View Full Version : Veckans Tråd (V. 38/Uke 38)
Tearjerker
17-09-2007, 06:48
37?
Kexchoklad
17-09-2007, 06:54
38 i veckan ;d
Då löser vi det sådär. Vecka 37 men Uke 38.
Börjar veckan med en fin studiedag :)
Längtar till julen :(
Bara 14 veckor kvar! :D :) :| :(
haha ne ? Är det bara 14 veckor kvar. :o
Edite: Fast vänta, det är ju rätt länge kom jag ju på.
haha ne ? Är det bara 14 veckor kvar. :o
Edite: Fast vänta, det är ju rätt länge kom jag ju på.
Haha det låter lite, men tar ju en eviiiiiighet
Igår blev jag stannad av snuten igen
FaargoAmore
17-09-2007, 12:00
careface där!:rolleyes:
Dom tog körkortet och rev det i bitar, matade två hundar med det, brände deras bajs och slängde askan i sjön?
Hade prov i data kunskap idag :P
Det gick rätt bra, dock måste jag göra om ett svenska arbete som jag inte orkar göra om...
Premiär idag!! Leksand - AIK. Sänds på tv4sport! :yeah: :heart: :heart:
Vilken tid? Är Belfour klar för Leksand nu eller?
careface där!:rolleyes:
Varför skulle det var mindre intresant än något annat som skrivs i denna tåden?
Wezzli, är bredsladdar inte populärt hos polisen?
Vilken tid? Är Belfour klar för Leksand nu eller?
19:00 börjat matchen.
Belfour kommer 12:e oktober så han spelar inte dom första matcherna.
Hur var det man mountade filmfiler(.r) i Daemon Tools?
Högerklicka på trayikonen. Virtual CD/DVD-rom, välj device, mount image. Klart
Dirk Diggler
17-09-2007, 16:37
Link removed, user warned
Overruled. User banned.
Mysig liten film. :)
Högerklicka på trayikonen. Virtual CD/DVD-rom, välj device, mount image. Klart
Weird, det står please wait men sedan blir det ingen fil.
Snälla, varna först. Sånt där är bara vidrigt.
Dirk Diggler
17-09-2007, 17:11
Det roliga i att posta ett sånt klipp hade ju gått förlorat om jag varnat först, tycker du inte?
Är inte den typ asgammal?
Jag tyckte den va tuff ändå. Speciellt dom som bara fick halva halsen avskuren :yeah:
Det roliga i att posta ett sånt klipp hade ju gått förlorat om jag varnat först, tycker du inte?
Vad är det roliga med det hela? Att äckla någon när man äter eller bara att han fick skallen avhuggen?
Jag tyckte den va tuff ändå. Speciellt dom som bara fick halva halsen avskuren :yeah:
Du är ju bara totalt jävla sjuk.
Håller med Anna. Låter inte bra. Kan någon PMa mig vad det är frågan om? Vågar inte se filmen själv.
Dirk Diggler banned for a long time because of that. Don't follow his example.
http://userserve-ak.last.fm/serve/325/2301528.jpg
Blir en ny mp3 (http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=9078789) denna vecka. Och hittat en (se länk <) . Men vafan .. man får ju inte äns reda på mp3 märke eller något i huvudtaget. Ok.. den har en 1,5 tum bildkskärm som kan spela ljud och film..
Är det något som har info om denna mp3 ? Eller du kanske vet villken det är.. reply då snälla.
Blir en ny mp3 (http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=9078789) denna vecka. Och hittat en (se länk <) . Men vafan .. man får ju inte äns reda på mp3 märke eller något i huvudtaget. Ok.. den har en 1,5 tum bildkskärm som kan spela ljud och film..
Är det något som har info om denna mp3 ? Eller du kanske vet villken det är.. reply då snälla.
Köp en iPod eller en Creative zen!
Köp en iPod eller en Creative zen!
iPod har jag inte råd med, Creative zen gör väll inte bild & Musik mp3er(för då ett pris under 600) ?
Men klart om det inte blir den jag hade tänkt mig så blir det nog den svarta ''nya'' Creative zen.
Vad var det för film som Dark Diggler visade?!
Jag vill se, fast inte om det var från krysset eller den andra cp störa sidan.
Någon PM'a mig länk lr någon, snälla! :)
Det var en film där folk fick sina haklsar avskurna. Spännande?
Vissa tycker det är mycket trevligt att titta på, vissa blir upphetsade.
Sjuka pervesioner?
Mobilen totalt sönder. Den gick inte o fixa på service. Dem har bytt ut allt.
Tips på nya? (Helst SE)
Dom tog körkortet och rev det i bitar, matade två hundar med det, brände deras bajs och slängde askan i sjön?
Nej, men jag såg att han ville det, han stod nämligen å höll i körkortet och tittade på mig i en hel minut efter att jag blåst i alkoholtestaren.
Före dom kom fram och pratade med mig så körde jag två varv runt området föröljd av dom bara för att se hur länge dom skulle hänga med.
Sedan hörde jag på polisradion: "Blå 340 cirkulerar"
Nej, men jag såg att han ville det, han stod nämligen å höll i körkortet och tittade på mig i en hel minut efter att jag blåst i alkoholtestaren.
Före dom kom fram och pratade med mig så körde jag två varv runt området föröljd av dom bara för att se hur länge dom skulle hänga med.
HAHA VAFAN?! :D
Vad gör du sånt för? Nån gång kommer väl kortet ryka?
Sjuka pervesioner?
Finns helt normala människor som tycker det är kul att titta på, kanske någon du minst anar, för dem så kan jag hänvisa till Flashback forumets "Mondo,gore och bizarre" del.
Är det en sk "snutt film" allafall, det är inte trix filmat lr? :S
Edit, kom på vilket ord jag sökte!
Sjuka pervesioner?
Finns helt normala människor som tycker det är kul att titta på, kanske någon du minst anar, för dem så kan jag hänvisa till Flashback forumets "Mondo,gore och bizarre" del.
Folk får göra vad fan de vill på sin fritid, men sånt här ska inte förekomma på detta forum. Punkt slut.
Nej, dom hade ju inte slagit på blåljusen i det skedet, dom förföljde bara mig för att jag avvek från platsen efter att ha släppt av en bekant vid en rondell. Så jag såg bara till att köra lagligt hela vägen runt. Det jobbiga med polisen är att dom inte ens frågar varför, dom bara konstaterar. Verkar som att alla ringer Polisen när man sladdat eller överhuvudtaget kör omkring på kvällen.
Polisen: "Du kör runt runt ikväll?"
Jag: "Jåjå"
Polisen: "Har du körkort"
<Jag ger polisen körkortet>
<Polisen tar fram alkoholtestaren>
Polisen: "Blås här, länge och hårt"
Polisen: "Den där får du skruva loss sen, dom får man inte ha"
<Polisen pekar på rattkulan>
Jag: "Jaså, okej"
<Polisen tittar på körkortet en minut och jag lägger märke till vad som sägs på radion, polisen ger mig körkortet och går>
Polisen: "Okej, hejdå"
Dom kan ju då inte sätta dit mig för att jag kör omkring!
Sjuka pervesioner?
Tror knappast normala människor tycker om att se på sådant. :rolleyes:
Nej, dom hade ju inte slagit på blåljusen i det skedet, dom förföljde bara mig för att jag avvek från platsen efter att ha släppt av en bekant vid en rondell. Så jag såg bara till att köra lagligt hela vägen runt. Det jobbiga med polisen är att dom inte ens frågar varför, dom bara konstaterar. Verkar som att alla ringer Polisen när man sladdat eller överhuvudtaget kör omkring på kvällen.
<Polisen tittar på körkortet en minut och jag lägger märke till vad som sägs på radion, polisen ger mig körkortet och går>
Haha, nice one! :)
Sjuka pervesioner?
Så du menar på fullt allvar att man är helt normal om man tycker om att se folk få deras huvuden avsågade?
Sjuka pervesioner?
Så du menar på fullt allvar att man är helt normal om man tycker om att se folk få deras huvuden avsågade?
