PDA

View Full Version : Veckans tråd (v.42)

Lotta
15-10-2006, 23:34
Nu var det visst en ny vecka. Eldprovet för Lotta. Ska hon klara att ta sig till varenda lektion en hel vecka? Det återstår att se. Svaret får man på fredag.

Magnell låter hälsa att sms-förkortningar fortfarande är ganska olagliga. Eller väldgit. Beror kanske på vem som skriver dem. Hihi.

Potatis
15-10-2006, 23:40
själv ska man väll börja veckan som alla andra veckor med en ledig måndag ;)
(jag faktis, inga lektioner tihihih)

Desutom är det bara 12 dagar kvar till Dragonforce ;)

Redmark
16-10-2006, 00:17
Face: Du är målvakt va?
Ja det är jag. :heart: Lotta

Beex
16-10-2006, 01:52
Naw, en vecka. Så kan det gå. Själv har jag ju bättre närvaro nu. :D

Walle
16-10-2006, 08:42
Ledig på tors och fred :) känns skönt

Wasabi
16-10-2006, 09:03
Sitter här och får upp statsen på min last.fm Lyssnar på musik alltså..

Ska nog lira lite BF2142 nu, sänker winamp :heart:

Psygabber
16-10-2006, 09:09
Sitter här och får upp statsen på min last.fm Lyssnar på musik alltså..

Ska nog lira lite BF2142 nu, sänker winamp :heart:
De kommer att förstöra det också, precis som de gjorde när de tog bort alla roliga buggar på BF2.

Lotta
16-10-2006, 10:24
Hur länge håller det om du är uppe till kl 3?
Du måste komma på alla bild i alla fall. Palla dem själv.

Miwna
16-10-2006, 11:46
Jaha, jag verkar inte vara den enda som har problem med frånvaro :rolleyes:
Har lyckats med 2 hela veckor, annars har jag missat en eller flera dagar :|

Är ledig på onsdag :)

Ruze
16-10-2006, 13:50
Har elevensval denna vecka :(

Drygt som fan, vill bara sova hela veckan sen vakna om 2 veckor (har lov då) :sleeping:

Rullis
16-10-2006, 14:10

Drygt som fan, vill bara sova hela veckan sen vakna om 2 veckor (har lov då) :sleeping:
Vad är elvensval? o_O

Soedor
16-10-2006, 14:52
har haft halsinflamation men idag var jag tillbaks i skolan!

jag går två lektioner imorrn,slutar efter maten! :D

Ruze
16-10-2006, 17:36

Vad är elvensval? o_O
Elevensval, ja det är att man får välja något man ska göra hela veckan, tex badminton, innbebandy, simma osv :P

Raab
16-10-2006, 18:47
Började min prao på konsum idag. efter två timmar i kylrummet började man faktist längta tillbaka till skolans varma klassrum :/
Otroligt långtråkigt att packa upp varor, fattar inte hur en så liten affär kan ha så mycket varor

Spinnix
16-10-2006, 18:51
Började min prao på konsum idag. efter två timmar i kylrummet började man faktist längta tillbaka till skolans varma klassrum :/
Otroligt långtråkigt att packa upp varor, fattar inte hur en så liten affär kan ha så mycket varor
Började och min prao idag, på Bildeve, rätt så OK förutom att det är lite drygt när det inte finns något att göra.

Lanan
16-10-2006, 21:00
Den här veckan visa en kompis lite trance musik och jag undrar om det är någon här som också gör det, isåfall tipsa om lite band/låtar.
Obs, lyssnat på Tiesto och det kändes onödigt att göra en hel tråd om det :)

Beex
16-10-2006, 21:05
Hur länge håller det om du är uppe till kl 3?
Du måste komma på alla bild i alla fall. Palla dem själv.
Äh, jag skulle ju upp tolv i dag. Eller när pratar vi om? Alltid? Aha.
Jag måste ju dit, både för att hon inte ska ringa hem och för att jag ska hinna bli klar.. Vilket jag inte kommer bli anyway. Fast det är inte så mycket kvar nu, i och för sig.
Ja, jag slutar skriva nu.

