PDA

View Full Version : Veckans tråd (v40)

Ola Magnell
01-10-2006, 23:10
Ett trevligt inslag vi hade på Tibiaswe var en tråd där man berättade om vad som planerades att göra under veckan. Tänkte se om det är lika trevligt här på Tibianordic.

Jag har alltid varit nyfiken på vad Norska människor gör på dagarna, så nu är det upp till er att underhålla mig och andra i denna tråd. Självklart får ni svenskar också skriva om vad som sker denna vecka.

Själv ska jag gå massvis med föreläsningar och börja fila på lite skolarbete. Jag har även planerat in lite innebandy och städning av lägenhet. Någon öl kommer troligtvis också att gå in i munnen fast när har jag ej koll på.

Skål!

Miwna
01-10-2006, 23:13
Såklart att du blev först :)

Nästa gång ska vi bli två om det :(

Satan, redan oktober :rolleyes:

Greldin
01-10-2006, 23:14
Skal sove en del, blir alt for tidlig opp på skolen til vanlig.. (er høstferie her).
Ellers ble jeg ringt opp fra et castingbyrå i byen i går, skal sjekke hva det gjaldt imorra (håper på en audition :D). Det er vel stort sett ukas planer. ;)

Runar
01-10-2006, 23:15
Audition?
Er du skuespiller, Greldin? :P

Elack
01-10-2006, 23:16
Usha busha ser ej fram emot denna månad :(

"Gammal" och sliten >,< Måste köra rehabiliteringsträning i 1-2 månader framöver... vilket jag HATAR :(

Ska ner en kortis i danmark iof! En rolig sak att se fram emot iaf!

Greldin
01-10-2006, 23:17
Audition?
Er du skuespiller, Greldin? :P
Hehe, man prøver. ;) Har jo ikke akkurat.. slått igjennom for å si det sånn :lol:. Hadde en liten rolle i den nøtteknekkern-reklamefilmen som gikk for et år siden da, men det er vel det største jeg har å føre opp på CVen. :P

Runar
01-10-2006, 23:19
Den reklamefilmen eide jo totalt! :D

Hadde den sangen på iPoden leeenge!

Greldin
01-10-2006, 23:21
Har vel kneeekt værre nøtter føøøøøøøøør!1
:P

Var ganske bra sang, hørte den egentlig skulle lanseres som en vanlig sang (ikke bare til reklamefilmen), litt leit at det tydeligvis ikke ble noe av. Uansett, tilbake til topic, hva skal du til uka? ;)

Slusker Svensson
01-10-2006, 23:23
Imorgon är jag ledig från skolan, så tänkte sitta uppe länge ikväll, och softa hela dagen imorgon.
Egentligen lite synd att jag e ledig, har teater den dagen, jag är nämligen också skådespelare :)

Tisdag - skola
Onsdag - skola
Torsdag - käka med mitt ex , ex (Förmodligen ;P)
Fredag - inte ett skit, tyvärr
Helgen blir nog tibia fullt ös :P

Runar
01-10-2006, 23:35
Vel, drar til Svalbard på onsdag :D Det blir naajs.

Blir borte til søndag. Er hjemme 01:30 og skal på skola dagen etterpå.

Miwna
01-10-2006, 23:38
Måndag - Skola
Tisdag - Skola/träning
Onsdag - Skola
Torsdag - Skola/Träning
Fredag - Skola

:rolleyes:

@Runar, what are you going to do on Svalbard?

Slusker Svensson
01-10-2006, 23:40
Måndag - Skola
Tisdag - Skola/träning
Onsdag - Skola
Torsdag - Skola/Träning
Fredag - Skola

@Runar, what are you going to do on Svalbard?
Hunting polar bears of course!
We are vikings ;O

Greldin
01-10-2006, 23:42
Vel, drar til Svalbard på onsdag :D Det blir naajs.

Blir borte til søndag. Er hjemme 01:30 og skal på skola dagen etterpå.
Såpass ja, Svaldbard. :P

01:30 høres digg ut. ;) Får sove litt i timen da. :)

Runar
01-10-2006, 23:44
Onkelen min og familien flytta dit for å jobbe som vikar. Han er doktor :D
Drar med fettern min tidlig på onsdag så det blir nok gøy! Helikopter og greier.

Hehe, sover nesten alltid i timen :P I hvertfall matte og norsk.

Redmark
02-10-2006, 02:27
Jag ska söka jobb som en ... :rolleyes:

Sen är det träning Tisdag & Torsdag samt match på Lördag. :P
En kul vecka blir det, förutom att söka jobb då ;)

Tartin
02-10-2006, 06:24
Om någon tråd ska vara klistrad så är det veckans!

Vad händer i övrigt? Ska strax till jobbet, slutar inte förens sent ikväll. Detta pågår fram tills söndag då jag äntligen har en ledig dag!

Tråd Klistrad

bb
02-10-2006, 06:33
Jo skola hela veckan nu.. inte kul :(

Måndag - Skola
Tisdag - Skola
Onsdag - Skola
Torsdag - Skola
Fredag - Skola

Walle
02-10-2006, 06:49
Jao.. dags att gå snart till skolan :o :o

Pepparkaks Sorceren
02-10-2006, 06:49
Prao i 2 veckor nu :D + så har man fotbollsmatch med skollaget på tisdag så man slipper gå till praoen :D

Salocin
02-10-2006, 06:52
Jag ska söka jobb som en ... :rolleyes:

Sen är det träning Tisdag & Torsdag samt match på Lördag. :P
En kul vecka blir det, förutom att söka jobb då ;)
Vadå för idrott?

Ownage
02-10-2006, 07:04
Måndag - Skola
Tisdag - Skola
Onsdag - Skola
Torsdag - Skola
Fredag - No prov :S

Ambalrith
02-10-2006, 08:00
Måndag - sjuk så sitter hemma och ser på film
Tisdag - halsflussen har nog blivit lite bättre men är hemma
Onsdag - kanske skolan då och plugga till ett prov jag har på tordag
TOrsdag - skolan och leka med flickan
Fredag - skolan och leka med flickan
Lördag - fest för polare fyller 18
söndag - se på film

Miwna
02-10-2006, 08:26
Måndag - sjuk så sitter hemma och ser på film
Tisdag - halsflussen har nog blivit lite bättre men är hemma
Onsdag - kanske skolan då och plugga till ett prov jag har på tordag
TOrsdag - skolan och leka med flickan
Fredag - skolan och leka med flickan
Lördag - fest för polare fyller 18
söndag - se på film
Satans jobbig vecka du har framför dig ;)

Dags att rusha till bussen då...

