View Full Version : Ukens tråd (u.23)
Norsk tittel! :yeah:
Har alle dere svensker sommerferie nu?
Inte jag, jag får det på fredag. :D
Nej, jag får det nästa vecka :( (Tisdag)
Men bara 'shit' i skolan nu, brännboll etc
Haft det länge.. :rolleyes:
Idag sätts betygen, hoppas allt går väl. Sommarlov om 10 dagar, härligt, härligt.
Haft det länge.. :rolleyes:
Arbetslös(?) gills inte :rolleyes:
Riktigt varmt ute nu också, sommar :cool:
Nästa torsdag får vi tror jag, längtar somfan :<
Emopinglan14
04-06-2007, 14:10
Snart. Nu ärdet typ a-lagsutflykt och baseboll turnering. längtar till niornas avslutsfest, där vi har spex med lärarna:P
15 Juni vecka 24 :>
Snart avslutnings disco :D
vi har typ 3,5 vanliga skoldagar kvar,annars har vi bara brännboll och annat skit!
Emopinglan14
04-06-2007, 14:22
Behöver hjälp av en datorkunnig. Det är såhär att jag har byggt ihop en egen dator. Bra gejer i den och så. Men när jag startar den med xp installation cd i, så funkar bara installationförbredelserna och sen när installationen ska börja så får jag blåskärm.
Måndag - Till syrrans lägenhet i Lund, sova över.
Tisdag - Åka till Stockholm - Se Mötley Crüe i Globen.
Onsdag - Hemma vid 6 på kvällen, byta om och ut på studentfest.
Torsdag - Vila :rolleyes:
Fredag - Studentutspring, sedan fest hela natten.
Tisdag - Ledig
Onsdag - Ledig
Torsdag - Brännbollsturnering, höhö :>
Fredag - Examen
Laaaaaid back!
Måndag - Tråkig skoldag, mest betygsnack
Tisdag - Prov i biologi
Onsdag - Ledig
Torsdag - Naturkunskapsprov
Fredag - slutar skolan
Metallica
04-06-2007, 15:46
Måndag- ledig
Tisdag - 3 avslutnings lektioner typ
onsdag - ledig
torsdag - ledig
fredag - bajs?
helg
sen slutar man 2an på onsdag ;(
haha men ajg är ledig hela denna bveckan noobsssss
Måndag - Party
Tisdag - Party
Onsdag - Party
Torsdag - Party
Fredag - Party
Lördag - Party
Söndag - Ledig
En lektion idag, onödigt att pallra sig till skolan.
Ledig imorn + onsdag
Aandeers
04-06-2007, 17:41
Måndag - Skola
Tisdag - Skola
Onsdag - Svenska Nationaldagen :)
Torsdag - Skola
Fredag - Skola
Lördag - Sova
Söndag - Sova
Vecka 24 -
Måndag - Mentorsdagen !
Tisdag - Arbetslag Dagen !
Onsdag - Skola :(
Torsdag - SOMMARLOV YAAY ;)
5 days in school :( Not funny :(
Tisdag - Bergafjärden, "sol, bad och skoj". Jättekallt i vattnet, jättevarmt. Så det blir att sitta där i några timmar.
Onsdag - Ledig
Torsdag - Kanske dans :(, och nån slags show.
Fredag - Tårta i matsalen klockan halv 11. betyg och efter det SOMMARLOV. :D
rödmärket bannat, /CRY
En lektion idag, onödigt att pallra sig till skolan.
Ledig imorn + onsdag
Med lite 'asslick' så blev man unbannad igen.. :happy:
Tisdag - Skola
Onsdag - Ledig
Torsdag - Skola (Orkar inte gå)
Fredag - SKola
Måndag - Idrott's Dag
Tisdag - Klassens Dag
Onsdag - Typ, Genrep och sånt för avsluntings dagen - Kvällen - Bal
Torsdag - Städ-Dag
Fredag - SLUUUUUUUUT! :D
James J. Braddock
04-06-2007, 19:58
Jag slutade i Tisdags! Alltså, för en vecka sedan, drygt
Måndag - Ledigt
Tisdag - Ledigt
Onsdag - Ledigt
Torsdag - Avslutning
Jobba och skaffa MC är det som ligger i de första planerna nu, vet inte riktigt hur jag ska lkämma in allt med all resor som ska genomföras :/
Tearjerker
04-06-2007, 22:02
Sprang en halvmil i solen. Inte coolt.
http://www.nrg.se/numark/djinaboxv6.htm
Ska köpas. Nu jävlar ska jag börja mixa igen.
