View Full Version : Stöd TibiaNordic till supported fansite!
Då var det dags att stödja TibiaNordic för att bli en supported fansite. Polackerna har sina, Portugiserna har sina, men svenskarna, norskarna och danskarna då? - Det finns en thread på Tibias proposal forum, skriv en rad; typ voted/signed eller whatever.
Länk till forum threaden: http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&threadid=1573237
GOGO, WE CAN DO IT!
Kind Regards,
Blake Faithless
Ser bra ut, då kan man ju lägga in ett gott ord för TN.
Kapten Usopp
10-03-2007, 01:10
Har signat :)
Jag kan stödja med min makt om några dagar.
Palofowi: Tibianordic for free cookies and milkshake!
Signed!
Ni lär inte vinna så mycket på en post på forum :/
T ex om dom vet om Runars bakgrund lär det ju inte gå så jävla bra.
Makondele
13-03-2007, 21:55
Då var det dags att stödja TibiaNordic för att bli en supported fansite. Polackerna har sina, Portugiserna har sina, men svenskarna, norskarna och danskarna då? - Det finns en thread på Tibias proposal forum, skriv en rad; typ voted/signed eller whatever.
Länk till forum threaden: http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&threadid=1573237
GOGO, WE CAN DO IT!
Kind Regards,
Blake Faithless
Det heter inte "norskar" det heter "norrmän".
Ni lär inte vinna så mycket på en post på forum :/
T ex om dom vet om Runars bakgrund lär det ju inte gå så jävla bra.
Dom vet väll redan det, därför aldrig tibia.no skulle bli supported :/
CocaCola
13-03-2007, 22:22
Iiiiit'sss signed :D
fick tibia.no nått brev om det eller att dom aldrig skulle bli supported? tibiaswe fanns ju längre än tibia.no och blev ju aldrig :P men men.....dock vet jag redan lite om Runars bakgrund själv xD
fick tibia.no nått brev om det eller att dom aldrig skulle bli supported? tibiaswe fanns ju längre än tibia.no och blev ju aldrig :P men men.....dock vet jag redan lite om Runars bakgrund själv xD
Det är roligt att i nästan alla av dina poster (även många andra, som jag tror är i samma åldersgrupp) använder ordet "dock" utan att det bildar något som helst vettigt.
Kom tillbaka när du vet hur man använder det och ta lite extra tid med att läsa svenska böcker.
OnT: Lycka till med att få TNordic supported.
Tearjerker
13-03-2007, 23:42
Lycka till, men tro inte att Cip bryr sig om hur många som tycker att den ska bli supported. Jag skulle i alla fall inte bry mig. Det ligger ju inte i hur många som skriver i en tråd utan i hur sidan ser ut, om det diskuteras fusk, om den är relativt välbesökt osv.
Som sagt, lycka till. Det behövs.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.