Ja.
@Wezzli, fy fan vad poliserna blev ägda xD
Removed
Sjuka pervesioner?
Vissa är, ja.
@Ruze
Det var inget litet klipp, var kanske på 1 minut..Där man fick se när dem skar av huvuden, slog ett gevär i skallen på en o sånt..
@Anna, är inte det normalt? sånt gör vi här på Ersboda hela tiden, kom bara bakom konsum så kommer du aldrig mer kunna bli skrämd :) Där finns lite allt möjligt
Hitta en trasig katt i en papperskorg där en gång, då vart jag rädd.
Samma dag när jag skulle till en kompis, som bor i ett trapp hus så tog jag hissen, gissa vad som låg i hissen?
@Wezzli, fy fan vad poliserna blev ägda xD
Removed
Vafan... Vad ska jag göra? Vill fan inte gå in och se vad som finns på sidan...
Men jag vill ju ändå ta bort den om det är något dåligt...
Removed
Vafan... Vad ska jag göra? Vill fan inte gå in och se vad som finns på sidan...
Men jag vill ju ändå ta bort den om det är något dåligt...
Ta bort den. Va ngra år sedan jag tittade på den men det är säkert samma skit som det va då.
Berättar vad man kan hitta på rotten,
Ruttna människor, människor överkörda av tåg, skjutna i huvudet med ett hagel gevär och dylikt. Väldigt populärt bland barn som går i 5-7.
Ruttna människor, människor överkörda av tåg, skjutna i huvudet med ett hagel gevär och dylikt. Väldigt populärt bland barn som går i 5-7.
Vi tycker det e kul i våran klass allafall :flush:
Tror det va i 5:an eller 6:an en kille i klassen visade den sidan på skolan.....
Lite lamt att banna mig för att jag la upp en länk till rotten....
Agi, un-blocka min e-mail och på MSN annars :@
Tyckte jag också, du varnade ju iaf folket.
Tyckte jag också, du varnade ju iaf folket.
Eller hur, jag sa klart och tydligt "TRYCK INTE OM DU ÄR KÄNSLIG"
Sen till och med sa jag "eller tryck inte alls".
Fick en hel vecka ban :(
Inga mysiga bilder precis.
Du ska inte klaga gnälla här om din ban. Tycker nog bannen är lite hård, ger oftast bara 2-5 dagars ban(allt jag gjort, eftersom jag själv varit member och jag tycker också fem dagar är lite väl.)
But, ban is ban, you're allowed to watch here, but not write. I'm sorry. I give you seven days off on that account too, cause that's what Agi gave you. So please do not make a new account and flame/insult or complain. If you do, I'm sure your ban will be extended. Now stop talking about does pictures. Go on topic, I hope you see this as a warning. NO MORE OFFTOPIC ABOUT DOES PICTURES.
Du ska inte klaga gnälla här om din ban. Tycker nog bannen är lite hård, ger oftast bara 2-5 dagars ban(allt jag gjort, eftersom jag själv varit member och jag tycker också fem dagar är lite väl.)
But, ban is ban, you're allowed to watch here, but not write. I'm sorry. I give you seven days off on that account too, cause that's what Agi gave you. So please do not make a new account and flame/insult or complain. If you do, I'm sure your ban will be extended. Now stop talking about does pictures. Go on topic, I hope you see this as a warning. NO MORE OFFTOPIC ABOUT DOES PICTURES.
Det är veckans tråd. Här följer man diskussionen till där den hamnar.
Får man inte prata om vad man vill i denna tråd :(
Nja, så klart du får prata vad som har hänt i veckan och sen var det leder bryr jag mig inte speciellt mycket om. Men när man ska snacka om bilder en annan Mod har tagit bort, ja då ser jag det som offtopic, var jag otydlig?
Veckan har nyss börjat och ledig på onsdag! Blir väl en slöe vecka :)
Ok ok. Nu är jag med. Trodde de pratade Om en bild. Fast såg nu att den var postad och borttagen.
Ruze, vad är det för roligt att se på vilket groteskt sätt en annan människa blivit berövad sitt liv?
Ruze, vad är det för roligt att se på vilket groteskt sätt en annan människa blivit berövad sitt liv?
Jag satt precis och tänkte precis samma sak!
Ola Magnell
17-09-2007, 23:25
Nu går ju ni två off-topic. Ni förvirrar mig och säkert andra också. Vad är det som gäller enligt er? Bara medlemmar som inte får diskutera bilderna? Eller är jag ute och cyklar?
Cheers
Nu går ju ni två off-topic. Ni förvirrar mig och säkert andra också. Vad är det som gäller enligt er? Bara medlemmar som inte får diskutera bilderna? Eller är jag ute och cyklar?
Cheers
Ursäkta? Har jag någonsin sagt att man inte får diskutera en viss grej i denna tråden. Tror du fått något om bakfoten, Best.
KristalleN
17-09-2007, 23:38
Ledig idag och orientering imorgon så veckan flytter på sitter och spelar Hitman 4 at the moment :D
Ledig idag och orientering imorgon så veckan flytter på sitter och spelar Hitman 4 at the moment :D
Orientering är såååå tråkigt :P
Drifiting in piteå, 07, i DJUP snö och jag blir din personliga hitman ett tag /Ringrosten ;-)
Ola Magnell
18-09-2007, 10:45
Cheers
Ursäkta? Har jag någonsin sagt att man inte får diskutera en viss grej i denna tråden. Tror du fått något om bakfoten, Best.
Det är möjligt. Jag läste bara en annan moderators inlägg, och jag tyckte han sa att det var off-topic att diskutera en bild som blivit borttagen. Fast jag kanske missförstod det hela.
Nja, så klart du får prata vad som har hänt i veckan och sen var det leder bryr jag mig inte speciellt mycket om. Men när man ska snacka om bilder en annan Mod har tagit bort, ja då ser jag det som offtopic, var jag otydlig?
Det kanske bör noteras att jag egentligen inte tycker det är off-topic. Jag fick bara känslan av att aLx_ klassa det så. Jag kan dock ha fel då jag ej läste tråden från början.
Cheers
Det är möjligt. Jag läste bara en annan moderators inlägg, och jag tyckte han sa att det var off-topic att diskutera en bild som blivit borttagen. Fast jag kanske missförstod det hela.
Det kanske bör noteras att jag egentligen inte tycker det är off-topic. Jag fick bara känslan av att aLx_ klassa det så. Jag kan dock ha fel då jag ej läste tråden från början.
Jaha. Nej jag tycker inte det är mycket som är offtopic i Veckans tråd, eftersom hela tråden är offtopic från början. :)
KristalleN
18-09-2007, 12:31
Orientering är såååå tråkigt :P
No shit :D
Tancoll ska hälsa på Zoul!!
Två personer som skapta för varandra, önskar er all lycka i världen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
OK! Jag vrider mig dubbel av skratt!
HAHAHAHAHAHAHA!
Skolfoto idag, man såg ju ut som ett troll med.
Jag sa detsamma när jag hörde denna glada nyhet. Ska bli spännade att se hur det utvecklas. Jag hoppas att de båda ger oss uppdateringar på träffen.
Jag sa detsamma när jag hörde denna glada nyhet. Ska bli spännade att se hur det utvecklas. Jag hoppas att de båda ger oss uppdateringar på träffen.
En hälsning från Zoul: (NOTERA ATT DET INTE ÄR JAG SOM HÄLSAR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Var inte rädd Lotta, jag kommer inte hora och skrämma bort honom som du gjorde.
Kexchoklad
18-09-2007, 14:19
:O Det var du som sladda runt i rondellen uti Statoil? 0o
Jag brukar göra det varenda gång det regnar, såg du?
