View Full Version : Vad ska man gö?
Jag har spelat tibia i ett och ett halvt år nu å det börjar bli ganska tråkigt
dels för att jag ej lvlar å jag undrar om någon här vet nått bra kostnadsfritt rpg spel
den enklaste utvägen är att ta självmord!
Jag tycker du ska kasta ut datoprn genomfönsret. Om inget annat ska du ta isönder den för isåfall är problemet löst. så behöver du iaf inte oroa dig över spel iaf, bara att spara till en ny dator, eller be dina föräldrar köpa en bilket jag inte tror dom gör, om du slagit siönder den :) Så gör det så är problemet löst, Det skulle ju bara vara onödigt att gå runder och oroa sig för dataspel om man har en icke fungerande dator.
För feta hockeybögar kanske.
Börja med någon rolig sport och spela lite mindre dator :)
Han sa, vad ska man gö, inte vad ska man dö
För feta hockeybögar kanske.
Börja med någon rolig sport och spela lite mindre dator :)
joo börja med nån sport som tex hockey!
Jag tycker du ska kasta ut datoprn genomfönsret. Om inget annat ska du ta isönder den för isåfall är problemet löst. så behöver du iaf inte oroa dig över spel iaf, bara att spara till en ny dator, eller be dina föräldrar köpa en bilket jag inte tror dom gör, om du slagit siönder den :) Så gör det så är problemet löst, Det skulle ju bara vara onödigt att gå runder och oroa sig för dataspel om man har en icke fungerande dator.
sa jag nånting om datorn? :rolleyes:
nej jag frågade om någon vet nått bra rpg spel som e kostnadsfritt
;)
Testa ny vocs/världstyper..
Du ska pga. pga, pga, pga PGA! så det blir roligare. tro mig.. :rolleyes:
Granberg
10-10-2006, 19:55
ok för sjuttielfte gången.
Jag hoppas att din högsta char på 1 1/2 år är level15...
Glimlock / Kallore
10-10-2006, 20:18
hoppas på du bara
om du vill spela annat spel kan du ju söka på free rpg spel online på google?
http://google.noshit.se/
Muppkuppz
10-10-2006, 20:44
hoppas på du bara
om du vill spela annat spel kan du ju söka på free rpg spel online på google?
http://google.noshit.se/
Du har skrivit den där hemsidan i antal trådar ... lägg ner din jävla mupp
Nej jag hade en lvl 45 knigge men det accet blev bannat då jag hade ett litet uppehåll med tibia
så jag gjorde ett nytt acc för nåra månader sedan
Ambalrith
11-10-2006, 17:18
Som några säkert redan har sagt, han ville inte sluta sitta vid datorn. Bara hitta ett nytt kostnadsfritt RPG spel.
Jag skulle rekomendera pristontale, dock så är det bara kostnadsfritt till level 39 men det är väldigt kul om man gillar att levla. Inte lika utvecklda community pga bristande meddelande funktioner. 3D grafik också så det tar lite längre att ladda ner än Tibia.
OK tack Ambalrith ska jag testa senare
Någon som har nått annat förslag om det ej e bra?
sa jag nånting om datorn? :rolleyes:
nej jag frågade om någon vet nått bra rpg spel som e kostnadsfritt
;)
Ja och då har du ett dilema, för att slippa detta dilema elelr problem, så kastar du ut datorn, och då behöver du inte sitta och fundera på detta problem. så var problemet löst :)
Inget jag gillar men du kan ju testa på Runescape: Här (http://www.runescape.com)
Sluta med Tibia. Börja göra något nyttigt med tiden du sitter vid datorn, programmering t.ex
Xompa <3
12-10-2006, 07:39
Sluta med tibia då, världen går ju för inte under föt att du slutar? :angel:
Sluta med tibia då, världen går ju för inte under föt att du slutar? :angel:
det vet jag om men vadfan ska jag göra? ;)
jag har spelat fotboll men varken det elr hockey kan jag börja med nu :'(
testa www.ryl.com.my :) rätt lätt och roligt
sen så finns 2:an www.ryl2.com.my
xirawito
14-10-2006, 23:09
Flyff,maplestory,Survival Project,Ragnarok /Private server
Metallica
14-10-2006, 23:21
Köp dig en gitarr och börja plinga på den, sedan efter du kan plinga på gitarren så går du ut på stan å raggar brudar me gitarren :D
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.