PDA

View Full Version : Info om medlemmar

Xitoz
09-10-2006, 20:15
Läste Danne wemans tråd här på tibianordic och kom på en tråd jag också hade som var lite intressant ibland när det kom nya personer. Det går ut på att man ska skriva lite information om sig själv. Då provar vi.

Namn: Robin
Klass: 7:an
Ålder: 12 ska fylla 13 i december.
Intressen: Bowling, teater, datorer.
Familj: 3 syskon 2 bröder och en syrra, en mamma och en pappa som bor ihop
Något mer(Frivilligt): ---

Kort information:
Jag heter Robin och har 3 fåglar, en stor och 2 små, en kanin och en liten fisk som har levt väldigt länge. Nybörjare på bowling men börjar få mer strikar nu :D

Din tur:

Sopgubben
09-10-2006, 20:19
Namn: Kevin
Klass: 1an
Ålder: 16
Intressen: CS, Tibia, Forum som detta :rolleyes: , Gibba me polare, Sova
Familj: 1 mor, 1 far, 2 småsyskon, 1 hund, 1 kanin >.<
Nördighet på skala 1-10: 12

Ola Magnell
09-10-2006, 20:32
Intressen: Fotboll, innebandy, nationer och livet.
Familj: Allt från syskon till föräldrar.

Äsch listor är tråkiga, här kommer text istället

Jag är svensktalande svensk som gillar att prata svenska. Jag har svårare att formulera mig vackert med det engelska språket och låter därför oftast bli att skriva något på engelska. Den största och bästa anledningen till det är att jag är svensk som gillar att skriva på svenska. Nu borde ni kunna lista ut att jag kommer att hålla mig till den svenska och norska delen av forumet. Fast jag ska försöka skaffa mig en personlig översättare så att ni engelsktalande kan få ta del av mina väldigt intressanta och vackra inlägg.

För att fortsätta berättelsen om mig så ska jag tala lite kort om saker som är bra att veta. Jag heter inte Ola Magnell men det betyder inte att jag låter er veta mitt riktiga namn. Om ni inte gillar Ola Magnell kan ni få kalla mig Solskjaer eller Belfastkid. Min ålder är ganska känd men obetydlig på ett forum. Vissa dagar är jag som en fyraåring på forumet och andra dagar firar jag min sextioårsdag. Det är ganska trevligt att vara så varierande och hemlig. Nu borde ni kunna lista ut vad ni ska kalla mig och att jag gillar trevliga saker.

Den som vet mest om mig här är Lotta och hon har inte alls koll på mig, säger hon. Jag har inte heller alltid koll på mig själv och imorgon kommer jag att tycka att jag är en idiot som skriver ett inlägg så som detta. Men har ni frågor om mig tipsar jag att ni frågar Lotta, hon tycker om frågor. Jag gillar inte frågor, jag gillar långa och trevliga inlägg. Jag gillar inte heller förkortningar och tjafs. Därför kommer ni antagligen att se ett antal trådar där jag skriver om att det är kasst och att det andra är än värre.

Ola Magnell som jag kallar mig är en artist som nyligen fyllt sextio. Solskjaer är som alla borde veta en legend likaså Belfastkid, även kallad George Best. Jag har ett underbart fotbollsintresse som brukade förstöra mina planer. Fast nu har jag blivit lite mer rutinerad och väljer att prioritera bort planering. På detta sätt slipper jag förstöra planer. Favoritlag är självklart Manchester United och jag hoppas att ni norrmän är klokare än svenskarna och håller med mig när jag säger att Manchester United är det härligaste laget.

Det bör även sägas att jag inte brukar leka lekar som innehåller Tibia. Det är ganska underligt att jag blev aktiv på Tibiaswe, väldigt underligt att jag lyckades bli moderator trots att jag i princip bara höll mig till en forum kategori. Det är allmänt snack som är min hemstad och där styrde jag lite efter eget behag. Vi får se hur det går för mig nu, har lite problem med att det skapas trådar om spel och datorer i mitt kära Allmänt Snack. Fast det kanske inte är så mycket värre än en tråd likt â€ÂVilken är din favorit hand?â€Â. Min favorithand är förövrigt högerhanden.

Annars lever jag mitt liv mestadels här och sen lite där. Om man befinner sig i Uppsala och besöker utelivet där så kan man hitta mig långt inne i baren med en öl i högerhanden. Jag kanske även har sällskap från några vänner eller så sitter jag och pratar om livet med någon sextioåring. Det har faktiskt hänt fler än någon gång att jag suttit bredvid någon underlig figur och pratat om musik och väder.