En hälsning från Zoul: (NOTERA ATT DET INTE ÄR JAG SOM HÄLSAR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
En hälsning från Stevie: (NOTERA ATT DET ÄR JAG SOM HÄLSAR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Var lugn Zoul, om du skulle bli prostituerad skulle du nog dö av fattigdom pga. inga kunder. :(
Kexchoklad
18-09-2007, 14:26
Jorå, på väg hem från träningen xD
Kexchoklad
18-09-2007, 14:27
En hälsning från Stevie: (NOTERA ATT DET ÄR JAG SOM HÄLSAR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Var lugn Zoul, om du skulle bli prostituerad skulle du nog dö av fattigdom pga. inga kunder. :(
hahah n1
Jag hoppas verkligen att du inte skrämmer bort honom. Jag tror inte jag skrämde bort honom heller. Fast det är onödigt att dra upp sånt här. Om du ändå läser forumet kan du väl lika gärna svara för egen maskin? När ska du sluta kalla folk fula saker obefogat undrar jag. Eller förklara på vilket sätt jag horar.
Jag hoppas verkligen att du inte skrämmer bort honom. Jag tror inte jag skrämde bort honom heller. Fast det är onödigt att dra upp sånt här. Om du ändå läser forumet kan du väl lika gärna svara för egen maskin? När ska du sluta kalla folk fula saker obefogat undrar jag. Eller förklara på vilket sätt jag horar.
Lotta, bara onödigt att svara på detta. Du kommer aldrig få något svar från Zoul angående detta, hur mycket du än försöker. Poängen är att alla vet att Zoul är illgrön av avundsjuka och så enkelt är det.
Vilken dag var det och kommentarer om skillsen?
Haha :P Se filmen, :thumbup:
"Ahaha, ahhaha, haha... Så jävla bra!"
:yeah:
Från zoul:
Om jag hade varit illgrön av avundsjuka då hade jag bokat tid hos en plastikkirurg, opererat mig så jag sett ut som alla andra tjejer och sedan flyttat till halmstad och börjat spela på Lunara och gå till sängs med killar för att få en demon helmet
Från zoul:
Om jag hade varit illgrön av avundsjuka då hade jag bokat tid hos en plastikkirurg, opererat mig så jag sett ut som alla andra tjejer och sedan flyttat till halmstad och börjat spela på Lunara och gå till sängs med killar för att få en demon helmet
Till Zoul:
Det här med plastikkirurgi är kanske en bra idé? Då kanske du någon gång får uppleva mänsklig kärlek.
Missförstå mig inte, vi går inte bara efter utseende, men även vi killar har gränser! Det skulle aldrig fungera med någon som du!
Jag har en kompis vars far är plastkirurg. Annars kan du prova med TV-läkaren, jag har hört att han utför tjänster samtidigt!
Lycka till med din omvandling till kvinna, Zoul!
EDIT: Vill ägna en skånsk låt till detta speciella tillfälle, då Tancoll ska träffa Zoul:
Now Playing: Joddla Med Siv - Kärringen å Myran
De va en gång en liten käring som fått klåda i sin röv
Hon hade vatt å sketet i skogen å fått torka sig med ett löv
Men va kärringen inte på lövet såg va att där låg en myra å sov
Som vaknade upp me ett jättevrål me näsan i kärringens rövahål
Gå gamla käring å ta me din feta röv
Kom aldrig mer till skogen min å torka dej me ett löv
Hela mitt liv de ä förstört de kan du tro...
för nu hade han inget eget bo så han bodde i käringens rövato
Myran han stack å han klia å rev i arslet på kärringen hela långa dan
Han jobba så svetten lacka å svor: "De här ska då göra ont som själva fan"
Kärring sprang å hon böna å skrek: "De hände nåt konstigt när ja sket"
Hon fick tag i en spegel å glodde där bak. Å i gösselhålet satt där en sak
Ä inte detta höjden utav service säg?
Här sitter jag i röven din å kliar dej
Så vackert å så fint som blomman i en vas
Så sitter ja här i stanken utav kärringas
Kärringen gick till doktorn å sa: "Ja har nåt i röven som inte ä bra"
Hon berättade allting precis som de va om myran å lövet i skogen en da
Bocka dig fram får ja titta å glo för ja vet inte riktigt va ja ska tro
Men har han nu inget eget bo får han fanimej bo i ditt rövato
Ola Magnell
18-09-2007, 14:51
Lotta ville ha 50 000 tibiapengar av mig för att hon skulle visa sig i cam. Fast jag tyckte det var helt vilset så jag tackade nej.
Oh! Äntligen har jag koll på vad du snackar om. Du menar killen som ernbjöd mig en demon helmet för att stanna och sova med honom efter en fest? Utelämnade Tancoll detaljen om att jag åkte hem, tillsammans med Tancoll själv och min kusin? Den detaljen känns faktiskt ganska relevant för hela historien tycker jag. Och det faktum om att jag faktiskt inte äger någon demon helmet, och aldrig har gjort. Att bli erbjuden och att ta emot är väl inte ens i samma liga?
Aandeers
18-09-2007, 14:55
Tycker tiden har gått ganska snabbt för om man tänker så är det snart 1 år sen tibianordic startades (: Hoppas den dan går bra för tibianordic (:
Hur var det nu... Var det inte så att Zoul typ jobbade med skolarbete hemma? Man kan ju undra varför det var så, var du mobbad? Och varför var du mobbad? För att alla andra tjejerna var som alla andra? Förstår ej, nått måste ha hänt med dig när du var liten, typ tappad i golvet elr något sådant, efterssom enligt Dig så har du alltid rätt & aldrig fel, du måste vara ensam om det och samtidigt ha fel nästan varje gång.
Lider med dig
NOT!
Kexchoklad
18-09-2007, 14:56
Söndag.. Om jag inte är helt senil ;p
jodå. du var skillad ;d
Hur var det nu... Var det inte så att Zoul typ jobbade med skolarbete hemma? Man kan ju undra varför det var så, var du mobbad? Och varför var du mobbad? För att alla andra tjejerna var som alla andra? Förstår ej, nått måste ha hänt med dig när du var liten, typ tappad i golvet elr något sådant, efterssom enligt Dig så har du alltid rätt & aldrig fel, du måste vara ensam om det och samtidigt ha fel nästan varje gång.
Lider med dig
NOT!
Men hallå? Det är vida känt att Zoul är offer för djurförsök! Vafan tror du djurrättsaktivisterna ryckte in för?
Må då vara utseéndet, det är inte och kommer aldrig vara det huvudsakliga problemet med denna människa. Det riktiga problemet ligger djupare än så, så djupt att förmodligen ingen ens skulle klara av att förklara det. Därför ser man till att inte tänka på det, så slipper man bli yr av tankegångarna över hur en människa kan gå så långt i en egenpåhittad värld
Må då vara utseéndet, det är inte och kommer aldrig vara det huvudsakliga problemet med denna människa. Det riktiga problemet ligger djupare än så, så djupt att förmodligen ingen ens skulle klara av att förklara det. Därför ser man till att inte tänka på det, så slipper man bli yr av tankegångarna över hur en människa kan gå så långt i en egenpåhittad värld
Sant. Men faktum kvarstår, att om hon hade sett ut som en kvinna hade hon kunnat uppnå sin högsta dröm och prostituera sig, aka hora sig, det enda hon egentligen är kapabel till om man bortser från att spela datorspel.
Jag tycker det här börjar gå lite överstyr...
Aandeers
18-09-2007, 15:13
Jag med...
Låt oss prata om nått annat ?
Nån får dra upp ett nytt ämne (:?
Ja, vi kan helt klart lämna ämnet om Zoul. Ska vi inte ta och snacka om Tancoll istället
Jag tycker det här börjar gå lite överstyr...
Varför? Hon kallar ju Lotta hora för nått hon inte gjort, tycker hon är värd all kretik hon får.
Emopinglan14
18-09-2007, 15:14
Ohh vilket action det är här -Hämtar popcorn och läsk-.
Btw vad har hänt med dig Redmark? Du brukar ju stå på Zoul sida vad jag vet :o
Men vad Wezzli sa var så sant. Det här har inget med utseendet att göra, det är vem hon är. Så påhopp om hennes utseende är bara så jävla onödiga.
Men vad Wezzli sa var så sant. Det här har inget med utseendet att göra, det är vem hon är. Så påhopp om hennes utseende är bara så jävla onödiga.
