View Full Version : Pricken På Minimap!
Hej! märkte idag haha ej sett de innan, att Pricken på minimap mappen ovanför eq:n ;) Att dem har bytat färg till grå :O skriv vad ni tycker om det :P själv tycket jag det är Mycket störande.. för man ser den ej ibland..
Den är ju lila?.. men va fan palla bry sig?
Jag tycker den nästan är brun men alla har olika åsikter
Lila då. men w/e jag gillar ej den !
XD bryr mig inte särskilt mycket om den ;)
Vi hade en diskusion om det här med färgen på ventrilo. Själv tycker jag den är brun : |
Edit: Nu när jag kollade riktigt noga så upptäckte jag att den faktiskt var lila ;D
Jepp, den är lila.
http://i183.photobucket.com/albums/x192/Simpan91/pricksen.jpg
Sverige>Norge
30-06-2007, 11:24
Vad tur att du varnade mig!
Ibland får man zooma in allt för att se den haha
Ibland får man zooma in allt för att se den haha
Japp, men den var lila i alla fall :lol:
Är ni totalt efterblivna? Färgen ändras beroende på vilket 'underlag' man står på t ex på snö så säger vi att den är blå, men sen på gräs är den t ex Lila, get it?
spela roll om man ser den man står ju alltid i mitten av mini mapen iaf
Banan Gangstern
30-06-2007, 13:24
Den var brun när jag var i Port hope såg inte riktigt var jag var men som Tongo sa man e ju alltid på mitten.
Är ni totalt efterblivna? Färgen ändras beroende på vilket 'underlag' man står på t ex på snö så säger vi att den är blå, men sen på gräs är den t ex Lila, get it?
Hela den här tråden är efterbliven.
Yeye, endå skriver du på den? :S
Yeye, endå skriver du på den? :S
Ändå*
I den*
Har en känsla över att det kommer bli mer spam i denna tråd, därför låser jag den
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.