View Full Version : Musik då ni spelar? tex:tibia
imported_Roon_pon
29-06-2007, 13:45
vilken musik lyssnar ni på då ni spelar era älskade spel? jag lyssnar på Bullet for my valentine :lol:
Rabarber
29-06-2007, 14:03
har ingen favorit musik just.. men brukar lyssna på radio(rockklassiker) :D
imported_Roon_pon
29-06-2007, 14:04
hemsida till radion? (rockklassiker)
imported_Roon_pon
29-06-2007, 14:09
rockklassiker var gode bra. nirvana nu xD
Jag brukar då lyzzna på fronda själva dåå
Aandeers
29-06-2007, 15:30
Akon's Saker o låten Grind Time - Bob Sinclair - Freedom
sitter för tillfället och lyssnar på chassfläkten har ingen musik på den här datorn =(
Bengtsson
29-06-2007, 15:45
Blir mer och mer Infected Mushroom när jag lirar World of Warcraft.
www.playdio.se :heart::heart::heart:
Phil Collins - In the air tonight !! :heart: :cool:
de är rätt blandat, mest punk-rock, rock etc. :P
Kapten Röd
General Knas
Buju Banton
Matisyahu
Damian Marley
The Treacherous Tree
Junior Kelly
Supersci
Granmaster Flash
Chords
Sizzla
Fantan Mojah
Lutan Fyah
Promoe
Looptroop
Sture Alléns Dansorkester
Pst/Q
MBMA
Typ.
har ingen favorit musik just.. men brukar lyssna på radio(rockklassiker) :D
Rockklassiker för mig med :>
imported_Roon_pon
29-06-2007, 17:37
jepp.verkar som många tycker om rockklassiker . har börjat lyssnat på den själv :P
Då man spelar Tibia, Ventrilo ;>
Annars typ.. rock/metal/punk
Dance o alla dom musikstilarna, samt Hardstyle. Och även lite rock och dansband! Så lite allt möjligt. Men de som ja inte lyssnar på är 50 cent skit o sånt mög.
Latexfarbror
29-06-2007, 18:12
Oldschool/Underground Hiphop och Gabber brukar spelas i högtalarna.
Scratcha
29-06-2007, 20:30
The Prodigy, LOK och Spawn Of Possesion spelas mest just nu. Då och då blir det lättillgänglig metal (Metallica, Megadeth, Slayer, Arch Enemy, Dark Tranquillity osv).
Emopinglan14
29-06-2007, 21:23
Till wow blir det: Lars Winnerbäck, Per Gessle, Son of a plumber(jävligt skön) och ibland blir det lite Alice in Videoland också.
Allt som höjer adrenalinet
Brukar ofta prata i vent medans jag spelar tibia men visst har man några hundra låtar på sin winamp.
Typ System of a down ,iron maiden,guns and roses. och lite blandat skit
Sverige>Norge
29-06-2007, 22:26
Till wow blir det: Lars Winnerbäck, Per Gessle, Son of a plumber(jävligt skön) och ibland blir det lite Alice in Videoland också.
Snälla kan du skicka Per Gessle låtar till mig?? Tycker han e skit bra!:angel::angel::angel::heart::heart::heart::yea h::yeah::yeah:
min msn e tibia_polarn_cool@hotmail.se
Emopinglan14
29-06-2007, 22:55
Snälla kan du skicka Per Gessle låtar till mig?? Tycker han e skit bra!:angel::angel::angel::heart::heart::heart::yea h::yeah::yeah:
min msn e tibia_polarn_cool@hotmail.se
Jag vet att du var väldigt ironisk, men Mazarin är helt underbar.
Lyssnar på allt från 50 cent (jag e wierd wtf) till typ maximum the hormone, och sen lite svenska låtar från melodi festivalen o sånt
Sverige>Norge
29-06-2007, 23:51
Låtar från melodifestivalen? Usch, tror inte. Det är ju typ Magnus Carlsson, Carola etc. ;/;/;/;/;/
En kille i min gamla klass fick typ bögstämpel forever för att han hade Nanne Grönvall i sin MP3.
Ett tag lyssnade jag mycket på neradio när jag lirade, blev dock så jävla enformigt efter någon timma. Så nu blir det mest metal och hårdrock, typ Rammstein, In Flames och Metallica.