Lotta
16-10-2006, 21:10
Jag har hela handen kvar. Och är redan förbannat trött på lera efter min relief på måndagar. "Nu ska vi bygga porten i lera!" Yippi. Typ.
Längtar till Sivs lektion, det är i alla fall en vettig uppgift. Och bilden blir så ond och fin. :D

Xitoz
16-10-2006, 21:14
Omprov imorgon i biologi, sv prov på onsdag, franska prov på fredag. som tur är tränar dom inte mina scener nu på torsdag på teatern, så om ni undrar vad som händer med mitt "dator sittande" så vet ni varför

Lanan
16-10-2006, 21:20
har haft halsinflamation men idag var jag tillbaks i skolan!

jag går två lektioner imorrn,slutar efter maten! :D
Du med? men du måste bergis inte åka in till stan på moderna museét efter lunch och jobba på en bilduppgift :( Aja kanske blir roligt, inte vet jag

Beex
16-10-2006, 21:57
Jag har hela handen kvar. Och är redan förbannat trött på lera efter min relief på måndagar. "Nu ska vi bygga porten i lera!" Yippi. Typ.
Längtar till Sivs lektion, det är i alla fall en vettig uppgift. Och bilden blir så ond och fin. :D
Sivs lektion är nästan ganska underbar. :)
Mjo, händer är inte så roliga, jag har börjat i alla fall. Och smyckena är klara. Fast inte lappfan. Den är jobbig, jag vill att det ska bli bra för en gångs skull.

Lotta
16-10-2006, 22:02
Min heter Summerbreeze. Det gav fina tankar tyckte jag. Har du gjort örhängen? Har inte sett. Har iofs varit borta mkt. Nu blir det sängen. Första dagen av fem avklarad, den andra ska gå med glans!
:*

Beex
16-10-2006, 22:38
Namn ska man ha också.. Jag är ganska fantasilöst när det ska vara på beställning.
Ja, länge sen. Marianne tyckte de var okej. Det är lite tufft.
Sen är det svenskan också. En massa saker ska man komma på.

Ola Magnell
16-10-2006, 22:51
Lotta har i alla fall bra fantasi. Det är nog inte låten Summerbreeze av Johnossi som inspirerade henne till valet av namn.

Nej, jag kanske ska skärpa mig.

Granberg
16-10-2006, 23:23
Lotta har i alla fall bra fantasi. Det är nog inte låten Summerbreeze av Johnossi som inspirerade henne till valet av namn.

Nej, jag kanske ska skärpa mig.
Eller båten i O.C

Danne Weman
16-10-2006, 23:50
Blev en helg av firande för min del, av mig själv. Blev en gitarr, 2500 kronor och en vinflaska rikare. Och nu slipper jag ränna runt med min kompis legg hela tiden, det är skönt!

Redmark
17-10-2006, 01:17
Danne Weman:
Grattis ;)

----------------------------------------
Vår minus ser inte så bra ut.
http://img19.imageshack.us/img19/296/tabellhm2.jpg

Salocin
17-10-2006, 06:41
Dålig målvakt? :rolleyes:

Vi kom trea i pojkallsvenskan, med samma poäng som tvåan. Och hade vi kommit två så hade vi fått vara med i pojk sm för 16 bästa lagen i sverige.

Idag ska jag snart sticka och praoa, igår när jag gjorde det fick jag käka 3 pizzor under dan :D Fast mellan 2-4 kommer det inte så många kunder så det blir ganska dryg då :/

Jack Sparrow
17-10-2006, 08:17
Blev en helg av firande för min del, av mig själv. Blev en gitarr, 2500 kronor och en vinflaska rikare. Och nu slipper jag ränna runt med min kompis legg hela tiden, det är skönt!
18 nu väl? :)

Redmark
17-10-2006, 10:48
Dålig målvakt? :rolleyes:
Jag kan säga såhär. Det är inte kul att kämpa när vi står 7man beredda för en match. Jag tappar lätt tålamodet om vi inte spelar vårt spel.

- http://img157.imageshack.us/img157/3568/dsc00156lr9.jpg

- http://img157.imageshack.us/img157/1605/dsc00155jn3.jpg

Tänkte sätta mig i soffan och klappa hunden lite, då hörde jag att något där uppe. Så kollar jag upp så ser jag katten liggande där. :happy:

Psygabber
17-10-2006, 11:23
Hur i helvete kom han upp där redmark?