Det var allt om mig, skål!

Kaktusen
09-10-2006, 20:46
Hej jag kallas Max men heter egentligen Maximillian.
Jag är 14år dock känner jag mig mer mogen än vissa andra människor men en del tittar ner på mig ibland pga min lite halvskumma humor.
Jag är 1.75m lång och bor i huvudstaden av Skåne (malmö).
När jag var 7år så flyttade jag från en stad i Sverige som heter Halmstad till staden Malmö som ligger i landet Skåne.
Jag är lite utav en musikfantast och gillar den mesta sortens rock. Dock står jag ibland inte ut med growl och gillar ingen punk, med undantag från någon misfits låt eftersom jag tycker Danzig är väldigt bra.
Jag är kär i en tjej som heter Hannah och ja det stavas faktiskt med h på slutet!!!
Jag började spela gitarr i slutet av sommarlovet och tycker det är rätt kul att lira lite ibland, dock är jag inte speciellt duktig på att spela.
Har spelat lite olika spel men är inte en gamer längre då jag förståt att det finns mer i livet än en liten 3d värld inuti datorn, dock spelar man Wc3 nån gång då och då med vännerna, men aldrig någon dota som tur är.
Jag till skillnad från min käre moderator ola *host* gillar att snacka engelska så ni ser säkert massa inlägg i den engelska delen utav forumet, dock har jag inget emot svenska såklart.

Om det är något mer ni undrar över så är det bara skicka ett pm med frågan.

Kaktusen, er taggige vän :P

Slusker Svensson
09-10-2006, 20:49
Hej jag kallas Max men heter egentligen Maximillian.
Jag är 14år dock känner jag mig mer mogen än vissa andra människor men en del tittar ner på mig ibland pga min lite halvskumma humor.
Jag är 1.75m lång och bor i huvudstaden av Skåne (malmö).
När jag var 7år så flyttade jag från en stad i Sverige som heter Halmstad till staden Malmö som ligger i landet Skåne.
Jag är lite utav en musikfantast och gillar den mesta sortens rock. Dock står jag ibland inte ut med growl och gillar ingen punk, med undantag från någon misfits låt eftersom jag tycker Danzig är väldigt bra.
Jag är kär i en tjej som heter Hannah och ja det stavas faktiskt med h på slutet!!!
Jag började spela gitarr i slutet av sommarlovet och tycker det är rätt kul att lira lite ibland, dock är jag inte speciellt duktig på att spela.
Har spelat lite olika spel men är inte en gamer längre då jag förståt att det finns mer i livet än en liten 3d värld inuti datorn, dock spelar man Wc3 nån gång då och då med vännerna, men aldrig någon dota som tur är.
Jag till skillnad från min käre moderator ola *host* gillar att snacka engelska så ni ser säkert massa inlägg i den engelska delen utav forumet, dock har jag inget emot svenska såklart.

Om det är något mer ni undrar över så är det bara skicka ett pm med frågan.

Kaktusen, er taggige vän :P
Var du på Öland för ett ex antal år sedan, med erik och arvid, och max och my?
Spelade fotboll o hoppade studsmatta osv? Du har bröder som också har ovanliga namn?

Kaktusen
09-10-2006, 20:52
Spelade fotboll o hoppade studsmatta osv? Du har bröder som också har ovanliga namn?
nej, jag har nog aldrig vart i öland? och jag har inga syskon heller för den delen. ;)

Mickee
09-10-2006, 20:58
Namn: Micke
Ålder: 15
Längd: 170~
Intressen: Nörda vid datorn^^. Moppen osv~
Ja de va väll de..

Slusker Svensson
09-10-2006, 21:01
nej, jag har nog aldrig vart i öland? och jag har inga syskon heller för den delen. ;)
Haha, k..
Lät exakt som en kille jag en gång kände iaf

Kaktusen
09-10-2006, 21:03
Haha, k..
Lät exakt som en kille jag en gång kände iaf
Okey, men jag kan tala om för dig att det inte finns många som är som mig, tror inte det är någon som lyckas vara kärleksfull och helt cp samtidigt? :P

FakeFass
09-10-2006, 21:03
Nja,Sanna historian är väl bäst o dra upp

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Namn:Jocke/Svensson

Ålder:11

Klass:5:an

Familj:Mamma pappa 2 bröder som är äldre än mig

Djur:En papegoja vid namn Otto En hund (75%Labrador 25% Springer Spaniel ) vid namn Abbe