Samma som med alla. Jag brydde mig inte om Zoul, förrän hon började bete sig som en subba även mot mig. Vafan liksom?
Angående utseende. Jag hoppas ni förstår att jag gör konstanta påhopp om hennes utseende då hon gjorde detsamma mot mig. Se det som mitt svar. :lol:
Ni skriver om Zoul.
Zoul är huvudpersonen.. Men huvudpersonen svarar inte .. något som inte stämmer ...
Ska försöka läsa om från början och sedan försöka förstå denna drama.
Aandeers
18-09-2007, 15:20
Nån som såg VM matchen för damlandslaget i Sverige mot Nordkorea?
1-2 till Sverige men om dom skulle vunnit med 3 mål mer än Nordkorea så skulle Sverige gått till slutspel i VM !
Ni skriver om Zoul.
Zoul är huvudpersonen.. Men huvudpersonen svarar inte .. något som inte stämmer ...
Zoul svarar, dock genom andra personer (Kolla Annas inlägg) då hon inte vågar skriva själv.
Ok, allt började med det där. Var det ironi eller vart står det att Tancoll ska hälsa på Zoul ? (isåfall ska det ju komma från Zoul eller Tancoll)
Emopinglan14
18-09-2007, 15:23
Samma som med alla. Jag brydde mig inte om Zoul, förrän hon började bete sig som en subba även mot mig. Vafan liksom?
Angående utseende. Jag hoppas ni förstår att jag gör konstanta påhopp om hennes utseende då hon gjorde detsamma mot mig. Se det som mitt svar. :lol:
Men genom att börja tracka henne för hennes utseende får dig inte framstå som en bättre person precis.
För övrigt så tror jag dessa två kommer bli en makalöst par.
Men genom att börja tracka henne för hennes utseende får dig inte framstå som en bättre person precis.
För övrigt så tror jag dessa två kommer bli en makalöst par.
Men lille vän, jag vill ju inte framstå som en bättre person. Jag förklarade för Zoul att jag inte tycker hon ser ut som en kvinna.
Iallafall, jag förstår din poäng och tar åt mig den. Ska sluta tracka på Zouls utseende. =)
Hon började kalla mina vänner för horer. Varför ska jag vara på hennes sida då? Hon får väl stå för sitt kast helt enkelt.
Lotta har logg på det, om ni inte tror mig.
Yes, kolla mitt ip om jag *r d*r eller ej.
F*rs*ker inte f*rklara mig p* n*got s*tt. Men vist. S* vitt jag vet s* *r jag fortfarande hemma.
Lotta, kan du inte se det?
Eller vet du inte hur man kollar ip nr?
Zouls definition av 'hora':
Hora är en person som stämmer in på följande:
- Är en kvinna
- Ser ut som en kvinna
- Har haft sexuellt umgänge innan giftermål
- Har träffat sin pojkvän i något annat sammanhang än internet
- Är en snygg kvinna
- Skär sig inte i handleden
- Försöker inte bli så mobbad som möjligt
EDIT; Tancoll var*ör skri*er du s*h*r?
han kan inte skriva åäö kanske?
han kan inte skriva åäö kanske?
Ah! :P Tänkte inte på det.
Emopinglan14
18-09-2007, 16:19
Hon började kalla mina vänner för horer. Varför ska jag vara på hennes sida då? Hon får väl stå för sitt kast helt enkelt.
Ja då förstår jag. Fin drag att vända de få man hade på sin sida mot en.
Ja då förstår jag. Fin drag att vända de få man hade på sin sida mot en.
Ligger ju i hennes natur!
Snowflake
18-09-2007, 16:26
Jag tror zoul kommer bli en eremit när hon växer upp :flush:
Allt måste vara att stort skämt från Zouls sida, det finns inte i denna värld att vara så förbannat korkad.
3 dagar kvar tills det är helg, kan knappt vänta :/
Stevies vecka: Ledig Tisdag, Torsdag, Fredag. =)
Stevies vecka: Ledig Tisdag, Torsdag, Fredag. =)
TUFFT!
Har inga ord för vad som har skrivits på sida fyra och fem, sjuk omoget och lågt.
Tyckte ändå Stevies kommentar var sjukt bra, även om det är grymt taskigt.
Om någon "horar" sig så är det väl ändå inte vårt problem även om det kan vara sant, säger inte det är det. Men tror dom flesta här på Tibianordic har sett vilken idiot Zoul är så tycker inte någon ska behöva tro på dedära eller ens ta det seriöst, hon träffar killar över hela Sverige och blir tsmans med folk hon inte ens träffat på riktigt? Liksom vafan? Vad är det mer er, hur kan ni ens sitta och diskutera det här?
@ Redmark, sa jag inte till dig Zoul var en idiot för.. en-två veckor sen? Nej då skulle man försvara hon ända in i det sista.
Haha jo jag med, såg du bor i skåne.. Lite underligt vi båda ska ha orientering ;o? Var bor du?
Redmark, sa jag inte till dig Zoul var en idiot för.. en-två veckor sen? Nej då skulle man försvara hon ända in i det sista.
Jag vet. Har fått höra det från en annan också. Ber om ursäkt.
Du har inget och be om ursäkt för, du försvarade en vän, vilket är bra gjort! (: haha vafan! Denna tråden känns helt offtopic, men vad vet jag ;o
Du har inget och be om ursäkt för, du försvarade en vän, vilket är bra gjort! (: haha vafan! Denna tråden känns helt offtopic, men vad vet jag ;o
Men man får alltid prata vad man vill på veckans tråd. :(
när börjar heroes säsong 2??
Tearjerker
18-09-2007, 17:35
Heroes Season 2 is scheduled to air on September 24, 2007, as per the information for IMDB.
Wikipedia is your friend.
Så länge man följer reglerna är det nog ganska svårt att gå off topic i veckans, ja. Sen finns det ju självklart andra gränser som inte borde passeras. Allmänt vett brukar räcka för att veta vad som bör och inte bör skrivas.
Något som hänt i veckan är att Lotta och Greldin Har blivit Admins. Och jag vill passa på att säga grattis :)
Grattis till de båda!
"Sista" Idol nu. Då menar jag självklart att det är sista gången de dåliga är med.
Grattis till de båda!
"Sista" Idol nu. Då menar jag självklart att det är sista gången de dåliga är med.
Grattis Lotta.
Jag ska förmodligen vara med på Idol nästa år. Mina polare tycker att jag passar in där. Som oseriös då lÖL
GOGO MJUKISBROR, VAR SERIÖS =D
Grattis till de båda!
Sista gången det är värt att kolla med andra ord.
Grattis till de båda!
Grattis Lotta.
Jag ska förmodligen vara med på Idol nästa år. Mina polare tycker att jag passar in där. Som oseriös då lÖL
Tänkte komma i någon kul dräkt i år och sjunga så in ihelvete bra att de skulle vara tvugna att ta med mig, även om jag så satt i min grod-dräkt.
Ni skriver om Zoul.
Jag tror inte hon bryr sig att ni snackar om henne ohörd.
Zoul läser ju allt.
Iallafall, grattis Lotta och Greldin!
tillbaks till heroes,släpps hela säsongen eller gör dom ett nyt avsnitt varje vecka eller så?
Jag vet hur man går OfT i veckans tråd! :D
Vad ska ni göra nästa vecka? :angel:
Zoul läser ju allt.
Zoul läser typ inget av de ni skriver :P
KristalleN
18-09-2007, 20:34
Har inga ord för vad som har skrivits på sida fyra och fem, sjuk omoget och lågt.
Tyckte ändå Stevies kommentar var sjukt bra, även om det är grymt taskigt.
Om någon "horar" sig så är det väl ändå inte vårt problem även om det kan vara sant, säger inte det är det. Men tror dom flesta här på Tibianordic har sett vilken idiot Zoul är så tycker inte någon ska behöva tro på dedära eller ens ta det seriöst, hon träffar killar över hela Sverige och blir tsmans med folk hon inte ens träffat på riktigt? Liksom vafan? Vad är det mer er, hur kan ni ens sitta och diskutera det här?
