PDA

View Full Version : Hata polacker 4-life!!!

CrAzYNiGhT
09-03-2007, 21:27
Japp polacker suger så mye att dom säger jävla massa "blis no kill me" helt fel stavning det heter "pls dont kill me"
jag hatar polacker för att dom kommer med så dumma kommentarer som när dom frågar pol om man säger no så frågar vissa "why?" helt komplett korkat alltså..

JAG HATAR POLACKS FOR LIFE OCH DET KOMMER JAG ALLTID GÖRA!!!!

HATE POL FTW!!

Adam
09-03-2007, 21:29
Lol.

Pepparkaks Sorceren
09-03-2007, 21:33
Japp polacker suger så mye att dom säger jävla massa "blis no kill me" helt fel stavning det heter "pls dont kill me"
jag hatar polacker för att dom kommer med så dumma kommentarer som när dom frågar pol om man säger no så frågar vissa "why?" helt komplett korkat alltså..

HATE POL FTW!!
Inte alla pl's som är dumma men 80% av dom kanske (;

Xitoz
09-03-2007, 21:57

HATE POL FTW!!
Skadad? No i poland är som svensk för kortning för Ja, tex när vi säger "aa" eller "mm". och man säger inte "pls" några säger pls, andra säger plz, vilket var rätt av dom? eller varför inte plx? inget x i please? inget z i please? dom har nästan bara bytt ut B. Eller tex om no och dont, mycket lättare och fortare att skriva no? vi svenskar har ju vissa förkortningar som är ungefär samma som no och dont? andra ord förstås. Ja, dom kanske är dåliga på engelska? vissa går inte i skolan lika länge i varje land etc? tex frankrikes skola är ju obligatorisk från 6-16, vissa mindre, vissa fler, så sluta klaga! dom behöver väl ej mer klaga mål? som engelska som alla klagar på, det är ju deras problem, lite av vårt om vi ej förstår vad dom säger, men dom måste komma på ordet, om det är svårt, och tänka ut stavningen? när dom äntligen får nästan rätt kommer någon och säger: -What the hell are you writing? fucking noob!. Låter ju jätte kul! HAIL POLAND FOR FREE MILKSHAKE AND COOKIES!

CrAzYNiGhT
09-03-2007, 22:01

HATE POL FTW!!
Skadad? No i poland är som svensk för kortning för Ja, tex när vi säger "aa" eller "mm". och man säger inte "pls" några säger pls, andra säger plz, vilket var rätt av dom? eller varför inte plx? inget x i please? inget z i please? dom har nästan bara bytt ut B. Eller tex om no och dont, mycket lättare och fortare att skriva no? vi svenskar har ju vissa förkortningar som är ungefär samma som no och dont? andra ord förstås. Ja, dom kanske är dåliga på engelska? vissa går inte i skolan lika länge i varje land etc? tex frankrikes skola är ju obligatorisk från 6-16, vissa mindre, vissa fler, så sluta klaga! dom behöver väl ej mer klaga mål? som engelska som alla klagar på, det är ju deras problem, lite av vårt om vi ej förstår vad dom säger, men dom måste komma på ordet, om det är svårt, och tänka ut stavningen? när dom äntligen får nästan rätt kommer någon och säger: -What the hell are you writing? fucking noob!. Låter ju jätte kul! HAIL POLAND FOR FREE MILKSHAKE AND COOKIES!
Grattis du har tagit nobel priset i komplett retard citering ett stort grattis!!!

Xitoz
09-03-2007, 22:20
<Carebears med stora ögon>
Wow! du lyckades förolämpa mig! vill du ha en applåd nu? idioter som dig, klagar på allt och tror du är bäst på allt hatar jag nästan mest! I vill open the dörr, beacuse att komma out från this rum. Ungefär så du skriver, kanske inte så mycket dock, men nästan, sett flera inlägg av dig, sluta tro att du är bäst för det är du inte! och det är inte jag heller...jag har tex fel med särskrivningar etc, men det börjar förbättra sig nu....fresten, vad betyder mye? såg att du skrev det i ett inlägg i denna tråd. dumma rasist! pl's är skit trevliga, de flesta iaf, så sluta kalla folk för "retards" för vad är du inte själv? acceptera att alla är olika, det är inte deras fel, det beror på hur landets styrs, och hur skolorna styrs.

Used
09-03-2007, 22:46
håller med CrAzYNiGhT..

En kille sa typ Pl ?
Jag: No dude
Pl: only pl
jag:Im not pl
Pl: i don uandersta u
Jag: dont talk with me then.
Pl: why ?

22:45 You are now ignoring player pl.

Edit: Skulle villja se en pl's vardag på tibia irl.
men det jag inte fattar.... Dem skriver helt dåligt och sakta. Sen när dem ska snacka på deras språk så skriver dem så snabbt så att man skulle tro att du slår på tangentbordet :S
Tex
Pl på engelska: wat.....(4 min senare) lagg..
Pl på polska: pksdiaowfjoIJFOIWFawfiawfa
agazowanego awoideoia
ajfaispe dijifopaw foajw
afwjiawfwf
awodp awdagazowanego rawpdkaw
dawdao pwdpawdpowok ff kurwa pawp

Banan Gangstern
09-03-2007, 22:55
finns en del dumma svenskar också om vi säger så..

Rasty
09-03-2007, 23:16

HATE POL FTW!!
Men orka Fredde. Tror du inte polackerna hatar oss?
Man kan inte bedöma personer genom ett spel, inte lika mycket som på riktigt tror jag.

Tearjerker
09-03-2007, 23:45
Rasism, oerhört roande. Fortsätt ha dina illusioner om polacker, det är som sagt roande att se dina åsikter.

Greldin
09-03-2007, 23:52
How did this topic stay open for over two hours? Closed. On a more personal note, I happen to have two very good Polish friends whom I bet write at least as good English as you, if not better. The ones with the horrible English tend to be 10-12 years and younger, and it's quite obvious that most people won't write fluent at that stage (no offense to those within that age group ;) ).