Intressen:Nja, fotboll, data, tv ,historia,

Det var väl allt för mig tack o hej

Zosous
09-10-2006, 21:34
Namn: Joakim
Bor: Piteå
Intressen: Röka fredspipa samt skolarbeten.
Startsida: Stallet.se
Favoritämne: Raster *tihi*

Granberg
09-10-2006, 22:00
Jag heter Nils och kommer ifrån Umeå. Umeå är en jävligt liten stad långt uppe i norr. Jag har redan planer på att flytta härifrån. Och inte nog med detta, jag bor utanför Umeå, i en plytteliten förort som heter Sävar. i Sävar så finns det en kiosk och en Ica affär. Så huvudsysslan för barn och ungdommar som kommer härifrån är antingen att supa eller hålla på med någon idrott. Jag spelade fotboll förr men har lagt av på grund av att jag inte hinner med skolan. Jag går andra året på Sammhälsvetenskapliga linjen. Just nu läser jag in körkortsteori med förhoppningar på att ta körkort i februari (fyller 18 i januari). Att fylla 18 ser jag som en stor grej... för sysslorna under vinterhalvåret fördubblas. Nu kan man inte bara dricka hemma, utan man kan gå på krogen.
En gång i tiden hade jag en syster. Men någon gång förra vintern gjorde hon det jag drömde om och flydde landet till Australien. Har inte sett henne på något år.

Och ja, jag ska flytta.

Ciaooo

Lotta
09-10-2006, 22:01
Jag är en liten 18-årig flicka som heter Lotta. Ibland heter jag Kenneth, är 54 år och rörmokare. För det mesta heter jag dock Lotta. Lotta tycker, som Wezzli redan påpekade någonstans, om att prata i tredjeperson. Fast det ska hon inte göra, för det är en dålig vana sägs det. Det sägs också att jag bor i en buske utomlands. Det var i alla fall den beskrivningen jag fick på min hemort, Haverdal. Om man ser till mängden alkohol som var konsumerat av personen som sade detta, kan man även tolka det som ute i bushen. Ute i bushen ligger ungefär 1,5 mil utanför Halmstad.

Jag läser sista året på samhäll/konst. Ibland läser jag inte alls. Då är jag dum. Eller keff. Ola kallar mig tjockis, dock vet man aldrig vad han har koll på. Jag är nog ganska rät i allmänhet.
Jag ligger inte på samma frekvens som många. Det gör mig dock ingenting, för folk verkar ha ganska lätt att hantera mig ändå.

På fritiden flyr jag till Sthlm ibland, när humöret tillåter. Och ekonomin.
Annars är jag hemma, eller borta. Är jag hemma så sitter jag mest framför skärmen och funderar på vad som ska hända. Musik är fint, särskilt för det mesta. Förutom musik tycker jag om en katt eller två. Fast det är mest avigt och inget man ska försöka förstå. I alla fall inte jag.

Jag har en mor och en far. Två bröder har jag minsann också, fast de bor långt ner i Lund. De är ganska söta egentligen, fast det är hemligt. Jag bor hemma hos mor och far. Sover dock hos mig, i mitt garage. Det ligger alldeles bredvid mors och fars hus och är väldigt mysigt. Vissa kvällar är det extra mysigt. När man har släckt alla lampor.

Nu vet ni lite mer om mig. I alla fall de som kan tolka, och de var nog bara dem jag ville berätta om mig själv för. Allt har sin säsong och varje tid har sin finess. Det är bra det.

Wasabi
09-10-2006, 22:10
Klass: 1an (Teknikprogrammet)
Ålder: 16
Intressen: Hänga med Omnipotent och tillhörande folk (Emelie, Elina och sånadär), fotografi, company of heroes och golf.
Familj: 1 moder 1 fader, en mentalstörd bror med elgitarr (Kill me god!)

Typ.

Bounty
09-10-2006, 22:11
Sopgubben, Kevin, har du spelat på Julera?

Anyway, Anton var namnet, 16 år, pluggar för tillfället natur (förstår fortfarande inte varför jag valde den linjen, förjävligt med plugg). Bor i Uppsala, går på Rosendalsgymnasiet för er som undrar, och har lyckats hamna i den ganska så efterblivna, men endå lugna, stadsdelen Nåntuna.

Spelar för tillfället WoW (World of Warcraft) då fillfälle erbjuds, och brukar också kika in på Inferna då och då för att kolla läget. F.ö kan säger att det är The Maelstrom jag spelar på, Alliance, nickar 'Blackwyn'.

Några andra lite mindre 'no life' intressen är nog gamla filmer. Tycker det är underbart att se på gamla filmer, och hitta alla fel som skaparna har gjort. Editerar detta inlägg när jag är vid ett vaknare tillståd så ska ni se att jag kan klämma ut lite övrig information.