@ Redmark, sa jag inte till dig Zoul var en idiot för.. en-två veckor sen? Nej då skulle man försvara hon ända in i det sista.
Haha jo jag med, såg du bor i skåne.. Lite underligt vi båda ska ha orientering ;o? Var bor du?
Jag bor i Helsingborg självda?
Btw jag klara hitman 4 xD
Är hitman 4 det när man går up i slutet och dödar alla? Isånnafall gjorde du så eller låg du bara kvar i kistan, för om du låg kvar klarade du inte spelet!
KristalleN
18-09-2007, 20:58
Är hitman 4 det när man går up i slutet och dödar alla? Isånnafall gjorde du så eller låg du bara kvar i kistan, för om du låg kvar klarade du inte spelet!
jag vakkna upp och döda alla för det står att man inte ska lämna några vittnen
Zoul läser ju allt.
Zoul läser typ inget av de ni skriver :P
vem droppar info till henne då?
Snowflake
18-09-2007, 22:35
Blev nyss med alla läxor projekt arbeten jag hade tills i morgon :P
Suttit nästan exakt 9h med allt..
Dags o sova nu!!
Godnatt
Ol'Kladd
18-09-2007, 22:42
Stevie; Tycker du inte att du överdriver en aning? Du låter väldigt, väldigt omogen.
Möte idag. Sen ville coachen prata med mig ensam. Så här sa han till mig.
"Som du nu vet har spelare lagt av i Juniorerna. Och deras ena målvakt kan inte spela på ett tag för att han jobbar nattid. Men det är inga problem att du får spela i Juniorerna också? Du ska inte tro att du inte får spela i A-laget för det. Sen matchen i Söndags har jag satt dig som en klar förste målvakt. Så som du spelade den matchen kan ingen ta din plats. Visst, du kan få en svacka och får en dålig match. Men när du är i form, som nu. Ingen tar din första plats. Så spring och byt om. Nu kör vi en bra träning."
Ja men vafan. Hon sökte hjälp, jag hjälpte henne. Eller i alla fall försökte. Jag frågade det till henne. Vem var det som stöttade dig under den tiden?
(19:07:47) redmark: Jag har stöttat dig på forumet från alla taskmuppar det finns där, men får bara skit från dig. Varför Måste jag vara glad mot dig då? Tror du att jag vill det när du uppför dig på detta vis?
(19:08:30) Edith: Tror du jag vill vara snäll mot dig när du bara ljuger om hur du själv är?
(19:08:40) redmark: Vadå ljuger?
(19:08:41) Edith: Och stöttat mig från alla taskmuppar, my ass
Jag sa ifrån på en sak. Sen dess fick hon spratt i sitt huvud. Vad man ens gjorde var det fel gjort och man blev en jag-vet-inte-vad. Men de jag umgicks med fick en horstämpel från Zoul. Kul? Nej.
Ol'kladd. Jo, det är så att jag är väldigt förbannad på Zoul, och har varit det väldigt länge. Hade varit lättare att ventilera sig direkt mot henne dock.
Möte idag. Sen ville coachen prata med mig ensam. Så här sa han till mig.
"Som du nu vet har spelare lagt av i Juniorerna. Och deras ena målvakt kan inte spela på ett tag för att han jobbar nattid. Men det är inga problem att du får spela i Juniorerna också? Du ska inte tro att du inte får spela i A-laget för det. Sen matchen i Söndags har jag satt dig som en klar förste målvakt. Så som du spelade den matchen kan ingen ta din plats. Visst, du kan få en svacka och får en dålig match. Men när du är i form, som nu. Ingen tar din första plats. Så spring och byt om. Nu kör vi en bra träning."
Ja men vafan. Hon sökte hjälp, jag hjälpte henne. Eller i alla fall försökte. Jag frågade det till henne. Vem var det som stöttade dig under den tiden?
(19:07:47) redmark: Jag har stöttat dig på forumet från alla taskmuppar det finns där, men får bara skit från dig. Varför Måste jag vara glad mot dig då? Tror du att jag vill det när du uppför dig på detta vis?
(19:08:30) Edith: Tror du jag vill vara snäll mot dig när du bara ljuger om hur du själv är?
(19:08:40) redmark: Vadå ljuger?
(19:08:41) Edith: Och stöttat mig från alla taskmuppar, my ass
Jag sa ifrån på en sak. Sen dess fick hon spratt i sitt huvud. Vad man ens gjorde var det fel gjort och man blev en jag-vet-inte-vad. Men de jag umgicks med fick en horstämpel från Zoul. Kul? Nej.
Men visste du inte det? Alla tjejer är ju horor som ser bättre ut än Zoul, underligt det där...
hohoho..allt ni har sagt om Zoul sa jag för länge sen :P finns nog i nån av mina trådar :D
Prison break kom med ett nytt avsnitt idag :D \o/
Bra jobbat, Redmark!
Då menar jag givetvis inom innebandyn. Måste kännas skitbra att få sådanna lovord av sin tränare?
Bara att önska lycka till och att de stora klubbarna får upp ögonen för dig!
nu har jag vart sjuk i 3 dagar,börjar bli tråkigt.Snart har jag också sett hela första säsongen med heroes
hohoho..allt ni har sagt om Zoul sa jag för länge sen :P finns nog i nån av mina trådar :D
VET! längtar redan till nästa tisdag xD
Bengtsson
19-09-2007, 10:23
Vill bara säga att Tancoll fortfarande är en legend i Halmstad.
Den midsommaren kommer man aldrig glömma.
Bra jobbat, Redmark!
Då menar jag givetvis inom innebandyn. Måste kännas skitbra att få sådanna lovord av sin tränare?
Laget vill inte skriva på några övergångspapper. :P
Emopinglan14
19-09-2007, 12:14
Berätta! Vill veta :flush:
En bild säger mer än tusen ord som dom säger. En gammal favorit i repris för de som missat:
http://wezzli.mine.nu/upload/comparance%20copy.jpg
Vänster: Allmänhetens bild av Tancoll
Höger: Tancoll's bild av sig själv
Observera att bilden är ett montage! Värt att veta är att jag fick kapa ner hans frilla 10 cm för att få på honom huvudbonaderna.
Emopinglan14
19-09-2007, 13:19
En bild säger mer än tusen ord som dom säger. En gammal favorit i repris för de som missat:
http://wezzli.mine.nu/upload/comparance%20copy.jpg
Vänster: Allmänhetens bild av Tancoll
Höger: Tancoll's bild av sig själv
Observera att bilden är ett montage! Värt att veta är att jag fick kapa ner hans frilla 10 cm för att få på honom huvudbonaderna.
Haha så sant. Vackert montage :)
Bra jobbat, Redmark!
Jag har en storklubb som håller ögonen för mig. Men den klubben jag lirar i nu vill inte skriva på några övergångspapper :(.
Kan säga att det är Balrog Botkyrka/Södertälje.
Haha. Hade svarat på denna redan. Men det visste eller kommer jag inte ihåg.
Jaha. Helg fram till Tisdag. =)
2 dagar kvar i skolan. SKÖÖÖNT!
Hade orientering idag! Fick MVG, lite bra jag är *Klappar mig själv på axeln*.
Aandeers
19-09-2007, 15:35
2 dagar kvar i skolan. SKÖÖÖNT!
Hade orientering idag! Fick MVG, lite bra jag är *Klappar mig själv på axeln*.
Vi hade idrott i 3 timmar idag för vi hade samma lärare som vi hade i idrotten som i de 2 andra ämnena ( Vikarie ).
Han sa att vi skulle orientera och det var 40 kontroller ute i skogen :(
Drog mig samman o sprang.
Det blev 39/40 BÄST i skolan (: på 1 timme och 54 mintuer !!!! fick gå hem efter det (:
Snowflake
19-09-2007, 15:59
'
När sänds det på tv?! XD ???????
vill se :< längtar!!!
Premiär för "Myggan" idag på 5an klockan 22:25! :yeah:
sen är det inter i champions league!
