View Full Version : GM Donnerjack goes corrupted.
Ambalrith
01-10-2007, 21:54
Nu på senare har det hänt lite intressanta saker, en GM beter sig lite skumt.
Länk till en film ni alla vill se: http://tibianordic.com/forum/viewtopic.php?id=6865
Sedan tar några upp detta på forumet: http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&threadid=1846668&pagenumber=1
Vad tycker ni, borde han förlora sin GM position. Och borde inte CipSoft sköta om sitt företag när kunder betalar?
Det er alltid to sider av en sak, og jeg tviler sterkt på at du (eller noen andre her) vet alt om hvorfor Donnerjack valgte å oppføre seg på den måten han gjorde.
Jeg leste litt av tråden på Tibia.com, og de fleste ser ut til å dømme Donnerjack ut ifra det de har sett i filmen, som for alt vi vet er falsk.
They're harassing a gm's second char, rule 4a please :D
Han borde förlora sin Gm position, helt klart. Att skydda sin char med GM char är verkligen lamt. Sen att säga till dom att sticka från lb & hota med ban är ännu lamare :p
Xaya Heartless
01-10-2007, 22:47
Det är inte första gången han gör liknande saker, han hade en GM char som hette GM Noirodrom som han använde för att trakassera Mordorion med, som ni ser så är hans namn Mordorion baklänges.
Ambalrith
01-10-2007, 22:52
lägg till end efter GM Noirodrom så har du vad han hette. Ganska tydligt vad han ville.
Runar, den är inte faked. De kommer alltid säga det, men det är den helt klart inte.
Xaya Heartless
02-10-2007, 06:02
Sorry glömde 'end' :p
Hoppas han får kicken. Kan man inte tåla att folk håller på med en som GM ska man inte heller ta jobbet.
"Ragren (stavning) does not bot."
lol...
Hoppas han får kicken. Kan man inte tåla att folk håller på med en som GM ska man inte heller ta jobbet.
Det finns många fler GMs som håller på på samma sätt fast mer diskret.
Det finns alltid rykten om sådant. Om ni undersöker samera så kommer ni upptäcka att det finns hur många trådar som helst på forum om "GM Cuisdy need to get kicked" eller liknande. Jag har valt att försöka att inte hamna i någon GM's väg eller att välja någon av sidorna. Folk som har klagat har försvunnit, så kanske stämmer det som någon tidigare nämde. GM's missbrukar sin position. Tror också att jag har hört folk att Cip borde anställa folk (som GM's) eftersom dom trots allt får in pengar på premium.
Mjo skulle cip anställa folk som satt på dagarna som GMS skulle ju cheaters försvinna snabbare.
Hoppas nån dödar hans gubbe bara :P
Hoppas nån dödar hans gubbe bara :P
jaa de är sant
Sorlig gm.. :mad:
Skyddar sin egna char som han bottar med.. Förjävligt!
Jag tycker om det Donnerjack gör, Dem han är emot är ju antica's största power abusers så...o nu kvider dem som fan på forumen o sånt, fick mig ett gott skratt.
lol anna du fattar inte heller att han ska vara som en 'förebild' för oss vanliga spelare ?
lol anna du fattar inte heller att han ska vara som en 'förebild' för oss vanliga spelare ?
Klart att han ska va en förebild, men fan...så jävla kul det är, spela antica så kommer nog din åsikt förändras..
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.