PDA

View Full Version : Historia

Brödgubbe
18-06-2007, 21:18
http://web.telia.com/~u51104349/Iona/Blandat/haxjava/

gå in där och klicka på Nostradamus Profetior så kommer ett test och sen blir det en historia

så här cp blev min historia

Jacobs framspådda vecka:

På måndag kommer du få besök av Pappa. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Pappa kommer döda din favorit-Nalle. I ultra damp glad kommer du slänga en ölflaska på mammas snopp på Pappa.

På tisdag får du ännu ett besök. Till din cp damp helvete kommer Erik kliva över tröskeln och skrika:
"Vid alla kokade Citroner! Nu är det stekta fläsket Grillad! Min skalbagge har rymt!!!"
Du kommer hjälpa till att leta.

På onsdag kommer du vakna med en bula på mammas snopp, stor som Din Mamma. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga stekta Citroner över mammas snopp. Det kommer fungera.

På torsdag kommer du få ett samtal från Erik som berättar att dennes skalbagge har fått din mammas hår. Erik vill att du skall gå till konsum och köpa snor åt husdjuret. Du vägrar .

På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Pappa som ragglar över tröskeln, berusad av öl. Han kommer i ultra damp glad fylla dina Kalsonger med kokade Citroner. Du blir givetvis förbannad.

På lördag kommer ett skalbagge dricka på ditt fönsterbläck och skrika förbannelser över alla som heter Jacob. Du blir rädd.

På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja snor till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina Kalsonger med stekta Citroner och skrika att du är bred som Din Mamma och cp som en ölflaska. Du blir förolämpad.

posta din historia

Phoenix_Candia
18-06-2007, 21:33
orka?

Zergoz
18-06-2007, 21:51
japp jag orkar .. jag asgarvade till denna !! (ja jag har dålig humor)

Buddhas framspådda vecka:

På måndag kommer du få besök av Buddha. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Buddha kommer äta din favorit-dator. I ilska kommer du slänga ett altare på ballen på Buddha.

På tisdag får du ännu ett besök. Till din bajs kommer Fan kliva över tröskeln och Prata:
"Vid alla grillade gurkor! Nu är det va fan... fläsket kokt! Min syster har rymt!!!"
Du kommer inte hjälpa till att leta.

På onsdag kommer du vakna med en bula på ballen, stor som ett träd. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga va fan... gurkor över ballen. Det kommer inte fungera.

På torsdag kommer du få ett samtal från Fan som berättar att dennes syster har fått hiv. Fan vill att du skall gå till Ica och köpa fan heller åt husdjuret. Du vägrar inte.

På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Buddha som ragglar över tröskeln, berusad av whisky. Han kommer i ilska fylla dina tröjor med grillade gurkor. Du blir givetvis inte förbannad.

På lördag kommer en syster ber på ditt fönsterbläck och Prata förbannelser över alla som heter Buddha. Du blir inte rädd.

På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja fan heller till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina tröjor med va fan... gurkor och Prata att du är bred som ett träd och dum som ett altare. Du blir inte förolämpad.

Banan Gangstern
18-06-2007, 22:21
Nostradamus Profetior

Victors framspådda vecka:

På måndag kommer du få besök av Kalle Anka. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Kalle Anka kommer förta din favorit-Min lilla kudde. I Super glad kommer du slänga Cola burk på Stjärten på Kalle Anka.

På tisdag får du ännu ett besök. Till din Super arg kommer Anton kliva över tröskeln och Skrika:
"Vid alla Stekt Morötter! Nu är det Grilla fläsket kokt! Min Kissekat har rymt!!!"
Du kommer låt bli hjälpa till att leta.

På onsdag kommer du vakna med en bula på Stjärten, stor som En hundbajs. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga Grillade Morötter över Stjärten. Det kommer låt bli fungera.

På torsdag kommer du få ett samtal från Anton som berättar att dennes Kissekat har fått Aids. Anton vill att du skall gå till KONSUM och köpa Knark åt husdjuret. Du vägrar låt bli.

På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Kalle Anka som ragglar över tröskeln, berusad av Sofiero. Han kommer i Super glad fylla dina JL Skärp med Stekta Morötter. Du blir givetvis förbannad.

På lördag kommer ett Kissekat Äga på ditt fönsterbläck och Skrika förbannelser över alla som heter Victor. Du blir rädd.

På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja Knark till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina JL Skärp med Grillade Morötter och Skrika att du är bred som En hundbajs och Tönt som Cola burk. Du blir förolämpad.

Supper Soup
18-06-2007, 22:31
Här e min lite cp men jöjje _/

s framspådda vecka:

På måndag kommer du få besök av jörgen. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty jörgen kommer träd din favorit-strumpa. I glädje kommer du slänga en runkpung på rumpan på jörgen.