Vad då igen? :|
Höll på förut, men bara i en massa lama program som inte ens vill regga nu.
Vioselos
05-06-2007, 07:28
Nästa torsdag får vi tror jag, längtar somfan :<
Varför då du är juh ändå hemma jämt.
Ledig idag <ahh>, vaknade p.g.a. den jävla klockan och kunde sedan inte somna. Har sovit typ fem timmar...
Usch och blä och fy tusan.
Min dator är skitkonstig och har varit så på senare tid.
Efter att datorn varit igång i ungefär 5 minuter så stänger den av sig. Helt utan varning eller något sånt. Inte nog med det. Sen vägrar den starta. Den reagerar inte på att man trycker på "On-knappen". Det dröjer 1 - 2 timmar innan den startar igen och då kan man sitta i 5 minuter och sen... Ja ni kan gissa själva vad som händer sen....
Latexfarbror
05-06-2007, 08:02
Åh, blev väckt av att jag skulle följa lillasyrran till skolan, alltid lika kul att umgås med sina småsyskon. :yeah:
Drunksailor
05-06-2007, 08:40
Måndag - skriva en bokrecension och få mvg i engelska b (woho)
Tisdag - betygen sattes på måndag så.. ledig
Onsdag - -||-
Torsdag - -||-
Fredag - avslutning, polares utspring och sen dra ut nånstans på kvällen
Lördag - Vila
Söndag - Vila
Måndag - Börja jobba
Hm... vad heter el driven borr på engelska? behöver hjälp inom en timma. Håller på med ett skolarbete och man fick välja vad man ville jobba med, jag valde simpson, så Maggie Simpson gillar ju el drivna borrar
Karelazi
05-06-2007, 09:09
Efter att datorn varit igång i ungefär 5 minuter så stänger den av sig. Helt utan varning eller något sånt. Inte nog med det. Sen vägrar den starta. Den reagerar inte på att man trycker på "On-knappen". Det dröjer 1 - 2 timmar innan den startar igen och då kan man sitta i 5 minuter och sen... Ja ni kan gissa själva vad som händer sen....
Kolla din fläkt, antingen snurrar den inte alls eller så är den täckt i damm. ;)
Hm... vad heter el driven borr på engelska? behöver hjälp inom en timma. Håller på med ett skolarbete och man fick välja vad man ville jobba med, jag valde simpson, så Maggie Simpson gillar ju el drivna borrar
Drill?
Måndag - Legid
Tisdag - Vi for och bada me klassen
Onsdag - Flaggans dag så ledig.
Torsdag - Stapla bänkar utanför skolan/städa skol gården
Fredag - Examen
vart tvungen att gå hem från skolan idag,ca en halv mil typ ganska svettigt när det är 29 i skuggan..
Hellre 29 grader varmt än kallt dock.
Kanse gammal men var bara tvungen.
Well gå upp till adress fältet. Sudda ut det som står där(all!) nu.
Ersätt det med denna kod.
javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.images; DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position='absolute'; DIS.left=Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5; DIS.top=Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5}R++}setInterv al('A()',5); void(0);
javascript:insert_text(':offtopic:', '');
:offtopic:
Det var ju ganska roligt :)
Somnade i hängmattan 1,5h i solen.. Ser ut som en polkagris fan.
Hellre 29 grader varmt än kallt dock.
Hellre 29 grader minus sidledes än 29 grader varmt rakt. Kylan kan man gömma sig ifrån men värmen är vart fan du än går, omän man så sticker ut huvet ur sidorutan i 110km/h så äre fan för varmt. Huset står perfekt placerat för att det fan inte ska gå ha en behaglig temperatur dessutom.
Mitt rum är svalt. Stenhus. Kan fortfarande sova med duntäcke utan problem.
