View Full Version : [Swe/Nor] Counter-Strike tråden!
Prata så mycket ni vill om CS i denna tråd säg era bästa stats eran favorit map osv..
Min bästa map är helt klart de_dust2.
Prata så mycket ni vill om CS i denna tråd säg era bästa stats eran favorit map osv..
Min bästa map är helt klart de_dust2.
Du menar att du tycker den är roligast?
Eller att det är den han är bäst på, d.v.s. får mest kills/minst deaths på.
Vioselos
08-05-2007, 16:35
Min favorit map är de_nuke eller de_inferno.
Eller att det är den han är bäst på, d.v.s. får mest kills/minst deaths på.
Kan vara så också, Den jag tycker är roligast/spelar mest är dust2. Finns dock massa roliga banor jag inte kommer ihåg namnet på.
Jag menar att den är jag best på sen finns ju fy_poolday osv dem e roliga..
dust 2 är helt enkelt bäst tycke rjag, för jag kan den bäst, t.ex. taktiker kan banan, vet vart folk står om man hör ljud etc :P
Helt klart roligast att köra dend å i PCW's :P
Min favorit map:De_dust2 / de_cpl_mill
Favorit vapen Colt / Awp
Min'a bästa stats : tror ingen bryr sig.
Syndrome
05-07-2007, 16:25
Helt klart Aim_Crazyjump! :D
NI kan även skriva era bästa stats och era favorit vapen om ni vill det ;)
När ja kör CS:S, så kör jag bara Gun games och Deathmatches. Favorit map är nog zt_assault.
GG (Gun Game) är roligt att spela mestadels för att man får chans att bli bettre på olika vapen och sen att det är svårt då andra har bättre vapen en en själv ;)
Ninotramp
29-07-2007, 07:50
de_dust2 helt klart. Spelar bara den och lite de_dust2_unlimited.
GG (Gun Game) är roligt att spela mestadels för att man får chans att bli bettre på olika vapen och sen att det är svårt då andra har bättre vapen en en själv ;)
M, väldigt kul faktiskt!
Aandeers
29-07-2007, 13:20
Stats 57/21 Surf_ski (2) Warcraft XD Admin gav mig exp till lvl 10 igår xD me are happy . CS 1.6 Ofc
Weapon : Elite gun XD eller Awp
M, väldigt kul faktiskt!
aaa äger :D men jag hatar när jag får fiveseven eller när jag börja med glock går alltid med kniv då <:
EDIT: Gillar också Scoutzknivez :D
haha, jag äger på scoutknivez :P
Vad heter du på steam rat ?
Äh det är bara att skjuta å se glad ut då man får five seven å shit ;)
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.