Xitoz
17-10-2006, 11:51
Hade bara 3 lektioner idag :D, kemi, svenska och engelska. mentorstid, franska och bilden blev inställd, och då tyckte vår biologi lärare att det var synd att vänta så länge på att göra om prov, så får göra det imorn på lektionen :D

Redmark
17-10-2006, 11:57
vet inte, han kommer upp överallt. ;)

Psygabber
17-10-2006, 12:08
vet inte, han kommer upp överallt. ;)
Haha ^^

Redmark
17-10-2006, 12:59
Här snackar vi subwoofer.
- video (http://video.google.com/videoplay?docid=-3152312335182250761&q=Subwoofer)

Psygabber
17-10-2006, 13:13
lol monkey!

lol monkey! (http://md5.se/h/037/)

Danne Weman
17-10-2006, 13:21
18 nu väl? :)
Mm precis.

Kaktusen
17-10-2006, 13:24
Här snackar vi subwoofer.
- video (http://video.google.com/videoplay?docid=-3152312335182250761&q=Subwoofer)
inget vidare till subwoofer då man faktiskt vill höra lite mer och ljudet vart väldigt oskarpt, dessutom ska man inte störa grannarna när man e på bilresa i tyskland :P

Granberg
17-10-2006, 14:11
Får börja med att säga grattis.

Att vara 17 suger hårt, det finns inget drygare än när äldre polare drar på krogen och man själv får sitta hemma. Jag är dock lyckligt lottat att fylla år i Januari så jag blir 18 först av mina gämnåriga polare. Är extremt glad över att alla mina närmsta kompisar fyller år innan sommaren så vi kan dra många krogrundor nästa sommarlov.

Vad använde du din kompis legg till? Har ni inte någon kiosk där dom säljer ut till minderåringar i Stockholm? Jag har kunnat köpa snus och öl sen jag var 15 själv.

Jack Sparrow
17-10-2006, 17:13

Att vara 17 suger hårt, det finns inget drygare än när äldre polare drar på krogen och man själv får sitta hemma. Jag är dock lyckligt lottat att fylla år i Januari så jag blir 18 först av mina gämnåriga polare. Är extremt glad över att alla mina närmsta kompisar fyller år innan sommaren så vi kan dra många krogrundor nästa sommarlov.

Vad använde du din kompis legg till? Har ni inte någon kiosk där dom säljer ut till minderåringar i Stockholm? Jag har kunnat köpa snus och öl sen jag var 15 själv.
Det var ju mest typskt. Blir 17 om 13 dagar. Har alltid varit jobbigt att fylla sent. Man fick köra moppe sent och det blir ett körkort till vintern. Jag oroar mej inte så mycket för krogen. Det är bara att haka på brorsan så kan man smyga med in på Candy Room.

Men förövrigt, grattis! :) Välkommen till livet, typ? :)

Redmark
17-10-2006, 17:26
Har ni inte någon kiosk där dom säljer ut till minderåringar i Stockholm? Jag har kunnat köpa snus och öl sen jag var 15 själv.
Brukar vara så på Livs. Har inte haft problem alls med att köpa snus, började snus när jag var 14 och samt köpte ut själv. Pressbyrån är hårda med att man ska vara 18+ för tobak och jag behöver visa legg där. :sleeping:

Danne Weman
17-10-2006, 19:20
Jag gick ut med legget, jag använde det inte direkt när jag köpte cigaretter eller öl. Jag brukar som oftast få köpa cigg utan att legga ändå, även på Seven Eleven.

Psygabber
17-10-2006, 19:38
Det suger att vara 17, men tiden går snabbt. Nästa år så.

Redmark
17-10-2006, 19:41
Det suger att vara 17, men tiden går snabbt. Nästa år så.
14 suger. :rolleyes:

Tancoll
17-10-2006, 20:39
Lotta tvingade mig till detta inlägget. Hon tror inte att jag lever. :(

Beex
17-10-2006, 20:54
Jag gick ut med legget, jag använde det inte direkt när jag köpte cigaretter eller öl. Jag brukar som oftast få köpa cigg utan att legga ändå, även på Seven Eleven.
Det är nästan lite surt att inte få visa leg när man väl kan.
Vad för gitarr?