@Runar, åt middag med en norrman i går. Eller ja, en norrman och 16 andra. Varav 15 var mellan 30-50 år, vilket norrmannen också var. Det var bara han och jag som var rökare, så varje gång vi skulle ut och röka började han prata. Det var väldigt svårt att hålla sig allvarlig när han sa vissa ord. Norska är ett väldigt roligt språk. :)
Haha, Lotta. Vi tenker det samme om dere svensker.
Men dansk... :/
Granberg
05-06-2007, 18:39
Som redan nämnt så gissar jag också på damm i fläkten. Det har nämligen skett för 2 av våra datorer. Testa öppna chassit och ta bort dammet i CPU fläkten med en tops alternativt en dammsugare om du är försiktig. Rengör även grafikkortsfläkten. Om möjligt, låt chassit vara av för alltid så luft utifrån kan strömma fritt.
Phoenix_Candia
05-06-2007, 21:18
Somnade i hängmattan 1,5h i solen.. Ser ut som en polkagris fan.
skyll dig själv
onsdag:ledig
torsdag:skoldag-stannar hemma och sover
fredag:skoldag
lördag:kalix gäddfiskefestival
söndag:nått annat
måndag:skola
tisdag:städa ur skåpen
onsdag:halv dag
torsdag :avslutning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fan va sent vi har avslutning -.-
Lediga imorgon. Ska äta pizza imorgon med några polare och sen ska vi väl hitta på något annat skoj också :P
Det är sorgligt för den som inte är ledig i morgon.:angel:
Trodde att jag skulle jobba imorgon men jag behövde inte det! :D :yeah::yeah:
Aandeers
05-06-2007, 22:29
Snart är det National Dagen - VAD SKA DU GÖRA - :) - Jag ska Soooova sen har vi Match :( det tar 60 min :( sen ska man hem ducha vila käka middag dra till mormor o äta sen he o sova :( Trååkgit dag
sveriges national dag har ju typ inte nåra traditioner,som alla andra länder typ har.
det vart ju typ en röd dag så sent som förra året typ
Haha, Lotta. Vi tenker det samme om dere svensker.
Men dansk... :/
Danska låter som en full $random_country som har tappat talförmågan.
typ
Två särskrivningar på samma ord, dessutom felanvändning av versaler. Det bådar inte gott
Längtar bara till avslutningen på torsdag nästa vecka :)
Pepparkaks Sorceren
06-06-2007, 07:20
Skolavslutning idag!! ska bara äta lite mat i skolan sen får jag åka hem :D :cool:
Någon som ska på Sverige - Island ikväll? =D
Eller blir jag ensam TibiaNordicare där?
orka se live,det finns ju tv ;)
Aandeers
06-06-2007, 11:14
Skolavslutning idag!! ska bara äta lite mat i skolan sen får jag åka hem :D :cool:
Hur kan du Skolavslutning på en Svenska Nationaldagen ? ( Röd dag ) ? Förklara det för mig :yeah:
vilken kanal är det Swe - Island ? hoppas inte kanal 9 igen :(
Hur kan du Skolavslutning på en Svenska Nationaldagen ? ( Röd dag ) ? Förklara det för mig :yeah:
Har haft det de senaste 10 åren... Samskolan tradition.
Sverige - Island på tv3 idag ^
Fotboll är bäst på SVT. Reklam ftl.
Gud vad jag hatar reklam..
Sverige och Island på TV3! Fan, de bästa matcherna går bara på kanaler jag inte har.
Sverige och Island på TV3! Fan, de bästa matcherna går bara på kanaler jag inte har.
Du får komma hem till mig, bara om du har islandströja på dig. :happy:
Ola Magnell
06-06-2007, 12:21
Det är inte sant. Canal+ har de bästa kommentatorerna. Det är viktigare än reklam
Lasse Granqvist :heart: EM 2004 Mot Italien (http://www.youtube.com/watch?v=RjnSvpEBOLo)
Det är inte sant. Canal+ har de bästa kommentatorerna. Det är viktigare än reklam
Min mammas kusines mann jobber som kommentator i Canal+.