Wasabi
02-10-2006, 08:55
Måndag - Skola
Tisdag - Skola/träning
Onsdag - Skola
Torsdag - Skola/Träning
Fredag - Skola
Måndag - Skola/lata sig
Tisdag - Skola/lata sig
Onsdag - Skola/lata sig
Torsdag - Skola/Träning
Fredag - Skola/lata sig

:D

Blixten
02-10-2006, 09:29
Måndag - Skola
Tisdag - Skola/träning
Onsdag - Skola
Torsdag - Skola/Träning
Fredag - Skola
Måndag - Skola/lata sig
Tisdag - Skola/lata sig
Onsdag - Skola/lata sig
Torsdag - Skola/Träning
Fredag - Skola/lata sig

Som vanligt vill säga ;P .

Wasabi
02-10-2006, 09:33
Måndag - Skola
Tisdag - Skola/träning
Onsdag - Skola
Torsdag - Skola/Träning
Fredag - Skola
Måndag - Skola/lata sig
Tisdag - Skola/lata sig
Onsdag - Skola/lata sig
Torsdag - Skola/Träning
Fredag - Skola/lata sig

Karate på torsdag :D Första gången där.

Blixten
02-10-2006, 09:37
Måndag - Skola/lata sig
Tisdag - Skola/lata sig
Onsdag - Skola/lata sig
Torsdag - Skola/Träning
Fredag - Skola/lata sig

Karate har alltid låtit oerhört komplicerat att träna i mina öron :rolleyes: .

Ida
02-10-2006, 10:46
ajaja,är snuving,måste vara miljöombytet som skojjar med mig :/

Jack Sparrow
02-10-2006, 11:13
Måndag - Skola/Träning
Tisdag - Skola/lTräning
Onsdag - Skola/Träning
Torsdag - Skola/Match
Fredag - Skola/Chill
Lördag - Träna, Fest?
Söndag - Match

Slusker Svensson
02-10-2006, 11:27
Måndag - Skola/Träning
Tisdag - Skola/lTräning
Onsdag - Skola/Träning
Torsdag - Skola/Match
Fredag - Skola/Chill
Lördag - Träna, Fest?
Söndag - Match
Ta o festa på fredagen istället om du ska på match på söndagen? :P

Jack Sparrow
02-10-2006, 11:43
Måndag - Skola/Träning
Tisdag - Skola/lTräning
Onsdag - Skola/Träning
Torsdag - Skola/Match
Fredag - Skola/Chill
Lördag - Träna, Fest?
Söndag - Match
Problemet är att det inte är fest då :) orkar inte vänta en vecka till, sen är matchen klockan 20,00 :)

Cirtaboy
02-10-2006, 12:58
Här sitter man o väntar tills det e 18:29 då slutar fastan för dagen :)

Karelazi
02-10-2006, 13:09
Måndag - Skola, lira Tibia
Tisdag - Skola, lira Tibia
Onsdag - Skola, lira Tibia
Torsdag - Skola, födelsedag, flickvännen kommer till Sverige (hon bor i Tyskland :rolleyes: )
Fredag - Skola, mysa med tjejen
Lördag - Mysa med tjejen
Söndag - Mysa med tjejen

;)

Hendrikx
02-10-2006, 13:23
r owning teh world, world r owned by me. thx mens.

Danne Weman
02-10-2006, 13:48
Måndag - Skola/Träning
Tisdag - Skola/lTräning
Onsdag - Skola/Träning
Torsdag - Skola/Match
Fredag - Skola/Chill
Lördag - Träna, Fest?
Söndag - Match
Problemet är att det inte är fest då :) orkar inte vänta en vecka till, sen är matchen klockan 20,00 :)
Vafan, "inte fest då". Var bor du? Man kan alltid fixa något, även fast det kanske inte är världens bästa fest. Är du 18 finns ju alltid krogen också. Vad utövar du för sport förresten? Verkar vara ganska hårt träningsschema.

Psygabber
02-10-2006, 14:25
Jahapp, jag vaknade precis.. hade haft en lååång dag igår.

Gonta
02-10-2006, 14:27
Det var riktigt segt i morse vaknade 7:40 kom för sent 10 minuter :/

Pepparkaks Sorceren
02-10-2006, 14:38
Första prao dagen va lite jobbig har diskat hela dagen nästan :(
Men slipper imorrn för jag har match kl 09:00 :D

Edit stavfel

Soedor
02-10-2006, 14:38
helvete så sur jag blir på våran idrotts lärare känner jag,han sa att man skulle ta 15 kontroller på orienteringen för att få G,och det gjorde jag.Sen när jag kommer och säger att jag har tagit 15 så tycker han att det var typ uselt av mig + 3 st andra som också hade tagit,han ville att vi skulle ta minst 20 fast han sa att vi bara skulle ta 15.Nu kommer vi typ inte enns att få G typ.