Redmark
17-10-2006, 20:58
Lotta tvingade mig till detta inlägget. Hon tror inte att jag lever. :(
:offtopic: :offtopic: så det bara rycker om det!!

Spinnix
17-10-2006, 21:00
:mad: änglarna puttade ner HIF från sin tredje plats :mad:

Rullis
17-10-2006, 21:13
Orka skolan, fan va booooringgg :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping:

Danne Weman
17-10-2006, 22:38
Vad för gitarr?
Det är ju det, jag skulle köra premiär på legget igår på cigaretter, men han ville inte se det :(. Jag har dock redan fått visa på krogen en gång.

Jag fick en Fender Telecaster, jag är redan kär i den. Någon som är intresserad av ett nybörjarepaket med elgitarr och förstärkare :)?

Ralph
17-10-2006, 22:47
Då har man skaffat nytt rum, och på lördag kommer det snöa, wiiie :D

Granberg
17-10-2006, 22:53
Själv så ska min klass skämma ut sig inför alla 3or på min skola när vi tvingas att spela upp Othello på stora scenen. Övade lite repliker ikväll...

" Iago, I respect thy, and weight thy words, but tho doust mean something?"

sen dog jag.

Psygabber
18-10-2006, 08:31
Y HELO THAR!1 BUTTSECKS!? (http://yht.ytmnsfw.com/)

http://longlivethebay.ytmnd.com/

What is Half-life? (http://whatishl.ytmnd.com/)

ScoobyDoo
18-10-2006, 12:03
Nu fan ska vi ta Rögle på lördag (ishockey) :D

Gabriel
18-10-2006, 17:40

Jag fyller den 12 december :/

Dazzero
18-10-2006, 19:45
Kan inte bestämma mej... Roma matchen lr Chelsea matchen? :S

Leksing
18-10-2006, 20:10
Jag är GLAD och det är hockey, ovanligt och roligt! :D 4-4, Södertälje - Leksand. ALLA Leksands mål gjorda av JAAAAAN HUOKKO! :D

Pepparkaks Sorceren
18-10-2006, 20:43
Barcelona kommer att vinna med 3-1 :D

Beex
18-10-2006, 21:43
Vad för gitarr?
Det är ju det, jag skulle köra premiär på legget igår på cigaretter, men han ville inte se det :(. Jag har dock redan fått visa på krogen en gång.

Jag fick en Fender Telecaster, jag är redan kär i den. Någon som är intresserad av ett nybörjarepaket med elgitarr och förstärkare :)?
Jag körde mest säkra ställen innan jag fyllde, men det är inte många som kollar nu heller. Tänk så många gånger jag inte hade behövt gå till Nergz. >.<

Åh, Fender. :) Jag spelade på en en gång, på en scen. Skön känsla.
Nah, been there, done that. Eller snarare am there, doing that.

Agi
19-10-2006, 13:38
FOOTBALL MANAGER 2007 HAR RELEASE IMORRON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xD

Köttbullan
19-10-2006, 15:24
Kommer det till PC och PS2 samtidigt?

Agi
19-10-2006, 15:25
Inte en susning :D

Lotta
19-10-2006, 18:17
Bara en dag kvar nu! Min allra första helt skolkfria skolvecka sen jag började 3:an. :D
Är nästan stolt. Sjukt.
En eloge till er som klarar av sånt här för jämnan.

Metallica
19-10-2006, 18:29
Bara en dag kvar nu! Min allra första helt skolkfria skolvecka sen jag började 3:an. :D
Är nästan stolt. Sjukt.
Fan va du är duktig Lotta :)
Det kan va svårt det där ibland, men jag har blivit jävlit duktig på att inte skolka. Nu när jag går i 2an så måste jag typ va på de flesta lektionerna för att hänga med, har så jävla mycket i skolan. I 1an var det lite si och så, då tog man en ledig dag då å då :P hade 24% frånvaro när jag gick ur 1an i våras..
Men har mkt mindre nu! :D fett duktig

