View Full Version : José Mourinho avgår? vad tycks?
Ambalrith
20-09-2007, 07:46
Tycker det är riktigt tråkigt. En grym tränare, alla har lite oflyt då och då.
Hoppas verkliegn att chelsea hittar nån som kan matcha honom. Annars blir man lack.
Detta är inte helt 100% garanterat än men det är troligt att det bekräftas idag på träningen.
tycker också det är synd,han är cool.
Jag tycker på nått sätt att han passade så himla bra att vara tränare åt Chelsea
Aandeers
20-09-2007, 10:22
José Mourinho är en bra coach men inte lika bra som Sir Alex !! ( Man United Coachen )
Endå tråkigt för nu när dom får en ny coach så blir det en HELT annan spelstill o kanske mkt sämre elelr mkt bättre vem vet.
Dåligt att hoppa ut när Champions League gruppspelet har börjat 1-1 mot rosenborg de e knäppt men endå.
Man United(L)
José Mourinho, vem? ._.
Tydligen en tränare.. Ingen åsikt :]
Latexfarbror
20-09-2007, 11:14
Tycker att det verkar bra, han har haft sitt.
Ja så synd är det väll inte, med det laget kan ju dom flesta tränare nå framgångar. Hoppas bara att deras nya tränare ändrar precis allting så att United tar greppet.
Forza Sir Alex.
Ambalrith
20-09-2007, 11:31
Källa: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=647&a=694784
Aandeers
20-09-2007, 14:26
Duktig Svant (:
José har gjort bra saker men mest dåliga saker tycker jag klagar för mycket på domarna/domaren på matcherna.
Endå synd för nu ser det ut som att Man United får en enklare väg till guld i premier league.
Tror inte att liverpool eller Arsenal kan ta 1:a platsen från Manchester :)
Banan Gangstern
20-09-2007, 14:53
Förstår inte varför, när han kom till kritan var ju Chelsea det bästa engelska laget :/
Latexfarbror
20-09-2007, 14:55
Ja så synd är det väll inte, med det laget kan ju dom flesta tränare nå framgångar. Hoppas bara att deras nya tränare ändrar precis allting så att United tar greppet.
Forza Sir Alex.
Hahahaha, är du en av de 1000 tals medgångsupportrarna som finns i Sverige?
Ambalrith
20-09-2007, 15:51
Om inte Avram Grant leder oss itll både premier league och champions league seger är han inget och ha. Om nu Moriniho avgick gör det inte går så bra ska fan han leda oss itll seger annars kan han gå direkt.
Ola Magnell
20-09-2007, 16:07
Om inte Avram Grant leder oss itll både premier league och champions league seger är han inget och ha. Om nu Moriniho avgick gör det inte går så bra ska fan han leda oss itll seger annars kan han gå direkt.
Jag tror inte att José avgick på grund av uteblivna resultat. 6 titlar på tre år borde vara mer än godkänt. Jag tror dock att Roman var lite besviken på hur spelet såg ut. Samt att José pratade lite för mycket om ägg i slutet. Det var ju för fasen värre än Cantonas "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea."
Min bild av José var att han försökte skapa en "vi mot världen" känsla i Chelsea. Vilket han nog gjorde väldigt bra. Men hans utspel mot andra lag, domare, samt i slutet mot sitt eget lag blev antagligen för mycket för styrelsen. Fast jag kan inte förstå att detta sker nu. Hade varit mer logiskt om det skedde under sommaren. Men det kanske inte bara är snack att han och JT tjafsade.
Hur som haver är de nya tränarna en lösning på kort sikt. Inte en chans att de sitter längre än denna säsong. Om det sker tänker jag krypa hela 12 meter.
Ambalrith
20-09-2007, 16:21
Jag tror inte att José avgick på grund av uteblivna resultat. 6 titlar på tre år borde vara mer än godkänt. Jag tror dock att Roman var lite besviken på hur spelet såg ut. Samt att José pratade lite för mycket om ägg i slutet. Det var ju för fasen värre än Cantonas "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea."
Fast samtidigt. Roman ville nog ha en champions league också. Dock kan du mest om fotboll så du har troligtvis rätt.
Hur som haver är de nya tränarna en lösning på kort sikt. Inte en chans att de sitter längre än denna säsong. Om det sker tänker jag krypa hela 12 meter.
Om han plockar titlar kanske han får stanna, kommer se fram emot de 12 metrarna isåfall. Glöm inte att filma.
In med en tränare som är född och bosatt runt de engelska trakterna, för i helvete!
Är himla trött på att ett av världens bästa land ska ta in tränare ifrån utlandet. Titta på Sir Alex, killen regerar PL.
Detsamma med vår älskade Redknapp, snubben är engelsman och vet hur det ska spelas, tack.
Syndrome
21-09-2007, 15:27
Sir Alex är skotte, naap :D
In med en tränare som är född och bosatt i England, för i helvete!
Är himla trött på att ett av världens bästa land ska ta in tränare ifrån utlandet. Titta på Sir Alex, killen regerar PL.
Detsamma med vår älskade Redknapp, snubbarna är engelsmän och vet hur det ska spelas, tack.
Typiskt jävla medgångs snubbe som inte vet ett piss.
Arsenal är och kommer alltid vara bäst :)
Förstår inte varför, när han kom till kritan var ju Chelsea det bästa engelska laget :/
Han sluttet jo rett etter at Chelsea spilte 1-1 mot Rosenborg. Var sikkert litt på grunn av det, men sikkert ikke 100%.
José var en festlig fyr han, kom med en del ganske spesielle kommentarer. Synes ikke det er så trist at han går av akkurat, men kanskje var han en god trener ihvertfall? Har ikke fulgt med så mye på fotballen i det siste.
