View Full Version : Störd lärare?
Är du seriös?
Om du är seriös, är hon snygg elr? :happy:
pillepelle
11-06-2007, 17:22
Är hon het? Om, då är de la okej..
Jag är seriös... Tror du själv att den lärare på 40+ skulle va snygg?
pillepelle
11-06-2007, 17:24
men vafan, hur FAN Ska vi veta att hon är 40år?
Jadu...
Men sluta bli så jävla ägd i röven hela tiden och gå inte på allt för i helvete.
Det hade varit något att se. Du borde ta upp det här med rektorn eftersom det är ett allvarligt fall. Om du inte bryr dig så mycket om vad som hänt så låt det vara.
Måste påpeka att jag ha två lärare som är 42 och 45 och de är riktigt snygga, ser ut som tjugofemåringar. Men i alla fall så håller vi oss till topic nu.
Ännu en till som svalde det.
Typ idag när jag skolka från en lektion kom min svenska lärare och slog på min röv 2 gånger med nån jävla bok. Jag typ. "Fan gör du? har jag gjort?". hon: "Din skolkare, vill du ha smisk på snoppen också?;)"
WTF?
Du är väl lika störd om du skolkade?
Inte så farligt och skolka en gång, värre 7,8 och 9an skulle jag tro.. Där brukar lärarna få damp :lol:
Inte så farligt och skolka en gång, värre 7,8 och 9an skulle jag tro.. Där brukar lärarna få damp :lol:
skolkat 5 ggr under 7-9:an .............. -.-
Mest på värdelösa lektioner där vi har lekar osv SUUCK
Edit: Blev lite fel där
Någon i våran klass hade tagit en penna utav läraren. Då ställde hon up oss på ett led och kroppvisitera hos. Och ja, hon är snygg. :angel:
Tycker du borde ta upp detta med din rektor då det är ett allvarligt brott. Om du inte bryr dig så mycket om detta kan du bara låta det vara men jag hade gått till rektorn omedelbart. Man skall inte bli behandlad hur som helst.
Tycker du borde ta upp detta med din rektor då det är ett allvarligt brott. Om du inte bryr dig så mycket om detta kan du bara låta det vara men jag hade gått till rektorn omedelbart. Man skall inte bli behandlad hur som helst.
bryr mig inte.. slutar skit skolan snart så :yeah:
Rasty lvl på selena??:angel::offtopic:
Haha okej, men det är väldigt dåligt av din lärare att göra så, hon borde veta bättre!
Rasty lvl på selena??:angel::offtopic:
OM du ändå slutar snart är det ju fritt fram att sätta dit henne.
Jag må vara naiv men så här naiv, herregud folk skärp er :o
Titan Palla
11-06-2007, 18:37
Aeon har helt klart en poäng.
Banan Gangstern
11-06-2007, 18:47
Farligt :rolleyes:
Det var som en ljus och varm sommardag precis före avslutningen på vårt sista skolår på Strömbacka skola. Solens ljus låg varmt mot den gröna saftiga gräsmattan och hästarna hängde ut noben för att vädra bort värmen. Jag klev in i det mörka och tragiska klassrummet 30 minuter för sent och till min stora förvåning fick se att min annars så fula lärare hade blivit en snärtnana. Som straff hon smekte hon sensuellt min ölkagge med sin ena hand och mitt fluffiga hår med den andra handen under hela lektionen. Efter lektionen gifte vi oss i Las Vegas och levde lyckliga i resten av våra liv.
Och den där om rödluvan.... det är ochså en saga
Det var som en ljus och varm sommardag precis före avslutningen på vårt sista skolår på Strömbacka skola. Solens ljus låg varmt mot den gröna saftiga gräsmattan och hästarna hängde ut noben för att vädra bort värmen. Jag klev in i det mörka och tragiska klassrummet 30 minuter för sent och till min stora förvåning fick se att min annars så fula lärare hade blivit en snärtnana. Som straff hon smekte hon sensuellt min ölkagge med sin ena hand och mitt fluffiga hår med den andra handen under hela lektionen. Efter lektionen gifte vi oss i Las Vegas och levde lyckliga i resten av våra liv.
NEEEEEJ!!!!! RÖDLUVAN FINNS :mad:
Störd elev?
Ja.
Vill du nåt eller?
http://www.sjukast.info/player/?3753
Å du säger att din lärare är störd.. pff.
Störd elev?
Ja.
Vill du nåt eller?
Det jag ville uttryckte jag klart och tydligt i mitt första inlägg, tack.
Störd elev?
Ja.
Vill du nåt eller?
oooooh !
ägd plxoR^
Latexfarbror
11-06-2007, 20:20
Fake.
Hmm okej :P det var stört
"OK!"
Wezzli goes poet! xD
Störd elev?
Ja.
Vill du nåt eller?
Så jävla knäckt Triphe!
Metallica
12-06-2007, 13:30
Tråd låst på begäran
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.