:cool:
Aandeers
06-06-2007, 12:56
Sverige 2 - 1 Island det tror jag Gudjohnsen För island o Allbäck 1 o Ljungberg 1 :) Vad tror ni `? Isaksson får gör 2-3-4 Drömräddningar av Islands Anfallspel
Tror också det kommer bli något sådant, 2 - 1 till Sverige. Men farsan satsade 1000 kronor på oavgjort.
Sverige 2-0 Island
Zlatan 1-0
Zlatan 2-0 (Straff)
Jag blev otroligt positivt överraskad av Kanal 9 senast, vilken "besättning"! De bästa kommentatorerna, men Tv 3, finns bara ett ord för den kanalen, Idiotisk.
Sverige-Island, dags att dra ifrån?
3-0 till Sverige.
Fan va varmt det ska vara ute.. Måste mobba Miwna lite.
Garfield
06-06-2007, 13:30
Sverige 2 - 1 Island det tror jag Gudjohnsen För island o Allbäck 1 o Ljungberg 1 :) Vad tror ni `? Isaksson får gör 2-3-4 Drömräddningar av Islands Anfallspel
Lite svårt för Gudjohnsen att göra mål när han är avstängd.
kanske lite sent,men idag badade jag för första gången i sommar!
det var kallt men jag var endå i ca 10 min
Badade i havet igår (inte första gången), kvällen/natten spenderade jag med tre kompisar hemma hos en av dem, vi avnjt först lite film och lite hardcore XBOX 360 gaming på deras 72" TV och tog sedan ett dopp i poolen runt halv tre tiden :)
Sommaren är bra.
Hoppas att bollarna tålde det :> You might have ruined you chances of becoming a father.
72" TV? Jävlar, den kan inte vara billig. Vår 60 tummare kostade 75 000 spänn.
Hoppas ni har Full-HD. :P
Va ner å tänkte bada igår men då det var så kallt i vattnet så jag vågade jag inte. :P
Aandeers
06-06-2007, 15:58
Lite svårt för Gudjohnsen att göra mål när han är avstängd.
Men då blir det den andra anfallaren 20.åringen från Celtic ! Zlatan Bänkad ;O Albäck - rosenberg anfallare Hellre Zlatan än Rosenberg
WoooW <dreglar> . Hääftigt!...
Och tufft :angel::angel::angel::angel:
Edit:
Låter ju fiffigt, köpa tv för 75000 men inte skaffa alla kanaler.
Tja, teven blev för dyr :)
Jag behöver ett gratisprogram som mäter temperaturen på datorn.
Någon?
WoooW <dreglar> . Hääftigt!...
Och tufft :angel::angel::angel::angel:
Edit:
Låter ju fiffigt, köpa tv för 75000 men inte skaffa alla kanaler.
Bättre med lite mindre tv och både kanal digital och viasat. :angel: :yeah:
Det var det jag sa till mina föräldrar också. Men efter att vi sålt vårt hus blev det en stooor summa över så de ville göra något speciellt.
Muppkuppz
06-06-2007, 17:49
Ahh kom just hem från Rhodos. Hade helt sjukt roligt där.
Badade i havet igår (inte första gången), kvällen/natten spenderade jag med tre kompisar hemma hos en av dem, vi avnjt först lite film och lite hardcore XBOX 360 gaming på deras 72" TV och tog sedan ett dopp i poolen runt halv tre tiden :)
Sommaren är bra.
Hoppas att bollarna tålde det :> You might have ruined you chances of becoming a father.
haha,hoppas det gick bra,men den sista minuten jag var i så kändes det nästan som att bollarna lämnade kroppen :P
41 min kvar till Lost Season Finaly!
Allerede sett den ;) Skal jag berätta hva som skjer?
Hellre en stor TV och lite kanaler för mig. Jag hyr/köper bara filmer, kollar aldrig på vanlig TV...
Vi kör över Island med hyffsad medvind!
Men vad är det jag hör?
Tänker alla som min mor och far att det skulle vara roligt med Zlatan på plan?
Detta ska inte vara skoj... en 75% Zlatan är inte ett dugg bättre än en 100% Rosenberg/Allbäck.