Rullis
19-10-2006, 18:54
Är nästan stolt. Sjukt.
Fan va du är duktig Lotta :)
Det kan va svårt det där ibland, men jag har blivit jävlit duktig på att inte skolka. Nu när jag går i 2an så måste jag typ va på de flesta lektionerna för att hänga med, har så jävla mycket i skolan. I 1an var det lite si och så, då tog man en ledig dag då å då :P hade 24% frånvaro när jag gick ur 1an i våras..
Men har mkt mindre nu! :D fett duktig
Chrille, inge skolk här! >: (

Gabriel
19-10-2006, 21:26
Halv studiedag på tisdag! Elevråd FTW!

Vi skulle typ med rektorn nånstans och träffa någon chef :S

Walle
19-10-2006, 21:27
Ledig tors och fred :yeah:

Ruze
19-10-2006, 21:36
Första snön kom idag :yeah:
Men det kommer troligen försvinna under natten :(

Sickan
19-10-2006, 21:46
Var bor du? :P I Uppsala har ingen snö skådats :mad:

Metallica
19-10-2006, 21:48
haha
palla bo i bonde land :(

Fass
19-10-2006, 21:49
haha
Tror nog inte det finns några bönder i norr.
Om du undrar så är du mer bonde än han.

Metallica
19-10-2006, 22:05
haha
Tror nog inte det finns några bönder i norr.
Om du undrar så är du mer bonde än han.
haha, alla e bönder i norr enligt mig!! mer lr mindre :D

hur kan jag va mer bonde än han? :o
bott i stan hela mitt liv, abooo
walla

Ralph
19-10-2006, 23:31
Nu snöar det :D Typ i Dalarna hade det kommit 2 decimeter

Och bara för att: http://nedmshoot.ytmnd.com/

Edit: Och bara för att #2 så längtar jag till 24:e Oktober då nya Splinter Cell kommer ut i USA

Bengtsson
19-10-2006, 23:58
Denna veckan (och förra) har jag haft en överlevnadsutbildning. Det innebar bland annat att gå 7 mil, äta en, 1!, abborre, och sova under en gran. Det var 4 dagars pest och pina.

Sen har jag också haft SiB, Strid i bebygelse. De som inte vet vad det är kan det liknas vid CS, fast på riktigt.

Nu har jag min första lediga vardag på tre månader och det känns ganska bra. Varit och shoppat loss inför vad som komma skall. Lotta ska firas på puben, bättre sent än aldrig som civila idioter (ett förkommande uttryck i militären) brukar säga.

Natti natti...

Kommer även en liten bild från vår SiB :)
http://img182.imageshack.us/img182/8826/lump353os6.th.jpg (http://img182.imageshack.us/my.php?image=lump353os6.jpg)
http://img182.imageshack.us/img182/8826/lump353os6.jpg

Miwna
20-10-2006, 07:45
Äntligen fredag, eller vad säger ni?

Grattis Lotta till den (o)trevliga veckan :)
Vilket sammanträffande, för denna vecka är min andra hela vecka.

Psygabber
20-10-2006, 09:59

Jag får ta och hålla med dig. Denna vecka har varit precis lika tråkig som de andra, jag har inte lyckat's få tag i något arbete, menmen.. det kommer väl så småningom. Är trotts allt bara 17bast.

Miwna
20-10-2006, 10:33

Jag får ta och hålla med dig. Denna vecka har varit precis lika tråkig som de andra, jag har inte lyckat's få tag i något arbete, menmen.. det kommer väl så småningom. Är trotts allt bara 17bast.
Men du kanske skulle ta och utbilda dig istället ;)

Ja, just denna vecka har varit värst hittils i år.
Kanske har det med vädret att göra :rolleyes:

Psygabber
20-10-2006, 11:05

Men du kanske skulle ta och utbilda dig istället ;)

Ja, just denna vecka har varit värst hittils i år.
Kanske har det med vädret att göra :rolleyes:
Naej, det är fööööör tråkigt att utbilda sig. ;)

Igår hade jag däremot en otroligt rolig konversation, här kan ni tanka loggen: http://www.megaupload.com/?d=Q7L3MV3H
Jag är Felix, min polare är; Masters of Rave, I get the cocain och =D. Han byter namn emellanåt.
Roligaste i konversationen;

MASTERS_OF_HARDCORE säger:
DU HÅLLER KÄFTEN ME DIG..HERR MISTER JA VET ALLT FAST JA SER UT SOM KUK JÄVEL
I get the cocaine.. and then i'll break your fucking head. säger:
Visst.
Du vet inte alls allt.
Men du ser ut som en kuk, det kan jag hålla med om.