God natt.

Maz
09-10-2006, 22:43
Jajo, min tur då.

Jag heter Mazdak, kallas ibland för Maz, Badri, Kurd, etc.

Hade tänkt berätta en historia om varför jag kallas för Badri. Rätt så kul faktiskt.
Badri är mitt efternamn. Jag har spelat basket i ca 7 år nu. Mina lagkamrater trodde att jag hette Badri i förnamn, och kallade mig det hela tiden.
Nu på senare tid vet dem om det, men fortsätter ändå.
Tyckte det var helt okey, tills det verkligen kom fram en kille och frågade om jag hette Badri eller Mazdak i förnamn..

Kanske inte så konstig, men jag har känt honom i 6 år ;p
Hursomhelst, det var det roliga med mitt inlägg.

Jag är 14 år, fyller dock 15 i november.
På fritiden spelar jag mycket basket, men umgås även med mina vänner.

Är väldigt intresserad av Politik, och är en sådan som gärna argumenterar (men inte på forum, bara när jag orkar skriva).
Mina kompisar berättar att de på långt håll kan se om vad jag pratar om(politik alltså).
Matematik och Fysik tycker jag är två intressanta ämnen, iallafall i Nian. Vet dock inte hur det kommer bli i gymnasiet ;p

Jag har spelat Tibia ett tag, men slutade för ett halvår sen. Är MYCKET glad för det.
Hängt på TibiaSwe ett väldigt långt tag. T.om innan Pixmo Och Tûlgahr blev mods ;p

Just nu håller jag inte på med något speciellt, spelar lite counter-strike med kompisarna ibland men inte så ofta; kanske två gånger i veckan max.

Det var nog lite grundlig fakta om mig, om det är något mer ni vill veta, så är det bara att fråga på.

Mos'Nos
10-10-2006, 06:34
Klass: 9:an
Intressen: Moppar,Datorer,Katter :angel:

Familj: 1 halvsyrra , 1 låtsas syrra , 1 låtsas bror , mamma , pappa , (Skilda) :/

Hani Girl
10-10-2006, 21:24
Jag heter Hanna och jag bor i Sundsvall som ligger i medelpad som ligger i västernorrland som ligger i Norrland som ligger i sverige som ligger i norden som ligger i Europa som liger i världen som ligger i galaxen. Jag har väldigt dålig humor eller så är det bara folk som säger ovanligt roliga saker ;D jag har en bror som också finns här på forumet, vem det är kan ni klura på. och nu orkar jag itne skriva mer :P

Kaktusen
10-10-2006, 21:27
Jag heter Hanna och jag bor i Sundsvall som ligger i medelpad som ligger i västernorrland som ligger i Norrland som ligger i sverige som ligger i norden som ligger i Europa som liger i världen som ligger i galaxen. Jag har väldigt dålig humor eller så är det bara folk som säger ovanligt roliga saker ;D jag har en bror som också finns här på forumet, vem det är kan ni klura på. och nu orkar jag itne skriva mer :P
du är möjligtvis inte min Hannahs kompis Hanna? x)

Sopgubben
10-10-2006, 21:50
Sopgubben, Kevin, har du spelat på Julera?

Anyway, Anton var namnet, 16 år, pluggar för tillfället natur (förstår fortfarande inte varför jag valde den linjen, förjävligt med plugg). Bor i Uppsala, går på Rosendalsgymnasiet för er som undrar, och har lyckats hamna i den ganska så efterblivna, men endå lugna, stadsdelen Nåntuna.

Spelar för tillfället WoW (World of Warcraft) då fillfälle erbjuds, och brukar också kika in på Inferna då och då för att kolla läget. F.ö kan säger att det är The Maelstrom jag spelar på, Alliance, nickar 'Blackwyn'.

Några andra lite mindre 'no life' intressen är nog gamla filmer. Tycker det är underbart att se på gamla filmer, och hitta alla fel som skaparna har gjort. Editerar detta inlägg när jag är vid ett vaknare tillståd så ska ni se att jag kan klämma ut lite övrig information.

God natt.
inte vad jag själv vet... :rolleyes:

Redmark
10-10-2006, 22:23
Namn: Ralle
Kön: Man
Ålder: 19+
Intressen: Sporter & Hård & Mjukvara
Familj: Min dator Berit.

