View Full Version : TibiaNordics IRC-kanal.
TibiaNordics IRC-kanal har börjat bli riktigt inaktiv. Skulle vara trevligt med fler folk. Alla är välkomna oavsett ålder, namn, frisyr, stad, hobby osv... Bara ni tänker på att följa reglerna.
Man kan ladda ner mIRC om man vill. Då blir det mer "feeling" tycker jag. Det finns en klistrad tråd med guide om hur man laddar ner och installerar mIRC.
http://tibianordic.com/forum/viewtopic.php?id=113 <-- Guiden om mIRC
Man kan gå in på chatten via TibiaNordic.com. Uppe i TN's verktygsfält till höger om Acrades så hittar du knappen "IRC Chat" Tryck på den så kommer du in på kanalen.
Mer aktiva nu for god sake!
Intelligensen på qnet är ju så låg att man inte orkar med skiten.
Intelligensen på forumet är också låg. :rolleyes:
Nej men folk spelar hellre än irkkar kanske?
Var du tvungen att göra en ny tråd? Nej, den första funkar bra.
Intelligensen på forumet är också låg. :rolleyes:
Nej men folk spelar hellre än irkkar kanske?
Var du tvungen att göra en ny tråd? Nej, den första funkar bra.
Lägg av. Varför är du så butter nuförtiden?
Miwna, jag gjorde denna tråden eftersom att alldeles för få personer lägger märke till den klistrade. Skulle varit kul med lite mer aktivitet på TN's mIRC-kanal. Just nu sitter jag helt ensam och ingen pratar med mig :(
Miwna, jag gjorde denna tråden eftersom att alldeles för få personer lägger märke till den klistrade. Skulle varit kul med lite mer aktivitet på TN's mIRC-kanal. Just nu sitter jag helt ensam och ingen pratar med mig :(
Du suger.
Miwna for president _/
mIRC är en klient, IRC är protokollet , vilket betyder: irckanal.
Latexfarbror
29-09-2007, 14:12
Du suger.
Miwna for president _/
HEIII RINGROSTIG <333333333333333333333333333333333
Redscreen
29-09-2007, 16:21
In på IRC FFS!
Du suger.
Miwna for president _/
HEIII RINGROSTIG <333333333333333333333333333333333
LATEXFARFAR ::::::::::::::::::::>>>>>>>>> <33333333333333333333333 puSsOknUlL gullet :D
Denna tråd kommer ligga på botten när Latexfarbror ser vad du har skrivit. Om inte du visar med screen vad du har skrivit eller något liknande. :)
Nejdå, Jag kan länka på msn
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.