View Full Version : mp3 hjälp...
Mjo, nu ere ju så att ja har köpt en ny mp3... problemet är... jag gjorde nått så det kom massa mappar in i den och dom går inte att ta bort? någon som vet vad som kan vara fel?
Höge klicka på mappen/Egenskaper. ''Skrivskydd'' ska va okryssat.
Tror man gör så ..
Så gjorde jag .^^
Går dock ej /: får väll åka till tekninkmagasinet och skylla på det va så när ja fick och få en ny xD
Antagligen ska mapparna vara där om de inte går att ta bort dom..
Master Ingheden
07-03-2007, 21:44
då fårdu ju lägga in musiken i ngn av mapparna så klart.
Kan annars testa att omformatera den
Hur formaterar ja om en mp3 ;S
Kopplar in den i datorn -> Den här datorn -> Egenskaper på mp3 -> formatera
Har för mig det var så, va ett tag sen jag gjorde det så kan vara felaktigt. Skadar inte att testa.
Formatera inte mp3n. Det är helt fel lösning. Har du otur tar du bort all programvara i mp3n sen går det inte att starta skiten. Du kan du ju glömma garantin kan jag ju säga det. Vad är det för slags mp3 du har förresten? Vad är det för mappar som ligger där? Vad är de döpta till? Vad finns i dem?
Fredlig Högtalare
08-03-2007, 07:53
kolla hold knappen? på mp3n
Testa slå lite på den lr kasta den i ett glas med vatten
Som någon sa så tror jag de ska vara där. Formatera INTE om, eftersom du då tar bort ALL data på den och därför också programvaran.
Är mapparna i vägen? Tar de plats?
Pepparkaks Sorceren
08-03-2007, 11:58
Testa slå lite på den lr kasta den i ett glas med vatten
Nu vet jag varför du har den där bilden :D
Det miwna sa~
Aja, formatering funkade för mig ^^
Formatera inte mp3n. Det är helt fel lösning. Har du otur tar du bort all programvara i mp3n sen går det inte att starta skiten. Du kan du ju glömma garantin kan jag ju säga det. Vad är det för slags mp3 du har förresten? Vad är det för mappar som ligger där? Vad är de döpta till? Vad finns i dem?
Lämnade tillbaks ^^ drog en rövare om att de bara blev så :P
Fredlig Högtalare
08-03-2007, 18:38
okej är du säker på att de inte är hold knappen för de var det på min iaf, enkelt fel som gör att man inte kan röra filerna på usbn
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.