Muppkuppz
10-10-2006, 22:59
Namn: William
Ålder : 15
Intressen: Innebandy, kompisar?
Bor: Uppsala

Tobbe
11-10-2006, 09:57
Namn: Tobbe
Klass: 2:an i gymnasiet
Ålder: 18
Intressen: dator kompisar festa m.m
Familj: 2 bröder och en mor å far bor me min ena bror å min far

Edward
11-10-2006, 15:23
Jag är 15 årig kille vid namn Edvard, vilket endast används utav vuxna. Kallas för det mesta för Edde men årens gång har det dykt upp en hel del sköna och mindre sköna smeknamn. Edde, det som används flitigast, Bläckward och Bläckis är några exempel på vad jag kallas.

På fritiden brukar jag spela golf, innebandy, cykla i skogen eller vara med kompisar. Har spelat innebandy i snart 8 år, har väl inte gjort några större bravader tillsamans med laget. Tog något silver i någon cupen för ett antal år sedan. Största personliga beriften jag gjort inom innebandyn är ett hat trick, mitt första och antagligen enda.

Gillar även att köra moped men får oftast köra själv då ingen annan vill köra. Tycker även det är kul att meka med mopeden har dock inte gjort några större ingrepp hittills. Kör en Derbi Senda Sm för tillfället.

Är relativt lugn men envis som person, ifall jag bestämt att jag ska klara något gör jag oftast det. Lever ett ganska bekymmerslöst utan några större problem.

Bor i en villa tillsamans med min pappa, mamma och bror strax söder om Göteborg. Havet ligger bara tre bra drives bort, där har vi en båt som vi brukar åka ut med ibland på sommaren.

Ska väl tag i skolan snart så att jag får ihop tillräckligt med poäng för att komma in på det program jag vill, lutar mot natur med data-matematik som inriktning. Är intresserad utav att utveckla och pilla med saker därför har jag kikaren iställd på data-matte.

Agi
11-10-2006, 16:18
Jag heter Marcus. Jag är 13 år och går i en skola som påminner om DIN trädgård. Går i sjuan i denna underliga trädgård med gräs på taket och en trampolin som sticker ur väggen vid taket (är helt seriös).
Finns en fotbollsplan som lärarna hatar då jag kommer för sent till i stort sett varje lektion tack vare den. Vid fotbollsplanen finns det en hög med handdukar av cement :) Min skola har ett konstigt sinne för konst :). På fritiden sitter jag (för) mycket vid datorn.
Mitt största intresse är fotboll som jag dessutom spelat i 6 år.
Favoritspelare har jag ingen (Kanske Niclas Carlsson) och jag följer laget AIK som kommer vinna Allsvenskan =) Hmm... Vad mer kan jag säga?
Jag gillar att rita :D
Jag har en bror, en syster, en mamma, en pappa men ingen gris.
Sammanfattning med smiley: :cool:
Sammanfattning med ord: Best.

Lotta
11-10-2006, 16:22
Jag vet att det vara är en här på forumet som kan sammanfattas med ordet Best. Vet hut!

waxie
11-10-2006, 18:50
jaha säger väl mitt då

Namn: det jävligaste jag nånsin hört Valentin?!?! nåja skyller på dålig fantasi från päronen eftersom jag e född på den jävla dagen 14 februari skitsamma alla kallar mig för valle iaf. är 16 år och gå första året på fordon. bara för jag går fordon är jag inte totalt körd utan har skramlat ihop 230poäng när jag gick ut 9:an. ska bli lackerare om nån ville veta det. för övrigt e det mest WoW och gitarrspel som gäller.

avslutar med ett citat från en av mina polare när jag sa att jag inte ville leva till längre än 65

"65 då blir du ju inte ens 70 va fan" :lol: han har aldrig varit något ljushuvud

Twia
11-10-2006, 19:14
Namn: Victor
Ålder: 14 (15, den 19:e februari)
Klass:8an
Längd: 1.84 m (184cm)
Bor: Helsingborg
Skola: Elinebergskolan
Intressen: Va med vänner, har en tändäns att alltid hamna på fest, och dricka aldeles för mycket, sitter en del vid datorn, annars gillar jag kärlek också,
Familj: mamma, pappa (skilda) två systrar 20 respektive 23 år, båda har flyttat hemifrån, också min 2 datorer såklart, pappas är bäst :)

