PDA

View Full Version : Höstens IO Convention!

Evalor
01-10-2006, 22:15
Tjenare,

Xafear postade tidigare på tibiaswe om detta, men antar att det måste dras igen eftersom den sidan är nedlagd.

Eventet kommer ske den 11/11 mellan 20:00 och 09:00. D.v.s natten mellan lördag och söndag. Eftersom IO nu utökat sitt sortement med datorer finns det nu 230 platser vilka vi förhoppningsvis kommer att ta upp ;)
För priset 250 :- kommer du alltså kunna komma in, få en dator att spela på och träffa massa tibia polare och annat tibia folk! :D

Jag har försökt att sammarbeta med Cip angående en tävling där man kan vinna en tibia medal, men det verkar inte gått så lyckat med tanke på att de inte har svarat mig än.. (mailade förra helgen). Annars är det väl som vanligt CS tävling med priser som IO sätter upp för gibbet.

Bokning skes per telefon: 08-338611.

Den officiella tråden som jag kommer uppdatera och kolla mest är denna tråd (http://forum.tibia.com/forum/index.php?subtopic=thread&threadid=1385196&pagenumber=1) på www.tibia.com.

Kontakt och kartor till IO finns här (http://www.infernoonline.com/startpage.aspx?page=kontakt).

Har ni frågor angående eventet, posta på tibia.com tråden, då jag antagligen inte kommer kolla här speciellt mycket!

@Admin: Går det kanske att ordna något liknande som vi hade på tibiaswe förra gången att information om detta finns på newsen på sidan? När sidan fungerar som den ska, förstås.

Mvh,
Evalor.

Bohlin
01-10-2006, 22:41
Detta låter tamefan lite intresant, får se om man kommer eller inte.

Tartin
01-10-2006, 22:43
Om det blir av och många är intresserade kan jag tänka mig att en stor del av Tibianordic crew (inkl. mig själv) kan vara på plats. Räkna med en och annan tävling också.

Wasabi
01-10-2006, 22:54
Tibia to the max, 120% nördighet, orka ha en massa conventions och skit..

Evalor
01-10-2006, 22:55
Om det blir av och många är intresserade kan jag tänka mig att en stor del av Tibianordic crew (inkl. mig själv) kan vara på plats. Räkna med en och annan tävling också.
Härligt! Skaru planera tävlingar kan du ju alltid höra av dig på nåt sätt. Borde nog ta upp det med IOs event ansvarige innan vi stormar in och tar över hela stället :D

Bohlin
01-10-2006, 22:58
Om jag drar dit så har jag till 99% säkerhet med mig moralkärring och loket olsson.:D

Evalor
01-10-2006, 23:12
Tibia to the max, 120% nördighet, orka ha en massa conventions och skit..
Varför inte? Vet att du är lite småsugen ;) Var ser du det falaktiga att träffa människor?

Wasabi
01-10-2006, 23:37
Jovars, kul att träffa människor, men 250 pix för att träffa människor, gratis att kuta ner till systemet och hänga utanför med a-lagarna x3

Nejmen, kommer nog inte dit, om inga mirakel händer.

Muppkuppz
02-10-2006, 12:13
Om jag drar dit så har jag till 99% säkerhet med mig moralkärring och loket olsson.:D
haha ere Tommy the man ?`
OnT : Kanske kommer om tommy kommer de vill säga ;)

Bohlin
02-10-2006, 14:49
Jamenvisst är det Tommy ^^

Vem är du själv?

Evalor
02-10-2006, 22:07
Nu är tibia forum uppe igen, så nu kommer jag ha mest koll där. Ska ni komma och är hyffsat aktiva på tibia är det ju bara o föra vidare till svenskarna på er server ;)

Iofs får ni gärna föra det vidare det även om ni inte ska komma och inte är speciellt aktiva xD

Loket Olsson
03-10-2006, 18:06
Jaså, det visste jag inte.