På tisdag får du ännu ett besök. Till din pungsvett kommer simon kliva över tröskeln och öhh:
"Vid alla solbränd tapeter! Nu är det knull pöjk fläsket flintsteek! Min jöjje har rymt!!!"
Du kommer låt bli bögjävel hjälpa till att leta.

På onsdag kommer du vakna med en bula på rumpan, stor som en ner bajsad bil. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga knull pöjk tapeter över rumpan. Det kommer låt bli bögjävel fungera.

På torsdag kommer du få ett samtal från simon som berättar att dennes jöjje har fått aids. simon vill att du skall gå till flint´s kebab och köpa gustafsson åt husdjuret. Du vägrar låt bli bögjävel.

På fredag kommer du än en gång våldsgästas av jörgen som ragglar över tröskeln, berusad av cola. han kommer i glädje fylla dina flint med solbränd tapeter. Du blir givetvis låt bli bögjävel förbannad.

På lördag kommer en jöjje jöjje runkar på ditt fönsterbläck och öhh förbannelser över alla som heter . Du blir låt bli bögjävel rädd.

På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja gustafsson till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina flint med knull pöjk tapeter och öhh att du är bred som en ner bajsad bil och kär som en runkpung. Du blir låt bli bögjävel förolämpad.

Brödgubbe
18-06-2007, 22:44
På onsdag kommer du vakna med en bula på rumpan, stor som en ner bajsad bil.
hhahah :yeah:

Ruze
18-06-2007, 23:03
På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja preparat? :S till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina trosor med mig paprikor och snackar att du är bred som ett hus och snygg som en dator. Du blir förolämpad.

Mina trosor med mig(?!) paprikor? :(

Yoppeeh
18-06-2007, 23:06
Jacobs framspådda vecka:

På måndag kommer du få besök av Seromontis. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Seromontis kommer Förtära din favorit-Mask. I ilska kommer du slänga En dator på Rumpan på Seromontis.

På tisdag får du ännu ett besök. Till din glädje kommer Marcus kliva över tröskeln och Skriker:
"Vid alla Kokt Gurkor! Nu är det Grillad fläsket Stekt! Min Daggmask har rymt!!!"

På onsdag kommer du vakna med en bula på Rumpan, stor som En stång. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga Grillad Gurkor över Rumpan. Det kommer inte fungera.

På torsdag kommer du få ett samtal från Marcus som berättar att dennes Daggmask har fått Cancer. Marcus vill att du skall gå till Lidl och köpa syra åt husdjuret. Du vägrar inte.

På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Seromontis som ragglar över tröskeln, berusad av Öl. Han kommer i ilska fylla dina Kalsonger med Kokt Gurkor. Du blir givetvis inte förbannad.

På lördag kommer en Daggmask Bajsa på ditt fönsterbläck och Skriker förbannelser över alla som heter Jacob. Du blir inte rädd.

På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja syra till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina Kalsonger med Grillad Gurkor och Skriker att du är bred som En stång och Gay som En dator(Vilken diss). Du blir inte förolämpad.

Adam
18-06-2007, 23:10
Supper~ Good Yoopeeh~ Bad :)

Adams framspådda vecka:

På måndag kommer du få besök av Polly. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Polly kommer banka din favorit-rullstol. I ledsen men glad kommer du slänga en dildo på snoppen på Polly.

På tisdag får du ännu ett besök. Till din as glad kommer Jörgen kliva över tröskeln och skrika:
"Vid alla brännt banan snopp! Nu är det fläsket fläsket stekt! Min Svart neger har rymt!!!"

På onsdag kommer du vakna med en bula på snoppen, stor som en naken kvinna. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga fläsket banan snopp över snoppen. Det kommer inte fungera.

På torsdag kommer du få ett samtal från Jörgen som berättar att dennes Svart neger har fått blivit cp. Jörgen vill att du skall gå till XxX och köpa Mongo åt husdjuret. Du vägrar inte.

På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Polly som ragglar över tröskeln, berusad av zagg. hon kommer i ledsen men glad fylla dina kondomer med brännt banan snopp. Du blir givetvis inte förbannad.

På lördag kommer en Svart neger runka på ditt fönsterbläck och skrika förbannelser över alla som heter Adam. Du blir inte rädd.

På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja Mongo till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina kondomer med fläsket banan snopp och skrika att du är bred som en naken kvinna och cp som en dildo. Du blir inte förolämpad.

Freddieb
20-06-2007, 17:21
biffzors framspådda vecka:

På måndag kommer du få besök av Min bror. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Min bror kommer äta din favorit- dator. I Damp kommer du slänga en gurka på Rumpan på Min bror.

