PDA

View Full Version : ont i halsen

Svedje
26-06-2007, 14:41
tja, fan synd att man ska ha ont i halsen nu när summerupdate kommer, förjag lär inte kunna spela idag, fyfan.. någon som har nått tips man kan göra?
Osv, jätte ont i halsen, aldrig haft så ont...

Sir Riddic
26-06-2007, 14:43
dra lite sprit brukar funka... xD

Teewest
26-06-2007, 14:44
Eller säg ''exana pox'', så högt att dinna grannar hör. Så ska det nog gå bort.

Fast det blir nog svårt att skricka så högt när du har hals bränna. x/

Svedje
26-06-2007, 14:51
tack för dem underbara tipsen, ni är fan världa en applåd

Tearjerker
26-06-2007, 14:53
Du kan inte göra någonting. Eftersom updaten och Tibia 8.0 bara kommer att finnas idag så är det ganska kört för dig.

Svedje
26-06-2007, 14:57
Du kan inte göra någonting. Eftersom updaten och Tibia 8.0 bara kommer att finnas idag så är det ganska kört för dig.
finns väll imorn med

Banan Gangstern
26-06-2007, 15:02
finns väll imorn med
Nej?

Teewest
26-06-2007, 15:03
finns väll imorn med
Haha nej?

Makondele
26-06-2007, 15:04
finns väll imorn med
Men va fan? Är du riktigt sann gosse?

För övrigt ser jag inte halsont som något hinder för tibiaspelande.

Sir Riddic
26-06-2007, 15:15
nu fattar jag inte... varför skrivier ni att 8.0 inte finns imårn för?

Makondele
26-06-2007, 15:18
nu fattar jag inte... varför skrivier ni att 8.0 inte finns imårn för?
Ironi min vän, ironi.

kefa
26-06-2007, 15:22
tja, fan synd att man ska ha ont i halsen nu när summerupdate kommer, förjag lär inte kunna spela idag, fyfan.. någon som har nått tips man kan göra?
Osv, jätte ont i halsen, aldrig haft så ont...
gå till apoteket o köp Bafucin.....

Vito
26-06-2007, 15:26
Mucoangin(lr nåt sånt)! det e sugtabletter, dom funkar rätt bra :yeah:

Edura
26-06-2007, 15:40
Om du nu köper Bafucin, knapra inte i dej hela burken på 4h :)

Joshedi
26-06-2007, 15:41
BAFUCIN! Båda gott och hjälper mot hals ont :cool:

Banan Gangstern
26-06-2007, 15:46
skär av dej halsen så försvinner det lovar ! :yeah:

Peyet
26-06-2007, 16:30
Ett tips är att du tar ett glas vatten och sedan lägga 2-3 cl salt så kanske du kommer må bättre
Det blev jag :angel:

BusTer
26-06-2007, 16:34
Ett tips är att du tar ett glas vatten och sedan lägga 2-3 cl salt så kanske du kommer må bättre
Det blev jag :angel:
så gör sdom som ente har råd me tabletter ^^xD

BusTer
26-06-2007, 16:36
men seriöst spelar du ente data för du har ont i halsen :S? lite weirdo tycker ja! non anna som tycker de?

Amtyn
26-06-2007, 16:52
1. Varför är denna tråd i Tibia delen?

2. Varmt TE med Honung, äckligt men jävligt bra

Svedje
27-06-2007, 14:07
men seriöst spelar du ente data för du har ont i halsen :S? lite weirdo tycker ja! non anna som tycker de?
för att jag har jävligt ont i halsen , om du någonsin har haft ont i halsen, alltså värklien ONT i halsen så skulle du fattat vad jag menar

Fred
27-06-2007, 15:44
Whisky!

Zoul
27-06-2007, 17:39
för att jag har jävligt ont i halsen , om du någonsin har haft ont i halsen, alltså värklien ONT i halsen så skulle du fattat vad jag menar
Jag har samma problem, blåsor i halsen, kan inte äta eller dricka och känns som strupen är full med sand. Men i min släkt så säger vi alltid "Ta dig i kragen förfan" så jag sitter uppe och spelar tibia ändå samt gör alla andra vanliga sysslor.
Så..
Ta dig i kragen förfan.

Sen så har du jätteont så brukar det lindra med honungsvatten, även om man tycker det är pecka.

Zabrinho
27-06-2007, 18:04
Svedje du e så seriös =)

Svedje
27-06-2007, 21:21
Jag har samma problem, blåsor i halsen, kan inte äta eller dricka och känns som strupen är full med sand. Men i min släkt så säger vi alltid "Ta dig i kragen förfan" så jag sitter uppe och spelar tibia ändå samt gör alla andra vanliga sysslor.
Så..
Ta dig i kragen förfan.

Sen så har du jätteont så brukar det lindra med honungsvatten, även om man tycker det är pecka.
Åfan, jag körde ner lite tigerbalsam i käften... mådde inte bättre av det.. det var nån som sa att man skulle ta tigerbalsam, så gjorde jag det!
Men hon menade utan på halsen , inte inutihalsen.. AFF..

Dirk Diggler
27-06-2007, 21:46
Skär dig lite i armen så blir det nog lite bättre skall du se.

Det tipset kändes väldigt nödvändigt. Kan inte folk bara lägga allt emo-tjat någon gång?

Svedje
28-06-2007, 14:11
lotta kan du inte komma o ta hand om mej :offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic: :offtopic::offtopic::offtopic:

Fred
28-06-2007, 14:12
Så..
Ta dig i kragen förfan.

Åfan, jag körde ner lite tigerbalsam i käften... mådde inte bättre av det.. det var nån som sa att man skulle ta tigerbalsam, så gjorde jag det!
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH

Latexfarbror
28-06-2007, 14:25
Så..
Ta dig i kragen förfan.

GHAHAHAHAHAH HOPPAS ATT DU DRIVER MED MIG!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Wezzli
28-06-2007, 14:49
Doktorsexamen kommer delas ut till varje deltagare av denna tråd. Att föreslå lösningar på ett problem man inte hört symptomen och historian bakom är lika smart som att be karln ta självmord. Han kanske har ont i halsen för att han har sugit så mycket kuk så att han fått skrapsår på halsväggen? Vad vet ni om det? Då kan det nog svida rejält av bafucin. Nej, först skapar man sig en uppfattning om problemet genom att fråga personen, sedan föreslår man lösningar

Emopinglan14
28-06-2007, 14:56
Doktorsexamen kommer delas ut till varje deltagare av denna tråd. Att föreslå lösningar på ett problem man inte hört symptomen och historian bakom är lika smart som att be karln ta självmord. Han kanske har ont i halsen för att han har sugit så mycket kuk så att han fått skrapsår på halsväggen? Vad vet ni om det? Då kan det nog svida rejält av bafucin. Nej, först skapar man sig en uppfattning om problemet genom att fråga personen, sedan föreslår man lösningar
Jadu vad kan man säga ? :heart:

Mange
28-06-2007, 15:23
Jag låter tråden vara öppen ett tag till. Tråden verkar inte vara varken seriös eller direkt intressant. VIll du ha seriös hjälp, förklara ditt problem eller gå till en doktor.

Svedje
28-06-2007, 15:23
That's it, two days of for offensive post

Wezzli
28-06-2007, 15:25
Jaaggg har nog fåt aids för ja k*****de Wezzli's m*mma (tror jag :( )
Man ska inte ta illa upp när man talar hypotetiskt, då är man en fjolla med dålig social kompetens

Rasty
28-06-2007, 15:27
Förolämpning är aldrig det rätta svaret, tråd låst.