Lotta
20-10-2006, 13:31
Tack Minwa, och grattis till dig också.
Äntligen helg, har nog aldrig varit så trött.
La mig i sängen och somande nyss, fast det var en sån där äcklig sömn när man tror att man är vaken. Hatar den. Om inte någon trevlig person hälsar på i drömmen.

Mange
20-10-2006, 13:39
Inte tycker jag det är så svårt att gå i skolan, har 0% frånvaro hittils iallafall! :)

Ida
20-10-2006, 17:59
Inte tycker jag det är så svårt att gå i skolan, har 0% frånvaro hittils iallafall! :)
grattis du har vunnit ett par glasögon >.<

Lotta
20-10-2006, 18:09
No, har vunnit något annat, men det är hemligt.

Soedor
20-10-2006, 19:24
aik körde över luleå igår.

Köttbullan
20-10-2006, 21:14
Ofc!

Sickan
20-10-2006, 22:51
Djurgården körde över Frölunda menar du?

Beex
21-10-2006, 03:48
Lotta, har du seriöst fått det? Helt sjukt.
Btw, tequila är att rekommendera.

Zoul
21-10-2006, 07:13
Kom precis hem från en regnig 30minuters promenad med hunden och sitter nu och äter resterna av grekiska maten från igår.
Vem hade kunnat tro att tsatsiki skulle kunna vara så här gott klockan 8 på morgonen haha.

Salocin
21-10-2006, 07:46
Brukar käka gårdagens pizza till frukost. det är också gott =P

Disasterpiece
21-10-2006, 08:53
Blir det någonsin pizza över?

Zoul
21-10-2006, 09:42
Är det bara jag som brukar äta godis på fredagar och bli för mätt för att orka äta upp all mat? xD

Salocin
21-10-2006, 09:45
Självklart, man beställer en familjepizza, den är liksom 80*80 cm.

Bengtsson
21-10-2006, 09:45
Ajajaj, det blev lite mycket igår. Nu måste jag leta reda på min kompis som jag tappade bort.

Hoppas att han klarade natten :S

Sickan
21-10-2006, 11:49
Bara? Det är inte så farligt endå.

Lotta
21-10-2006, 11:58
Har inte fått det, men är ganska säker på att det kommer bli så. Ber om ursäkt å Lasses polares vägnar. Och att jag glömde bort att uppdatera dig igår, blev lite mycket med allt letande.
Det var förresten tequilan som var orsaken till igårs alla missöden. När vi hade stuckit till bussen efter vi träffade er hamnade de nästan i slagsmål. Fast jag styrde upp det med lite sweet-talk. :P

Ajajaj, det blev lite mycket igår. Nu måste jag leta reda på min kompis som jag tappade bort.

Lasse, Lasse, Lasse...
Jag tycker du ska vara glad att du blev så full så att du inte behövde vara med om 2 timmars letande efter DINA kompisar. I högklackat.
Nästa gång vi går ut får du ingen tequila.
Btw, Jossan hatar mig om möjligt ännu mer nu för att jag ringde Wille och arangerade en spaningstrupp för att leta rätt på Dennis.
Men jag tycker om dig ändå, kära kusin.

saMan
21-10-2006, 12:01
Har inte fått det, men är ganska säker på att det kommer bli så. Ber om ursäkt å Lasses polares vägnar. Och att jag glömde bort att uppdatera dig igår, blev lite mycket med allt letande.
Det var förresten tequilan som var orsaken till igårs alla missöden. När vi hade stuckit till bussen efter vi träffade er hamnade de nästan i slagsmål. Fast jag styrde upp det med lite sweet-talk. :P

