View Full Version : Rookard mino mage dead
Postar denna film när 2 rookstayers dödar mino mage :>
http://www.youtube.com/watch?v=88dKny1yL10&mode=related&search=
Notera att det är inte jag som gjorde filmen eller var med och döda den utan jag bara hittade denna film på youtube :D
Snowflake
06-06-2007, 14:25
carlin sword quest? elr? :o
Det är OT, dom har själv sagt det.
Zabrinho
06-06-2007, 15:56
omfg va ballt!!!!111 tror du dom säger hur man kommer in dit om jag frågar?!?1
Dem flästa tibiaspelarna vet att det där iaf inte är Carlin Sword Quest. ( kanse va ironi vet ej)
Jag tror också att det är fake. Liksom det var pl/br's . Om man nu kan komma ditt tror jag inte att man bara behöver döda några monster och gå i en tele sedan är man i det rumet.
Om den nu finns tror jag det är en rpg quest för att komma dit.
Och andledningen att jag tror det är fake är för att dem skulle inte förstå vad npc'ns sa.
Last npc to the sick quest says : ''Rpg språk Rpg språk ''.....
Två brave's noobs says: PL?!!
Men det är bara min teori.
bigassfarts69 (5 days ago) marked as spam
i swear to FUCKING god that song is used in every tibia video its so fucking old now wtf
Fick mig att skratta..
Where is the chest?
OT have destroyed everything. You can't believe any movies or screenshots if you haven't seen it with your own .. eyes.
Snowflake
06-06-2007, 18:32
Dem flästa tibiaspelarna vet att det där iaf inte är Carlin Sword Quest. ( kanse va ironi vet ej)
Jag tror också att det är fake. Liksom det var pl/br's . Om man nu kan komma ditt tror jag inte att man bara behöver döda några monster och gå i en tele sedan är man i det rumet.
Om den nu finns tror jag det är en rpg quest för att komma dit.
Och andledningen att jag tror det är fake är för att dem skulle inte förstå vad npc'ns sa.
Last npc to the sick quest says : ''Rpg språk Rpg språk ''.....
Två brave's noobs says: PL?!!
Men det är bara min teori.
bigassfarts69 (5 days ago) marked as spam
i swear to FUCKING god that song is used in every tibia video its so fucking old now wtf
Fick mig att skratta..
nej, var ej ironisk.. brukar inte utforska tibia, men vid carlin sword quest finns det en minotaur mage i ett rum som är låst
Oj det glömde jag. Ursäkta mig :angel: .
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.