Hardstyle och European Hardcore
Typ System of a down ,iron maiden,guns and roses. och lite blandat skit
äntligen en som har bra musiksmak,jag brukar lyssna på SOAD om jag spelar public på nån cs server,vad höjer adrenalinet mer än att lyssna på cigaro xD
Brukar bara välja nått härifrån.. :lol:
http://img140.imageshack.us/img140/8979/mmbt0.jpg
http://img340.imageshack.us/img340/7163/adnrawb9.jpg
Vioselos
30-06-2007, 13:39
sitter för tillfället och lyssnar på chassfläkten har ingen musik på den här datorn =(
rofl, Jag lyssnar på allt just nu är det blink 182 förut var det Sonja Alden :D
Annars sitter jag mkt i vent å spelar musik för det andra :D
JAG VET EN ROLIG PLATS, ETT TROLLERIPALATS
TA MED DIN STSTER OCH DIN BROR OCH ALLA VÄNNER SOM DU VILL SÅ SKA JAG VISA ER!
Trollkarlen Lurifix är tung.
imported_Roon_pon
30-06-2007, 14:11
df . har du hört nya promo albumet ? (2007) gode bra . tipsar er med det
Allt från Abba, Beethoven och Sarah Brightman till Accept Fast as a Shark. Beroende på vad som finns i min lista, jag har väldigt bred musiksmak. ^^ Men eftersom jag är hrådrockare brukar det ofta bli Heavy metal som maiden eller sleaze som Crue, guns eller Skid row. :)
Snowflake
30-06-2007, 15:52
Lyssnar på allt möjligt =)
Billy Talent
Linkin Park
BFMV (Bullet for my valentine)
Wierd All Yancowitch
Halo (Kan inte lyssna på music medans för min server laggar då >.<)
Med lite annat skit... :]
Pepparkaks Sorceren
30-06-2007, 17:15
In Flames, CoB, Nightwish, SOAD, Trivium, The Rasmus, Guns N' Roses, Hammerfall~ =)
FakeFass
30-06-2007, 19:15
Jag gillar klassisk musik och Darin! han e fan bäst å världen!!!!:heart:
Zabrinho
30-06-2007, 19:46
Allt möjligt.
Rallymannen
30-06-2007, 21:06
www.playdio.se
www.neradio.se
www.fearfm.nl
Nån av dom tar bara nån ibland :happy:
Ventilo mest, ibland skype och på vinter
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:: heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::h eart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::he art::heart::heart::heart::heart::heart::heart::hea rt:
www.julradio.se
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:: heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::h eart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::he art::heart:
För några år sen när jag satt och spelade Tibia på 56K Modem lyssnade jag bara på Rockklassiker (lyssnar fortfarande av och till, har lyssnat i 7-8 år snart). Nu för tiden blir det mest Marduk, Mayhem, Sinergy, Skitsystem, Splitter och Totalt jävla mörker funkar bra när jag kör BG i WoW.
Dark Tranquillity (Gallery och Skydancer mest), Dimmu Borgir och svensk trallpunk som Varnagel, Smutstvätt, Slutstation tjernobyl och Charta 77 när jag grindar.
Ett tag lyssnade jag mycket på neradio när jag lirade, blev dock så jävla enformigt efter någon timma. Så nu blir det mest metal och hårdrock, typ Rammstein, In Flames och Metallica.
Och det är inte enformigt? ;)
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:: heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::h eart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::he art::heart::heart::heart::heart::heart::heart::hea rt:
www.julradio.se
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:: heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::h eart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::he art::heart:
Vem fan orkar att sitta och prata med dig?
Jag lyssnar mest på Iron Maiden!
www.julradio.se
En till som tror jag är seriös på denna sida och denna avändare. :rolleyes:
Igår pratade jag med redmark i ventrilo och idag med några flamers^^ på detta forum på skype
Latexfarbror
02-07-2007, 04:04
www.julradio.se
En till som tror jag är seriös på denna sida och denna avändare. :rolleyes:
Igår pratade jag med redmark i ventrilo och idag med några flamers^^ på detta forum på skype
Ibland förstår jag mig inte på redmark.
http://img146.imageshack.us/img146/2060/namnlscq9.th.jpg (http://img146.imageshack.us/my.php?image=namnlscq9.jpg)
Nått utav det där.
Tenacious D!!! :yeah::yeah:
Devil driver.
Arch Enemy.
In flames.
Metallica,
Bullet
Slipknot,
SOAD
Static X
Iron Maiden
Cannibal corpse
Dimmu Borgir
Trivium.