Lasse, Lasse, Lasse...
Jag tycker du ska vara glad att du blev så full så att du inte behövde vara med om 2 timmars letande efter DINA kompisar. I högklackat.
Nästa gång vi går ut får du ingen tequila.
Btw, Jossan hatar mig om möjligt ännu mer nu för att jag ringde Wille och arangerade en spaningstrupp för att leta rätt på Dennis.
Men jag tycker om dig ändå, kära kusin.
thiihi, cooling (:

saMan
21-10-2006, 12:04
Är nästan stolt. Sjukt.
Tja, klarar av det varje vecka (:

Lotta
21-10-2006, 13:05
@SaMan, undvik att citera långa inlägg utan att korta ner dem.
Gör inte dubbelposts. Skriv inte onödiga saker.
Skriv inte alls skulle man nästan kunna säga. I alla fall inte innan du har läst igenom reglerna en gång till.

Danne Weman
21-10-2006, 13:55
Igår hade Fear and Loathing uttrycket "you took too much maan" passat in på vår kväll.

saMan
21-10-2006, 14:22
@SaMan, undvik att citera långa inlägg utan att korta ner dem.
Gör inte dubbelposts. Skriv inte onödiga saker.
Skriv inte alls skulle man nästan kunna säga. I alla fall inte innan du har läst igenom reglerna en gång till.
naaw, sötnos bli inte sur nu :hehe:

Bengtsson
21-10-2006, 14:28
Skönt att allt blev bra tillslut.

Nu ska Dennis och Linus till bussen, sen blir det en betydligt lugnare afton än vad gårdagen hade att erbjuda.

Donnie Darko står på listan över filmer att se. Är den bra?

Danne Weman
21-10-2006, 14:34
Donnie Darko står på listan över filmer att se. Är den bra?
Jepp, det är den.

Jag ska se Trainspotting ikväll, innan jag beger mig till en kompis. Har sett den förut, men den är så jävla bra, så den är värd att se om.

Sverige>Norge
21-10-2006, 15:18
en kvadratmeter pizza nestan haha fan

Lotta
21-10-2006, 15:24
Lasse, var det inte Donnie Darko vi ksulle se ikväll?
Har för mig att jag sett bitar av den... någon stor kanin? Och ett halloweenparty?
Trainspotting är guld.

*+ie, -y.

Tsumie-kun
21-10-2006, 17:00
Lasse, var det inte Donny Darko vi ksulle se ikväll?
Har för mig att jag sett bitar av den... någon stor kanin? Och ett halloweenparty?
Trainspotting är guld.
Donnie Darko* Och joo, en stor "kanin" är med i handlingen.

Donnie Darko är en väldigt bra film.

Beex
21-10-2006, 20:31
Det var bara roligt. Det var ju inte jag som fick hamburgare på mig. 8-)
Hm. Försök inte ge tequila dåligt rykte nu.
Well, gotta go. Vi ska tydligen få träffa Lazlo, eller hur han stavar. Och bli fulla, ain't life wonderful.

Albin91
22-10-2006, 10:32
Ikväll kommer Real madrid äga Barcelona.

Dirk Diggler
22-10-2006, 11:04
Nix, bara som du tror. :cool:

Lotta
22-10-2006, 12:12
Det var bara roligt. Det var ju inte jag som fick hamburgare på mig. 8-)
Hm. Försök inte ge tequila dåligt rykte nu.
Well, gotta go. Vi ska tydligen få träffa Lazlo, eller hur han stavar. Och bli fulla, ain't life wonderful.
Sthlm nästa helg?
Det tycker jag. Jag ska dit. Lazlo är läskigt, jag tänker bara på Laakso när jag hör hans namn. Det är väl ganska trevligt i och för sig.
Jag var på middag hemma hos Marcus, med Bengtsson, Wille och Chuk. Hans föräldrar tycker om att bjuda på vin. Så fort man hade tomt glas fick man ett nytt. Du vet vad som händer när jag dricker vin. Fanns ingen att ta ut det på dock, vilket var tur. Antar jag.

Agi
22-10-2006, 16:18
17:18 You see a game. It's called "Football Manager 2007". Agi owns this game.

So fucking happy :D
Håller på att installera det nu ;D

Albin91
22-10-2006, 16:28
17:18 You see a game. It's called "Football Manager 2007". Agi owns this game.

