View Full Version : Slimes
Hej, jag undrar om ni kan något annat ställe i port hope att träna på, förutom slime huset. Ett ställe där man kan stå och fiska lite lättare. Skulle gärna vara tacksam om ni la upp en bild på stället. :)
Just söder om det huset? (2 SQM utanför)
Ja, men jag menar inte riktigt så. Jag menar där det inte travar förbi så mycket snubbar.
Du menar alltså att du ska macro träna? ;D Isf borde du inte köra i port hope, testa ngn spawn i desert dungeon.
Karelazi
30-05-2007, 20:17
Sök?
Nej det menar jag inte att jag ska, jag vill bara veta något bättre ställe än där för att ifall jag ska göra mina läxor så slipper jag kolla på skärmen och snacka med alla som travar förbi hela tiden.
Vem orkar lira utan cheat? ;O Jag skulle iaf aldrig klara mig på tibia utan mitt kära ng <3
I removed most of your cheat discussion. I gave you a warning about this for another post, but since these posts were made before you received that warning, I won't ban you. If I see you mention any tool used for cheating in a post made after my PM to you, I will ban you.
<careface>
Haha, okej.. vilken lvl och voc är du?
Fanta La'Bamba
01-06-2007, 13:52
Om du nu vill fiska, så måste du ju stå efter kusten, eller är du dum? så gå då efter kanten och sök efter ett ställe där bara 2 st slimes kan slå dig.
Men om du nu ska bot skilla lär ju inte port hope vara det rätta stället...
Finns ett väldigt bra ställe om du följer kusten en bit höger från huset har jag för mig.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.