-Beroende på vilket humör man är...
Spelar ingen roll vilket humör jag är på, aldrig Iron Maiden!! ;p
Queen, In flames, Children of bodom, Red Hot Chili Peppers, Coldplay, System of a Down, Jhonny Cash, Björn Rosenström, Eddie Meduza, Pain, Slagsmålklubben, Tenacious D, techno/ www.neradio.se , reggae, hiphop etc.
Lagom blandad musiksmak? :angel:
jag brukar lysna på allt möjligt när jag spelar, det beror på vilket humör jag är på =)
edit: 30000 inlägget i allmänt snack ^^
Blir massa blandat men mycket; Gangstarr,m.o.p, dj vadim och Dead prez.
Matzy Man
03-07-2007, 03:01
Techno, hårdrock m.m:yeah:
np: Guns N' Roses Paradise City (Radiovox)
@Warako, Gillar din musik smak väldigt mycket. ;D
Min playlist just nu.
http://i18.tinypic.com/521uw6u.jpg
Låtar från melodifestivalen? Usch, tror inte. Det är ju typ Magnus Carlsson, Carola etc. ;/;/;/;/;/
En kille i min gamla klass fick typ bögstämpel forever för att han hade Nanne Grönvall i sin MP3.
Hahahaha! Går du i sexan eller?
"Typ bögstämpel forever", fick du den först eller?
Gillar han henne så låt honom göra det, alla kan inte gilla samma stil.
Som jag sa innan, lite allt möjligt.
Techno då mestadels www.neradio.se <3
@Warako, Gillar din musik smak väldigt mycket. ;D
Jag också, den är väldigt skön måste jag säga :P :)
Latexfarbror
03-07-2007, 16:48
Techno då mestadels www.neradio.se <3
Den dagen smörjan som spelas på neradio.se är Techno så är Anders Ledin black metal.
Mest så lyssnar jag på Dance/Techno eller radio.
Väldigt likt min musiksmak om jag ska vara ärlig. Dock överlever jag NEradio mer än 1 timme :D
www.julradio.se
Du e tråk i vent, fast länge sen man ens hörde dig för ja bara whina på dig (:
www.julradio.se
Och du är dryg i vent. Hohoho ;D
www.julradio.se
Och du är dryg i vent. Hohoho ;D
Hur vet du det o,0
Beror på hur jag mår, men för det mesta Linkin park,Tiësto,Papa roach,Soad osv... väldigt blandat,
Brukar oftast lyssna på EMINEM, 2 Pac, 50 Cent när jag spelar på datorn.
Brukar oftast lyssna på EMINEM, 2 Pac, 50 Cent när jag spelar på datorn.
nevah, att man kan lyssna på rap under hunt...
Man ska ju få lite adrenalin utav låtarna ;D
Allt som dyker upp i min playlist.
Ari Nieminen
06-07-2007, 09:37
Ja, meningsfullt inlagg. Annu ett du kan addera till dina 1600 andra helt meningslosa inlagg. Tillaggas kan att du ar ful.
For narvarande blir det en del Kyuss och QOTSA. Aven gamla ACDC och Zeppelin.
Dessutom har jag fatt Do You Know (The Ping Pong Song) med snygg-Enrique och Umbrella med Rihanna pa hjarnan. Det ar fruktansvart.
Why do you always have to mudthrow Zoul? Insulting is bad and this isn't the first time you insult people. Next time I'll ban you!
Thazkael
06-07-2007, 09:44
AIK Trubaduren!:yeah:
Ja, meningsfullt inlagg. Annu ett du kan addera till dina 1600 andra helt meningslosa inlagg. Tillaggas kan att du ar ful.
For narvarande blir det en del Kyuss och QOTSA. Aven gamla ACDC och Zeppelin.
Dessutom har jag fatt Do You Know (The Ping Pong Song) med snygg-Enrique och Umbrella med Rihanna pa hjarnan. Det ar fruktansvart.
Damn it... Rasty tog hand om det. Han är snällare än jag... :(
Looptroop FTW
Lite Gnarls Barkly(stavning?) också
PK = Neradio, Playdio, Rock. Eller Dreath och Sötnos som sjunger i venten. :)
Expa = R'N'B / Hip Hop
Runor = R'N'B / Hip hop
Last Elemental of Refugia
06-07-2007, 22:42
Olika, ibland känner jag för att ha lite go trance. Ibland vill jag bara ha det tyst och skönt.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.