Hej, som sagt så heter jag Victor. Är oftast glad om det inte är något eller någon jag stör mig på. Jag fattar lätt tycke för folk som är snälla mot mig och kan favorisera dom rätt mycket. Jag har en tändens att alltid hamna på fest, och dricka för mycket ibland, men oftast har jag läget under kontroll men det är bara när det gäller alkohol. Jag skulle aldrig i hela mitt liv få för mig att testa droger. Jag avskyr skolan, förutom att man alltid träffar nästan alla poalre. Jag brukar oftast säga exakt vad jag tycker och tänker, och är inte rädd för det oavsett vem jag säger det till eller vem som hör vad jag säger. Jag ger mina nära och kära mycket kärlek, vänskaps kärlek, eller riktigt kärlek om jag skulle fatta tycke för en tjej. Av någon anledning snusar jag har gjort det sedan 6an. Fick min första prilla av pappa, och då smakade det skit testade några gånger efter och sen tog jag en prilla lite då och då, sen köpte egen dosa, till slut var man beroende. Jag är 1.84 lång vilket många anser är väldigt långt för min ålder, och många brukar tro jag är 16,17+ när dom träffar mig. det var nog allt från mig. Hoppas det var intresant att läsa :)

Måste slänga in detta :)

Vilka jag känner igen mig mest i av Modsen
Dom modsen jag känner iggen mig mest i på tibiaswe är Lotta, och ola faktiskt, ola för han alltid är rättvis, och han tänker på ett väldigt bra sätt, känner igen mig vissa gånger i hans sätt.
Lottas tur :) Jag gillar henne som mod för att hon är hemlighetsfull och finurlig och det kan jag tycka om hos vissa personer som är det på ett bra sätt, och hon är det. hon är också väldigt rättvis. :)

Jag vet att där kan finnas stavfel, men orkar inte läsa igenom.

Ceax
11-10-2006, 19:38
Ceax. år 14. lever med hela min familj..Intessen.Counter-striek, tibia. och jag ÄLSKAR bandy <3
Intressant läsning killar ;>

Psygabber
12-10-2006, 13:46
Namn: Felix
Ålder: 17
Längd: 190-193 cm.
Bor: Tumba
Intressen: Kolla fotboll, tanka/prodda musik eller dricka med polare.
Familj: 2 bröder och 2 systrar.
Lider av: ADHD och ciggaretter.

Hejsan, jag heter Felix och är en ganska livlig pojke på 17 vårar. Jag bor i stockholms förorten Tumba där jag har bott i princip hela mitt liv, men jag funderar på att flytta hem till min bror som bor i England. Jag har nästan inga intressen förutom musik och dator, men om flickvännen ingår som intresse så visst, då är hon också ett av mina intressen.
Jag lider dessvärre av ADHD, vilket har varit ett stort problem under hela min livstid, eftersom jag inte fixade skolan så har jag inte gått gymnasiet, och utan gymnasie-utbildning så är det inte så enkelt att skaffa ett bra jobb, därför är jag arbetslös för tillfället. Det var väl allt om mig.

Yamal
12-10-2006, 13:53
Namn: Alex Häggkvist
Ålder: 17
Längd: 194+
Bor: Åkersberga - Stockholm
Intressen: Vara med polarna, tibia, cs, brudar etc
Familj: Mamma Pappa 2 bröder och en syrra
Lider av: Yamal syndrom, lite speciell sådan

Har inget intresse av att skriva en bok om mig själv, så skippar texten :- ]

Rullis
12-10-2006, 14:12
Namn: Viktor ~~~~
Ålder: Fj0Rt1Z
LÄngd: 175+
Bor: Göteborg
familj: mamma kastade mig i golvet när jag var liten så jag har bott hos farmor hela mitt liv
Intressen: PGa på tibia

Metallica
12-10-2006, 14:51
Namn:Christian
Ålder: 17, 18 nästa år :(
LÄngd: 184 cm
Bor: 08a såklart.
Intressen: Tennis, polarna å tjejen min
familj: mor, far, bror.

hmm, får c om man pallar me en liten text nu åxå..
aja, som sagt.. jag e 17 år och heter Christian. Pluggar just nu på NV; matte-data i sthlm (unkown gymnasium!;)).. egentligen vet jag inte vvarför jag tog den linje jag valde, kanske för jag tyckte den va "bra".. Men aja, orkar inte bry mig längre.. om det skiter sig blire väl jobba hos farsan som bilackerare lr nåt ^.^
alltid bott i sthlm å tänker nog stanna här tills jag blir "tvingad" å flytta.
under mina lov brukar jag å familjen resa ganska mkt, det tycker jag e väldigt kul å se runt hur det e i världen.. men dock så resar vi te samma ställe nästan hela tiden just nu( thailand på julloven) för det e där vi trivs bäst hitills :P
Tennis har jag väl kört i ungefär 5 år+ och tycker det är skitkul, jag e väl ganska bra om man jämför me smånubsen på mina träningar ;P
jag tävlade lite förut men orkar inte tävla mer, vill ba träna lite å latja för tillfället :)

