View Full Version : Expekt poker...
hej, jag undrar hur jag blocka en webläsare
alexleet
06-10-2007, 21:36
Vad skulle det vara lönt för?
min bror ladda alltid ner det, och jag har sagt till honom att inte göra men han slutar inte o mamma vill inte att han ska spelar poker
Edit: hoppas ni kan hjälpa mig :/
Om du har en router så kan du troligtvis blockera sidan man laddar ner det på, annars vet jag inte.
Låt brorsan spela poker, för fan!
Karelazi
06-10-2007, 23:18
Om du har en router:
192.168.0.1
Logga in på routern
Leta upp filter-funktionen
Det finns 2 sätt att göra detta på, beroende på om det är ett program på datorn eller om det spelas direkt i webbläsaren.
Om det förstnämnda; blocka porten som programmet använder.
Om det andra nämna; blocka URLen, vilket kan se ut så här (http://i21.tinypic.com/33pbuac.png).
Hoppas att jag förklarade tillräckligt simpelt.
nej jag har ingen router :( men kan man inte typ blocka webbsidan utan router, som du sa? så han inte kan ladda ner det igen :/
Låt brorsan spela poker, för fan!
nej de är inte de asså han tog credit kort från morsan o pengarna sen fick morsan reda på den så hon vill att han ska sluta men han är beroende... :/
Du kan ju alltid HÄVA-programet?
lr så bara slänger du ut dator? då kan han ju inte spela ;) . lätt löst fall :)
Du kan ju alltid HÄVA-programet?
hur gör man de?
Edit: kan popup blocka den sidan?
Bara blocka sidan i din webläsare, lyckas du inte med det så vet jag inte vad du gör med en dator.
Sätt lösenord på användarkontona på datorn.
Bara blocka sidan i din webläsare, lyckas du inte med det så vet jag inte vad du gör med en dator.
dummar inte dig säg hur man gör :P
Edit:
Sätt lösenord på användarkontona på datorn.
vi har bara en dator o mamma säger att ni måste dela...
värkar som ingen kan hjälpa mig :(
om nån kan snälla skriv behöver det verkligen :/
Ta med din brorsa till BUP. Han verkar ha problem.
amen allvar nu :P
hur blocka men en webbsida?
MEN FÖRIHELVETE. GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGLE.COM ELLER LETA I INSTÄLLNINGAR
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar gjoooooooort.... kommer inte fram till nåt...
Fråga din brorsa, han kanske vet hur man gör :lol: Isåfall är det ju ganska lönlöst att ens försöka..
Tearjerker
09-10-2007, 16:12
Ja, blockera expekt poker så försvinner hans beroende. Eller så gör ni som Pajolle sa.
nej han kan inte ... :P men hur svårt är de att säga om ni kan det? :/
Jag har ingen aning om ens det går... Jag vet iallafall inte hur man gör!
Det kanske han gör, men om du inte ens kan ta reda på det via google så förstår jag inte hur lång tid det kommer ta att lära dig det.
har sök på allt hitta inget ... om du säger så klart jag lär mig.
Karelazi
09-10-2007, 19:22
Internetalternativ -> Säkerhet -> Ej tillförlitliga platser -> Platser
Tror att det ska klara biffen.
ooo naaajs, du är min gud hahaha fan va naajs xD tack brosan ^^ hoppas mamma bli klad nu :D
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.