'
När sänds det på tv?! XD ???????
vill se :< längtar!!!
I sverige typ i december, om ens detta år.
Vissa har ledigt imrgon.
Snart dags att bänka sig framför tvn med lite tilltugg, HEROES!
Väntar på Heroes säsong 2. Orkar inte kolla på tv, jävla reklam!
Väntar på Heroes säsong 2. Orkar inte kolla på tv, jävla reklam!
Därför man kollar avsnitt på nätterna, då är det mindre reklam eller kortare reklampauser.
Eller <Heroes Season 1> [DOWNLOAD] xD
Tearjerker
19-09-2007, 20:24
Eller canal+. Roligare att se på serier en gång i veckan än allt på en gång.
asså seriöst jag har typ inte kollat på tv på 3 månader, datorn ftw! :rolleyes:
Eller <Heroes Season 1> [DOWNLOAD] xD
Eller Heroes.S01.720p.HDDVD.x264-SceneHD. :angel:
har bara ett heroes avsnitt kvar att se på :(
Tycker det är något visst att kolla någon gång då och då istället för att plöja hela på en gång. Men ibland tar nyfikenheten över.
Ska åka och köpa skor strax, till slut.
Kapten Usopp
20-09-2007, 13:15
Snart lvl 51 :D Tar de när ja kommer hem (:
Finns en veckans tråd på tibiadelen också. Jag antar att de var Tibia du syftade på.
Det är förbannat tråkigt att gå upp tidigt när det inte finns något att gå upp till. Bara massa regn. Självklart somnade jag om framför tvn. Ikväll ska jag sitta barnvakt. Sen vill jag meddela min kära kusin att jag inte tagit ett bloss sen den 17de. Det går framåt.
Finns en veckans tråd på tibiadelen också. Jag antar att de var Tibia du syftade på.
Det är förbannat tråkigt att gå upp tidigt när det inte finns något att gå upp till. Bara massa regn. Självklart somnade jag om framför tvn. Ikväll ska jag sitta barnvakt. Sen vill jag meddela min kära kusin att jag inte tagit ett bloss sen den 17de. Det går framåt.
Instämmer. Har bara degat framför datorn sen jag kom hem från min cykeltur i regnet. :|
Det är gott att röka, dock ska man inte missbruka det.
Det är svårt att köpa skor när man har pråmar till fötter, 45 är oftast största storleken.
Hittade i alla fall till slut ett par: http://www.shoes.com/product.asp?p=5042880&variant_id=EC1047476
Instämmer. Har bara degat framför datorn sen jag kom hem från min cykeltur i regnet. :|
Det är inte alls gott :|. Man förstör bara sina lungor.
Äsch, tror inte man förstör dem så mycket om man inte är missbrukare. Jag tycker det är gott, röker alltid när jag är ute och festar.
Äsch, tror inte man förstör dem så mycket om man inte är missbrukare. Jag tycker det är gott, röker alltid när jag är ute och festar.
Var inte du en sån? Missbrukare? Hör för mig att du sa det till mig en gång på MSN :)
Det är ju inte lika gott som en öl direkt, jag tar mest en ciggaret för att det är avslappnande + att jag är beroende, jävligt drygt faktist.
redmark; Nä, inte jag. :P
Yamal; He, jag tycker det är gott. Kanske inte LIKA gott som öl, men ändå gott. Jag tycker inte det är avslappnande, tvärtom, får en kick av det.
För mig är det absolut avslappnande. Som om jag är hyper i dagarna så vet ni varför.
Nästan bud på att redigera bort Nemis cigarett. Fast. Det vore nog att häda.
:P Kanske avslappnande om man är van och röker. Jag som ser det som en festtillgång och därmed absolut inte är "van" får alltid en kick.
Aandeers
20-09-2007, 14:12
Undrar hur man kan röka eller snusa elelr ens dricka sprit/öl.
Hoppas jag inte gör det när jag blir STOR (:
Själv när man blir 13 på Lördag så tycker jag fortfarande att man är en liten plutt som springer runt :/
Fast finns det någon plats där man lär sig att ålder och mognad är vilt skilda begepp så är det här. Grattis i förskott.
Att börja röka/snusa är aldrig en bra idé. Det är dock lättare än man tror att glida in i ett beroende. Eller ja, själv anser jag att ordet beroende är en dålig ursäkt för att fortsätta med den last man har. Det handlar mest om vana. Och det sitter bara i huvudet. Beroendet är lätt att knäcka, det är vanan man behöver bemästra. Vil lman sluta kan man sluta. Det räcker inte med att vilja lite. Människan är bra på att lura och övertala sig själv att göra saker.
Vad alkoholen beträffar tycker jag inte att det är i samma liga. Ett glas rött då och då sägs ju till och med vara bra för hjärtat. Att gå genom livet utan att ha testat alkohol skulle inte vara något för mig. Har dock inga problem med att respektera folk som väljer att inte dricka.
Aandeers
20-09-2007, 14:24
Tack.
Jag har inte heller några problem att respektera folk som inte dricker tycker bara de e bra för alla andra jag ser där jag bor ( En liten ort som det dricker mycket i -.- ) så ser man fan fester varje vardag o nästa dag ser man killar/tjejer runt 13-14 års åldern komma med sprit flaskor.
Vill fan flytta men morsan säger nej så ska kanske flytta till farsan där det e lugnare.
Men han dricker ÖL o tar ett glas martini 2-3 gånger månaden, det e bra tycker jag.
Fast finns det någon plats där man lär sig att ålder och mognad är vilt skilda begepp så är det här. Grattis i förskott.
Att börja röka/snusa är aldrig en bra idé. Det är dock lättare än man tror att glida in i ett beroende. Eller ja, själv anser jag att ordet beroende är en dålig ursäkt för att fortsätta med den last man har. Det handlar mest om vana. Och det sitter bara i huvudet. Beroendet är lätt att knäcka, det är vanan man behöver bemästra. Vil lman sluta kan man sluta. Det räcker inte med att vilja lite. Människan är bra på att lura och övertala sig själv att göra saker.
Vad alkoholen beträffar tycker jag inte att det är i samma liga. Ett glas rött då och då sägs ju till och med vara bra för hjärtat. Att gå genom livet utan att ha testat alkohol skulle inte vara något för mig. Har dock inga problem med att respektera folk som väljer att inte dricka.
När jag fyllt tretton trodde jag inte jag skulle supa mig full på helgerna samt röka. Det första började 2 år senare och rökandet började jag med runt tvåan.
Jag vet inte jag, hur pass dåligt är det att bara feströka? Är det väldigt skadligt? Jag har inte riktigt satt mig in i det.
Ibland röker jag också när vi repar i pauserna, för att få en kick. Men det är ju det, kicken. Jag har hört många tala om kick, men aldrig folk som _är_ rökare. Samband?
Monsterfrilla
20-09-2007, 14:36
Det är svårt att köpa skor när man har pråmar till fötter, 45 är oftast största storleken.
Hittade i alla fall till slut ett par: http://www.shoes.com/product.asp?p=5042880&variant_id=EC1047476
45:or är ju ganska lätta att hitta, 46 är mycket svårare, tro mig!
Instämmer Sötnos!
Själv springer man runt med 46/47. Omöjligt!
Jag kan inte säga så mycket om feströkning. Jag har alltid rökt mindre när jag festat än annars, konstigt nog. Finns det egentligen något mellanting? Antingen röker man eller så röker man inte. Visst är det väl självklart att ju mer man röker, desto skadligare är det för kroppen. Jag har hört att en cigarett förkortar livslängden med ungefär 10 minuter. Hur mycket sanning som ligger bakom det påståendet vet jag inte. Vad jag vet är att det är lätt att glida över den där gränsen mellan att "bara röka ibland" och att röka oftare än ibland. Till slut har ibland förvandlats till varje dag. Det farliga är när man börjar se fram emot rökningen. När man hittar på ursäkter för att få röka mer, eller kanske redan på ons-tors börjar se fram emot helgens rökning. Var uppmärksam på alla små tecken. Fastna vill man inte.