aja, de va allt för mig.
byebye

Agi
12-10-2006, 15:05
Dom modsen jag känner iggen mig mest i på tibiaswe är Lotta, och ola faktiskt, ola för han alltid är rättvis, och han tänker på ett väldigt bra sätt, känner igen mig vissa gånger i hans sätt.
Lottas tur :) Jag gillar henne som mod för att hon är hemlighetsfull och finurlig och det kan jag tycka om hos vissa personer som är det på ett bra sätt, och hon är det. hon är också väldigt rättvis. :)

http://gfx.dagbladet.no/magasinet/2002/08/03/6dc1t01smor2sak.jpg

epic
12-10-2006, 15:11
Allt jag har och säga är att jag är 1.51 eller 1.61 kort.
Ålder får man gissa och jag bor i s-vall
och har typ 6 syskon. Adjöss.

Yamal
12-10-2006, 15:21
Namn:Christian
Ålder: 17, 18 nästa år :(
LÄngd: 184 cm
Bor: 08a såklart.
Intressen: Tennis, polarna å tjejen min
familj: mor, far, bror.

hmm, får c om man pallar me en liten text nu åxå..
aja, som sagt.. jag e 17 år och heter Christian. Pluggar just nu på NV; matte-data i sthlm (unkown gymnasium!;)).. egentligen vet jag inte vvarför jag tog den linje jag valde, kanske för jag tyckte den va "bra".. Men aja, orkar inte bry mig längre.. om det skiter sig blire väl jobba hos farsan som bilackerare lr nåt ^.^
alltid bott i sthlm å tänker nog stanna här tills jag blir "tvingad" å flytta.
under mina lov brukar jag å familjen resa ganska mkt, det tycker jag e väldigt kul å se runt hur det e i världen.. men dock så resar vi te samma ställe nästan hela tiden just nu( thailand på julloven) för det e där vi trivs bäst hitills :P
Tennis har jag väl kört i ungefär 5 år+ och tycker det är skitkul, jag e väl ganska bra om man jämför me smånubsen på mina träningar ;P
jag tävlade lite förut men orkar inte tävla mer, vill ba träna lite å latja för tillfället :)

aja, de va allt för mig.
byebye
Ghay ;)

Coralla
12-10-2006, 16:11
Aja får la berätta lite om mig själv:
Ålder: 14
Familj: Mamma, Pappa o två bröder
Längd: ~1,75
Bor: Lund
Intressen: Handboll

Jag heter Anton går i 8:an vilket är drygt som fan. Är född i Sthlm men flyttade till Lund när jag var 7 år. Har spelat handboll sen 2:an. För övrigt är jag en jäkla fjortis men umgås inte så mycke me andra fjortisar eftersom ja aldrig träffar dem förutom på handbolls träningarna.
Det va la allt från mig. Just fan ingen tar mig i Track Mania och ja e rl polare me den 8:onde bästa spelaren i sverige ;D

Salocin
12-10-2006, 16:36
Metallica, vart i thailand ska du vara?, Ska också dit för att farsan bor där. Han är turistchef ;)

Twia
12-10-2006, 16:37

http://gfx.dagbladet.no/magasinet/2002/08/03/6dc1t01smor2sak.jpg
Hehe måste erkänna att den var klockren :angel:

Agi
12-10-2006, 16:39
Jag vet :cool: Hela jag är klockren:cool:

Xaya Heartless
12-10-2006, 16:41
Tjena!
Linus heter jag.
Ålder: 16.
Klass: 1:an (Barn och Fritid)
Intressen: Kompisar och dator ;)
Bor: I Karlstad.

Salocin
12-10-2006, 16:51
Tjena!
Linus heter jag.
Fagzor?

Agi
12-10-2006, 16:54
Du tog ordet ur min mun.

Zisto
12-10-2006, 17:04
Namn: Dan
Klass: 7:an
Ålder: 12, 13 i december.
Intressen: Datorer, basket etc
Familj: Mamma och lille bror. Lillbroshan e bara 8 år.

Yamal
12-10-2006, 17:52
Tjena!
Linus heter jag.
Fagzor?
Vad?
Han kanske gillar det han gör elr hur?
Hacka inte på andra när du sj är den största tönten här.

Salocin
12-10-2006, 17:56
Tjena!
Linus heter jag.
Fagzor?
Vad?
När påstod jag att han var fag? Jag bara frågade.. :rolleyes:

Danne Weman
12-10-2006, 18:09
Fagzor?
Vad?
När påstod jag att han var fag? Jag bara frågade.. :rolleyes:
Det där är det töntigaste svaret man kan skriva...ever.

