View Full Version : Spel
Hej. Här tänte jag att ni kunde posta vilket spel ni tycket bäst om och varför.
själv tycker jag om tibia ,cs cs börja jag spela när min rl bodde snett ovanför mig ,tibia för alla där ja bor hos min mamma lirar det.
Jag tycker om: Diablo2 lod , cs cz= cz för att typ ingen fuskar där:cool:
Diablo spelar ja typ aldrig men de e ju kul
pillepelle
10-10-2006, 10:12
Lirar tibia, cs, diablo lod, Half Life på internet! Ibland lite nått som jag verkligen borde sluta spela.
Lirar tibia, cs, diablo lod, Half Life på internet! Ibland lite ot
ajabajja man ska inte spela spel som man inte får spela!
Wow= Spelar det är att de har bra grafik och så är de så klart roligt. :D
Football manager= Det är roligt att hålla på med taktik och sånt :D
Fifa= Kvalité
Jag skulle gissa att min lista toppas av Mystserien. Svårt att välja ett av dem, har inte spelat 4:an än, men hittills är det nog 3:an. Fastnat lite på 4:an, så inte haft någon ork. Blir väl något att pyssla med i vinter.
Annars tycker jag om de flesta äventyrsspelen.
Lirar tibia, cs, diablo lod, Half Life på internet! Ibland lite ot
ajabajja man ska inte spela spel som man inte får spela!
Hur många gånger måste jag säga detta? OT är bara olagligt när man använder CIPs egna klient, vilket nästan alla gör.
.
Lirar ingenting just nu, lite CS 1.6 ibland. Annars inget. Ska väl köpa ny dator när jag har pengar, då fortsätter jag med WoW.
Jag spelar WoW för att det är kul, och för att alla killarna i klassen lirar på samma realm, Vek'Nilash.
Tibia lade jag ner för ett tag sen, men har loggat in några gånger emellan åt för att kolla... tibia är verkligen ett skitspel.
Ambalrith
10-10-2006, 12:44
Skulle säga att mitt favorit spel genom alla dagar och år är Zelda: A Link to the Past. Helt underbart SNES spel.
Miwna:jag skojjade bara jag vet att det är så.
annars så spelar jag typ inget på datorn men jag brukar spela star wars battlefront 2 på PS2 och det tycker jag är kul!
Någon som vet när man kan köpa Football manager 2007?
Diablo är som sagt kul men det var länge sen man spelade det. Tibia är tyvärr jävligt långtråkigt och så droppar man för mkt när man dör. Wow är för tidskrävande. Jag spelar inga spel just nu. :|
Garfield
10-10-2006, 15:42
Någon som vet när man kan köpa Football manager 2007?
20e oktober, måste bara köpa de ^^
Fan vad skönt. :) Då har jag de om 10 dagar...
Hur kan ni inte nämna 'The Curse of Monkey Island'? :( Best game ever!
Sopgubben
10-10-2006, 16:55
cs 1.6 :rolleyes:
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.