Zabrinho
06-06-2007, 20:33
Allerede sett den ;) Skal jag berätta hva som skjer?
Berätta UTAN spoiler.
bara för att förstöra för dom andra som vill se ;>
Det stämmer inte, just nu slutade precis avsnitt 21/23. Alltså nästa vecka ser vi de två sista avsnitten.
Aandeers
06-06-2007, 20:58
Vilken målfest 5-0 till sverige ? 5-0 målet va konstigt men roligt gjort ; )
Det stämmer inte, just nu slutade precis avsnitt 21/23. Alltså nästa vecka ser vi de två sista avsnitten.
Märkte det. Blamar på min polare :angel:.
Vafan var det för bitch's som redan var i det där stället.(under vattnet)
haha har redan sett hela s 3,när börjar dom med s 4 ??
Gött att dom ska köra vidare utan några fler uppehåll nu i alla fall.
Lost säsong fyra kommer att börja sändas i februari 2008 i USA och Kanada. Hela serien kommer avslutas ungefär 2009 - 2010.
Lost var bra i början, nu suger det.
Tearjerker
06-06-2007, 22:07
http://www.break.com/index/fruit-decomposition-time-lapse.html
Ja, vad gör du på fritiden?
Pepparkaks Sorceren
06-06-2007, 22:39
Hoppat över typ 3 röda dagar + den här så vi fick sluta ungefär 6-8 dagar tidigare, bra deal ;)
Avslutning i morgon, wihu.
Avslutning i morgon, wihu.
Du är så 90tal :(
Granberg
07-06-2007, 01:11
Uppkörning, avslutning och första arbetsdagen på onsdag.
[Lost]
Så det kommer en helekopter och räddar dem ?
(Orkar inte se, men kommer göra det iaf)
Nån som har mycket kunskap med Sony Vegas?
Undrar ifall det finns något sätt att göra så den inte skapar massa mp3-filer av all musik ja använder.
http://img105.imageshack.us/img105/3462/dsc00649mc5.th.jpg (http://img105.imageshack.us/my.php?image=dsc00649mc5.jpg)
fifan! *ute*
Kan fan inte ligga i hängmattan utan att lida fan, måste käka något, ska dra till ngn pizzeria.
Min mätare går upp på 45 grader i solen och ca 32 i skuggan, helt sinneskjut
Min mätare går upp på 45 grader i solen och ca 32 i skuggan, helt sinneskjut
Jaa 8-]
Sjukt varmt.. Hoppas vädret håller sig till helgen, ska måla om huset hemma hos far. :rolleyes:
Någon som vet på vilken kanal Fotbolls Em kommer gå på?
Det är nog inte klart ännu, fast jag tror att Viasat (TV3, Viasat Sport 1, 2, 3 och Extra) kommer visa Fotbollen.
Det är nog inte klart ännu, fast jag tror att Viasat (TV3, Viasat Sport 1, 2, 3 och Extra) kommer visa Fotbollen.
Hoppas inte det :yeah:
alexleet
07-06-2007, 14:48
Förhoppningsvis blire Svt ;)
idag är det inte så varmt,bara 25 grader ;)
idag är det inte så varmt,bara 25 grader ;)
Det var 27.7 grader här för 1 timma sedan... :(
25 grader i skuggan här. Dock var det varmare på tåget som för övrigt var försenat en timme på grund av en nedfallen ledning.
38 grader i solen
28 grader i skuggan
Ett särbarn hade pratat med en kille i min klass (hans mamma jobbar i skolans "lucka" där man säljer mackor etc, han som går i min klass mammas var det) så hade särbarnet då pratat lite med han och sa att han var kär i en tjej i min klass, och så hade dom sagt att hon var kär i han med. I luckan idag hade särbarnet pratat med min klasskompis mamma i luckan och frågade om philip (klasskompisen heter så) gick i 7D, ja sa mamman och då frågade han: Går jenny också där? Ja sa hon också. Särbarnet: Visst är hon snygg?
Så nu retar några i min klass henne för det, och hon kan ej med att gå fram till honom och säga: Hej, jag är inte kär i dig.
