View Full Version : Tibiabaserad blogg
Ferrian.blogg.se
MIn händelserika resa på galana. Som är live uppdaterad.
Lämna gärna kommentarer>:)
Palla botta.
Jag vet att du har något fusk, allafall outfit fusk.
Outfit bot har han iaf, Full Barbarian måste man vara lvl 35+ för att använda
Ol'Kladd
15-09-2007, 15:40
Nödvändigt att göra en blogg om ditt tibialiv? :rolleyes:
Om du ej andvänder NG bot har du ju en jävla massa addons.
Med skills är allt möjligt, dedär med cavebotten är bara skitsnack, därimot har jag hexxat minnet och lagt till addon adresser på barbarian outfit.
Men tack endå för alla svar, det var hygligt.
Warned. No editing of the client allowed here. As this is not a VERY serious edit, you'll get away with a warning.
Med skills är allt möjligt, dedär med cavebotten är bara skitsnack, därimot har jag hexxat minnet och lagt till addon adresser på barbarian outfit.
Men tack endå för alla svar, det var hygligt.
Warned. No editing of the client allowed here. As this is not a VERY serious edit, you'll get away with a warning.
Jag tror dig inte.
Ingen har sagt något om cavebotting? :o
menade på den första grabben sade att jag bottade.
Så om du läser hans reply så fattar du kanske.. det lönar sig att läsa andras posts innan man leker smart.
Han sa "Jag vet att du har något fusk, allafall outfit fusk." Han sa inget om cavebotting?? Jag tror vi har en liten fuskare på forumet
Stop writing bullshit about cheating. If he isn't allowed to talk about cheats you aren't. If you want to accuse him bring concrete proof.
menade på den första grabben sade att jag bottade.
Så om du läser hans reply så fattar du kanske.. det lönar sig att läsa andras posts innan man leker smart.
Innan du leker smart kanske du ska titta vem som skrev det också, det råkar hända att det var jag som skrev det inlägget.
@Stevie, hans screenshoots visar att han har asså Full warrior outfit på lvl 20~?
sen har han också full barbarian?
Stop writing bullshit about cheating. If he isn't allowed to talk about cheats you aren't. If you want to accuse him bring concrete proof.
Asså det är ju hur tydligt som helst att han har outfit cheat och iaf auto loot ?!
Banan Gangstern
16-09-2007, 13:37
Outfit bot har han iaf, Full Barbarian måste man vara lvl 35+ för att använda
Även fast det står klart att han har fusk så kan man fråga en kompis att ficksa sakerna vid djinn så det är inte omöjligt att ha den på lägre än 40
[var fick du 35 ifrån?]
Orrelito
19-09-2007, 15:20
Uppenbart att han använder nåt form av "Cavebot" när han själv nämner det utan någon sagt de.
Inte speciellt smart
Va väl fan vad ni ska haka upp er, Stevie har sagt att inget snack om cheating skulle fortsätta men ta mig fan så fortsätter ni iallafall. Låt han leva sitt liv, sköt er eget och säg något om hans blogg istället!
Ont: Kul ide med en blogg om sin gubbe. :)
Man kan ha full barbarian outfit på level 6 om man så önskar.
Orrelito
19-09-2007, 21:51
Egentligen bryr jag mig inte men jag tkr det är ganska klantigt :D
I'm sure we can find hidden cheating messages posted by people on the forums of tibia.com as well. Do we see anyone banning links to tibia.de? He hasn't posted anything specific on this site relating to cheat in my eyes anyways. I made it clear: Ghambo and Orrelito have both received a warning.
Well Ferrian like all the other people can have addons when he want's it..
@ Ferrian.. I've been in this place once, when all said that I cheated so don't listen to them, nice char :>
That's a great tip, just ignore it. Well said. And you guys who constantly spam with accusations. Try the report function instead. Bigger chance of letting us know and less chance of getting yourselves warned. If we moderators consider the poster to post images or whatever with cheats we will take action. Simple as that.
Xompa <3
22-09-2007, 19:38
tibia går ett steg längre in i hjärnan på folk, tibia bloggar startas ! :D
Grimheim
26-09-2007, 22:39
ey, han steker.
bra, tack för mig, hej! :>
Alexander
30-09-2007, 22:04
Fortsätt!
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.