View Full Version : Veckans Händelse.
Ja som den heter Veckans händelse ( börjar lite sent men men ) Vad var den roligaste som hänt dig o den tråkigaste som har hänt dig ?
Roligaste = Ringde in på Lyckochansen när jag var sjuk de va fast pris ( under 18 här ) Sa farsas namn o de så idag får han in de 5 tusen som va priset o han bara men va fan har hänt så fick jag like cash :) svaret var Födelsedagspresent ( ENkLASTE )
Tråkigaste = Skolan började igen -.-
Ja som den heter Veckans händelse ( börjar lite sent men men ) Vad var den roligaste som hänt dig o den tråkigaste som har hänt dig ?
Roligaste = Ringde in på Lyckochansen när jag var sjuk de va fast pris ( under 18 här ) Sa farsas namn o de så idag får han in de 5 tusen som va priset o han bara men va fan har hänt så fick jag like cash :) svaret var Födelsedagspresent ( ENkLASTE )
Tråkigaste = Skolan började igen -.-
Kan det verkligen stämma? Far min har nämligen vunnit på en sådan tävling en gång, och då fick han rabbla upp ett jäkla långt kontonummer?
Roligaste: Jag fick veta att en trailer kommer komma till GTA 4. http://www.rockstargames.com/IV/ <---- Nedräkning pågår för fullt på den sidan. Tjugo dar kvar folks!
Tråkigaste: Råkade klanta mig och gjorde så att min datoradmin blev till en vanlig konto. D.v.s. kan inte ladda ner dem flesta filerna.
Asså farsan lämmnar var o storhandlade då o glömde kortet hemma så jag rablade upp allt... Vill ha mer
Roligast: Jag prata med Tancoll i telefonen
Tråkigast: Miwna vägra svara i telefonen
Banan Gangstern
10-03-2007, 04:31
Fight i skolan jag vann :lol:
Det var sparris soppa suger fett :(
hehe ;) Det va fina händelser :)
Banan gangstern vi hade kulturs vecka iskola Amerikansk Hamburgare Lasange Italy pasta o såna saker :)Gåller med Sparris soppa är Blää
Roligaste: Antaligen Teater premiären som kommer idag, sen spelar vi upp den imorn och lite andra tillfällen veckan som kommer (för dom som ej kan gå på premiären, dock är ju biljetterna slut endå) fick även berömm för min sång xD
Tråkigaste: Badade igår med en kompis, han är rätt puckad och slog lite grann på skoj, men sa sluta men han fattade inte -.- , så min andra kompisar, skulle vrit jag och 2 kompisar, men blev jag och en kompis, men den andra kunde ej, han fick ej för sin mamma av någon anledning :( det var badhuset om ni undrar
Asså farsan lämmnar var o storhandlade då o glömde kortet hemma så jag rablade upp allt... Vill ha mer
Har svårt att tro att hans kontonummer är ingraverat på kortet :rolleyes:
Tänkte också på det.
Sen är du säkert den där "Abbe" som ringde in till lyckochansen och låtsades vara vuxen. När som sedan frågade hur gammal du var slängde du på luren.
Så måste man gå on-topic också;
Veckans händelse:
Jag och min polares "picknicks" varjedag efter skolan. Och nej det är en 'typisk' picknick med filt och kex och grejjer. Utan det är bara en liten kul grej vi gör.
Sämsta händelsen denna vecka var att:
Min kompis blev rånad igår.
Snootchie-bootchie tibianoothice.
Veckans händelse:
sportlov!
Sämsta händelsen denna vecka var:
min farmors begravning :(
Roligaste:
Skidåkningen idag
Händer fan inge bra!
G på franska provet
G+ på musik provet
har blivit sjuk
-.-
jaja :(
Latexfarfar
10-03-2007, 19:51
Sämsta händelsen denna vecka var att:
Min kompis blev rånad igår.
Snootchie-bootchie tibianoothice.
Utav hur många personer? Beväpnade?
min hund kan få barn läste i en bok köns mogen om tre dar typ vill ha massa valpar så kan ja ta pälsne med och kasta på för d finns en kille i min klass som sa typ vfn ska du ha spö så nu ska ja ta me hundhår till skolan
min hund kan få barn läste i en bok köns mogen om tre dar typ vill ha massa valpar så kan ja ta pälsne med och kasta på för d finns en kille i min klass som sa typ vfn ska du ha spö så nu ska ja ta me hundhår till skolan
Jag gissar att han e allergisk mot sånt? fattade inte riktigt :rolleyes:
ja ska blötta pälsen och göra kulor o kasta så sejer han oj hårkulor vfn :P
Pepparkaks Sorceren
10-03-2007, 22:51
Kan du ta exakt allting från början fattade inget.