Vito
02-10-2006, 14:47
helvete så sur jag blir på våran idrotts lärare känner jag,han sa att man skulle ta 15 kontroller på orienteringen för att få G,och det gjorde jag.Sen när jag kommer och säger att jag har tagit 15 så tycker han att det var typ uselt av mig + 3 st andra som också hade tagit,han ville att vi skulle ta minst 20 fast han sa att vi bara skulle ta 15.Nu kommer vi typ inte enns att få G typ.
Låter som att du inte gör så mycke på alla andra idrottslektioner heller då? :angel:

JoccE
02-10-2006, 14:49
ska vell gå i skolan hela veckan:(

Soedor
02-10-2006, 14:54
Låter som att du inte gör så mycke på alla andra idrottslektioner heller då? :angel:
jag gillar idrott väldigt mycket,fast just orientering är inte kul,och sen så har våran lärare något fel i huvudet tro jag.Han har sagt till en kille i våran klass att han kastar boll som en kärring :P
sen skryter han om sig själv hela tiden osv.fast jag gillar han endå ibland,kan bero på att den andra idrottsläraren är typ bög

Fredlig Högtalare
02-10-2006, 15:50
Mina leder i knät är helt sönderknullade så jag slipper träning den här veckan :)

Sickan
02-10-2006, 16:09
Måndag/idag - prao/tränign
Tisdag - Prao/chilla
Onsdag - Prao/träning
Torsdag - Prao/träning
Fredag - Prao/träning
Lördag - Chilla/match
Söndag - Chilla/Kanske match om b-laget har för några spelare.

Mange
02-10-2006, 16:25
Piss vecka.
Långa skoldagar, mycket läxor en del prov.

Disasterpiece
02-10-2006, 16:26
Tisdag - Skola/gym
Onsdag - Skola/gym
Torsdag - Skola/innebandy
Fredag - Skola/gym
Lördag - Match
Söndag - Match

Helt vanlig aktivitetsfri vecka för mig.

Classe
02-10-2006, 16:45
Började jobba idag och bilen blev påställd idag. :-) Så nu slipper man tigga bilen av farsan. :-P

Arca
02-10-2006, 17:06
Började jobba idag och bilen blev påställd idag. :-) Så nu slipper man tigga bilen av farsan. :-P
Vad är det för bil då? :angel:

Classe
02-10-2006, 17:19
Vad är det för bil då? :angel:
En Volvo 244 DL av årsmodel -77....mörkbrun! :-|

Sir Riddic
02-10-2006, 17:24
ngn som lirar fortera?... För det är det jag tänker göra i veckan :P skicka meleande----------------------------------------

Gabriel
02-10-2006, 18:10
Fy, vad konstigt norskar talar.

Rullis
02-10-2006, 18:24
Och dem tycker att du är ännu konstigare :]

Norge <3

Gabriel
02-10-2006, 18:42
Och dem tycker att du är ännu konstigare :]

Norge <3
Varför då?

Keff
02-10-2006, 18:43
Prov idag...
Prov Imorgon...
Två arbeten tills på Onsdag...
En egenskriven novell tills på Fredag...
2 Prov nästa vecka...

Tuff vecka :rolleyes:

Gabriel
02-10-2006, 18:56
1-2 prov förra veckan, prov idag, säkert nått till läsförståelse prov i veckan igen.

Sickan
02-10-2006, 18:57
Ingen skola på 2 veckor ftw?

Erik
02-10-2006, 20:39
Måndag. Skola/träning
Tisdag. Skola/träning
Onsdag. Skola/träning
Torsdag. Skola (ingen träning, ledig dag :P
Fredag. Skola/träning
Lördag. Förmodligen match
Söndag. Ledig:cool: :D

Jack Sparrow
02-10-2006, 20:52
Vafan, "inte fest då". Var bor du? Man kan alltid fixa något, även fast det kanske inte är världens bästa fest. Är du 18 finns ju alltid krogen också. Vad utövar du för sport förresten? Verkar vara ganska hårt träningsschema.
Sanningen är nog att jag inte kan festa på fredag, ska till farfar på middag :P Verkade lättare med att skriva att det inte fanns någon fest. Humm, jag bor i Stockholm. Där är det fester 24/7, vilket du säkert vet då jag sett dej på tuben ex antal ggr. Idag (på en MÅNDAG) anordnar Prestige Group Atletica Gymnasiets inspark? Eller hur vilken skola var du nu? ;)
Nej, jag är inte 18. Får vänta ett tag till.

Spelar hockey i Huddinges BJ/AJ www.huddingehockey.com

Redmark
02-10-2006, 21:50
http://www.mobile-review.com/pda/review/bt-vkb-en.shtml

Köpa? Det ska fan jag :angel:

Spinnix
02-10-2006, 22:01
http://www.mobile-review.com/pda/review/bt-vkb-en.shtml

Köpa? Det ska fan jag :angel:
haha lätt, ser lite litet ut dock, men det går kanske att göra större än bilden :)

Danne Weman
02-10-2006, 22:50
Sanningen är nog att jag inte kan festa på fredag, ska till farfar på middag :P Verkade lättare med att skriva att det inte fanns någon fest. Humm, jag bor i Stockholm. Där är det fester 24/7, vilket du säkert vet då jag sett dej på tuben ex antal ggr. Idag (på en MÅNDAG) anordnar Prestige Group Atletica Gymnasiets inspark? Eller hur vilken skola var du nu? ;)

Allvarligt? Har du? Jo, jag vet. Det har blivit en del dubbelhelger på sistone, och efter Berlinresan måste jag fan ta det lite lugnt, riskerar fan skrumplever innan 20 fyllda. Men jag går Frans Schartau om du vet vart det ligger?

Edit: Våran inspark är nu på torsdag. Det kostar dock 130 spänn och är på slitna Berzeli Bar, plus att det är dagen efter en ledig onsdag då jag ska ut, så jag kommer nog inte gå på det.

Pepparkaks Sorceren
03-10-2006, 07:10
Match idag :D hoppas vi vinner för annars åker vi ut ur dm :cries:

Jack Sparrow
03-10-2006, 07:56

Allvarligt? Har du? Jo, jag vet. Det har blivit en del dubbelhelger på sistone, och efter Berlinresan måste jag fan ta det lite lugnt, riskerar fan skrumplever innan 20 fyllda. Men jag går Frans Schartau om du vet vart det ligger?

Edit: Våran inspark är nu på torsdag. Det kostar dock 130 spänn och är på slitna Berzeli Bar, plus att det är dagen efter en ledig onsdag då jag ska ut, så jag kommer nog inte gå på det.
Hahah ja, helt allvarligt, har sett dej flest gånger vid Rådmansgatan, brukar åka till min bror på den linjen. Själv så sökte jag till Frans som andra val. Jensen Norra som tredje. Valde John Bauer gymnasiet, ny öpnnad skola i Liljeholmen.