Karelazi
12-10-2006, 18:19
Namn: Christoffer, men kallas Crille.
Ålder: 17 (fyllde för en vecka sen \o/ )
Klass och skola: Går i en IT-2a på John Bauer-gymnasiet i Västerås.
Intressen: Tibia, polare, min sötnos Judi.
Bor: Surahammar / Duisburg. Skilda föräldrar i Sverige.
Annat tjafs: Lirat hockey i SIF i 7 år, la ner det för några år sedan, har även testat andra sporter, men hockey var det jag tyckte om mest.

Det var nog allt man kan säga om mig utan att skriva 3 st A4. :)

Fimpen's
12-10-2006, 18:19
Hej.. eh..
Vet inte vem jag ska börja med e schizzo :/ får komma tebax

Salocin
12-10-2006, 18:22
Aja säger du så.

Jag heter Nicolas, men kallas antingen för Nico eller Maria. Jag går i nian och kommer antagligen välja el eller turism-programmet. Bor i en liten bonnhåla mitt i småland med dryg 10000 invånare och kommer troligvis dra härifrån så fort som möjligt. Jag bor hos morsan, farsan min jobbar och bor i thailand, han är turistchef för tyska turister. Jag bodde hos honom när jag var liten men sedan flyttade jag hit till morsan. På fritiden brukar jag sitta vid datorn eller hänga med polarna. Jag spelar även fotboll och innebandy, är målvakt i fotboll och forward i innebandy. Personlighet: Positiv och ganska dryg. KLarar mig inte utan: Uppmärksamhet och god mat.

Fimpen's
12-10-2006, 18:25
Salocin du är från gislaved förmodar jag?

Hani Girl
12-10-2006, 18:26
du är möjligtvis inte min Hannahs kompis Hanna? x)
Känner en Tjej som heter Hannah ;D

Metallica
12-10-2006, 18:31
Metallica, vart i thailand ska du vara?, Ska också dit för att farsan bor där. Han är turistchef ;)
Phuket i typ 3 veckor~
luffa runt på öar 1 vecka kanske~
pattaya 1 vecka ungeför~

så ser våran plan just nu för thailands resan nu i vinter :P

@Yamal
y me ghay? :(

Salocin
12-10-2006, 18:40
Phuket i typ 3 veckor~
luffa runt på öar 1 vecka kanske~
pattaya 1 vecka ungeför~

så ser våran plan just nu för thailands resan nu i vinter :P

@Yamal
y me ghay? :(
Det är Phuket min farsa tar hand om, fast han har bara hand om tyska turister.
Låter fint, ska nog bara vara i phuket och kanske sticker jag till phi phi island för att se hur det ser ut där efter tsunamin. Ska typ vara i Phatong i phuket.

Fimpen: Vem är du och hur gammal är du?

Yamal
12-10-2006, 19:28
Aja säger du så.

Jag heter Nicolas, men kallas antingen för Nico eller Maria. Jag går i nian och kommer antagligen välja el eller turism-programmet. Bor i en liten bonnhåla mitt i småland med dryg 10000 invånare och kommer troligvis dra härifrån så fort som möjligt. Jag bor hos morsan, farsan min jobbar och bor i thailand, han är turistchef för tyska turister. Jag bodde hos honom när jag var liten men sedan flyttade jag hit till morsan. På fritiden brukar jag sitta vid datorn eller hänga med polarna. Jag spelar även fotboll och innebandy, är målvakt i fotboll och forward i innebandy. Personlighet: Positiv och ganska dryg. KLarar mig inte utan: Uppmärksamhet och god mat.
Och du kallar andra 'Fagzor?'

Dumsnut
12-10-2006, 19:54
Namn; Erik
Ålder; 14, om 1 månad 15 :)
Bor; Stockholm
Intressen; Musik, World of Warcraft, Hockey, blir väl moppe galen snart också ;P

Info om me!
Går i en 50år gammal skola men den pwnar ändå ;)
Spelar hockey i IFK Salem i BJ men brukar träna med A-laget o AJ.
Jag lyssnar mest på Iron Maiden och ska gå på deras konsär i nov :) kan även lyssna på MCR, P!ATD och AC/DC. Har börjat spela lite trummor på fritiden och gillar det skarpt ;)
MVH, Dum

Fevyz
12-10-2006, 22:05
jag heter felix är 15 år bor utanför götet.

gillar att va ute med polare mycket och sånt. spelar inte mycket tibia men gillar att hänga runt här ändå..