View Full Version : Vilken tomb? 80 ek
Kanske bäst att skriva info först... lvl 80 ek(prem för dom som inte fattar) skills:83/81 eq: rh,dsm,c legs,boh,avenger,aol
Vilken tomb är bäst för exp?(cash spelar ingen roll)
- || - cash?(exp spelar ingen roll)
Vilken tomb rekomenderar ni för bra exp men bra exp/cash men samtidigt bra cash/exp?
Skriv gärna hur mycket supplies man wastar ca~ per timme
Aldrig huntat tomb som knight så är tacksam för svar hade tänkt att testa Stone tomb men får se va ni säger.
Syndrome
15-09-2007, 20:07
Jag tycker du ska prova Tarpit behind flame om du vet att det inte är så mkt folk där :yeah:
Jupp Tarpit behind flame är bra, expn ligger på ~60k exp/h och du går nästan alltid plus. Ibland lootar man ju en vampire shield och då går man lätt plus!
Tänkte testa tarpit men någon noob skulle va där hela dagen men kmr nog antagligen sno den om han leavar den för o hämta manas
Ligger stone tomb på 70k/h~ ?(behind flame)
Använder du mycket supplies i stone tomb? Går du plus, eller om du går minus, med hur mycket? Testade Ice witch igår, var också waste, men var värst att rensa tornet sen hade jag hög exp/h +(85-95k/h) inte waste efter det, är också 80 kneg, men mycket sämre skills!
Använder du mycket supplies i stone tomb? Går du plus, eller om du går minus, med hur mycket? Testade Ice witch igår, var också waste, men var värst att rensa tornet sen hade jag hög exp/h +(85-95k/h) inte waste efter det, är också 80 kneg, men mycket sämre skills!
Hehe inte testat tomb ännu men ska göra de senare idag har träning snart xd
Aldrig testat ice witch alltid fullt när jag varit där
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.