På tisdag får du ännu ett besök. Till din Gurka kommer Philip kliva över tröskeln och prata:
"Vid alla rökta Gurkor! Nu är det hej fläsket rökt! Min Krokodil har rymt!!!"

På onsdag kommer du vakna med en bula på Rumpan, stor som ett äppel träd. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga hej Gurkor över Rumpan. Det kommer inte fungera.

På torsdag kommer du få ett samtal från Philip som berättar att dennes Krokodil har fått Diabetes. Philip vill att du skall gå till Mc donalds och köpa narkotika åt husdjuret. Du vägrar inte.

På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Min bror som ragglar över tröskeln, berusad av Öl. han kommer i Damp fylla dina Quiksilvers med rökta Gurkor. Du blir givetvis inte förbannad.

På lördag kommer en Krokodil seglar på ditt fönsterbläck och prata förbannelser över alla som heter biffzor. Du blir inte rädd.

På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja narkotika till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina Quiksilvers med hej Gurkor och prata att du är bred som ett äppel träd och Inte bög som en gurka. Du blir inte förolämpad. :angel:

och en till

På måndag kommer du få besök av Bill gates. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Bill gates kommer käka din favorit-min sak. I lycklig kommer du slänga en penna på örat på Bill gates.

På tisdag får du ännu ett besök. Till din tomat kommer elefanten kliva över tröskeln och snacka:
"Vid alla hackat tomater! Nu är det mango fläsket hackat! Min hund har rymt!!!"

På onsdag kommer du vakna med en bula på örat, stor som min kompis elefanten som skiter sönder. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga mango tomater över örat. Det kommer fungera.

På torsdag kommer du få ett samtal från elefanten som berättar att dennes hund har fått hiv. elefanten vill att du skall gå till kalas kompaniet och köpa hej åt husdjuret. Du vägrar .

På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Bill gates som ragglar över tröskeln, berusad av jaegermeister. han kommer i lycklig fylla dina stringisarna med hackat tomater. Du blir givetvis förbannad.

På lördag kommer en hund dricka på ditt fönsterbläck och snacka förbannelser över alla som heter biffzor. Du blir rädd.

På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja hej till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina stringisarna med mango tomater och snacka att du är bred som min kompis elefanten som skiter sönder och hög som en penna. Du blir förolämpad.

Agi
20-06-2007, 17:35
På måndag kommer du få besök av Bulbasaur. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Bulbasaur kommer glufsa din favorit-banan. I babianilska kommer du slänga en telefon på foten på Bulbasaur.

På tisdag får du ännu ett besök. Till din gurkglädje kommer Tinky Winky kliva över tröskeln och viska:
"Vid alla grillade tomater! Nu är det stekta fläsket ruttet! Min hund har rymt!!!"

På onsdag kommer du vakna med en bula på foten, stor som en ko. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga stekta tomater över foten. Det kommer fungera.

På torsdag kommer du få ett samtal från Tinky Winky som berättar att dennes hund har fått hicka. Tinky Winky vill att du skall gå till Lindex och köpa amfetamin åt husdjuret. Du vägrar .

På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Bulbasaur som ragglar över tröskeln, berusad av vodka. han kommer i babianilska fylla dina kondomer med grillade tomater. Du blir givetvis förbannad.

På lördag kommer en hund hoppa på ditt fönsterbläck och viska förbannelser över alla som heter Rödhake. Du blir rädd.

På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja amfetamin till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina kondomer med stekta tomater och viska att du är bred som en ko och dum i huvudet som en telefon. Du blir förolämpad.

Jag förlorade ju 10 min av mitt liv nu... TILL VIlKEN NYTTA!? x(

Aandeers
20-06-2007, 17:48
Göran Perssons framspådda vecka:

På måndag kommer du få besök av Mona Shalin. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Mona Shalin kommer förtära din favorit-mobiltelefonen. I kommer du slänga en webbkamera på Könsorganen på Mona Shalin.

På tisdag får du ännu ett besök. Till din Kan inte sry kommer Fredrik Reinfeldt kliva över tröskeln och prata:
"Vid alla De kan ha blivit förstörd av riset Bananer! Nu är det jag vet inte varför.... fläsket Det kan bli tillgjord med ris som kalla Banan och Ris! Min Voff Voff hund har rymt!!!"

På onsdag kommer du vakna med en bula på Könsorganen, stor som ett träd. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga jag vet inte varför.... Bananer över Könsorganen. Det kommer fungera.