Jag är raka motsatsen till sliten, inte festat på hela 5 veckor! ...TV-Pucken. -.-

Akta dej för skrumplevern. Träffade en knasig finne i somras som hade krökat i 18 dagar. Vi spelade fotboll och han klagade på hjärtsvikt, redan vid en ålden av 19 år. Hur gammar är du?

@Pepparkaks Sorceren

I vilken sport?

Psygabber
03-10-2006, 09:19
Forumet har varit uppe i 2-4 dygn ~ och det är redan mer aktivt än vad tibiaswe någonsin var.

pillepelle
03-10-2006, 09:51
Fyfan! Hade konditionstest nyss 2,4km :( är helt slut

Psygabber
03-10-2006, 09:55
Du hade då inte bra kondis.

pillepelle
03-10-2006, 09:58
Nopp, det har jag ej. Varför fan ska man vara ute och jogga för? Detta är ju inte direkt roligt-.-

Blixten
03-10-2006, 10:17
FC Z är hur sköna som helst, bland det bästa "reality-serien" som går på TV för tillfället. Men jäklar vad den där danske gubben som var deras ledare under träningslägret var äcklig. " Jag gille nakne men!" Och alltid en öl i handen. Fast samtidigt var han lite smårolig.

Pepparkaks Sorceren
03-10-2006, 12:28
@Pepparkaks Sorceren

I vilken sport?
fotboll :D

men vi förlora :( 3-1

Redmark
03-10-2006, 12:41
Lär ju inte du ha heller :angel:

Danne Weman
03-10-2006, 13:21
@Jack, jag hade visst fel, våran inspark var igår. Inte en enda i våran klass gick dit dock.

Ja, Rådmansgatan åker man väl förbi ibland, brukar vara runt Odenplan ganska ofta, jag bor själv vid Hötorgets tunnelbanestation. Jag fyller 18 om mindre än 2 veckor...och jag tar det ganska lugnt med drickandet i vanliga fall, dricker bara på helger och så vidare, så jag är nog inte direkt i farozonen. Var i Stockholm bor du då?

Jack Sparrow
03-10-2006, 13:31
@Jack, jag hade visst fel, våran inspark var igår. Inte en enda i våran klass gick dit dock.

Ja, Rådmansgatan åker man väl förbi ibland, brukar vara runt Odenplan ganska ofta, jag bor själv vid Hötorgets tunnelbanestation. Jag fyller 18 om mindre än 2 veckor...och jag tar det ganska lugnt med drickandet i vanliga fall, dricker bara på helger och så vidare, så jag är nog inte direkt i farozonen. Var i Stockholm bor du då?
Jaså, den var igår allså. Hahah det var ju mindre bra, mest för 1orna?
Joo men då har jag ju sett dej, trots allt. Oj fyfan va skönt det måste vara, men vilken längtan. Haha joo ta det lugnt för på 18års dan måste du besöka krogen och ta din första "lagliga" öl/drink etc. ;)

Bor i Hammarby Sjöstad. Ibland i förorten Huddinge, tar väl 15 minuter med pendeln.

Psygabber
03-10-2006, 15:17

Tvinga mig inte åka ÄNDA till ica och äga dig på att springa långt ;D

Pepparkaks Sorceren
03-10-2006, 15:17
gogogo förorten i huddinge! vart i huddinge

Ralph
03-10-2006, 15:29
auahua, vaknade för tio minuter sen, kort och gott en hel skoldag bort o.0

Leksing
03-10-2006, 16:17
Vet ni vad det är för dag imorgon då? :P

KANELBULLENS DAG! :D

Danne Weman
03-10-2006, 17:09

Tvinga mig inte åka ÄNDA till ica och äga dig på att springa långt ;D
Hur menar du? Är det ett uttryck för att dricka mycket? Jag är 1.80 lång, väger 60 kg, det är inte direkt en svår vinst om man säger så, även fast jag slog mitt eget "rekord" eller vad man ska säga i Tyskland. Det är ganska töntigt att mäta vem som kan dricka mest, jag vill mest bli full och sen ha roligt, inte bara bli full och sen somna.

Redmark
03-10-2006, 17:18
Han råka citera fel. Han skulle citera mig egentligen :rolleyes:

Rasty
03-10-2006, 17:28
Vi ska på en liten utflykt med klassen imorron, vi ska kolla på konst i 5 timmar. Fan vad tråkigt :cries:

Walle
03-10-2006, 17:42
Vi ska på en liten utflykt med klassen imorron, vi ska kolla på konst i 5 timmar. Fan vad tråkigt :cries:
Haha konst... ush och blä!

Rullis
03-10-2006, 17:47
Gogo normal vecka i skolan rox _/ inte

Danne Weman
03-10-2006, 18:16
Jaha haha, jag som trodde han hade något nytt coolt uttryck för att dricka mycket. Lat som jag är orkar jag aldrig scrolla för att kolla innan jag postar. Jag ber om ursäkt.

Arca
03-10-2006, 18:52
Fick reda på mitt Engelskaresultat idag. Fick 44,5 av 50, och VG på uppsatsen som var en del av provet.

Redmark
03-10-2006, 18:59
Jaha haha, jag som trodde han hade något nytt coolt uttryck för att dricka mycket. Lat som jag är orkar jag aldrig scrolla för att kolla innan jag postar. Jag ber om ursäkt.
Jag visste det för att han skrev det till mig på MSN dessutom :P

Agi
03-10-2006, 19:29
Ibland i förorten Huddinge
Bor du så jävla nära mig?!?!? :O
Åh fan! xD

btw, någon mer än jag som ska på Sverige - Spanien!?! ;D

Dazzero
03-10-2006, 19:55
Den här veckan:

Måndag: Skola/Tibia
Tisdag: Skola/Tibia
Onsdag: Skola/Tibia
Torsdag: Skola/Tibia
Fredag: Skola/Tibia
Lördag: Tibia
Söndag: Tibia

Kanske klämmer in en film lr nåt nån stans, möjligtvis

Redmark
03-10-2006, 19:58
Den här veckan:
Måndag: Skola/Tibia
Tisdag: Skola/Tibia
Onsdag: Skola/Tibia
Torsdag: Skola/Tibia
Fredag: Skola/Tibia
Lördag: Tibia
Söndag: Tibia
Kanske klämmer in en film lr nåt nån stans, möjligtvis
Damn.. Tidpressat :D

Jack Sparrow
03-10-2006, 20:20
Ibland i förorten Huddinge
Bor du så jävla nära mig?!?!? :O
Åh fan! xD

btw, någon mer än jag som ska på Sverige - Spanien!?! ;D
Ibland så, vars bor du? Älvsan?