Förresten vill jag tillägga att det är lite svårt att definera fast också. På ett sätt kan man väl säga att den som feströker är fast, om han alltid feströker. Jag visste hela tiden att jag kunde sluta. Ändå gjorde jag det inte. Så man är ju inte "fast" i den bemärkelsen att man inte kan sluta. Mer att man inte vill sluta. Det är därför som det är farligt att uppskatta ciggen. Då vill man inte.
Tack Lotta. Får nog dra ner på det, för jag ser fram emot när jag ska röka. :O
Ajja, får fylla mitt spritförråd istället. =)
Aandeers
20-09-2007, 15:00
haha stevie o hur stort/litet är det :)?
Emopinglan14
20-09-2007, 15:06
Är man cool så röker man cigar på fester :cool:
Men imorgon ska jag till teknisternas förfest innan vi dra till parken, kommer att bli underbart för att morsan har valt att köpa ut åt mig. För första gången. Det var efter att jag börja mumla om en snubbe som tillverkade sprit med en tvättmaskin.
Just nu har jag 1,5 flak Sofiero och 1 halv flaska JD (Jack Daniels). :B Det räcker ju 3 fester tror jag.
@Salocin; Ska faktiskt testa det. Har aldrig tänkt på cigarr, bara smakat av andra. Men ska testa det. =)
Emopinglan14
20-09-2007, 15:12
Just nu har jag 1,5 flak Sofiero och 1 halv flaska JD (Jack Daniels). :B Det räcker ju 3 fester tror jag.
@Salocin; Ska faktiskt testa det. Har aldrig tänkt på cigarr, bara smakat av andra. Men ska testa det. =)
Mjo vi har en snubbe som alltid har en cigarask med sig till fester, så jag brukar få av honom. Cigar är väl ganska harmlöst?
Men hade jag varit en rökare, då skulle jag fan använt pipa. Tycker att det ser tufft ut :)
Tror cigarr är värre än cigaretter. :P Fast tror inte det skadar om man inte röker det hela tiden liksom. Visst skadar det, men inte så att man får cancer eller nåt sånt hemskt. Tror jag inte. Men har som sagt noll koll! :P
Ja pipa hade vart grymt! :D
Emopinglan14
20-09-2007, 15:36
Tror cigarr är värre än cigaretter. :P Fast tror inte det skadar om man inte röker det hela tiden liksom. Visst skadar det, men inte så att man får cancer eller nåt sånt hemskt. Tror jag inte. Men har som sagt noll koll! :P
Ja pipa hade vart grymt! :D
Man ska väl bara ta munbloss med cigarer? Eller har jag gjort fel?
Vill man känna cigrarrsmaken, vilket är meningen med cigarren, ska man ta munbloss ja. Att dra halsbloss med cigarr känns som att det skulle vara farligare än cigaretter. Men jag gissar bara.
Granberg
20-09-2007, 15:51
Att dra halsbloss med cigarrer känns inte bekvämt och det förstör upplevelsen som cigarren är till för i första hand. Jag har en pipa som jag och en polare köpte i sommras, men vi har dock ej fått in skillsen riktigt (det kräver mer skills än man kan tro) så än så länge är jag inte överförtjust. Men att ha pipa på festivaler är en säker brudmagnet, alla vill testa (även killar dock) vilket kan bli drygt i längden då pipan blir blötrökt.
Att dra halsbloss med cigarrer känns inte bekvämt och det förstör upplevelsen som cigarren är till för i första hand. Jag har en pipa som jag och en polare köpte i sommras, men vi har dock ej fått in skillsen riktigt (det kräver mer skills än man kan tro) så än så länge är jag inte överförtjust. Men att ha pipa på festivaler är en säker brudmagnet, alla vill testa (även killar dock) vilket kan bli drygt i längden då pipan blir blötrökt.
Precis, har aldrig dragit halsbloss med en cigarr, vågar inte. Drar alltid halsbloss med cigaretter dock. Men är väl ändå "farligt" fastän man bara drar munbloss?
Emopinglan14
20-09-2007, 16:01
Precis, har aldrig dragit halsbloss med en cigarr, vågar inte. Drar alltid halsbloss med cigaretter dock. Men är väl ändå "farligt" fastän man bara drar munbloss?
Kan inte tänka mig att det är mycket farligare än passaivt rökning?
Hur mycket kostade din pipa granberg?
Ambalrith
20-09-2007, 16:09
Själv när man blir 13 på Lördag så tycker jag fortfarande att man är en liten plutt som springer runt :/
Som dom kommenterade,troligsvis kommer du förr eller senare se ett nöje i att dricka lite, men det är ju från erpson till person. Jag dricker mer eller mindre 1 gång varannan månad eller så. Dock så är Alkohol en dum drog, borde förbjudas. Istället skulle de legalisera marijuana och ha monopol på det så inte knarklangare erbjuder dig andra droger. Finns det bara maja så köper man ju bara maja. Man blir ju inte aggresiv och man får inte för sig att våldta någon när man är hög heller. Så, mer elle rmindre. Legalisera majan och förbjud alkohol.
Det var efter att jag börja mumla om en snubbe som tillverkade sprit med en tvättmaskin.
Haha, good one :D
Granberg
20-09-2007, 16:09
typ 150 kr, men sen tillkommer ju tobak, filter, piprensare så det landar nog runt 300 kr~
Men det var en fin pipa, det finns ju även billigare sorter, så kallade majspipor tex som du får för 50 lappen.
Som dom kommenterade,troligsvis kommer du förr eller senare se ett nöje i att dricka lite, men det är ju från erpson till person. Jag dricker mer eller mindre 1 gång varannan månad eller så. Dock så är Alkohol en dum drog, borde förbjudas. Istället skulle de legalisera marijuana och ha monopol på det så inte knarklangare erbjuder dig andra droger. Finns det bara maja så köper man ju bara maja. Man blir ju inte aggresiv och man får inte för sig att våldta någon när man är hög heller. Så, mer elle rmindre. Legalisera majan och förbjud alkohol.
Det var efter att jag börja mumla om en snubbe som tillverkade sprit med en tvättmaskin.
Haha, good one :D
Håller med, fast förbjud inte alkoholen! :(
Det är inte alltid huvudmålet med alkohol är att man ska bli full. ;) Jag tar hellre en öl till steken än ett bloss maja. ;)
Ambalrith
20-09-2007, 16:23
Håller med, fast förbjud inte alkoholen! :(
Det är inte alltid huvudmålet med alkohol är att man ska bli full. ;) Jag tar hellre en öl till steken än ett bloss maja. ;)
Det är mycket sant, det är inte fel med en öl en varm sommardag. Men dom kan legalisera marijuanan ändå :>
Dom får inte va dumma nog och tro att det leder till tyngre drger sålänge som de har monopol. För jag tror inte staten erbjuder dig tyngre grejer.
Danne Weman
20-09-2007, 16:24
Jag tror att cigaretter är farligare eftersom det är så mycket annat skit i det. Röker du självrullade cigg med helt ren tobak och med filter är det antagligen mindre farligt än att ta ett halsbloss från en cigarr, men en cigarr är ju trots allt bara tobak och inga kemikalier, ingen tjära etc. Jag brukar för övrigt röka halsbloss när jag röker cigarr, är inte så jätteförtjust i smaken, så jag använder för att få mad niccokicks.
Danne; Får du nikotinkicks från vanliga cigaretter? Det är nog sant det du säger.
@Amba; Precis. Jag är för legalisering av maja och prostitution, mest för att slippa allt skit på gatorna.
Muppkuppz
20-09-2007, 16:33
Pipa är riktigt najs, testade de lite i Norge. Där röker fan alla pipa..
Granberg
20-09-2007, 16:42
Danne; Får du nikotinkicks från vanliga cigaretter? Det är nog sant det du säger.
@Amba; Precis. Jag är för legalisering av maja och prostitution, mest för att slippa allt skit på gatorna.
Skit och skit, jag fick då en werthers liknande cola av en gathora när jag var i Sunny Beach.
