View Full Version : hydra hunt ca 2h
Tjo, jo huntade hydra igår ca 2h å 30 min, vi vart lite chockade över looten..
http://img383.imageshack.us/my.php?image=gryyymhydrahntqn9.png
man brukar ju oftast hitta war helm lr nått crap men vi loota detta + 2 sapphires
Najs! Var det bara ni två?
Najs! Var det bara ni två?
nej vi var 3 st.
Kapten Usopp
02-06-2007, 09:44
Det var väl ok loot.
Fint, hur mycket slösade ni?
jag vet inte exakt hur mkt dem slösa, men jag drog ett par bp uhs
RH och boh på 2 timar är.. bra.
Grattis :D Jag och en annan huntade på det lilla spawnet i sammanlagt 7 timmar vid olika tillfällen, det enda vi lootade var en warrior helmet på typ 35 bp mfs >.<
Grattis :D Jag och en annan huntade på det lilla spawnet i sammanlagt 7 timmar vid olika tillfällen, det enda vi lootade var en warrior helmet på typ 35 bp mfs >.<
Samma sak har hänt mig, man blir riktigt frustrerad speciellt när man ser bilder på folk som lootar allt på en timme.
Samma sak har hänt mig, man blir riktigt frustrerad speciellt när man ser bilder på folk som lootar allt på en timme.
Förstår vad ni menar jag å killen ni ser på bilden huntar ofta lootar bara massa crap war helms bla, men igår lootade vi rh å boh, och hunten dagen innan lootade vi bara boh, vi vart fett glada haha.. turen har vänt =)
Kexchoklad
16-06-2007, 18:07
Fin loot :]
Caretaker
16-06-2007, 21:38
Fan, själv får man kanske en knight armor eller en warrior helmet på den tiden.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.