobucket.com/albums/j146/Razzinho/lvl87.jpg

Hail Ias Angels <3:*

J0k3
19-11-2006, 04:56
Grattis Khan :)
gonatt <3

Robin_robin
19-11-2006, 05:10
Grattis khan :)

Grattis ola :) Äntligen ml7 :D

Hex
19-11-2006, 14:19
Grattis till annih ^^
Fin taktik ni hade~

J0k3
19-11-2006, 14:42
är så himla sexig :happy:

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/sexxi.jpg

Snowflake
19-11-2006, 15:19
Jag gillar inte att ni tog Zouls saker, men ändå! Ni är nog dom mest crazy tibia spelarna jag någonsing hört talas om! ;)

J0k3
19-11-2006, 17:40
buy nosering, mystic turbans and blue cloth, 100 honeycombs 20k, red piece of cloths

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/lvl113again.jpg

Sh0rt
19-11-2006, 17:50
buy nosering, mystic turbans and blue cloth, 100 honeycombs 20k, red piece of cloths

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/lvl113again.jpg
Gösigt ;)

DaNnExXx
19-11-2006, 17:59
Ni är riktigt galna ibland :D

bb
19-11-2006, 18:04
kaos? erkänn du satt inte vid datorn när du adva~
84 fick du när du botade konstigt att de är ljust? du avänder light hack (inte tibias) tror inte du går med utevo gran lux ... grr chejter!

Pepparkaks Sorceren
19-11-2006, 18:06
Jag vill ha jokes sexiga addon :'(

Erdman
19-11-2006, 18:14
Jag vill ha jokes sexiga addon :'(

J0k3
19-11-2006, 18:16
http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/wtff.jpg

Pepparkaks Sorceren
19-11-2006, 18:46
använd dina assasin kunskaper till att komma över till andra sidan

bb
19-11-2006, 20:03
lol ofta ni är traped..

Fec
19-11-2006, 20:10
Hail magic walls.

Arca
19-11-2006, 20:14
Dom har väl antagligen 'satt' M-wallsen där själva.

Bloodlord
19-11-2006, 22:26
Tomas'Druid blev tydligen bannad för macro idag hörde jag...

Frex^
19-11-2006, 23:40
lvl 80
http://i112.photobucket.com/albums/n177/Frex_tibia/lvl80.jpg

http://i112.photobucket.com/albums/n177/Frex_tibia/bhquest.jpg

Robin_robin
20-11-2006, 00:08
Fint frex =) Grattis =*

J0k3
20-11-2006, 00:37
grattis frex!

drog två levels på gsisland idag :P

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/lvl114.jpg

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/ml66.jpg

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/gsislandloot.jpg

Anna
20-11-2006, 08:19
Fint joke o frex :):):) :happy:

DaNnExXx
20-11-2006, 08:33
Grattis Joke o frex :D:D

Vioselos
20-11-2006, 08:36
Då hörde du fel ;)

fyrk0
20-11-2006, 10:14
kaos? erkänn du satt inte vid datorn när du adva~
84 fick du när du botade konstigt att de är ljust? du avänder light hack (inte tibias) tror inte du går med utevo gran lux ... grr chejter!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajn.

83 satt jag vid datorn... utevo gran lux har jag inte.

Puss.

J0k3
20-11-2006, 11:46
gogo addons

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/gogoaddon.jpg

Roziroz
20-11-2006, 15:28
gz alla!
får ni aldrig frågor om ni e br's när ni spelar så mkt? :o

Yamal
20-11-2006, 15:33
Gratxzz:happy:

Tancoll
20-11-2006, 15:45
Leth cold skall ni kunna dropa om ni har lite pvp.
Annars så ber du bara ngn blocka Behe's, Hydras eller liknande åt dig, typ IAS.

Hade de varit Antica och någon hade gjort så med mig. Ja jeflar. Då hade de varit PZ kampning för dem resten av sina tibialiv. :)

Ben
20-11-2006, 15:46

Hade de varit Antica och någon hade gjort så med mig. Ja jeflar. Då hade de varit PZ kampning för dem resten av sina tibialiv. :)
Alo! Non-pvp.

Slusker Svensson
20-11-2006, 15:47
Är det inte tråkigt att spela non pvp?
Aldrig ens kunna "använda" sina chars?

Xaycal Imrax
20-11-2006, 15:48
Droppa en på non pvp?
En knight som blockar behes,hydras till en annan knight?