Forumtroll
03-10-2006, 20:21
POO LAWLZ

Ergnot
03-10-2006, 20:57
Neeeeeeejj.. satans jävla Timrå!
Fan vad nära vi var!
Men Plüss gjorde ju en så fin tackling :D

waxie
03-10-2006, 21:03
pissig vecka det ända som är bra är att jag fått min nya dator huhu

Wasabi
03-10-2006, 21:17
Tänk om det är 5 timmar med erotisk konst? :rolleyes:

Konst är inte så pissigt egentligen, tänk om du lär dig ngt -.-

Redmark
03-10-2006, 22:53
Ja min signatur tar ju allas :rolleyes:

Zoul
04-10-2006, 06:34
Är extremt trött idag, hur nu det kan komma sig efter att ha varit uppe i 4 timmar och sovit 16 timmar innan dess <.<

Zosous
04-10-2006, 06:41
Har prao nu 8-17 :| hoppas på att få sluta lite tidiare.

cya

Salocin
04-10-2006, 06:45
Jag har prao snart. Ska prao i en pizzeria :lol:, vart praoar du?

Sickan
04-10-2006, 07:53
Jag praor på Stockholms Nation i Uppsala ;) 10-15 :cool:

Walle
04-10-2006, 08:10
Vad alla har prao just nudå!

Blixten
04-10-2006, 08:20
Säsongsstart av Lost idag. Okej, det är överskattat men jag följer det. Har levt mig in i Lockes "liv".

Sickan
04-10-2006, 08:21
Jag HATAR Lost :S Jag vet inte ens varför.

Pepparkaks Sorceren
04-10-2006, 09:45
tack blixten har alltid undrat när det skulle börja :D

Miwna
04-10-2006, 10:12
Trevligt?! Idag hade vi bara en timmes matte (2 i vanliga fall) efter det har jag hål och sen lunch, börjar 12:40 :rolleyes:

Blixten
04-10-2006, 11:08
tack blixten har alltid undrat när det skulle börja :D
Nöjet på min sida, eller vad man brukar säga.:)

Redmark
04-10-2006, 12:17
Jag HATAR Lost :S Jag vet inte ens varför.
Man måste hänga med för att tycka om den serien;)

Arca
04-10-2006, 14:15
Trevligt?! Idag hade vi bara en timmes matte (2 i vanliga fall) efter det har jag hål och sen lunch, börjar 12:40 :rolleyes:
Bara drygt att ha en så lång håltimme :rolleyes:

Lillemil
04-10-2006, 14:19
Jag tänker gå upp tidigt på morgonen och dra en fet jävla runk, om inte det piggar upp mig så tänker jag spela minigolf med min kompis larssa!

Goth Drash
04-10-2006, 14:46
No prov på fredag, plugga plugga plugga!

Soedor
04-10-2006, 14:58
så ägda djurgården vart av Skellefteå Aik!!
så skönt att börja elitserien hyfsat,alla hade tippat oss sist och mölmö hade dom tippat på slutspel,tänk vad fel man kan ha!

Jack Sparrow
04-10-2006, 15:30
så skönt att börja elitserien hyfsat,alla hade tippat oss sist och mölmö hade dom tippat på slutspel,tänk vad fel man kan ha!
Tänk vad långt kvar det är av serien

Keff
04-10-2006, 17:37
Har debatterat för Vänsterpartiet (V) idag :P

Det var lite annorlunda men en kul erfarenhet. Tills imorgon ska jag skriva en novell men prov-härvan är över

(post 100)

Soedor
04-10-2006, 18:39
tänk att leksand typ fick lika många poäng på hela serien som skellefteå har nu

Arca
04-10-2006, 18:43
Tänk vad MoDo kommer att krossa Aik.

Soedor
04-10-2006, 18:48
aldrig,det var ett misstag av er att låta söderberg wernblom och öberg komma till skellefteå,ni kommer inte ha en chans! :P
eran bästa spelare är typ Krizan i målet,sen har ni bara gammla återvändare!
Vi har då iaf jason king som kommer och göra minst 2 mål mot modo!
men i morgon mot fbk kommer det bli tungt tro jag,men det gör inget därför vi kommer ju ta modo sen ;)

EDIT:stavfel

Leksing
04-10-2006, 18:58
aldrig,det var ett misstag av er att låta söderberg wernblom och öberg komma till skellefteå,ni kommer inte ha en chans! :P
men i morgon mot fbk kommer det bli tungt tro jag,men det gör inget därför vi kommer ju ta modo sen ;)

Var det inte Jason King som gillar att köra full eller var det någon annan amerikan från SAIK?

waxie
04-10-2006, 20:53
vem fan bryr sig om han kör bil full det har väl inget med att saik ska spöa modo att göra :rolleyes:

Rullis
04-10-2006, 20:56
Sexuall kunskapen fortsätter i skolan då :angel: :angel: hahaha xDddXddXDxD

Jack Sparrow
04-10-2006, 21:25
Tänk om skellefteå förlorar alla matcher nu då

Redmark
05-10-2006, 00:19
då blir dom inte så glada

Leksing
05-10-2006, 06:29
3-1 vinst mot Oskarshamn. #52 STRIKED AGAIN! :D

Gonta
05-10-2006, 07:53
Hade precis tyska prov, tror det gick ganska bra ;)

Redmark
05-10-2006, 09:04
3-1 vinst mot Oskarshamn. #52 STRIKED AGAIN! :D
Mot Oskarshamn ja. ;)

Sickan
05-10-2006, 14:24
Tänk om skellefteå förlorar alla matcher nu då
Antagligen :rolleyes: Man kan ju hoppas iaf.