Gurkläsk
10-03-2007, 23:44
HAHAHAHAHHA ROFL @ RL
HAHAHAHAHAHAH
Klokans hund är snart könsmogen, och då ska den paras. När den får ungar ska Klokan ta ungarnas päls och forma till hårbollar. I Klokans klass finns en kille som har hotat Klokan med spö. Klokan ska kasta hårbollarna på killen och när han gör det säger den elaka killen:
- Oj, hårkulor vadfan!
Klokans hund är snart könsmogen, och då ska den paras. När den får ungar ska Klokan ta ungarnas päls och forma till hårbollar. I Klokans klass finns en kille som har hotat Klokan med spö. Klokan ska kasta hårbollarna på killen och när han gör det säger den elaka killen:
- Oj, hårkulor vadfan!
AAAH OKEJ :P
Roligaste: Slalomåkning i Kungsberget.
Tråkigast: Jag tappade mitt liftkort, men det gjorde inget, jag fick låna av en lärare som inte behövde sitt.
Roligaste; skoter tur igår till ett trevligt sandtag
Tråkigaste; jag och tjejen bråkar (ganska mycket)
Titan Palla
11-03-2007, 13:57
Roligaste: en tjej jag gillat i 6 år säger plötsligt att hon älskar mig ^^.
Tråkigaste: att jag inte kommer på något tråkigt.
James J. Braddock
11-03-2007, 19:23
Detta kan ändå vara en liten kul tråd om man vill berätta lite trevliga saker - som kanske inte får tillräckligt med uppmärksamhet i Veckans Tråd.
Det roligaste var väl att det gick väldigt bra på alla prov/inlämningsuppgifter jag gjorde, resulterade i 4 MVG och ett VG.
Sen var det lite småtrevligt att träffa flickvännen som var bortrest under lovet och så.
Tråkiga är väl att vi bråkade på våran tre månaders dag. haha, men det löste sej :)
Danne Weman
11-03-2007, 19:30
Det roligaste som hände var antagligen att min kompis hade den bästa hemmafesten jag varit på på jävligt länge. Hans föräldrar har flyttat till Portugal (permanent) så det var en slags inflyttningsfest (fast i hans gamla lägenhet). Det blev mycket kvadd och det var en sådan jävla skön bakismorgon/dag dagen efter för de som sov där.
Det hände inget direkt tråkigt, det gör sällan det (saker som har med skolan att göra är inte direkt värda att nämnas som tråkiga).
Det roligaste var en fest med jävligt många tighta polare och mkt kul folk, var så jävla röj alltså xD
Det tråkigaste var när jag var otrogen mot min tjej, eller när hon gjorde slut.
roligaste: jag fick 84% rätt på engelska prov
tråkigaste;: jag har blivit förkyld satan också :(
Granberg
22-03-2007, 19:08
Veckans roligaste händelse var nog när jag och 4 polare var på x3m och såg Neverstore. Grym stämming, lagom mycket alkohol.
Bästa, min kompis och jag "hittade" en 4 gigs ipod.
Sämsta, Måste öva till biologin nu.
KristalleN
23-03-2007, 18:08
Roligaste: har fått reda på att jag har en storebror
Tråkigaste:Utvecklingsamtal
Roligaste: har fått reda på att jag har en storebror
Tråkigaste:Utvecklingsamtal
Wtf, trodde du skämtade om det hela tiden. Du verkar seriös så jag litar på dig :D Men ärligt, jag hade fan aldrig klarat pressen att efter många år inte veta att man har en bror och sedan behöver träffa denna främling och behöva bemöta honom som en bror.
Roligaste: Helgen började
Tråkigaste: Svårt prov
Roligaste
3 dagars Elevens val. Alltså 3 mindre skoldagar~
Tråkigaste
Under dessa 3 elevensvals-dagar så hade vi ett fyspass som var ungefär lika tufft som vi hade i fotbollen. Efter det hade jag träningsverk som när jag går på gym.
Sen hade jag även matteprov idag.
Edit: Kom på att jag hade slagit i tån i trappan så den hade svullnat upp som en ballong :(
Roligaste:
BARA jag som kom på 4/4 lektioner idag, alla skolkade, Så jag fick gå hem tidigare och fick närvaro :] fett own
(andra halvan av klassen är på nån resa med fotbollen)
tråkigaste:
Var hos tandläkarn
Bengtsson
23-03-2007, 21:21
Roligaste händelsen denna vecka var nog skjutveckan som bedrivits. Var ungefär 1½ månad sen sist. Nu är vi tillbaka där vi ska vara i utbildningen :D
Tråkigaste var nog vården i torsdags. Att vårda plutonsmateriel är inte roligt någonstans.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.