Detsamma med vår älskade Redknapp, snubbarna är engelsmän och vet hur det ska spelas, tack.
Du måste ha slagit i huvet jävligt hårt wylia.
Manchester United FTW
Manchester United FTW
Finns inget lag som har så mycket talanger :)
Sen har jag hört att vi är näst rikaste klubben nu :) Så vi borde köpa zlatan tkr jag :)
Ett lag med unga talanger som får lov att visa framfötterna, och så kommer Zlatan, hur fan tror du det går?
Världens största egoist, i ett av världens mest talangfulla lag. Jo, tjena. Vem är det som inte vet ett piss nu?
Banan Gangstern
22-09-2007, 09:57
Han sluttet jo rett etter at Chelsea spilte 1-1 mot Rosenborg. Var sikkert litt på grunn av det, men sikkert ikke 100%.
José var en festlig fyr han, kom med en del ganske spesielle kommentarer. Synes ikke det er så trist at han går av akkurat, men kanskje var han en god trener ihvertfall? Har ikke fulgt med så mye på fotballen i det siste.
Det är ingen anledning att avgå 1-1 man kan ha otur, Rosenborg har klarat sig till Champions League väldigt många gånger men visst Chelsea är det bättre laget men dom gick ju inte precis under av 1-1.
Han passade klubben, spelstilen passade de flesta spelarna tycker jag...
Man hade ju resurser i alla fall, och om den nya tränaren lyckas beror nog mer på spelarna än på tränaren själv.
Zlatan passar inte in i england.
Håller med om att Mourinho passade in i Chelsea men efterom jag håller på Man utd så är jag glad just nu
Chelsea kommer att gå under.
Det är många som säger att Mourinho var Chelsea. Håller me de!
Tycker att det skulle hänt lite tidigare och Mourinho kanske skulle blivit Reals nya tränare. :/
Rykten om att Lampard är påväg bort, men vet inte om det är sant.
Aja men igentligen spelar det ingen roll... Manchester United är forfarande bäst. :angel:
Mourinho kan gå te vilken liga som helst, han utesluter inte ens allsvenskan.
Btw Arsenal är ju bäst!
Ola Magnell
02-10-2007, 13:43
Btw Arsenal är ju bäst!
Om vi bortser från att Allsvenskan är helt värdelös och att Mourinho inte skulle få ut någonting av att vara där. Så kan jag inte tänka mig att alla klubbar tillsammans skulle ha råd med hans lön. Det är absolutely bollocks som Fergi skulle uttryckt det. Och då syftar jag på att han håller alla ligor öppna. Inte en chans.
Det skulle inte vara helt omöjligt att han blir tränare för ett landslag, antagligen Portugals. Jag är dock lite orolig över att José kommer bli Sir Alexs ersättare när den store beslutar att gå i pension.
Jag vilar min väska.
Btw Arsenal är ju bäst!
Det där var dagens skämt hoppas jag på.
Arsenal är väl inte så mycket efter att Henry lämnade
Jag har hört att Roman Abramovich (stavning?) köpte Ballack och nån mer utan att Mourinho samtyckte som gjorde att det blev en konflikt mellan dom så roman sparkade Mourinho, typ.
Ola Magnell
02-10-2007, 22:54
Arsenal är väl inte så mycket efter att Henry lämnade
De är mycket bättre denna säsong än förra.
Jag har hört att Roman Abramovich (stavning?) köpte Ballack och nån mer utan att Mourinho samtyckte som gjorde att det blev en konflikt mellan dom så roman sparkade Mourinho, typ.
Det går rykten om det, och de kan självklart vara någon sanning i det hela. Fast jag tämligen säker på att det finns fler anledningar.
Ambalrith
03-10-2007, 07:00
Det skulle inte vara helt omöjligt att han blir tränare för ett landslag, antagligen Portugals. Jag är dock lite orolig över att José kommer bli Sir Alexs ersättare när den store beslutar att gå i pension.
Då skulle du allt bli glad va? Få en riktigt bra tränare istället för Alex. ;)
Fast jag håller på Arsenal så måste jag erkänna att Alex är en riktigt bra tränare.
Manchester United FTW
Finns inget lag som har så mycket talanger :)
Sen har jag hört att vi är näst rikaste klubben nu :) Så vi borde köpa zlatan tkr jag :)
Zlatan kommer antagligen aldrig spela Premier League, den ända som har teknik där är ju fan Cristiano Ronaldo, tror att Zlatan kommer spela i Italien och Spanien enbart.
Ola Magnell
04-10-2007, 21:42
Nu skulle jag bara vilja applådera Svant för att ha skrivit ett av de värsta inläggen jag läst här.
Emopinglan14
05-10-2007, 05:43
Italienskaligan är för fan den mest värdelösa som finns, jag tror jag knapp har sett något underhållande därifrån med alla dessa avblåsningar. Jag tror jag håller mig till PL och Bundesliga.
Va?
Jävla myt, en säger att det är avblåsningar sen säger alla att Serie A är filmningarnas liga :O
Juventus <3
Emopinglan14
05-10-2007, 07:15
Va?
Jävla myt, en säger att det är avblåsningar sen säger alla att Serie A är filmningarnas liga :O
Juventus <3
Vadå för myt? Jag brukar då och då kollar på serie a, när det är toppmöte. Och om man jämför det med PL, så är det så jävla många fler avblåsningar som förstör spelet.
Ja det är hur tråkigt som helst att titta på
Har bra fotboll i alla fall :]]
men häng kvar i allsvenskan ni :O
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.