Arca
05-10-2006, 15:26

Don't drink and drive, säger det dig något?
Vi får väl se hur det går. MoDo har i alla fall två bra återvändare.. Wernblom börjar bli gammal och seg. Det är aldrig fel att målvakten är den bästa spelaren i laget, det är faktiskt bra, men det vet ju inte ni i Aik. Aik kommer göra en 'Leksand'. Upp ner, ner upp Skellefteå ser vi aldrig mer?

Ceax
05-10-2006, 15:43
Ska nog levla på tibia, idag hade vi "jätte" jobbig dag i skolan, fick cyckla hela två mil :mad: för att vara på ett ställe i 4 timmar. sen cykla "glatt" hem =):lol:

Soedor
05-10-2006, 15:46

Vi får väl se hur det går. MoDo har i alla fall två bra återvändare.. Wernblom börjar bli gammal och seg. Det är aldrig fel att målvakten är den bästa spelaren i laget, det är faktiskt bra, men det vet ju inte ni i Aik. Aik kommer göra en 'Leksand'. Upp ner, ner upp Skellefteå ser vi aldrig mer?
dom kommer nog inte att förlora alla matcher som är kvar,sen om du säger att wernblom börjar bli seg,vad är då niklas sundström etc?
''Werner'' har då gjort 5p på 3 matcher,och om han fortsätter så kommer han att göra många poäng!
alla underskattar aik och då åker vi bara ifrån er och gör mål,men idag mot FBK tror jag på förlust,men mot MoDo så blire vinst!

Snowflake
05-10-2006, 16:48
kunde inte hålla mig borta :angel: hrm blir väl slappa med polare hela veckan long

Redmark
05-10-2006, 17:11
:cries:
Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll. Ska upp halv sju imorgon bitti!
Ska iväg och jobba lite :)

Arca
05-10-2006, 18:02

dom kommer nog inte att förlora alla matcher som är kvar,sen om du säger att wernblom börjar bli seg,vad är då niklas sundström etc?
''Werner'' har då gjort 5p på 3 matcher,och om han fortsätter så kommer han att göra många poäng!
alla underskattar aik och då åker vi bara ifrån er och gör mål,men idag mot FBK tror jag på förlust,men mot MoDo så blire vinst!
Jag har aldrig sagt att Aik kommer att förlora sina resterande matcher, har jag?
Sundström har varit en av MoDos bäste spelare, och man ser ju hur det går för oss i tabellen, eller?

Redmark
05-10-2006, 18:11
Balimsi:
Jag saknar min avatar :cries:

Lotta
05-10-2006, 18:27
Är det snällt att inte vara hemma om en person åker 50 mil för att överraska? Det kan man undra.
Jag tror inte att det är snällt.

Arca
05-10-2006, 18:30
Balimsi:
Jag saknar min avatar :cries:
Den var alldeles för läskig !
Men men, kan inte tvinga dig till något :angel:

Lotta: Både ja och nej. Åker man för att överasska så vet ju inte personen att man kommer, eller hur?
Man kan åtmindstone ringa först, inte dyka upp vid dörren och förvänta sig att någon ska öppna.

Lotta
05-10-2006, 18:40
Jag ringde faktiskt utanför dörren. Hans farsa öppnade ändå, så han fick bli överraskad istället. Och jag fick öl, så jag är nöjd.

Arca
05-10-2006, 18:47
Jag ringde faktiskt utanför dörren. Hans farsa öppnade ändå, så han fick bli överraskad istället. Och jag fick öl, så jag är nöjd.
Slutet gott, allting gott.

Rullis
05-10-2006, 19:11
omg, u drink very much beer? ;(

I thought u were a good girl :xxxxx

Sötnos
05-10-2006, 19:26

it is even worser, she smokes too! ;<

Danne Weman
05-10-2006, 19:37

it is even worser, she smokes too! ;<
Yes indeed, it's even "worser"

Agi
05-10-2006, 19:40
@Sparrow
Jag bor i Tullinge :cool:

Miwna
06-10-2006, 06:47
Det känns som om jag säger detta varje fredag :rolleyes:

ÄNTLIGEN FREDAG :D

Gonta
06-10-2006, 07:10
sitter i skolan har data lektion
måste dra nu lärarer kommer :P

Tartin
06-10-2006, 08:44
Öppnar butiken om 17 min. Gjort klart alla morgonsysslor, skönt med en lugn stund innan det rasar in kunder. Fredagar är oftast lugnast, konstigt nog.

Miwna
06-10-2006, 09:10
Öppnar butiken om 17 min. Gjort klart alla morgonsysslor, skönt med en lugn stund innan det rasar in kunder. Fredagar är oftast lugnast, konstigt nog.
Vad säljer du?

Klart det är lugnast på fredagar, de laddar inför lördagen :D

Muppkuppz
06-10-2006, 09:19
Ehm vafan har du för sorts butik ?

Lotta
06-10-2006, 11:26
Ja Lotta, det är fan lite fjortis att röka. Ajabaja
Har inte Lasse berättat vilken fjortis jag är? :O
Det är självklart därför jag gömmer mig framför skärmen. Ingen som är mån om sitt anseende vågar umgås med mig längre. Jag är mobbad och ensam. Lasse är min enda sanna vän :(

Sickan
06-10-2006, 11:45
Fredag ftw*

Jack Sparrow
06-10-2006, 12:24
@Sparrow
Jag bor i Tullinge :cool:
Okej.

Kryssa mot DIF, leder serien nu. Var seedade 6a!? :|

Lotta
06-10-2006, 13:13
En riktig liten ängel.

Leksing
06-10-2006, 14:06
Oj oj.... :/

Snart blir det ganska tomt på kontot, kanske Leksandsdojjor för 699:- + Livstidsmedlemskap i Leksands IF för 2500:-... Inte många slantar kvar efter det.

