View Full Version : Skulls
asså jag blir galen jag har fått en röd skull och alla attakerar mig vad kan jag göra!!!!!
Karelazi
25-09-2007, 14:59
Det tar 30 dagar innan en red skull försvinner, så du får nog vänta tills dess.
NEEEEEEEJ SNÄLLLLA FINNS DET ETT ANNAT SÄTT!!!!!!!!!!!
Karelazi
25-09-2007, 15:02
Mja.. du kan ju göra en ny character, eller håll dig borta från staden.
Karelazi
25-09-2007, 15:10
Inte som du kan göra, nej.
Eftersom alla attackerar dig är du troligtvis mellan level 6 och ... 10?
Gör en ny gubbe.
jag va i lvl 18 men jag dog så jkag e lvl 17 =(
Dubbelposta inte är du snäll.
Mitt tips är att göra en ny gubbe, en RS i den leveln är ju bara värdelöst.
För att du blir attackerad hela tiden? Det är ju det du klagar över?
Men måste jag vara INLOGGAD i 30 dagagar för att denm ska bort eller bara vänta
Phoenix_Candia
25-09-2007, 16:48
VÄNTA
Nej du måste inte vara inloggad i 30 dagar för att den ska försvinna, 30 dagar från det du fick redskull sen är den borta. Som du kanske märkt förlorar du allt du har på dig om du dör med redskull.
Men som Stevie sa så är det smartast att göra en ny char, det är bara helt onödigt att ha redskull i den levlen.
Kapten Usopp
26-09-2007, 06:58
Om du gör en ny char lovar jag dej att den är högre lvl än din lvl 17 när red skullen är borta^^
Mogna lite grann och sluta spamma forumet ..
Men min paladin med röd skull e så ägig :( men kan paladin framkala saker och vilken lvl kan man ha red skull utan att bli pkad i staden:happy:
Finns ingen speciell level för det. Det är bara mindre chans att någon ger sig på dig desto högre level du är. Eftersom att du ofta har mäktigare kontakter då. Man kan attackera vilken level som hellst, var som hellst.
Grimheim
26-09-2007, 22:32
Om du gör en ny char lovar jag dej att den är högre lvl än din lvl 17 när red skullen är borta^^
av nån anledning tvivlar jag på det! ;)
Abromoro
27-09-2007, 08:12
Men min paladin med röd skull e så ägig :( men kan paladin framkala saker och vilken lvl kan man ha red skull utan att bli pkad i staden:happy:
Man kan bli pkad i alla lvls med red skull. Sluta spamma. Och gör en ny gubbe eller lägg ner tibia då?
Kapten Usopp
27-09-2007, 09:26
Varför i helvete klagar du över din redskull när den nu är så "ägig"?
Sluta spamma forumet -.-, och med "framkalla saker" så kan inte paladin summona, bara convinca.
Han är nog inte särskilt seriös -.-
Thread locked, thread starters questions has been answered.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.