So fucking happy :D
Håller på att installera det nu ;D
Fett skönt! Ska få det nästa vecka. :/

Ola Magnell
22-10-2006, 16:42
http://www.imagesafer.com/img/3922d5e606205f0b5720326a2154dcd4/2112421596.gif

Gurrz
22-10-2006, 17:04
Tingsryds AIF - IF Troja/Ljungby

(0 - 1, 1 - 0, 0 - 1)
Third period

Gaaaaaaah, De sista minutrarna är seega!

Matchen punkterad :yeah: Wehej! Troja rockar Division 1f iår!:)

Third Period
58.57 GK in Tingsryd 30. FAST, Viktor
58.57 1 - 3 EQ Troja 13. NISTAS, George ENG
(17. KANNERLING, Patrik
20. PIHLSTRÖM, Mathias)
58.43 GK out Tingsryd 30. FAST, Viktor

Hann bli ett mål till, 4-1 och Troja drar ifrån i täten!

Salocin
22-10-2006, 17:05
Ola vill bara säga det att Arsenal vann mot man u :hehe:
Och de leder med 2-0 över reading nu. :D

Milad
22-10-2006, 17:58
Endast en vecka kvar sedan är det höstlov! Ska bli jävligt skönt. :)

Redmark
22-10-2006, 18:23
:happy: är vi redan där?

Salocin
22-10-2006, 18:30
Välkommen tillbaka =P

Arca
22-10-2006, 18:43
Så där gör en kille som älskar sitt lag en målsketch, härligt att se.

Dazzero
22-10-2006, 19:07
http://www.blocket.se/vi/9805146.htm?ca=20_s
:cries:

Sickan
22-10-2006, 19:10
Va?

Fan måste plugga fysik i 2 timmar snart...

Rullis
22-10-2006, 19:51
90000 för en sån bil?

Stulen eller? :heart: :sleeping:

Dazzero
22-10-2006, 20:13
90000 för en sån bil?

Nesh då, tänkte på att nu försvinner bilen jag har haft i typ 5 år....

"90 000 kronor el högstbjudande."

Danne Weman
22-10-2006, 20:22
Det lär bli en hel del chillande med Bosse på lovet. Kanske får ta å titta på Hulken också.

Sickan
22-10-2006, 20:36
Fan vilket mål Raul gjorde efter 2 minuter. :O

Milad
22-10-2006, 20:42
Det lär bli en hel del chillande med Bosse på lovet. Kanske får ta å titta på Hulken också.
Ja självklart! Njuta ända ut till fingertopparna. ;)

Tancoll
22-10-2006, 20:47
90000 för en sån bil?

Nesh då, tänkte på att nu försvinner bilen jag har haft i typ 5 år....

"90 000 kronor el högstbjudande."
Sedan 23,33k mil är endel.

Beex
22-10-2006, 20:51
Lotta, ta det lugnt med vinet. :/
Lazlo var lite konstig. För att inte tala om liten. Både längd- och åldersmässigt. Och honom försökte Micke få ihop med Ylva.
Nej, nu ska jag börja plugga (läs röka eller nåt annat spännande) på provet jag skulle gjort i måndags, och ska göra i morgon. Lycka till, jag.

Lotta
22-10-2006, 20:56
Micke försöker väl få ihop alla med Ylva. Stackars Ylva.
Vin är trevligt ibland. Fast i rätt sällskap.
Lycka till på provet. Du kan alltid skicka text till mig och låna poden om du inte orkar ;)

Ola Magnell
22-10-2006, 21:04
Så där gör en kille som älskar sitt lag en målsketch, härligt att se.
Förra säsongen mot Liverpool, när Rio gjorde 1-0 i den 90:e minuten. Det bästa av allt är att han gör det mot Liverpools sektion. Det är kärlek och hat på en och samma gång.

http://img.photobucket.com/albums/v251/a_devil_inside/Gerrardlost.jpg

Redmark
22-10-2006, 22:18
http://upl.yao.se/?a=59723.JPG

:yeah: 'ovanligt'

Beex
22-10-2006, 23:09
Det var länge sen han försökte para ihop mig med nån, den jäveln.
Haha, och det säger du nu!