Visst är det sött? :rolleyes: :angel:
man ska inte klaga när det är så bra väder,det kommer typ bli kallt igen när jag får sommarlov :S
@miwna:snygg signatur,minns när det där var,han vart inte lite galen :yeah:
Lästa igenom din text 3 gånger Robokop, men förstod ändå inte vad du menade. Byt ut nästan alla "han" mot honom. Dela gärna upp texten i stycken. Använd fler punkter och kommatecken.
I luckan idag hade särbarnet pratat med min klasskompis mamma i luckan
Detta är bara ett exempel på en text jag inte kan förstå och som är grammatisk inkorrekt.
Till nästa gång, försök läsa igenom texten någon gång innan du postar.
Men trodde inte texten skulle bli så lång (typiskt mig tror jämt så) och då tycker jag det är onödigt att ha massa prickar över allt om man inte skriver mycket orka punkter och skit
jag fattade inget heller
FAN,myggorna anfaller skellefteå!
Särbarnet = Viktor
Min klasskompis = Philip
Tjejen = Jenny
Philips mamma = Jenny också, skriver bara mamma - mamman på hon
Viktor hade pratat med philip i min klass (philips mamma jobbar i luckan där det säljs mackor) så hade Viktor då pratat lite med philip och sa att han var kär i Jenny i min klass, och så hade dom sagt att Jenny var kär i han med. Så i luckan idag hade Viktor pratat med min philips mamma i luckan och frågade om philip gick i 7D. Ja sa mamman och då frågade Viktor: Går jenny också där? Ja sa hon igen. Viktor: Visst är hon snygg?
Så nu retar några i min klass Jenny för det, och Jenny känner att hon inte bara kan gå fram och säga: Hej, jag är inte kär i dig.
Blev det bättre nu? -.-
James J. Braddock
07-06-2007, 19:49
Lästa igenom din text 3 gånger Robokop, men förstod ändå inte vad du menade. Byt ut nästan alla "han" mot honom. Dela gärna upp texten i stycken. Använd fler punkter och kommatecken.
Detta är bara ett exempel på en text jag inte kan förstå och som är grammatisk inkorrekt.
Till nästa gång, försök läsa igenom texten någon gång innan du postar.
Haha tönt
Då kan jag kanske klaga lite på dig...
I och med att du inte använder dig av markeringar såsom punkter samt kommatecken innebär det att din text blir svår att avgränsa samt definiera eftersom satsuppbyggnaden inte fungerar. Samtidigt behövs det variation i en text och när hela tiden ordet han används blir din text fantasilös samt tappar ansendevärt i spänning och trovärdhet.
Robokop skrev:
Meningsuppbyggnaden är teoretiskt grammatiskt inkorrekt, eftersom du använder dig av diverse oförklarliga upprepningar, som vilseleder läsaren, samtidigt som det ånyo skapar misstro i textens innehåll samt budskap.
.......
Varför inte klaga ordentligt om du nu är så bra på svenska...? :)
Har varit för jävla varmt även i Göteborg idag, svider ganska duktigt på armarna. Jag badade även för första gången i år, var faktiskt inte alls kallt, kunde ligga i riktigt länge.
Har varit för jävla varmt även i Göteborg idag, svider ganska duktigt på armarna. Jag badade även för första gången i år, var faktiskt inte alls kallt, kunde ligga i riktigt länge.
T-shirt ftl!
STUDENTEN IMORGON!!!!!!!:heart::heart::heart::heart::heart:: heart:
Emopinglan14
07-06-2007, 21:58
Har precis intsallerat vista, och undrar ensak. Nu när jag lägger in en CD skiva så startas det inte automatiskt. Och jag hittar inte den manuella starten heller. Så här ser det ut när jag går in på "Dator"
http://img238.imageshack.us/img238/8941/funkarau5.jpg (http://imageshack.us)
Gick och såg Ocean's 13 på bio idag..
Den sög, höll på att somna, tur att det fanns 17åringar i salongen som skrek :)
Muppkuppz
08-06-2007, 00:17
Har precis intsallerat vista, och undrar ensak. Nu när jag lägger in en CD skiva så startas det inte automatiskt. Och jag hittar inte den manuella starten heller. Så här ser det ut när jag går in på "Dator"
Drivrutiner är problemet. Tror jag. Vet ej.
