View Full Version : Ska man fortsätta eller inte?
Har lvl 39 druid. Ml 39 (snart 40) .
Är rätt "rik" på världen har mkt saker + hyfsat me pure cash.
Har också en lvl 14 pally.
Aldrig spelat paladin men många säger att de e skit kul?
Har ni några råd?
Vad ska jag göra :P
Snowflake
08-03-2007, 15:29
tja, det e ditt val, själv har jag aldrig gillat druid. Pga att dom inte har så många attack spells.. men det e ditt val vad du tycker e roligt
Lord Saguz
08-03-2007, 15:47
Index » Tibia » Ska man fortsätta eller inte?
Svar: Fortsätt inte.
Saguz , lek rolig ngn anna stans.
Ergnot , 55k pure cash, 2 demon shield , k-set , crown legs , 10 bps uh , gs , bright sword
och mer saker
Så jag har cash
Lord Saguz
08-03-2007, 17:30
på rl du skulle ju sluta sa ja ju
Pepparkaks Sorceren
08-03-2007, 17:51
Hur? på?
Dwarf guards/tomb/hydras
Dwarf guards äger om man lirar sorcerer med en woi :rolleyes:
tja, det e ditt val, själv har jag aldrig gillat druid. Pga att dom inte har så många attack spells.. men det e ditt val vad du tycker e roligt
Jag tror inte att det var menat heller när dem skapade Druider. En healing mästare vore väl något att satsa tänkte dem väl. :D
Go for Druid!!
Kallstrom'Druid
09-03-2007, 07:29
kör din druid! :lol:
Druid äger! Exori vis o mort räcker gott o väl som attack spells ;D sio o mas res <3 Spela druiden, så blir du rik, och hittar alltid nån o hunta med :P Även skitkul o hunta solo också ^^ just nu ska du gå guards me volcanic rod... Dock lite surt när du väl tar lvl 60 o tänker " hade jag vart sorc hade jag kunnat ue nu :/"
Smällar man får ta ;)
Pepparkaks Sorceren
09-03-2007, 12:36
Ja man kan väl köra med rod/e-vis? inte så stor skillnad...
Jag tror inte att det var menat heller när dem skapade Druider. En healing mästare vore väl något att satsa tänkte dem väl. :D
Go for Druid!!
So? HAN tycker inte om dem.
Jag sa att det inte var menat att Druider ska ha många attackspells. Inte att han måste älska Druider.
Theoric Ironfist
09-03-2007, 14:50
Om du kan sluta så gör det, varför fortsätta spela?
Same shit med tempest rod.
Ketus Smida
11-03-2007, 22:44
Tempest rod borde egentligen vara bättre, då den skjuter energy. Det tar t.o.m på dragons :P Dock kan man ju inte direkt hunta draggy's med wand.. :lol: Där är det SD/HMM som gäller ^^
Zabrinho
11-03-2007, 22:45
Tempest rod borde egentligen vara bättre, då den skjuter energy. Det tar t.o.m på dragons :P Dock kan man ju inte direkt hunta draggy's med wand.. :lol: Där är det SD/HMM som gäller ^^
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHHH
När fan blev du född då ''ketus smida''
SEN NÄR I HELA HELVETET BÖRJADE MAN HUNTA MED SD'S OCH HMM'S PÅ DRAGGYS?
Nuub?
Man kör wand/rod+evis på dragons? hört talas om det?
Aja men vi bör kanske sluta gå offtoptic med dragon hunt.
Jag tycker att du ska fortsätta köra me druiden.
Ketus Smida
14-03-2007, 20:36
Fanken.. De jag känner kör HMM :P Det är därifrån jag fått det. Jag är född i april -93 :P
Ja, OnT nu.. Skulle ägt lite noobs med druiden :P Du kan iofs få upp en jäkla stark pally också, om du orkar med all träning som krävs.
Orrelito
17-03-2007, 08:54
Lol man kan dra dagons me e-vis å temperst i lvl 55-60, finns typ inge bättre :yeah:
alltså satsa på pallyn... du behöver inte skilla alls. kör med spears o sköld till lvl 20 så har du de som krävs för o börja köra med bow o så bara :D
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.