Aja........ :yeah:

Tancoll
20-11-2006, 15:56

Alo! Non-pvp.
Just d, Dom e noobs som inte klarar av ett krig eller 2. :)

Seppuku
20-11-2006, 16:34
Droppa en på non pvp?
En knight som blockar behes,hydras till en annan knight?

Aja........ :yeah:
Det låter lite dumt, visst, men faktum är att det är väll bättre att en annan knight blockar medans han pepprar explos, och full atk, istället för att han har full def och skjuter explos

Tancoll, Non-pvp är för folk som inte hade pvp, men men nu breder dom ut sig efter <Cip Bot>

Rullis
20-11-2006, 16:59
grattis frex!

drog två levels på gsisland idag :P

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/lvl114.jpg

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/ml66.jpg

http://i22.photobucket.com/albums/b303/Jojj/Tibia/Celesta/gsislandloot.jpg
Damn nice loot, hur mkt manas used? ;]

EDIT: Glömde posta min lvl pic från igår xD

http://img82.imageshack.us/img82/9025/lvlxp1.png

Yamal
20-11-2006, 17:02

Alo! Non-pvp.
Du är ju den största nooben på detta forum, så varför yttra sig äns?

Bloodlord
20-11-2006, 17:25
Då hörde du fel ;)
Hörde det från en GM, så jag hoppas att det är sant, annars pågår det skumma saker ;)

Tancoll
20-11-2006, 17:35
Alo! Non-pvp.
O de kommer från rätt person. Not.

Nausak
20-11-2006, 17:39
Grats Viktor

ibland är ni sjukliga Ias och Jocke XD

Rullis
20-11-2006, 18:08
Cooling där :cool:

Ty Elof<3

Yamal
20-11-2006, 18:28
Inte? så du menar att du är rätt person då?

Redan nu blev dagen lite roligare :o

Arca
20-11-2006, 18:45
Hörre du, Mr. Ex mod , ta och lägg ner. Raka moppe-mustachen och skaffa dig ett jobb?

Joke, hur mycket manas använde du vid gs-hunten?

Vioselos
20-11-2006, 19:09
inte tagit några ss på lvls men nu kommer ett efterlängtat, 15 lvls to go =)
http://img67.imageshack.us/img67/5060/lvl85za3.jpg

Nausak
20-11-2006, 19:18
grattis grattis

Roziroz
20-11-2006, 20:16
Gratz gegemegapega :heart:

Alex
20-11-2006, 20:23

Alo! Non-pvp.
Men herregud Tancoll, sen när blev Secura PvP? Det var ju där du spelade i flera år. När krigade du sist? Du snackar så jävla mycket om LAH kriget men var du ens med?

Erdman
20-11-2006, 21:27
"IAS" och "J0k3" Ni är fan dom mest crazy tibiaspelarna jag någonsin har sett. Men det är ju bara det som ni tog från Zoul som gör mig lite "Osäker" på er >.> Men det har jag ju egentligen ingenting med att göra..

Keep up the good work!

Anna
20-11-2006, 21:41
Grattis geggis :happy:

Tancoll
20-11-2006, 22:59
Alo! Non-pvp.
Men herregud Tancoll, sen när blev Secura PvP? Det var ju där du spelade i flera år. När krigade du sist? Du snackar så jävla mycket om LAH kriget men var du ens med?
Har ju inte spelat secura aktivt på 10 mån+
Mest Antica de senate 5 månaderna.

Ang LAH kriget så hade jag börjat med tibia någon månad innan det bröt ut. Jag vet endel, dock inte allt.

Xitoz
20-11-2006, 23:21
non-pvp kan faktist vara ganska svårt, mindre som köper runer pga att dom ej pkar eller behöver som skydd ifall någon pkare skulle komma, du kan ej hota folk att sticka för att få spawnen för dig själv, du kan ej träna med andra spelare/summonade monster så du får leta upp egna monster.

ONT: Fin charen men gillar dig inte så mycket -.-

Yamal
20-11-2006, 23:42
Har ju inte spelat secura aktivt på 10 mån+
Mest Antica de senate 5 månaderna.

Ang LAH kriget så hade jag börjat med tibia någon månad innan det bröt ut. Jag vet endel, dock inte allt.
Vemfan bryr sig om du Vet något?
Please, ta dina jävla discobrallor & stick härifrån, hade någon velat ha dig här hade du varit mod nu. STICK! :(

He's just as welcome here as everyone else, so I suggest that you lay low with your insults.