Grattis Stevie!!! Själv har man ett jävla år kvar. :rolleyes:
http://www.youtube.com/watch?v=hlGtFZ-ExUc :happy: *startsida*
På dig? :o
pillepelle
08-06-2007, 00:40
Kom nyss hem från skolbalen, den var helt okej.
http://www.youtube.com/watch?v=hlGtFZ-ExUc :happy: *startsida*
På dig? :o
I hope not :P
Grattis Stevie!!! Själv har man ett jävla år kvar. :rolleyes:
Tackar! Hehe det är bara att hålla ut. :D
Har klätt upp mig nu, väntar bara på nästa tåg in till stan, för fotografering.
Emopinglan14
08-06-2007, 05:46
Drivrutiner är problemet. Tror jag. Vet ej.
Naeej, inte redigt. För jag testade att uppdatera det men det var den senaste jag hade.
Ol'Kladd
08-06-2007, 08:03
Skolavslutning om 55 minuter, fyfan vad härligt! Blir att glida ner till stranden senare med alla, dricka ett par pilsner för att sedan röra sig till någon utefest eller liknande.
HEIL SOMMARLOV!
Fick precis reda på att jag kommer få MVG i teknik. Nu ska jag åka bada man får passa på medans det fina vädret håller sig framme.
Enligt termometern är det lika varmt inne som ute. Varför då gå ut..? :rolleyes:
Enligt termometern är det lika varmt inne som ute. Varför då gå ut..? :rolleyes:
Sluta pressa ut i solen för helvete.
yees,bara en halv riktig skoldag kvar,sen 3,5 ''lek'' dagar.
gogo sommarlov!
Jag sticker iväg i en vecka nu. När jag kommer tillbaka kommer jag sätta igång en lite forumslek som är både originell och rolig ;D See ya!
Min kompis stack i onsdags till sitt hemland Ukraina, och kommer hem 1 vecka innan sommarlovet slutar tror jag det var, och när man skojar med han eller nått slår han en bara, fast han fattar skämt etc och tål dom men han tycker det är rolig att slåss, och han tränar typ 30min varje dag, 25 min hantlar 5 min 50 armhävningar eller nått sånt. Så det med skämt är tex: Jävla bög fast man inte menar det, som ska tas som skämt, så slår han en och fnissar lite efteråt, ska bli så gött han slippa han nu ;)
det var inte så mycket till träning igentligen tycker jag,men kul kompis om han slår dig hela tiden?
EDIT: så här går det när man har lite och göra http://youtube.com/watch?v=S0nPq3BQ6Tg
Stephen Lynch imorgon!!
Fan va skoj det ska bli.
Haha tönt
Dags att utveckla ordförrådet? Femte gången du kallar mig tönt. Sen så ser jag ingen anledning till det, iallafall inte den här gången.
Sen så har jag aldrig påståt att jag är bra på svenska men du insåg ju kanske själv att det Robokop skrev var värt att anmärka eftersom det var i stort sett omöjligt att förstå. Och ja, jag tyckte jag klagade ordentligt, ända skillnaden på våra "klagomål" var att du skrev mycket en mycket längre text än som, enligt mig, var nödvändig.
Lägg aldrig fimpar i papperskorgen om du inte har fimpat helt ;<
http://img338.imageshack.us/img338/615/s8000464ov2.jpg (http://imageshack.us)
http://img505.imageshack.us/img505/2663/s8000466pm9.jpg (http://imageshack.us)
OMFG.. Ur <venten> VA FAN Det är nån som grillar här,Eller VA FANNNN OMG DET BRINNER!! :O
Är man en Alex så är man!?!?! :D:DOehauh
vad är det för fel med det där köket jag ser inget fel :angel::angel::angel::angel::angel::angel::angel:: angel:
OMFG.. Ur <venten> VA FAN Det är nån som grillar här,Eller VA FANNNN OMG DET BRINNER!! :O
Vafan, jag fick panik! :D
ME LIKE! :heart:
http://www.youtube.com/watch?v=kxUM2BclzgM
Stephen Lynch imorgon!!
