View Full Version : Slutar, kommer tillbaka när det är ny pvp-värld
Haverstal
10-03-2007, 23:28
När CIP gör nya normal-pvp servrar kommer jag tillbaka till Tibia. Förmodligen kommer det ju dröja ett år eller två -.- men det får jag stå ut med. Någon som vill joina mig då kanske ^^
Adjö, hejdå, vi syns igen!
Jaha, då vet vi det. Synnerligen onödig tråd.
Det finns typ 50 pvp servrar. Varför inte bara ta och spel på en av dem.
Gurkläsk
10-03-2007, 23:48
Antecknar...
Theoric Ironfist
10-03-2007, 23:49
Hah, jag känner faktiskt likadant, om dom skapar en ny normal PvP server så lär jag lira där :happy:
Hah, intressant! Kul att lära känna dig (?) Ses vi väl på nästa pvp-värld dårå.. :flush:
Väldigt många som kommer börja på nästa pvp, mest svenskar skulle jag tro.
Får nog en framtid som Thoria, alltid krig :heart:
kommer sakna dig...hoppas våra öden leder oss samman någon dag igen...
Zabrinho
11-03-2007, 13:28
Vad sorgligt <gråter> kommer sakna dig jättemycket :( :( :( :( :( :( :( :(
ja ska starta en ny på min polaer dator krushor klokan ska den hetta pvp rank fast attack 500x exp gs minotauer demon för om man är 50 eller mer o behemoth giant spider och bra equiep i main skriv i personal messegde om du vill börja ja ska ha gm klumpeduns sen ska ja ha en charachter åt min hund fast ja ska spela på den
Väldigt många som kommer börja på nästa pvp, mest svenskar skulle jag tro.
Får nog en framtid som Thoria, alltid krig :heart:
Thoria äger! ;D
Orrelito
17-03-2007, 16:16
Ja är väldigt sugen på en Pvp värld me men d e ju så att Cipsoft hade en röstning efter Xerena kom på vilka sorters världar man ska ha och ca 70% vill ha Non-Pvp,
Det är ju så jävla roligt i början av pvp världar alla krigar :D
Ja hoppas på en Pvp värld innan sommarlovet, kommer troligt vis inte -.-
Du kommer inte lyckas på den nya världen. synd hej.
Orrelito
17-03-2007, 22:19
lol aLx_ ja fattar inte hur du kan tycka du e bra du verkar jävligt noobig å ja va bland d högsta på Xerena efter en månad typ
vänta, jag antecknar med min guild penna i mitt guld anteckningsblock brevid mitt guld arkiv med intressanta saker i.
Har hört nånstans att dom inte ska göra några fler pvp servrar förns dom andra är fyllda
Titan Palla
19-03-2007, 14:47
intresseklubben antecknar ytterst intensivt.
jag bryr mig såhär mycket ->(tomt)<-
Den enda anledning man gör en ny gubbe på en helt ny pvp-värld är för att kriga loss rejält. Chansen att man blir ledande på servern är väldigt liten, och chansen att man sedan behåller den positionen är ännu mindre. Vill man bara ha skoj och levla upp sin gubbe duger ju 90% av de resterande halvtomma pvp-världarna...
Gurkläsk
24-03-2007, 17:23
Den enda anledning man gör en ny gubbe på en helt ny pvp-värld är för att kriga loss rejält. Chansen att man blir ledande på servern är väldigt liten, och chansen att man sedan behåller den positionen är ännu mindre. Vill man bara ha skoj och levla upp sin gubbe duger ju 90% av de resterande halvtomma pvp-världarna...
Sant, inför varje ny server brukar folk på olika forum och sådant starta ett "team" och målsättningen brukar vara att man ska äga världen. Tror knappast att någon har lyckats med det, har dom mot all förmodan gjort det så har dom som du skrev inte haft "makten" länge.
Det här skulle platsa i Veckans tråd (tibia). Create it !
Tror knappast att någon har lyckats med det, har dom mot all förmodan gjort det så har dom som du skrev inte haft "makten" länge.
Med undantag för Saphira. Där tog Chompollet Tzetzi och hans gäng makten direkt och vann alla krig som kom därefter. När Chomp slutade lämnade han över makten till sina guildkompisar och de innehar den än idag (Servern skapades maj 2005).
Dock är det rätt lika nu (7-7, 6-4 med WR frags).
För övrigt är det som du säger. Brukar ju vara en 5+ olika teams bara här på Tibianordic.com. Tänk då tibia.pl och tibiabr.com :P
Kapten Usopp
24-03-2007, 18:35
Omg världen går under för att du slutar !1!1!!1oneoenoen
Men seriöst vem bryr sej om du slutar? :|
Gurkläsk
25-03-2007, 12:53
Tror knappast att någon har lyckats med det, har dom mot all förmodan gjort det så har dom som du skrev inte haft "makten" länge.
Med undantag för Saphira. Där tog Chompollet Tzetzi och hans gäng makten direkt och vann alla krig som kom därefter. När Chomp slutade lämnade han över makten till sina guildkompisar och de innehar den än idag (Servern skapades maj 2005).
För övrigt är det som du säger. Brukar ju vara en 5+ olika teams bara här på Tibianordic.com. Tänk då tibia.pl och tibiabr.com :P
Precis efter att jag postat kom jag att tänka på att Saphira. Den världen är ett undantag som du säger. Min kompis var faktiskt med på den tiden då Golden Gauntlet eller vad dem nu hette "härskade". Han var Arthicus Deathrage, dock så spelar någon annan på den nu tror jag.
Precis efter att jag postat kom jag att tänka på att Saphira. Den världen är ett undantag som du säger. Min kompis var faktiskt med på den tiden då Golden Gauntlet eller vad dem nu hette "härskade". Han var Arthicus Deathrage, dock så spelar någon annan på den nu tror jag.
Aa Golden gauntlet var ju en tidig version av dagens "Neco".
Hehe Arthicus Deathrage... Jag minns tiderna då jag var level 15 och Arthicus och Nazgrel Bloodhoof huntade mig när jag inte ville lämna Fibula... ^^
Nu blev det dock lite offtopic. :P Back to seriousness.
Hehe Arthicus Deathrage... Jag minns tiderna då jag var level 15 och Arthicus och Nazgrel Bloodhoof huntade mig när jag inte ville lämna Fibula... ^^
Jo, den har jag ju också spelat på, jag och en rl som skapade den. Slutade på 56. Den har haft la 10 olika spelare nu eller så :lol:
Gurkläsk
25-03-2007, 14:25
Jo, den har jag ju också spelat på, jag och en rl som skapade den. Slutade på 56. Den har haft la 10 olika spelare nu eller så :lol:
Du och Henry?
hah, skriv ditt name du ska heta så gör jag dig huntad :rolleyes:
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.