Vi får hoppas att föräldrarna betalar lite. :D

Rullis
06-10-2006, 14:36
Då var det fredag då, fick höra att jag:P :mad: fick 38/41 på provet som vi hade i tisdags, fett niec va? ;]]]]

Redmark
06-10-2006, 14:47
Var och jobba lite hos farsan idag.. Skulle riva lite väggar, så när jag höll på riva så var det ett rum som stod där med stängd dörr. Blev lite nyfiken vad som fanns där inne.. Så jag öppna! hjälp, fatta nog varför dom hade den stängd.
http://img138.imageshack.us/img138/2596/dsc00144br4.jpg

Höll på att kissa på mig :cries:

Keff
06-10-2006, 15:13
MVG på novellen jag skrev.

Perfekt.

Sickan
06-10-2006, 15:38
Var och jobba lite hos farsan idag.. Skulle riva lite väggar, så när jag höll på riva så var det ett rum som stod där med stängd dörr. Blev lite nyfiken vad som fanns där inne.. Så jag öppna! hjälp, fatta nog varför dom hade den stängd.
http://img138.imageshack.us/img138/2596/dsc00144br4.jpg

Höll på att kissa på mig :cries:
Jävla mongo gubbe xD Själv sluta man 3 timmar tidigare idag. Fett skönt.

bb
06-10-2006, 15:41

Perfekt.
Gratz amigo.

Åt pizza idag efter skolan med nån.. :O

KristalleN
06-10-2006, 16:08
Ska spela match spela igår med gick skit bra 1 mål o ett gult kort :P men men sen ska jag nog vara med Girls :D

Sickan
06-10-2006, 16:39
Ska spela match spela igår med gick skit bra 1 mål o ett gult kort :P men men sen ska jag nog vara med Girls :D
Jag har så jävla otur med dommare. Först fick jag 2 minuter i Innebandy när en annan kille i mitt lag skulle fått den, han slog på nåns klubba ett antal ggr. Sen i fotboll fick jag gult kort för att jag sprang förbi den som skulle fått gult kort och dommaren trodde det va jag som gjorde det så fick jag gult kort.

KristalleN
06-10-2006, 18:19
Jag har så jävla otur med dommare. Först fick jag 2 minuter i Innebandy när en annan kille i mitt lag skulle fått den, han slog på nåns klubba ett antal ggr. Sen i fotboll fick jag gult kort för att jag sprang förbi den som skulle fått gult kort och dommaren trodde det va jag som gjorde det så fick jag gult kort.
Oki dagens domare e lite konstiga han skulle puta på mig så spände jag bröstet annars hade det gjort ont o då trodde domaren att jag hade slåt tillbaka typ men men ett mål iaf.

Tartin
06-10-2006, 18:22
Fredagkväll hemma utan vare sig alkohol eller sitta-uppe-sent kväll. Varför? En annan jobbar ju imorgon (lördag) också. Det svider lite, får glädja sig åt en lördag fylld av festande istället.

Metallica
06-10-2006, 18:31
Fredagkväll hemma utan vare sig alkohol eller sitta-uppe-sent kväll. Varför? En annan jobbar ju imorgon (lördag) också. Det svider lite, får glädja sig åt en lördag fylld av festande istället.
Surt TArtiiiiiiiin :(
har åxå lite tråkigt, sitter å skickar gratis mms till de flesta typ..
comviq users------> GRATIS MMS på fredagar

så har ni inget å göra å ni har comviq.. skicka mms te dina geek polare :)

btw, tartin, fått nåt kul från mig? (mms alltså)

Tartin
06-10-2006, 18:40
Surt TArtiiiiiiiin :(
har åxå lite tråkigt, sitter å skickar gratis mms till de flesta typ..
comviq users------> GRATIS MMS på fredagar

så har ni inget å göra å ni har comviq.. skicka mms te dina geek polare :)

btw, tartin, fått nåt kul från mig? (mms alltså)
Öh vet ej, har inte kollat min andra mobil på hela dagen. En annan är ju så populär att man måste ha två.

Okej då, en är jobbmobil. Drar iväg ett sms till dig så får du mitt andra nummer.

Edit: Menade baba, inte abba.

Ola Magnell
06-10-2006, 18:48
Fredagskväll och klockan är massvis med mer än fem. Jag ska då bara ta det kallt ikväll. Oväntat sliten efter dessa veckor med plugg, fast det hela styrs upp om någon vecka då man får börja vila.

Imorgon är det lördag och det är knappt någon fotboll att se. Landslagsfotboll förstör för bättre fotboll, tragiskt men sant. Jag ska möjligtvis lira lite innebandy. Det är jobbigt då jag har kondis som en rullstolsbunden. Fast man får väl köra på känslan och hoppas på att någon annan har viljan.

Arca
06-10-2006, 19:37
Fredagskväll och klockan är massvis med mer än fem. Jag ska då bara ta det kallt ikväll. Oväntat sliten efter dessa veckor med plugg, fast det hela styrs upp om någon vecka då man får börja vila.

Imorgon är det lördag och det är knappt någon fotboll att se. Landslagsfotboll förstör för bättre fotboll, tragiskt men sant. Jag ska möjligtvis lira lite innebandy. Det är jobbigt då jag har kondis som en rullstolsbunden. Fast man får väl köra på känslan och hoppas på att någon annan har viljan.
Landslagsfotboll gör spelare i ung ålder mycket bättre, men väl när dom kommer till 'Det riktiga' landslaget så förstör det ganska rejält, speciellt om det handlar om EM-kval till 2008 (!!!) . Spelare i t.ex Premier League som inte får vara med i landslaget men är ett av lagets stjärnor förlorar matchformen, inte bra enligt Balimsi. EM-kvalet kan väl ändå börja år 2007, eller?

Soedor
06-10-2006, 22:53
haft två träningar idag så kroppen är lite tung just nu...

btw Aik var inte så långt borta att få 1p mot FBK hemma,jag blir mer och mer förvånad att aik hänger med i alla matcher :O

Bengtsson
06-10-2006, 22:58
Finns det norrmän här?
Nästa vecka har man överlevnadsutbildning och Strid i bebygelse, ska bli intressant.