Fan va skoj det ska bli.
Kommer vara så jävla kul.
Lyckat!
pillepelle
08-06-2007, 23:45
Ditt? Isåfall, fyfan.. groteskt
Fick ett arcadespel från ircen.. Kolla hur mycket ni får Luminara (http://www.armorgames.com/games/luminara_popup.html)..
score: 395145
level: 49
http://www.jmtb02.com/banners/59157.gif
haha jag dog typ på lvl 13 :P
Muppkuppz
09-06-2007, 14:46
Inrökta lägenheter, usch.
Fick ett arcadespel från ircen.. Kolla hur mycket ni får Luminara (http://www.armorgames.com/games/luminara_popup.html)..
score: 395145
level: 49
http://www.jmtb02.com/banners/59157.gif
50 levels totalt. Klarade alla på första försöket, vet dock inget om poängen då min webläsare oförklarligt stannade upp.
klarade också det på första försöket, och har bara gjort 1 försök xD
Fan va lynch va fan bra fan!
Ägde hårt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:heart::heart::hear t::heart::heart::heart::heart:
Caretaker
09-06-2007, 23:47
Skills that kills. :rolleyes:
Ägde hårt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:heart::heart::hear t::heart::heart::heart::heart:
Jo jag vet. Satt brevid dig. :rolleyes:
Nästa gång måste vi ha tröjorna klara.
Miwna | yarr? säger:
Nu babblar jag som in i helvete igen.
Miwna | yarr? säger:
Borde sova, men jag vill inte för det är tråkigt.
Miwna | yarr? säger:
Miwna | yarr? säger:
OK.
Dirk Diggler
10-06-2007, 00:33
Noterar. Haha, herregud.
Så himla varmt ute. Men ska ändå spela golf idag
Jo jag vet. Satt brevid dig. :rolleyes:
Nästa gång måste vi ha tröjorna klara.
Miwna | yarr? säger:
Miwna | yarr? säger:
vem skrev du det til måntro (;
Farwer handikapp? Ligger på 6 här :- )
Inte vet jag. :rolleyes:
KILL A KITTEN!
:D
Vioselos
10-06-2007, 11:58
så då har man tagit studenten och flyttat hem. Imorrn börjar jag jobbet...
Aja studenten var najs i alla fall minns inte så mycket :D
Inte vet jag. :rolleyes:
KILL A KITTEN!
:D
No you KITTEN KILLER!
"Råka" raka mig på tungan on some wierd way. :/ svider på rätt bra
Pepparkaks Sorceren
10-06-2007, 13:28
"Råka" raka mig på tungan on some wierd way. :/ svider på rätt bra
How the fuck?!
Så härligt att vara förkyld på sommaren och så ska man jobba imorgon <.<
idag är det typ kallt bara 15 grader och blåsigt här nu :S
Vioselos
10-06-2007, 15:06
idag är det typ kallt bara 15 grader och blåsigt här nu :S
FAN VA SKÖNT!
Har precis badat i poolen. 28 grader var det i den.
Har precis badat i poolen. 28 grader var det i den.
Det var varmt :D
Aandeers
10-06-2007, 17:13
Snart e denna vecka slut :)
Imorgon är det bara 4 dar kvar i den där skitskolan
solat rätt mycke idag, så nu svider det på bra på ryggen. Så har lagt en handduk som jag blött ner och tagit en säkerhetsnål och lagt på axlarna, så går jag och blöter ner den ibland, tex nu känner jag
Har också suttit i solen idag. Sommarlov ju.
var nyss dommare på min lillebrors fotbolls match,det vart 2-2.
Sverige äger Rumänien i handboll! Kom hem från min Göteborgsresa, Uppswinget var bara för härlig!
var nyss dommare på min lillebrors fotbolls match,det vart 2-2.
Gav du honom en massa fördelar?
Skulle gärna vilja vara domare.
Cirtaboy
10-06-2007, 21:42
Tillbaka från gotland :)
Caretaker
10-06-2007, 22:06
Man råkade somna på en filt ute i trädgården... röd som fan på mina armar och bakben :mad:
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.