Ang nikokicks, jag som ej är vanerökare utan bara tar en cigg ifall jag blir bjuden på fest och dylikt upplever ofta en liten nikotinkick, dock inte så värst stark eftersom jag varit snusare i snart 7 år. Rätt så konstigt faktiskt eftersom en snus innehåller mer nikotin, och det roliga är att mina polare som röker men inte snusar får en nikokick av snus men inte av cigg.
Snowflake
20-09-2007, 16:50
Kaffe...
Jag har märkt till att jag är kaffe beroende :(
Ang nikokicks, jag som ej är vanerökare utan bara tar en cigg ifall jag blir bjuden på fest och dylikt upplever ofta en liten nikotinkick, dock inte så värst stark eftersom jag varit snusare i snart 7 år. Rätt så konstigt faktiskt eftersom en snus innehåller mer nikotin, och det roliga är att mina polare som röker men inte snusar får en nikokick av snus men inte av cigg.
Jag har aldrig lyckats få nickokick av snus. Jag förstår inte alls varför, för jag kunde ibland få det av cigaretter. Fast jag rökte i 5 år. En dosa lös innehåller väl ungefär lika mycket nikotin som 80 cigg? Snus smakar ju bara skit. Och jag är fortfarasnde röksugen när jag snusat. Tycker inte det fungerar alls.
Jag har hört att en cigarett förkortar livslängden med ungefär 10 sekunder.
Har jag hört :o. Inget jag bryr mig om precis. Röker inte.
Granberg
20-09-2007, 17:11
Jag har aldrig lyckats få nickokick av snus. Jag förstår inte alls varför, för jag kunde ibland få det av cigaretter. Fast jag rökte i 5 år. En dosa lös innehåller väl ungefär lika mycket nikotin som 80 cigg? Snus smakar ju bara skit. Och jag är fortfarasnde röksugen när jag snusat. Tycker inte det fungerar alls.
Även om det är nikotinet som orskar det fysiska beroendet så skiljer sig det psykiska beroendet sig en hel del mellan snus och cigg. En snusare är van att ha något under överläppen, lite som nappkänslan för ett barn, dessutom är de vana att kunna känna smaken av snusen. En rökare är också van vid att just röka för att få i sig nikotin, men när de kommer in på annat sätt så tillfredställs bara det fysiska beroendet.
Min lärare försökte sluta snusa en gång och använde sig av nikotintuggummin. Fast han tuggade bara ett tag, för sen så körde han upp tuggummit under överläppen.
45:or är ju ganska lätta att hitta, 46 är mycket svårare, tro mig!
Formulerade mig lite fel kanske, har 46. Var säkert runt och kollade på ett 10-tal skor men alla hade 45 som största storlek.
äntligen är jag nästan frisk,ska nog gå i skolan i morgon :D
Danne Weman
20-09-2007, 18:37
Jo det är samma här, jag har aldrig någonsin fått nickokick av snus heller men det händer till och med än idag att jag får det av cigaretter om jag till exempel inte rökt på ett par dagar och sedan röker en morgoncigg, eller röker rullade cigg utan filter som jag gör just nu (av ekonomiska skäl).
Fan va skönt att diskutera halsbloss!!
1-0 Hammarby - Braga i halvtid. FAN vad nice.
Sen går jag tillbaka till mål för mål och ser att det nu är 1-1. Fan.
Tearjerker
20-09-2007, 19:31
Fan också, de bytte ut Castro mot Kleber.
2-1 :o lottobajen!
Jo jo.. men ett till mål skulle behövas nu annars kan ju Braga köra 1-0 hemma ;/
Nu i efterhand skulle man viljat gått, synd att man är sjuk.
Tearjerker
20-09-2007, 19:57
Vinst med 2-1, SÖDERBRÖDER GLÖDER!
KristalleN
20-09-2007, 20:33
Asså någon mer än jag som inte kommer in på msn ?
Emopinglan14
20-09-2007, 20:51
Största teknik festen på fredag, har sett som fan emot det så får man reda idag att man har blivit uttagen till a-laget på lördagen. Helvete!
Det får väl bli att man bara ta nån Xide med sig och chilla.
http://youtube.com/watch?v=EzGCNZDe9bU
EDIT: Postade fel länk innan!!
Första repningen idag. Gick skitbra. :happy:
Kan också göra Agi klad för vi spelade Comfortably Numb :D
Har du skaffat band? :D
Nej han är deras första supporter/fan. :p
The All-American Rejects - Move Along < Den låten är med i en film. Vilken? Någon som vet? Miwna? Du som vet allt. Berätta för mig :(
Miwna är groupie.
Nej han är deras första supporter/fan. :p
The All-American Rejects - Move Along < Den låten är med i en film. Vilken? Någon som vet? Miwna? Du som vet allt. Berätta för mig :(
Allt jag vet är att den var med i One three hill. Den har säkert varit med i många filmer också.
http://www.imdb.com/name/nm1974767/#soundtrack
Tror kanske att det kan hjälpa dig :)
Jaaaaa.. The Hitcher!! Visste att det var en film med Bushen.
FaargoAmore
21-09-2007, 14:30
Största teknik festen på fredag, har sett som fan emot det så får man reda idag att man har blivit uttagen till a-laget på lördagen. Helvete!
WOW Första fyllan?
btw, är du tjej?
Emopinglan14
21-09-2007, 14:49
WOW Första fyllan?
btw, är du tjej?
Nope, och om du inte läste det så har jag match dagen efter, vilket betyder jag inte vill bli dyngrak. Då vill jag dricka något gott och chill, vilket gör Xider till et utmärkt val.
WOW Första fyllan?
btw, är du tjej?
Vad dillar du om?
WOW Första fyllan?
btw, är du tjej?
Nope, och om du inte läste det så har jag match dagen efter, vilket betyder jag inte vill bli dyngrak. Då vill jag dricka något gott och chill, vilket gör Xider till et utmärkt val.
Uttagen? Isf vill man visa vad man går för. Då måste man gå för 110%. Har också match. Fast på Söndag, men ska inte dricka något under helgen.
Ska springa iväg till en vän nu. Vi ska åka och beställa nya målvaktsdräkten. Cya.
Danne Weman
21-09-2007, 15:14
Nu låter ju fest för teknikare något jag inte skulle tycka vara speciellt roligt men hade det varit årets fest hade jag lätt supit och sen slackat på matchen dagen efter. Det är väl inte så att du siktar på en proffskarriär inom vilken sport du än håller på med? Då kan du lika gärna komma bakis...
Emopinglan14
21-09-2007, 15:41
redmark, ja precis. Tränaren lovade högtydligt att den som kommer bakis kommer att göra sin sista match för Westbo.
Danne, våra Tenik treor är ganska bra på att hitta festtillgällen, men det som irreterar mig är att jag kan aldrig vara med fullt ut, föra månaden så hade jag en crosstävling dagen efter. nej jag siktar inte på någon proffskarriär, men att ta en plats i staden a-lag är alltid kul.
Köra cross bakis låter ju bra.
Kommer väl fler fester?
Emopinglan14
21-09-2007, 17:01
Mjo det är väl så :rolleyes:
Ny avatar btw.
FaargoAmore
21-09-2007, 19:09
Ny avatar btw.
Gott och chill, roligaste idag:)
Äckligt och sött.
BEEEEEEEEEEEEEEEERS!
Danne Weman
21-09-2007, 19:39
Ny avatar btw.
Äckligt och sött.
BEEEEEEEEEEEEEEEERS!
Det har ju för fan med smaklökar att göra. Alla har inte likadana din dumma jävel.
Try to keep the insults down please.
FaargoAmore
21-09-2007, 20:53
Ny avatar btw.
Äckligt och sött.
BEEEEEEEEEEEEEEEERS!
Det har ju för fan med smaklökar att göra. Alla har inte likadana din dumma jävel.
Så vackert att du kallar mig dum jävel. Jag tar verkligen åt mig.
10 p där Danne.
EDIT: ty söt-stevie
Det stavas vackert. Med ck.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.