På torsdag kommer du få ett samtal från Fredrik Reinfeldt som berättar att dennes Voff Voff hund har fått cancer. Fredrik Reinfeldt vill att du skall gå till Ica Supermarket och köpa vad är ett preparat? åt husdjuret. Du vägrar .

På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Mona Shalin som ragglar över tröskeln, berusad av Redbull. hon kommer i fylla dina Marwin med De kan ha blivit förstörd av riset Bananer. Du blir givetvis förbannad.

På lördag kommer en voff voff hund Voff Voff hund går på ditt fönsterbläck och prata förbannelser över alla som heter Göran Persson. Du blir rädd.

På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja vad är ett preparat? till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina Marwin med jag vet inte varför.... Bananer och prata att du är bred som ett träd och snurrig som en webbkamera. Du blir förolämpad. Hehe lite stavfel o gramatiken e knäpp

Ol'Kladd
20-06-2007, 18:01
Fyfan vad rolig, hahahahahah.

Nostradamus Profetior

Alexs framspådda vecka:

På måndag kommer du få besök av Emma. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Emma kommer åkte din favorit-sängen. I förbannad som en hora utan måtta kommer du slänga en dator på rumpa på Emma.

På tisdag får du ännu ett besök. Till din en jävla hora som är sig i fan perkele förbannad satana kommer Andreas kliva över tröskeln och Skrika:
"Vid alla De kan ha blivit råa bananer! Nu är det bög fläsket det kan bli kokt! Min katt har rymt!!!"

På onsdag kommer du vakna med en bula på rumpa, stor som bilar. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga bög bananer över rumpa. Det kommer inte fungera.

På torsdag kommer du få ett samtal från Andreas som berättar att dennes katt har fått Aids. Andreas vill att du skall gå till Maxi och köpa neger åt husdjuret. Du vägrar inte.

På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Emma som ragglar över tröskeln, berusad av öl. Hon kommer i förbannad som en hora utan måtta fylla dina Tröjor med De kan ha blivit råa bananer. Du blir givetvis inte förbannad.

På lördag kommer en katt Runka på ditt fönsterbläck och Skrika förbannelser över alla som heter Alex. Du blir inte rädd.

På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja neger till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina Tröjor med bög bananer och Skrika att du är bred som bilar och Fjolla som en dator. Du blir inte förolämpad.

Zoul
20-06-2007, 19:03
Zouls framspådda vecka:

På måndag kommer du få besök av Björn. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Björn kommer käka din favorit-sängen. I glädje kommer du slänga ett headset på näsan på Björn.

På tisdag får du ännu ett besök. Till din ilska kommer Markus kliva över tröskeln och snacka:
"Vid alla flamberade gurkor! Nu är det kokta fläsket stekt! Min kanariefågel har rymt!!!"

På onsdag kommer du vakna med en bula på näsan, stor som en fiskmås. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga kokta gurkor över näsan. Det kommer fungera.

På torsdag kommer du få ett samtal från Markus som berättar att dennes kanariefågel har fått kramp. Markus vill att du skall gå till hälsokost och köpa retard åt husdjuret. Du vägrar .

På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Björn som ragglar över tröskeln, berusad av cider. Han kommer i glädje fylla dina strumpor med flamberade gurkor. Du blir givetvis förbannad.

På lördag kommer en kanariefågel cykla på ditt fönsterbläck och snacka förbannelser över alla som heter Zoul. Du blir rädd.

På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja retard till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina strumpor med kokta gurkor och snacka att du är bred som en fiskmås och gullig som ett headset. Du blir förolämpad.

Karelazi
20-06-2007, 19:11
Crilles framspådda vecka:

På måndag kommer du få besök av Judith. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Judith kommer förstöra din favorit-snopp. I lycka kommer du slänga en dator på snoppen på Judith.

På tisdag får du ännu ett besök. Till din rädsla kommer Niklas kliva över tröskeln och uttrycka:
"Vid alla stekta gurkor! Nu är det grillade fläsket kokad! Min hund har rymt!!!"

På onsdag kommer du vakna med en bula på snoppen, stor som en bil. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga grillade gurkor över snoppen. Det kommer inte fungera.

På torsdag kommer du få ett samtal från Niklas som berättar att dennes hund har fått aids. Niklas vill att du skall gå till Willy's och köpa dildo åt husdjuret. Du vägrar inte.

På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Judith som ragglar över tröskeln, berusad av öl. hon kommer i lycka fylla dina jeans med stekta gurkor. Du blir givetvis inte förbannad.

På lördag kommer en hund hund knulla på ditt fönsterbläck och uttrycka förbannelser över alla som heter Crille. Du blir inte rädd.

På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja dildo till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina jeans med grillade gurkor och uttrycka att du är bred som en bil och sexig som en dator. Du blir inte förolämpad.