Zosous
06-10-2006, 23:23
Fasen vad trött jag är :lol:

God natt allihopa :)

Drunksailor
07-10-2006, 01:37
vet inte riktigt vad jag gör uppe fortfarande, känner väl lite för att skriva onödiga posts eller så. Imorron(lördag) ere fest, troligen misslyckad, förhoppningsvis lyckad. Två polare åkte till egypten imorrse (snart ett dygn sen alltså), dock med sina familjer, ändå grovt avundsjuk. Jag använder skitmycket skiljetecken.

Salocin
07-10-2006, 10:45
Krängde precis ett nytt bakdäck till moppen, det var fan i mig det jobbigaste på flera år.

Zosous
07-10-2006, 11:00
Om du av någon konstig skulle vara ovän med en taxichafför så har jag ett bra tips att ge igen lite på honom.

Gå till första bilen i en taxikö. Säg till shaffören att du vill åka till ett ställe men inte har några pengar. Säg istället att du kan suga av honom som betalning. Med högsta sannolikhet kommer han att be dig dra åt helvete.

Gå till andra bilen och gör samma sak. När han ber dig dra åt helvete så går du till den tredje bilen vilket är din fiende. Dock så betalar du med cash och när ni åker förbi de andra bilarna vinkar du glatt till dom. Dom kommer garanterat att ha något att snacka om.

Om han känner igen dig så får väl en kompis göra det istället och det här fungerar bäst för killar känns det som.

KristalleN
07-10-2006, 13:29

Perfekt.
Grattis

Arca
07-10-2006, 16:03
Soedor, nu kan du ju ta och tala om för mig vad som håller på att hända, ger dig en ledtråd till vad jag menar. 4-1, tredje perioden. 12 sekunder.

Leksing
07-10-2006, 17:17
Haha, bra resultat idag. Timrå förlorade och mora förlorade! :D

Arca
07-10-2006, 18:24
5-2 . Vad var det du sa nu igen Soedor? Sometimes the result says everything :)

Soedor
07-10-2006, 20:11
aja Aik förlorade men jag hade också hockey match idag och vi vann med 4-2 :D

Redmark
07-10-2006, 20:49
Tabellen (http://www.stockholminnebandy.nu/FA/spelprogram.asp?serieid=15068&SFKOD=58&SDFKOD=15&SASONG=2006&MenyID=13&lank=57)

Vår tabell. :(

Arca
07-10-2006, 21:00
Tabellen (http://www.stockholminnebandy.nu/FA/spelprogram.asp?serieid=15068&SFKOD=58&SDFKOD=15&SASONG=2006&MenyID=13&lank=57)

Vår tabell. :(
Vilket lag spelar du för då? Hoppas verkligen inte på Tumba... :|

Redmark
08-10-2006, 13:04
Grödinge SK. Var inte med den senaste matchen så en tonåring fick stå i målet.

Lotta
08-10-2006, 14:55
Nu ska jag pysa hem från 08-land. Förhoppningsvis finns det platser på 18:55 flyget. Annars blir det synd om mig. Ciao så länge.

Ida
08-10-2006, 15:08
ajaj,fick precis ett bud på att köpa 2st billjeter till iron maiden i scandinavium..tror nog jag ska köpa dom :)

Arca
08-10-2006, 15:47
Han verkade ju ha en dålig dag...

Forumtroll
08-10-2006, 15:55
ajaj,fick precis ett bud på att köpa 2st billjeter till iron maiden i scandinavium..tror nog jag ska köpa dom :)
Stackare, tvingade dina föräldrar dig eller var det någon kompis?

Redmark
08-10-2006, 15:58
Han verkade ju ha en dålig dag...
Nja.. Vi var inte i så bra heller fick jag höra.

Jack Sparrow
08-10-2006, 16:18
Piska Gnaget ikväll!

http://img138.imageshack.us/img138/6987/hejahejaxj9.jpg (http://imageshack.us)

DIF å Bajen har lirat 4, syntes lite dåligt

Redmark
08-10-2006, 16:28
Botkyrka Hockey <3 :rolleyes:

Arca
08-10-2006, 16:39
Står du i mål, Redmark?

Soedor
08-10-2006, 16:57
jag står i mål iaf ! :)

Agi
08-10-2006, 19:53
Vi vann mot er med 20 - 1 (a) (era 93or då asså xD)

Gick sådär i år :P
5a :/

http://img53.imageshack.us/img53/9136/serienjq2.png

Eller snackar vi hockey? xD

Disasterpiece
08-10-2006, 19:54

Gick sådär i år :P
5a :/

http://img53.imageshack.us/img53/9136/serienjq2.png

Eller snackar vi hockey? xD
Era 91:or är jobbiga.

Agi
08-10-2006, 19:57
Dårå? :P
Kan säga att jag spelade mot Sar (Han hette så på Tibiaswe) och vann med 4 - 3 i år :D

@Alla hammarbyfans
Kan säga att Hammarby var ruskigt bra i våran serie i år :P
100 gjorda mål och 6 insläppta :P

Redmark
08-10-2006, 20:53
Står du i mål, Redmark?
Yes i do.

Okej. Dom är inte så bra ändå. Vi nita era Juniorer förra säsongen, båda matcherna.

Lotta
08-10-2006, 22:14
Typiskt, kom till flygplatsen strax efter sex, och lyckades få stand-by platsen precis efter den sista tillgängliga platsen. Fick sitta och vänta till kl 9 på nästa flyg. Surt. Nu är man i alla fall hemma :)

Redmark
08-10-2006, 22:23
Skulle ha gått snabbare om du sprang hem :P

Lotta
08-10-2006, 22:49
Att jag inte tänkte på det själv!
Jag är ju stålkvinna och orkar lätt 50 mil på en timme. Fan.

Ralph
08-10-2006, 23:08
Nej nu jävlar. Jag skulle gå och ta mig en dusch såhär på kvällssidan. Så jag tog lugnt upp min handduk för att upptäcka att den fetaste geting jag sett legat på lur därinne. Han sticker mig i handflatan och efter att ha viftat bort den värsta smärtan går jag och hämtar flugsmällan, dödar den jäveln och spolar ner den i toaletten. Fyfan för svensk höst -.-